Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το Πανεπιστήμιο τής Βορείου Ντακότας διαθέτει έναν αξιόλογο στόλο 120 εκπαιδευτικών αεροπλάνων,μερικά από τα οποία βλέπουμε
εδώ

Πόσοι πιλότοι χρειάζονται γιά να πετάξη
αυτό το αεροπλάνο;
Απάντηση:Δύο,αλλά όχι όπως φανταστήκατε-δηλαδή ένας σε κάθε άτρακτο.Και οι δύο βρίσκονται στην δεξιά άτρακτο,που έχει και την ακίδα.Ομοίως και οι επιβάτες-τα παράθυρα στην αριστερή άτρακτο είναι μούφα,βαμμένα δηλαδή...
 
Στην δεύτερη φωτογραφία παρατηρηστέ τι έχει βαμμένο πισω απο τους τροχούς.
Έχει την εξέλιξη των αεροσκαφών. Αρχικά έχει το πουλί μετά το flyer αργότερα το 747 και τα υπόλοιπα 2 δεν πρέπει να έχουν κατασκευαστεί ακόμα.(Εκτός αν το Α380 είναι τόσο άσχημο)
 
Προσωπικά πάντως,αναρωτιέμαι τί είχε κατά νούν ο σχεδιαστής αυτού τού πράγματος καί τί αίσθηση δίνει στούς πιλότους του-δεδομένου ότι όταν παίρνη κλίση γιά να στρίψη,η άτρακτος με τούς πιλότους δέν "γέρνει" απλώς,αλλά ανυψώνεται ή χαμηλώνει (αναλόγως άν το κατασκεύασμα στρίβη αριστερά ή δεξιά).

Γιά να σάς ηρεμήσω πάντως,σάς προτείνω κάτι από την εποχή που ακόμα κι'ένα μεγάλο,διεθνές αεροδρόμιο,υπήρχαν μέρες που είχε κεσάτια..
 
Oι πρώτες φωτογραφίες του 747-800 της Lufthansa στο Everett. Ακόμα βεβαια δεν έχει βαφτεί η ουρά, αλλά είναι η πρώτη φωτό του 747-800 χωρίς τα "εταιρικά" χρώματα.
 
flesland":qo5hfl1e said:
Ο White Knight έχει σχεδιαστεί έτσι για να μεταφέρει το SpaceShipTwo, δεν μεταφέρει επιβάτες.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... MS_Eve.jpg
Ακόμη κι'έτσι να είναι,πάλι είναι "περίεργο" πράγμα.

Και επαναλαμβάνω,αναρωτιέμαι τί αίσθηση θα δίνη στούς πιλότους,που βρίσκονται στην μία πλευρά (και όχι στο κέντρο) αυτού τού κατασκευάσματος.Ειδικά όταν πρέπει να πάρη κλίση γιά να στρίψη-αφού,όπως είπα και πιό πρίν,η άτρακτος που έχει τους πιλότους δέν κάνει banking,αλλά ανυψώνεται ή χαμηλώνει.

Πέραν τού ότι αυτή η διαρρύθμιση απαιτεί πολυπλοκώτερα controls και είναι λιγώτερο ασφαλής (π.χ τί γίνεται όταν χαλάση το ένα από τα δύο rudders;Δέν δημιουργείται ασυμμετρία στα χαρακτηριστικά τής πτήσης;)

Δηλαδή δέν μπορούσαν να φτιάξουν κάτι πιό "συμβατικό";Η NASA που έχει το 747 ή οι Ρώσοι με το Mriya,χαζοί είναι;
 
Βρήκα αυτή το φωτό στις top 5 του Α.net σήμερα. Όπως κι ο φωτογράφος έχω κι εγώ την ίδια απορία. Μπορεί κάποιος (Παρακάλω κάποιος που γνωρίζει, όχι θεωρίες) τι ακριβώς συμβαίνει μ' αυτά τα fan blades? (Θα μπορούσε να είναι ανταλλακτικός κινητήρας, που μεταφέρεται για άλλο company plane ?)
 
Αυτό που φαίνεται στη φωτό γίνεται όταν:
-Το αεροπλάνο πρόκειται να πετάξει 3-engine ferry flight και τα fan blades δένονται για να μην περιστρέφονται κατα τη διάρκεια της πτήσης.
Αυτό χρειάζεται να γίνει διότι όταν το αεροπλάνο πετάει με σβηστό κινητήρα ο αέρας περιστρέφει τα fan blades τα οποία με τη σειρά τους κινούν τον άξονα του Ν1 (low pressure compressor, low pressure turbine). O άξονας του Ν2 (high pressure compressor/turbine) όμως δεν περιστρέφεται, με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί η αντλία λαδιού και ο Ν1 να μην λιπαίνεται. Αυτό σε μια πολύωρη πτήση μπορεί να προκαλέσει ζημιά.
-Γίνονται εργασίες συντήρησης (πχ έλεγχος διαρροών) ή αποκατάστασης βλάβης στον κινητήρα οι οποίες απαιτούν να πλησιάσει άνθρωπος στο core engine ενώ ο κινητήρας λειτουργεί. Αυτό προφανώς δεν μπορεί να γίνει αν το fan περιστρέφεται.

Στη συγκεκριμένη φωτο μάλλον πρόκειται για 3-engine ferry flight.

Η μεταφορά κινητήρα γινόταν σε ειδικό πυλώνα εσωτερικά του Νο2 και υπήρχε κιτ αεροδυναμικών καλυμμάτων-ακινητοποίησης των fan blades. Η πρακτική αυτή (fifth pod) έχει καταργηθεί στην πράξη ως ασύμφορη απο τότε που γέμισε ο τόπος cargo IL76 :wink: .
 
Ευχαριστώ πολύ Νώντα.

Αυτή, κύριοι είναι απάντηση. Εμπεριστατωμένη, από άνθρωπο που γνωρίζει και λύνει απορίες. Όχι σαν μερικούς που γράφουν μόνο για να γράφουν (off topic off)

Και πάλι ευχαριστώ
 
Top