Φωτογραφίες στο airliners.gr - I

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ανακάλυψα μια παλιά φωτογραφία και πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να την ανεβάσω και να την παραθέσω:
Στο Ζούμπερι, στο Κέντρο Αναψυχής της ΠΑ, υπάρχει ως έκθεμα ένα F-104 της ΠΑ και έτυχε εκείνη τη μέρα (Ιούλιος 2007) να προσγειώνεται στο ελικοδρόμιο του στρατοπέδου ένα ΑΒ-205.

:arrow: F-104 vs AB-205

Κατά τη γνώμη μου, το ελικόπτερο κερδίζει :mrgreen:
 
Από ό,τι φαίνεται, δεν υπάρχει ιδιαίτερο topic για την Ικαρία, οπότε θα κάνω εδώ link τις φωτό που τράβηξα νωρίτερα σήμερα από το LGIK/JIK.

Η τελική του 15, στα 500', από το 1ΝΜ και το 0,5ΝΜ:
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=20491
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=20492

Η τελική του 33, 0,2ΝΜ, 250':
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=20493

2 λήψεις απ' αέρος του τερματικού:
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=20494
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=20495

και μία από τον διάδρομο:
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=20496

Τέλος, αν και ο ορίζοντας είναι στραβός :twisted: , αν και το πλάνο δεν είναι ζουμαρισμένο όπως θα ήθελα :twisted: , μιας και δεν υπάρχουν σκρήνερς :twisted: , ορίστε και μία κοντινή του κτιρίου, στα τζάμια του οποίου αντανακλάται το ελικόπτερο (είπαμε, είμαι καλλιτέχνης - αν και την κάμερα την κρατούσε ο Κ2)... 8):
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=20497


Επιστροφή στη Χίο αμέσως μετά, οπότε τράβηξα κ μία μακρινή στα 500' του Δ/Μ 01:
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=20498

Στην πίστα της Χίου, πέτυχα και το SX-OBF της Olympic και το PH-XRW της Transavia, ταυτόχρονα στην πίστα του ΚΑΧΙ.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Ομολογώ η πινακίδα που γράφει 'Αναχωρήσεις' με μπερδεύει λίγο, αφού λογικά εξέρχεσε όταν αναχωρείς :| :?:

gallery/image_page.php?image_id=20497
 
Χαχά, πολύ σωστή νομίζω η παρατήρηση. Δεν το είχα προσέξει. Είναι σαν να σου δείχνει ότι από κει φεύγεις :lol: :lol:

Off-topic: Δεν ήθελα να ανοίξω κι άλλο thread, αλλά μετά από 14 χρόνια, μου έτυχε η πρώτη μου προσγείωση στην Πάτμο, αλλά δυστυχώς, ήταν νύκτα. Μόλις γύρισα κ δεν έχω προλάβει να επεξεργαστώ τις φωτό, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως μια compact, νύκτα κ από απόσταση, μόνο σκιές θα έχει τραβήξει... Αν κάτι αξίζει, θα το ανεβάσω αύριο :mrgreen:
 
Είδα, βλέπω και θα βλέπω φώτο που αρκετοί από εσάς ανεβάζετε στο Album του forum. Αρκετές δε έχουν σπάνια αεροπλάνα. Αλλά καλό θα ήταν να μην αντιγράφετε μέχρι και τα σχόλια (στην αγγλική εννοώ) άλλων φωτογράφων σε site όπως πχ. airliners.net. όταν ψάχνετε πληροφορίες (c/n, msn, κ.α.). Θεωρώ (προσωπική άποψη) ότι είναι περιττό να βλέπουμε το ίδιο σχόλιο και εδώ. Τόσο δύσκολο είναι να γράψετε κάτι στα Ελληνικά.
 
Palatul Parlamentului - Bucuresti , ή "Casa Poporului" δηλαδή "Το σπίτι του Λαού"...
[album]20601[/album]
Τι να πρωτο πεί κανείς γι αυτό το κτίριο...

1. Μετά το σεισμό του 1977 ο Νικολάε Τσαουσέσκου διέταξε την "ανασυγκρότηση" του Βουκουρεστίου,
και το 1979 ξεκίνησε εθνικός διαγωνισμός για την ανοικοδόμηση του Βουκουρεστίου.. έτσι ξεκίνησε ώς σχέδιο το 1978
ως ένα αντίγραφο της Πόλης Πιονγιάνγκ, την πρωτεύουσα της Βόρειας Κορέας.
Ο διαγωνισμός διήρκεσε σχεδόν τέσσερα έτη και κερδήθηκε από την Anca Πετρέσκου, η οποία διορίστηκε επικεφαλής αρχιτέκτονας του έργου με συνολικά 700 (!) αρχιτέκτονες ...
(λέγεται ότι κάποιους από τούς επιβλέποντες αρχιτέκτονες τους σκότωσε ο σύντροφος για να μήν αντιγραφούν τα σχέδια απο άλλα κράτη...) Έτσι, ξεκίνησε η κατασκευή του το 1983 και ακόμα δεν έχει τελειώσει..
2. 86 m ύψος και 92 m βάθος υπόγεια...! (ακούγεται ότι είχε φτιάξει ο σύντροφος Nicolae Ceaușescu και
υπόγειο τρένο για να πηγαίνει απευθείας στο αεροδρόμιο Baneasa σε περίπτωση ανάγκης...)
3. Μήκος : 270 m , Πλάτος : 245 m , Επιφάνεια κτιρίου 330.000 τ.μ. , με 1.100 δωμάτια (τα 440 είναι γραφεία)...!
4. Είναι στα Guinness World Records ώς το μεγαλύτερο Κτίριο Πολιτικής Διοίκησης (μετά το Πεντάγωνο) ,
το πιο ακριβό κτίριο γραφείων στον κόσμο και το βαρύτερο κτίριο στον κόσμο...
5. Το 1989, με βάση το κόστος, υπολογίστηκε σε 1,75 δισ. δολάρια ΗΠΑ, και το 2006 σε 3 δισ. ευρώ...!!
6. Χρειάσθηκαν :
1 εκατ. κυβικά μέτρα μαρμάρου
5.500 τόνους τσιμέντου
7.000 τόνοι χάλυβα
20.000 τόνους άμμου
1.000 τόνους βασάλτη
900.000 m³ ξυλείας
3.500 τόνοι κρυστάλλου
200.000 m³ γυαλί
2.800 πολυέλαιοι
220.000 m² χαλί
3500 m² του δέρματος
αμέτρητα κιλά-καράτια χρυσού

Μετά την επανάσταση του 1989 χρησιμοποιείται από την Γερουσία , για διάφορα διεθνή συνέδρια (ΝΑΤΟ)
και για επίσκεψη από τους τουρίστες .
Προσωπικά το επισκέφτηκα ώς φοιτητής το 1994 και δεν είχε μείνει πόμολο για πόμολο στις τουαλέτες...
Ο λόγος...? Ήταν φτιαγμένα και αυτά από χρυσό....
Το ακούς Tovaras aakunz.....? :wall:
 
Με αφορμή την "συζητησούλα" περί C-130, είπα να ανεβάσω κ φωτογραφίες του 3ου Ηρακλή με την "γκρι" παραλλαγή, του 303:
:arrow: Αριστερή και δεξιά πλευρά.
Πριν την απογείωση του, ο Ηρακλής συναντήθηκε με το :arrow: PH-XRY, το 737 της Transavia, που αργότερα άραξε στη γνωστή του θέση στην πίστα της Χίου :arrow: gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=20609

Παρακαλώ τους διαχειριστές να διαγράψουν την gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=20611, η οποία ανέβηκε κατά λάθος. Σκοπός μου ήταν να ανεβάσω την
:arrow: gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=20614 , φωτογραφία του G-IREN. Δεν είμαι κ ο πλέον ειδικός στην αναζήτηση, αλλά όσο κι αν έψαξα, δεν βρήκα άλλη φωτογραφία του, ή αναφορά για αυτό το αεροπλάνο στο διαδίκτυο. Ελπίζω να το ξεκουκουλώσουν μέσα στο ΠΣΚ μπας κ το φωτογραφίσω, αλλιώς θα πρέπει ο VASMAD1 να στηθεί απ' έξω από το αεροδρόμιο μέχρι να το φωτογραφίσει 8)
 
Top