Σύμφωνα με την Επιτροπή, στα αντικίνητρα για τη διασφάλιση κανόνων υγιούς ανταγωνισμού είναι και οι υψηλές χρεώσεις στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», οι οποίες καθιστούν ασύμφορη τη δραστηριοποίηση low-cost αεροπορικών εταιρειών, καθώς επίσης και το γεγονός ότι σε ακτίνα 100 χλμ. δεν λειτουργεί κάποιο άλλο αεροδρόμιο, ως εναλλακτική λύση.
Hastaroth":1wdi15un said:Εγώ αναρωτιέμαι και γιατί τους πείραξε το ότι στην εσωτερική αγορά θα δημιουργηθούν "συνθήκες μονπωλίου".Η Ελλάδα είναι μέλος τής ΕΕ από την εποχή που η χώρα είχε μόνο έναν αερομεταφορέα-τότε δέν υπήρχαν "συνθήκες μονοπωλίου" στο δίκτυο εσωτερικού;
qaz":37rjupp9 said:εκπτωσεις σε θεματα συντηρησης δεν γινονται σε καμια απο τις 2 εταιρειες,ουτε τα σεναρια αυτα που αναφερεις ειναι πραγματικα...πεταμε ολοι με ασφαλεια