Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σας αναφερω οτι εκλεισε η συμφωνια για τη Δευτερα (πιο πιθανο) οι ανακοινωσεις.
To team της ΑΕΕ θα εχει το γενικο προσταγμα αλλα και η ΜΙΓ δεν θα χασει απο την συμφωνια (γυρω στο 33% ).Ο τραπεζιτης εβαλε το χερι του σε ολα.

μερικα ακομα
RJ τελος
Q400 ακομα μερικα (4-5)
A 319-320-321 (30-32) (τελικο νουμερο οταν υπαρχει εικονα για τα charter)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Απο οσα μας λες βλεπω κατι το οποιο μου κανει εντυπωση... Η δυναμικη των 2 εταιριων ειναι 60+ αεροσκαφη, γιατι θα μεινουν μονο 36 περιπου? Εγω περιμενα κατι ποιο μεγαλο και δυνατο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

fos1111":28n26aqh said:
A 319-320-321 (30-32) (τελικο νουμερο οταν υπαρχει εικονα για τα charter)

Αρα δεν θα κρατηθούν όλα τα Airbus των 2 εταιριών, έτσι; Τα δρομολόγια της Aegean που γινόντουσαν με RJ100 θα γίνονται με Q400;


-edit-
Με πρόλαβε ο NFEEFE στο εύλογο ερώτημά μου..
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Arizonas":3bknyr8f said:
Σύμφωνα με τη λογική και την εμπειρία σας, θα πάρουν κι άλλο στόλο ή θα αναγκαστούν να πουλήσουν?
Αποκλείεται να πουλήσουν ιδιόκτητο αεροσκάφος λόγω της συγχώνευσης (τα παλιά θα έπρεπε ούτως ή άλλως να πουληθούν κάποια στιγμή ανεξάρτητα αυτής).
Αλλά τα Airbus της Ο.Α. δεν της ανήκουν. Επομένως αυτό που θέλεις να ρωτήσεις είναι το αν θα μειώσουν τον ενεργό στόλο (μειώνοντας τον αριθμό των μισθωμένων αεροσκαφών).
Και η απάντηση είναι: "who knows?".


NFEEFE":3bknyr8f said:
Απο οσα μας λες βλεπω κατι το οποιο μου κανει εντυπωση... Η δυναμικη των 2 εταιριων ειναι 60+ αεροσκαφη, γιατι θα μεινουν μονο 36 περιπου? Εγω περιμενα κατι ποιο μεγαλο και δυνατο.
Εγώ κατάλαβα ότι τα 4-5 Q400 θα προστεθούν, δηλαδή πάμε για μια εταιρία με 30+ A32x, 10+ Q400 και μερικά Q100 (και το ATR-42 για μόστρα :mrgreen: ).
Τα Avro ήταν επόμενο να πουληθούν ανεξάρτητα της συγχώνευσης.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ο άνθρωπος λέει 4-5 Q400 ακόμα. Αυτό σημαίνει ότι θα κρατήσουν όλα τα τωρινά Q400 και θα πάρουν άλλα 5. Από Airbus βλέπω ότι θα είναι κάτω κατά 6 (τώρα και οι δύο μαζί, αν έκανα καλά τον υπολογισμό, έχουν 38, μετά θα έχουν 32), επίσης φεύγουν τα 6 ARJ και έρχονται 4-5 νέα Q400 άρα μείον ένα και από εδώ καθαρά! Άρα μόνο 7 Α/Φ κάτω από το τωρινό! Μια χαρά μου φαίνεται! Look at the big picture! Αφού θα είναι μια εταιρεία θα μπορούν με τα ίδια αεροπλάνα να εξυπηρετήσουν περισσότερους προορισμούς! Και ίσως κάποια στιγμή και πιο μακρινούς!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

τα πραγματα ειναι απλα.παραμενουν στην νεα εταιρια ολα τα airbus της αιγαιου εφοσον της ανηκουν(εκτος απο τα αταρια και τα RJ που ηταν ηδη για φουντο),ολα τα dash της ΝΟΑ + 4-5 που ειπωθηκε οτι θα προστεθουν και οσα ιδιοκτητα airbus υπαρχουν στην ΝΟΑ.αρα μιλαμε για 40-45 αεροσκαφη.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η Α3 μεχρι και σημερα κανει συνεντευξεις.
Για ποιο λογο καλει ατομα αν δεν τα παρει ?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

spotterakis":18mth70q said:
Τώρα που η Α3 θα απορροφήσει την ΟΑ, το ιστορικό σήμα της ΟΑ συνδεδεμένο με την Ελλάδα, θα εξαφανιστεί μια για πάντα;Και τι θα γίνει με τις Μ.Α. που θα ξεκινούσαν τον Απρίλιο;πάν περίπατο..;

Με κάθε σεβασμό σ'όσους την έζησαν αυτήν την εταιρία...
Όσο θρυλικό-μυθικό-ιστορικό-αρχαιολογικό-παλαιοντολογικό και να 'ναι εμένα κάτι δεν μ'αρέσει...

Βλέπεις αυτό:



Και φτιάχνεις αυτό:



Πόσο ταλέντο και πόση φαντασία χρειάστηκε;;; Πόσο ιδρώτα και αίμα πρέπει να χύσεις;;;
 

Attachments

  • 800px-Olympic_Rings.svg.png
    800px-Olympic_Rings.svg.png
    38,6 KB · Προβολές: 1.283
  • Olympic_Airways_logo.png
    Olympic_Airways_logo.png
    9,1 KB · Προβολές: 1.258
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν έχει σημασία το πόσο σκέψη θέλει για αυτό το σήμα αλλά η ιδέα πίσω από αυτό και την ιστορία που κουβαλάει μαζί με το όνομα και δεν μιλώ για την εταιρία αλλά για το όνομα Ολυμπία/ δα/ κη/ κος και ότι άλλο θες………sorry γεια το off
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σε περίπτωση που δεν το κατανοήσατε, η εταιρεία που θα προκύψει από τη συγχώνευση θα κρατήσει -ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις- το ισχυρότερο brand name, ήτοι Olympic. Συνεπώς ας μην ανησυχούν οι διάφοροι κλαψομαρίες εδώ μέσα. Η συγχώνευση είναι η επιβεβλημένη ορθολογικά και κερδοσκοπικά λύση για να μην φουντάρουν στα χρέη και οι δύο ανταγωνιστές και πάρει η μπάλα και τη MIG, στους χαλεπούς καιρούς που ακολουθούν.

Ο Βγενό κατάλαβε πως τα αεροπλανάκια έχουν κόστος δυσβάσταχτο υπό τας παρούσας συνθήκας και την κάνει με πλάγια πηδηματάκια πριν καεί. Τουλάχιστον έστω και με αυτές τις γαλιφιές γλυτώσαμε από την κραταιά Ολυμπιακή, άντε αμην να βρεθεί και ένας καλός άνθρωπος να μας απαλλάξει και από τον ΟΣΕ.

ΥΓ: Όσο για τις Μακεδονικές: Εδώ γελάμε :D :D :D Πάει το όραμα του Πανίκα!!!
 
Top