Flightsim

Η αλήθεια είναι πως κατά την εγκατάσταση των περισσότερων Sceneries της FlyTampa υπάρχει επιλογή για στατικές jetways (πιο ρεαλιστικές, πχ: μπλέ χρώμα και σήμα της HSBC) ή τις κανονικές του FSX (τις λευκές που είχε και πριν). Άρα αν δεν θες να αγοράσεις το AES θα σου πρότεινα μία επανεγκατάσταση.

:arrow: Αν ο υπολογιστής σου δεν αντέχει FlyTampa στο ίδιο κουτάκι που θα κάνεις την επιλογή για τα jetways, μην επιλέξεις το "Volumetric Grass".
 
Η αληθεια ειναι οτι απαντησα για το fs2004..Δεν ηξερα καν οτι γινεται στο X ετσι...Thanks για την επισημανση ;)
 
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Άλλωστε ποτέ δεν έχω πετάξει στο FS9/FS2004 αλλά μόνο στο FSX (από τα 10 και μετά) και στο FS98 (όταν ήμουν 6-7).
 
Παιδες μια ερωτηση...πως γινεται ενω παιζω με το fs2004 να βλεπω τη μπαρα πανω εκει οπου αναγραφει..aircrafts.. world..options...ktl ??? ποια κουμπια παταω ?
 
απλά πατάς alt και εμφανίζεται.
 
Πως διασχίζουμε τον ατλαντικό;

Καλημέρα. Ο τίτλος τα λεεί όλα για το ερώτημά μου...

Τι διαδικασίες ακολουθούμε;

Αν δηλαδή από LGAV για KJFK προγραμματίσω το FMC Μου με το

LGAV SID RILIN UN604 RUTOM UM601 QUENN UQ123 USEPI UZ924 RIPAL UM603 MHN UN851 MJV UN733 VLC UM985 YES UN747 SVL UN857 LZR UN871 GDV UN873 IPERA UW43 SVT UW46 KENOX UN741 DIGUN UL435 BUTUX L435 FIVZE L375 KOZIK L435 BRKZZ L461 GUICE M325 AWSOM L457 OKONU L454 WEBBB B24 SIE STAR KJFK

είμαι οκ? Γιατί έχω ακούσει κάτι για slots.

* Μιλάμε για πτήση offline
 
Φίλε Gianestras, Καλημέρα.

Δοκίμασε καλύτερα αυτό το route, είναι ποιο σύντομο. Δεν ξέρω τι α/φος θα χρησιμοποιήσεις, επομένως έβαλα ταχύτητα/ύψος για A333. Σε FPL Route δεν ξεκινάς με το airport designator.

DCT RILIN UN604 RUTOM UM601 CRN UM736 SOR UM603 PNZ UM729 ELB UM616 LERGA/N0470F340 UT183 DEGEX UN490 TAKAS/M082F340 DCT DINIM/M082F360 NATD JAROM/N0476F360 N48E LOMPI/N0477F380 N48E KANNI DCT PLYMM PARCH1

Εάν ενδιαφέρεσαι μπορείς να φτιάξεις ένα λογαριασμό στο παρακάτω site. Λέγεται EuroFPL και μπορείς να δοκιμάζεις διάφορες διαδρομές που δεν τα δέχεται το FMC ώστε να δεις αν το έχεις κάνει λάθος. Σου βγάζει και προτεινόμενες διαδρομές. Είναι δωρεάν και αρκετά εύχρηστο. Το χρησιμοποιούσα εγώ πριν καταθέσω σχέδιο πτήσης μέσω φαξ, ώστε να σιγουρευτώ ότι είναι σωστό και θα το δέχονταν αμέσως.

http://www.eurofpl.eu/
 
Καλημέρα Aerophile.

Οκ το γνωρίζω αυτό απλά ήταν ένα παράδειγμα και το έκανα copy paste. Το θέμα είναι πως επειδή ακούω για κάτι slots, αλλά μήπως αυτά είναι για τις online πτήσεις;
 
Συγνώμη είχα δουλεια και απάντησα βιαστικά, ξέχασα να σου πω για το σλοτ.
Είναι καθαρά για ATC purposes. NAT clearance για να ξέρεις ποτε θα απογειωθεις ώστε να μπεις στο ΝΑΤ region απο ένα συγκεκριμένο σημείο μια συγκεκριμένη ώρα. Για sim και κατάθεση σχεδίου πτήσης όμως δεν σου χρειάζεται πιστεύω. δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι το FMS του sim σου. Ίσως κάποιος άλλος εδω να ξέρει να σου απαντήσει καλύτερα μιας και οι γνώσεις μου για τα FMS σε SIM σταματάνε εδω.
 
Εν πρώτοις τα ΝΑΤ's ανανεώνονται καθημερινά, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν
Επομένως πρώτα, ανάλογα με το ταξίδι που θα κάνεις EAST/WESTBOUND θα επιλέξεις και τα αντίστοιχα ισχύοντα NAT.
Παραθέτω ένα site του FAA. Εδώ δημοσιεύονται καθημερινά τα ισχύοντα ΝΑΤ & PACOT (διάσχιση Ειρηνικού) https://pilotweb.nas.faa.gov/common/nat.html
Στο FMS σου τώρα αφού βάλεις το υπόλοιπο route, όταν φτάσεις στο να περασεις τις συντεταγμένες θα βάλεις τις συντεταγμένες με την εξής μορφή
πχ. για συντεταγμένες Ν50.00.0 W040.00.0 που αποτυπώνεται στο ΝΑΤ ως 50/40 θα βάλεις 5040Ν (δηλαδή από το Ν το 40 από το W που είναι 040 το 40 και θα ακολουθείς το Ν, που χαρακτηρίζει τον Βορρά) Αν πετάς AUSCOT που είναι tracks για Αυστραλία, τότε θα δεις ότι αντί για Ν θα βάζεις S αφού το track συνεχίζει από ένα σημείο και μετά στο Νότιο ημισφαίριο).
Αυτό είναι. Στο τέλος ελέγχεις το σύνολο των δεδομένων που έχεις περάσει στο FMS για να εξετάσεις ενδεχόμενο να έχει περάσει κάποιο αριθμό λάθος και να βρεθείς εκτός πορείας.
Στο σχέδιο πτήσης, αν ακολουθείς NAT, θα πρέπει να αναφέρεις μόνο το ΝΑΤ που ακολουθείς, δηλαδή δεν απαιτείται η αναφορόα των συντεταγμένων.
Στο σχέδιο πτήσης στα Remarks αναφέρεις τον αριθμό ΤΜΙ που προσδιορίζει ότι έχει το σωστό ΝΑΤ. (Υπάρχει ένας αριθμός ΤΜΙ για κάθε ημέρα που εκδίδεται και ισχύει ένα ΝΑΤ) προαιρετικά το ΝΑΤ που πετάς και φυσικά το SELCALL.
Εύχομαι να σου έλυσα μερικές απορίες.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο υπέρπτησης των ΝΑΤ και γενικά τις διαδικασίες, την λήψη OC, στείλε μου προσωπικό μήνυμα για να σου στείλω σχετικά λινκ.
Καλές πτήσεις
 
Top