Flightsim

χα χα χα
Σαφως και δεν θα σε ευθυγραμισει!!!!
Αυτη τη στιγμη, υπαρχει πολυ σοβαρη πιθανοτητα, καθως καθομαστε στα pc μας, να κοιταμε προς το ιδιο μερος!!!
Να εχουμε ιδιο heading δηλαδη!!!
Αυτο σημαινει οτι αν αρχισουμε να περπαταμε θα συναντηθουμε?
Οχι φυσικα!!!
Απλα σημαινει οτι ειμαστε παραλληλα!!!!

Αν ενα αεροδρομιο δεν εχει ils απλα πρεπει να παρεις στα χερια σου το πηδαλιο και να ελεγξεις το αεροπλανο μονος σου.
Αν εχει, κανεις οοοοοοοοοολη την διαδικασια που σου περιεγραψα πιο πανω

Ε, θα παραηταν ευκολο αν απλα εδινες το heading του διαδρομου και αυτο σε πηγαινε μονο του, δεν νομιζεις?
χα χα
 
Το ειχα ψιλοκαταλαβα αυτο με το heding εδω και καιρο αλλα δεν μπορουσα να το συνιδειτοποιησω.
Τεσπα ορεξη να 'χουμε και υπομονη αν και για το τελευταιο δεν φημιζομαι...
 
Φίλε panagios ωραία αυτά που λές !!! Πολύ καλή η περιγραφή σου. Και γω ακριβώς το ίδιο κάνω, παρ' όλο που έχει 2 μήνες που έμαθα το ils approach (ενώ πειραματίζομαι 1 χρόνο). Το πρόβλημα που έχω εγώ όμως είναι πως καθώς είμαι σε approach και το α/φ ευθυγραμμίζεται με το runway το alt παραμένει ενεργοποιημένο. Μπορεί να είμαι σχεδόν πάνω από το runway και να βρίσκομαι ακόμα στα 1500 πόδια ... Μήπως γνωρίζεις γιατί; Και κάτι άλλο που το ρώτησα παλαιότερα αλλά δεν πήρα κάποια απάντηση ... Το tail του α/φ γυρνάει μόνο του χωρίς να πειράξω κάτι στο joystick. Έτσι το α/φ στρίβει μόνο του δεξιά !!! Έτσι πρέπει να έχω το joystick ελαφρώς αριστερά στραμένο έτσι ώστε να κατευθύνετε σε ευθεία γραμμή. Δοκίμασα το calibration αλλά τίποτα. Νόμισα πως χάλασε το joystick, αγόρασα άλλο και πάλι τα ίδια ... !!!
 
hlias*":2lll2lsg said:
EDIT
Και αλλες αποριες...
Μπορω να εχω πανω απο μια οθονες ωστε σε καθε μια να εχω και διαφορετικη εικονα του αεροπλανου; Αν ναι τι υλικο-λογισμικο χρειαζομαι;

Μπορείς να το κάνεις αυτό στην ίδια οθόνη πληκτρολογώντας [ ή ] για να ανοίξεις/κλείσεις ένα παράθυρο.
 
χμμμμ....
Και εμενα μου το κανει καποιες φορες αυτο....
Δηλαδη ενω κανει intercept το glidescope το περναει χωρις να κατεβει.
Τοτε ή ξεκιναω καθοδο χειροκινητα ή αν εχω πιει πολλα ξυδια στο ενδιαμεσο και δεν το παλευω ιδιαιτερα, στροφη 360 μοιρων και προσπαθω ξανα.
Ισως προσπαθεις να κανεις προσεγγιση πολυ γρηγορα.
Την ωρα που περιμενω να ξεκινησει η καθοδος και πριν πιασω glidescope εγω βρισκωμαι συνηθως σε υψος 2200 ποδων πανω απο το εδαφος (το τονιζω πανω απο το εδαφος!!!) και με ταχυτητα περιπου 140 κnots (σε 737 παντα αναφερωμαι) και πολυ σπανια μου συμβαινει αυτο που λες!

Χμμμ...
Δηλαδη εχεις προβλημα με το rudder?
Αν εστριβες το joystick με το πηδαλιο στραμενο προς καποια πλευρα τοτε το αεροσκαφος δεν θα πηγαινε ευθεια!
Θα πηγαινε καπως ευθεια βεβαια, αλλα με την μυτη στραμενη εκτος της τροχιας!!!
Χμμμμ....
Λιγο περιεργο το προβλημα σου....
Το autorudder στα realism settings το εχεις ενεργοποιημενο?
Αν το εχεις ειναι λιγο δυσκολο να εχεις προβλημα κατα την πτηση αφου δεν μπορεις ελεγξεις ιδιαιτερα το rudder μολις σηκωθεις απο το εδαφος!
 
Συνήθως πετάω 321 και ξεκινώ σχεδόν πάντα χειροκίνητα την κάθοδο, καθώς στις αρχές δεν ξεκινούσε αυτόματα και το έμαθα. Είμαι με περίπου 150-160 knots και flaps full extracted. Speed breaks armed, landing gear down και κάθοδος χειροκίνητη. Το πρόβλημα με το rudder μου το εμφανίζει μόνο κατά το taxiing καθώς όταν απογειωθώ δεν λειτουργεί. Όταν πετάω όμως το 330 των Κυπριακών Αερογραμμών (add on όπως καταλαβαίνεις) το rudder γυρνάει συνέχεια !!! Με αποτέλεσμα να βγαίνω εκτός πορέιας. Για να επανέλθει πρέπει να απενεργοποιήσω και μετά αμέσως να ξαναενεργοποιήσω το heading μου. Επίσης το πρόβλημα με το rudder εμφανίζεται όταν είμαι 100 fts πάνω από τον διάδρομο. Αυτό σημαίνει βγαίνει και πάλι εκτός πορείας με αποτέλεσμα landing στο taxiway ή ακόμα στα χωράφια γύρω από το διάδρομο !!! Είναι πολύ εκνευριστικό αυτό γιατί όπως σου είπα πρέπει να κρατώ το joystick μου ελαφρώς προς τα αριστερά. Το nose είναι κανονικά ευθυγραμμισμένο.
 
:?
Αυτο σου το κανει με ενα συγκεκριμενο αεροπλανο ή με οποιοδηποτε και να φωρτωσεις?
Με τα βασικα αεροπλανα του fs στο κανει?
Αν οχι τοτε μαλλον εχει προβλημα το συγκεκριμενο addon.
Αν ναι, δοκιμασες να κανεις κανενα reinstall το fs?
 
Σου είπα. Μου το κάνει στο taxiing σε όλα ... Και λίγο πριν το touch down. Στο συγκεκριμένο που σου είπα το κάνει και κατα τη διάρκεια της πτήσης. Ειδικά όταν κατεβάζω flaps ή κοιτάζω άλλα α/φοι τρελένεται !!! Το δοκίμασα κι αυτό (reinstall). Βασικά είχε χαθεί το πρόγραμμα και αναγκάστηκα να αγοράσω άλλο. Το έγκατέστησα, στην αρχή ήταν μια χαρά, μετά από μια βδομάδα περίπου τα ίδια. Μου τα έκανε και στο προηγούμενο που είχα. Εγώ νομίζω κάνει αυτά τα προβλήματα λόγω άλλων add ons που έχω ... Δοκίμασα και το auto rudder που μου είπες και πάλι τα ίδια ... :mad:
 
:?
Εντελως περιεργο!!!!
Και στο κανει και σε ολα τα αεροπλανα ακομα και μετα απο reinstall?
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα fs!!!
Σιγουρα κατι αλλο φταιει...

Εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι συνεπειες crosswind?
Πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να πω....
Ειναι εντελως τρελο
 
andreas-cyprus: To joystick έχει γίνει σωστά calibration?
 
Top