Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πέρα από το 6μηνο δεν θέλει να έχει δέσμευση η εταιρεία για αυτό το έκανε 6 μηνο
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Just over 10 years ago I interviewed Olympic Airways' then chief executive Rod Lynch in Athens. He had been put in place by British Airways' consultancy Speedwing and was tasked with a much-needed restructuring of the loss-making Greek national carrier.
Around then I also interviewed Antonis Simigdalas, who was leading Greek start-up Aegean Airlines. After his entrepreneur father Nikos secured Aegean's Greek market breakthrough a decade before, Simigdalas was preparing for the launch of domestic scheduled flights. He originally envisaged a role for Aegean as a regional franchise for Olympic, echoing CityFlyer's operation for BA, even approaching Lynch with the idea.
After just a year BA and Lynch had left Athens and Greek attempts to find a strategic investor collapsed. Olympic was to endure an increasingly desperate decade, while Aegean thrived with every faltering Olympic step.
Fast forward ten years and ironically it is Simigdalas who has taken on the challenge of resurrecting Olympic in its latest guise, Olympic Air, which formally launched in late September 2009. So why do it?
Ενδιαφέρον, ίσως του κάτσει η ιδέα 10 χρόνια αργότερα...
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... dalas.html
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

makedonas":bgsq8n7j said:
Με βαση το δημοσιευμα το νεο ονομα θα ειναι Olympic Aegean Air..

...κατά το Aegean Cronus Airlines, που μετά έμεινε μόνο το Aegean. Το πιο λογικό είναι ότι τελικά θα μείνει μόνο το Olympic (για λόγους brand-awareness) και ίσως το Aegean να χρησιμοποιηθεί για πτήσεις εσωτερικού - άγονης γραμμής κλπ (εν είδει Olympic Aviation) όπως οραματιζόταν αρχικά και ο Σιμιγδαλάς. Πάντως, τώρα που κόβονται και τα παντεσπάνια στο δημόσιο, η νέα εταιρεία θα πρέπει να στραφεί για πληρότητες κυρίως στους επιχειρηματίες και τους τουρίστες / απόδημους εξωτερικού, όπου είναι και το ζουμί εν τέλει. Ο κοινός λαός θα πρέπει να περιμένει μπας και κάνει το μεγάλο βήμα ο Sir Stelios :thx:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το τραγελαφικο ειναι οτι πολλα απηυδυσμενα ατομα που το καλοκαιρι εφυγαν απο την Α3 για την ΟΑ με σκοπο να γλυτωσουν απο τον Βασιλακη εργοδοτη (και δεν τους αδικω ΚΑΘΟΛΟΥ), θα βρεθουν να τον εχουν παλι εργοδοτη. Δεν ξερεις αν πρεπει να γελασεις η να κλαψεις με κατι τετοια...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ειναι και το αλλο!

εκει που ειχαν 2-3 πτησεις της α3 ημερησιως, το καλοκαιρι θα βρεθουν μπροστα σε 15-20 πτησεις!!!

τουλαχιστον οσο αφορα τα νησια!

:mrgreen:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Παλι Βασιλακη και ξερο ψωμι. Τι ειρωνια....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

seven4seven":33nry4pp said:
Το τραγελαφικο ειναι οτι πολλα απηυδυσμενα ατομα που το καλοκαιρι εφυγαν απο την Α3 για την ΟΑ με σκοπο να γλυτωσουν απο τον Βασιλακη εργοδοτη (και δεν τους αδικω ΚΑΘΟΛΟΥ), θα βρεθουν να τον εχουν παλι εργοδοτη. Δεν ξερεις αν πρεπει να γελασεις η να κλαψεις με κατι τετοια...

Να γελάσεις όχι φίλε seven4seven. Να κλάψεις για αυτούς...
Ας μπει ο οποιοσδήποτε στη θέση τους.
Πιστεύω βέβαια οτι δε θα μπορόυσε να στηθεί η Αιρ χωρίς το προσωπικό που έφυγε από την Aegean.
Σίγουρα όμως θα παιχτεί σκηνικό όπου οι παραμένοντες στην Aegean θα θεωρούν τους αποχωρίσαντες ως προδότες και θα έχουν μη επιτρεπτή στάση απέναντί τους όταν τους ξαναβρούν στο προσεχές μέλλον.

Εδώ βέβαια έρχονται τα λεγόμενα business ethics που ορίζουν οτι πρέπει να αποχωρείς από μια εταιρία σαν κύριος/α ακόμα κι αν θέλεις να τους σκυλοβρίσεις. Μπορεί κάποια μέρα να τους βρεις ξανά μπροστά σου.
Ισχύει ιδιαίτερα στον ιδιωτικό πλέον ελληνικό αεροπορικό χώρο που ως γνωστόν τα ίδια στελέχη ή καλύτερα διευθυντικά στελέχη, ανοιγοκλείνουν εταιρίες ή αλλάζουν - για προσωπικούς τους λόγους και αυτοι - εταιρίες, εβρισκόμενα σε διαφορετική θέση την κάθε φορά.

Πρέπει να αναμένουμε να δούμε το νέο σχήμα. Όπως έχουμε αναφέρει παραπάνω, όλα είναι εικασίες.

Προσωπικά πάντως αναμένω να γίνουν απολύσεις...
Παράδειγμα όσον αφορά τον τομέα της συντήρησης τα τμήματα Planning, Engineering, Stores κτλ. Διπλασιάζεται περίπου ο στόλος, αλλά αμφιβάλω αν κρατηθούν αύτανδρα το κάθε τμήμα & των δύο εταιριών...κάποιος θα φύγει....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

κάποιος θα φύγει ...αλλά απο πού ?απο ποιά εταιρεία?θα απολυθούν οι νέοι υπάλληλοι της οα ή θα διώξει τις α3 που έχει στελέχει 10 ετίας?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

B737Mech":28k2auxv said:
Προσωπικά πάντως αναμένω να γίνουν απολύσεις...
Παράδειγμα όσον αφορά τον τομέα της συντήρησης τα τμήματα Planning, Engineering, Stores κτλ. Διπλασιάζεται περίπου ο στόλος, αλλά αμφιβάλω αν κρατηθούν αύτανδρα το κάθε τμήμα & των δύο εταιριών...κάποιος θα φύγει....

Δεν νομίζω να συμβεί κατι τετοιο, αντιθέτως τους τεχνικούς δεν θα τους πειράξει, με βάση τα λεγόμενα της ηγεσίας στα τμήματα που είπες όσοι “περισσέψουν” θα μεταφερθούν στο MRO.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ζεσταίνεται το πράγμα και πάμε για ανακοινώσεις σύμφωνα με το Reuteurs

Και ένα tricky σημείο:
...The new group might drop some destinations in favour of the competition in order to surpass any obstacles by the competition committee,

Κοινώς θα κοπούν μερικά δρομολόγια (τα πιο ζημιογόνα ίσως? ) για να κάνει τα στραβά μάτια η επιτροπή ανταγωνισμού στην αφαίμαξη που - μη έχοντας εναλλακτική - οι επιβάτες θα υποστούν λίαν συντόμως...
 
Top