Farnborough 2010 19-25/7/2010

Το σχόλιο του CEO της Airbus, Tom Enders για το 787 ύστερα από την περιήγηση στο εσωτερικό του από την ηγεσία της Boeing:

"It'll be a very good airplane," he said. "Ours [A350] will be better."

Σχετικά με την απόφαση της Boeing να μην πετάξει το 787 σε flying display (αυστηρή πολιτική της εταιρίας) ο Enders είπε:

"They bring new planes and park them, We bring new planes and fly them."



Σχόλιο μου: ΒΟΡΕΙΟΣ ΠΟΛΟΣ :D
 
Δηλώσεις τέτοιου τύπου είναι το αλατοπίπερο της φάσης :cool: Που να ακούσεις τί δήλωσε ο slaes chief της Airbus για το CS της Bombardier
...If we re-engine the A320 family, Boeing will re-engine the 737. ...If we do that, and I think it's highly likely, there is no case for the C-Series. If we don't yes, there is a small, niche market...
:twisted:

Kατα τα άλλα, η σημερινή shopping list

AIRBUS
* 6 A-332 για την Garuda Indonesia (link)
* 7 A-333 για την Thai Airways (link)
* 5 Α-319 για την Germania (link)
* 12 A-359 αντί Α358 για την ALAFCO (link)

BOEING
* 2 B-772LR για την Qatar (link)
* 10 B-738 για την Okay Airways, την πρώτη ιδιωτική αεροπορική της Κίνας (link)
* 2 B-772LR για την Air Austral (link)
* 35 B-738 για την American Airlines (link)

ΒΟΜΒΑRDIER
* 7 Q400NG για την Qantas (link)

SUKHOI
* 10 SSJ-100/95 για την Gazpromavia (link)
 
Σε παρακαλώ, βάλε και τα 35 αεροσκάφη 737 NG που αγόρασαν οι American Airlines (previously options)

:great:

Επιτέλους και μια Βορειο-Αμερικάνικη παραγγελία από legacy carrier.
 
Παρ' ότι το είχα πετύχει στο Reuters, έπειτα, στη σελίδα της Boeing για το Farnborough δεν το αναφέρει :rolleyes: Ωστόσο, το αναφέρει στις ειδήσεις. Anyway, sorry about this αλλά τόσες σελίδες που ανοιγοκλείνω, μου διέφυγε στη σούμα. Fixed :great:

Κάπου διάβαζα τον προβληματισμό της Airbus νoμίζω (αλλιώς της Boeing) για την έλλειψη παραγγελιών απ' τις ώριμες αγορές της Ευρώπης και της Β. Αμερικής. Έσωσε την παρτίδα -έως τώρα- η AA ωστόσο αν δεν υπήρχαν οι λιζεράδες, οι εμίρηδες και η άπω ανατολή θα ήταν δύσκολα τα πράγματα.
 
Ευτυχώς που τα παρακολουθείς - και που παρακολουθείς και τις μικρότερες εταιρίες - γιατί εγώ βαριέμαι!!

Πάντως, μόλις ανακοινώθηκε πως η American Airlines θα παραλάβει τα 787-900 το 2014 (αντί για το 2012). Ωραίο δώρο, ύστερα απο την παραγγελία που έκαναν.

Ούτως οι άλλων, το 68% των παραγγελιών μέχρι το 2030, όπως είδες θα είναι από αυτές τις περιοχές. Άσχετα αν εγώ παραμένω, προσωπικά, κολλημένος με Β. Αμερική και Ευρώπη και δεν συμπαθώ τους Εμίρηδες και τους Ασιάτες.
 
Κρίση σου λέει μετά.
Χε...νε στις παραγγελίες οι δύο μεγάλοι, αλλά πολλά μπράβο και στους Βραζιλιάνους (προχθές πέταξα πρώτη φορά με E-Jet -Babooooooooo- και μου άρεσε πολύ, χίλιες φορές να πετάω με regional jet και turboprops για μικρές αποστάσεις παρά με Α320/Β737).
 
Επίσης, υπολόγισε και 50 Irkut MC21 για την Crecom της Μαλαισίας, η οποία παρήγγειλε 25 MC21-200 και 25 MC21-300...

:arrow: http://www.irkut.com/en/news/press_rele ... p?id48=394
:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engines-c ... -news-0721

όπως επίσης και 30 SSJ100/95 για την Pearl Aircraft Corporation, μια καινούρια εταιρεία leasing...

:arrow: http://www.aviationnews.eu/2010/07/21/a ... rporation/
:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engines-c ... -news-0721
 
Κάτι πήρε το αυτί μου για 40 Α320 απο την Virgin America..το οποίο επιβεβαιώνεται εδώ

http://www.bloomberg.com/news/2010-07-2 ... a-hub.html

κάτι σαν 3.2 δις $ για την Τουλούζη..http://www.youtube.com/watch?v=RgdyKNqf4mg

τώρα για την Irkut την οποία αγνοούσα, αναμένω με ενδιαφέρον..όταν υπάρχει εμπλοκή Yakovlev, Tupolev,Sukhoi, Beriev, Ilyushin , όλα σε ένα δηλαδή, δεν μπορεί παρά το προϊόν να είναι εκρηκτικό..
 
Η χθεσινή πλέον λίστα. Ψιλικατζούρες :(

AIRBUS
* 40(+20) Α-320 για την Virgin Atlantic, όπως σωστά άκουσες flesland, ώστε να υποστηριχθεί η περαιτέρω ανάπτυξη της έως το 2016 (link)


BOEING
* 1 Β-767ΕR & 2 B-767F για την Azerbaijan Airlines (link)
* 2 Β-738 για την Alaska Airlines (link)

EMBRAER
* 24 E-190 για την Repubic Airlines (link)

SUKHOI
* 30(+15) SSJ-100/95 για την Pearl Aircraft Corporation (λιζεράδες) όπως προανέφερε κι ο ΑΝΖ (link)

Τέλος, το press release της Irkut για το άνοιγμα του βιβλίου παραγγελιών του MS-21.
 
Θα πάω αύριο τελικά. Υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κανένα άλλο μέλος εκει; :)
Αν ναι και έχει όρεξη να τα πούμε, pm me.
 
Top