Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Που πιστεύω ότι το κάνουν λόγω κίνησης δεν έχουν μεγαλύτερα αεροσκάφη να εξυπηρετήσουν την ζήτηση, παρά λόγω slots. H Airbus όμως δεν έχει μεγαλύτερα αεροσκάφη σε αυτή την κατηγορία, σιγά μην πάνε στο Β757-200 θα είναι ασύμφορο από πλευράς συντήρησης. To Χίθροου μπορεί να είναι προβληματικό στα slots, αλλά υπάρχει μια bmi. Που αν ήθελε η Α3 θα έκανε αλλαγή με την ώρα των πτήσεων της bmi. Όσο για τις Βρυξέλες υπάρχουν τόσοι κυβερνητικοί παρατρεχάμενοι που θέλουν να πάνε το πρωί και σιγά μην γυρίσουν αυθημερόν (αφού ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει)[/quote
Ποιος σου ειπε οτι το Β757-200 ειναι ασυμφορο απο πλευρας συντηρησης?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Krinagoras II":2vpnyv8j said:
Απλώς θα εκτελούνται πτήσεις κοινού κωδικού, από Αθήνα προς Ρώμη και Μιλάνο. Οι πτήσεις θα εκτελούνται από την ιταλική αεροπορική εταιρεία Meridiana Fly. Γι' αυτό και ο κοινός κωδικός ΟΑ/ΙG.

Η Meridiana Fly δεν εκτελεί πτήσεις τον χειμώνα προς Ελλάδα. Ο κοινός κωδικός αφορά σε πτήσεις της Ολυμπιακής. Η οποία όμως σταματάει τα δρομολόγια προς Ιταλία.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

αγαπητοί μου φίλοι δεν ξέρω τι λέτε για μακροχρόνιο σχεδιασμό αλλά εγώ θα σας αναφέρω την χτεσινή μου εμπειρία
πρώτη πτήση Ηράκλειο - Αθήνα 17:35 με aegean
δεύτερη πτήση Αθήνα - Ιωάννινα 19:05 με olympic

κόστος πρώτης πτησης 108 euro
Κόστος δεύτερης πτήσης 138 euro

το "αστείο" της υπόθεσης πέραν της τιμής;
για την πτήση για Ιωάννινα έκανα check-in στο Ηράκλειο και στο counter της Aegean...

και απορώ

ένας από την επιτροπή ανταγωνισμού δεν υπάρχει να τα δει αυτά και να ρίξει από μία δεκάρα εκατομμύρια πρόστιμο στην κάθε μία εταιρία για εναρμονισμένη πρακτική?

εγώ προσωπικά την καταγγελία θα την κάνω και ότι γίνει
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Οι εταιρίες πλέον δουλεύουν ως ΜΙΑ.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

katsaou":ukv783ol said:
...το "αστείο" της υπόθεσης πέραν της τιμής;
για την πτήση για Ιωάννινα έκανα check-in στο Ηράκλειο και στο counter της Aegean...
Δεν είναι ούτε αστείο ούτε περίεργο αυτό που σου συνέβη.
Έχω κάνει check in στο Κράμπι για α) Μπάνγκοκ με μία εταιρεία, β) Ντόχα με άλλη και γ) Αθήνα με την ίδια εταιρεία.
Γίνεται σε όλο τον κόσμο, με (σχεδόν) όλες τις εταιρείες.
Δίνεις στο αρχικό check in τον αριθμό εισιτηρίου ή τον κωδικό κράτησης της επόμενης πτήσης σου και σου κάνουν check in μέχρι τον τελικό σου προορισμό.
Δεν διαφωνώ ότι οι δύο εταιρείες έχουν γίνει ουσιαστικά μία.
Απλά, αυτό που έγινε στην περίπτωσή σου ήταν αυτό που έπρεπε να γίνει.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δηλαδή έχουν όλες οι αεροπορικές τη δυνατότητα αυτή, το σύστημα που χρησιμοποιείται είναι κοινό; (ρωτάω επειδή δεν γνωρίζω, όχι για να αμφισβητήσω). Απλώς μου φαίνεται περίεργο πώς γίνεται αυτό (μπορεί η Aegean να τσεκάρει άτομα στα αεροπλάνα της Ολυμπιακής ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας;) και ειδικά όταν οι πτήσεις είναι άσχετες μεταξύ τους...;
Πάντως, όλοι περιμένουμε την απόφαση της Ε.Ε. για τη συγχώνευση...αλλά όντως, μήπως κάποια αρχή θα έπρεπε να κοιτάξει και τις εναρμονισμένες πρακτικές - καρτέλ που έχουν ήδη δημιουργήσει και είναι ασφαλώς παράνομο και να κάνει κάτι;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

kleopatra":cjt1h5ai said:
Οι εταιρίες πλέον δουλεύουν ως ΜΙΑ.

στην ερώτησή μου προς την υπάλληλο της olympic αν πλέον δουλέυουν ως μία εταιρία μου απάντησε με ένα ευγενικό και πονηρό χαμόγελο και μου είπε Σχεδόν...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ρε παιδια, που τις ειδατε τις πτησεις της IG απο MIL/FCO-ATH? :p
Αφου τις εχει ηδη σταματησει, μιας και ηταν εποχικες!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η τελευταία πτήση της ΟΑ από Αθήνα προς Ρώμη, φαίνεται ότι γίνεται στις 31 Οκτωβρίου. Τα δρομολόγια προς Ιταλία δεν έχουν κοπεί ακόμα, η ΟΑ αποσύρεται από την έναρξη ισχύος του χειμερινού προγράμματος (το θερινό λήγει στις 31 Οκτωβρίου).
Ευχαριστώ τον AirNewZealand που με διόρθωσε σχετικά με την IG, όντως στο site τους οι πτήσεις Αθήνα-Ρώμη-Αθήνα μέχρι τέλος Οκτωβρίου είναι operated by Olympic Air (φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει και για το Μιλάνο, αλλά δεν το έψαξα). Μου έκανε εντύπωση όμως...έκαναν code-share agreement και μετά έκοψαν δύο από τα δρομολόγια της συμφωνίας.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν ειδα το ποστ του ANZ, εμεινα στο δικο σου και δεν ειδα ολα τα επομενα, και αρα και τη διορθωση..! :D

Krinagoras II":2tau44b1 said:
Μου έκανε εντύπωση όμως...έκαναν code-share agreement και μετά έκοψαν δύο από τα δρομολόγια της συμφωνίας.
Σταματησαν ομως και ολα τα εποχικα της IG στα οποια ειχε παρει κωδικο και η ΟΑ. Αρα φανταζομαι οτι ηταν απλα μια εποχικη συνεργασια, με προοπτικες και για του χρονου ομως!
Krinagoras II":2tau44b1 said:
Δηλαδή έχουν όλες οι αεροπορικές τη δυνατότητα αυτή, το σύστημα που χρησιμοποιείται είναι κοινό; (ρωτάω επειδή δεν γνωρίζω, όχι για να αμφισβητήσω). Απλώς μου φαίνεται περίεργο πώς γίνεται αυτό (μπορεί η Aegean να τσεκάρει άτομα στα αεροπλάνα της Ολυμπιακής ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας;) και ειδικά όταν οι πτήσεις είναι άσχετες μεταξύ τους...;
Το συστημα δεν ειναι κοινο. Εξαρταται απο πολλους παραγοντες το αν μπορεις να κανεις check in για αλλη εταιρια. Αν πχ καποιος εχει δρομολογιο στο ιδιο εισιτηριο με ΟΑ,Α3 και μετα και αλλη εταιρια την ιδια μερα σαν συνδεση για αλλο τελικο προορισμο ναι μπορεις. Αν τωρα ειναι ενα εισιτηριο απο ασχετη εταιρια στο οποιο δε μπλεκεσαι εσυ καθολου (και εννοειται οτι δεν προσφερεις υπηρεσιες handling εσυ), οχι δεν μπορεις...Η καλυτερα δεν το κανεις.Εκτος αν ειναι εισιτηριο εταιριας που σου επιτρεπει τη προσβαση, και ακολουθει μετα τη δικη σου πτηση.
 
Top