Εν πρώτοις τα ΝΑΤ's ανανεώνονται καθημερινά, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν
Επομένως πρώτα, ανάλογα με το ταξίδι που θα κάνεις EAST/WESTBOUND θα επιλέξεις και τα αντίστοιχα ισχύοντα NAT.
Παραθέτω ένα site του FAA. Εδώ δημοσιεύονται καθημερινά τα ισχύοντα ΝΑΤ & PACOT (διάσχιση Ειρηνικού)
https://pilotweb.nas.faa.gov/common/nat.html
Στο FMS σου τώρα αφού βάλεις το υπόλοιπο route, όταν φτάσεις στο να περασεις τις συντεταγμένες θα βάλεις τις συντεταγμένες με την εξής μορφή
πχ. για συντεταγμένες Ν50.00.0 W040.00.0 που αποτυπώνεται στο ΝΑΤ ως 50/40 θα βάλεις 5040Ν (δηλαδή από το Ν το 40 από το W που είναι 040 το 40 και θα ακολουθείς το Ν, που χαρακτηρίζει τον Βορρά) Αν πετάς AUSCOT που είναι tracks για Αυστραλία, τότε θα δεις ότι αντί για Ν θα βάζεις S αφού το track συνεχίζει από ένα σημείο και μετά στο Νότιο ημισφαίριο).
Αυτό είναι. Στο τέλος ελέγχεις το σύνολο των δεδομένων που έχεις περάσει στο FMS για να εξετάσεις ενδεχόμενο να έχει περάσει κάποιο αριθμό λάθος και να βρεθείς εκτός πορείας.
Στο σχέδιο πτήσης, αν ακολουθείς NAT, θα πρέπει να αναφέρεις μόνο το ΝΑΤ που ακολουθείς, δηλαδή δεν απαιτείται η αναφορόα των συντεταγμένων.
Στο σχέδιο πτήσης στα Remarks αναφέρεις τον αριθμό ΤΜΙ που προσδιορίζει ότι έχει το σωστό ΝΑΤ. (Υπάρχει ένας αριθμός ΤΜΙ για κάθε ημέρα που εκδίδεται και ισχύει ένα ΝΑΤ) προαιρετικά το ΝΑΤ που πετάς και φυσικά το SELCALL.
Εύχομαι να σου έλυσα μερικές απορίες.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο υπέρπτησης των ΝΑΤ και γενικά τις διαδικασίες, την λήψη OC, στείλε μου προσωπικό μήνυμα για να σου στείλω σχετικά λινκ.
Καλές πτήσεις