EUROAIR

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Επιβεβαιωνω οτι εχει παρει το SX-BEU, το ειδα χτες. Το Ν814PG ειναι πλεον συλλεκτικο. ;)
 
Akis":15d6git4 said:
Τι παραπάνω ζητάς;)

Φίλε Άκη τις πληροφορίες αυτές τις ξέρω. :cool: :cool: Όταν είπα οτι πήρε το Ελληνικό νηολόγιο, ενοούσα ότι απο εχτές πλέον στο MD στον ΑΙΑ αναγράφεται το Ελληνικό Νηολόγιο SX-BEU αντι του μέχρι προχτές αμερικάνικου.
 
Γνωριζετε ποτε θα ξεκινησει τις commercial flts h euroair?

αν εχει ηδη ξεκινησει κ αν παραλληλα με τις pvt θα εχει κ μεταφορα κοινων θνητων?
 
Να και το δεύτερο!!!
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6003628

κι ότι πήγα να αναρωτηθώ τι γίνεται με το SX-BEV... :rolleyes:
ορίστε, σε άλλο livery!
Να και spotters friendly η Euro Air. :D
 
Δεν ειναι ακριβως το ιδιο σημειο που ειχε βαψει και η Alexandair το SX-BMP? Ελπιζω να εχει πιο πολλη τυχη η EuroAir!



110104_emM5.gif
 
H EUROAIR ξεκίνησε πτήσεις.

Αυτό το σαββατοκύριακο πετα συνέχεια απο Pescara.

To SX-BEV έρχεται την άλλη εβδομάδα.
 
Με αφορμη το ποστ του aakunz θυμηθηκα οτι και η εν λογω εταιρεια λεει στην ιστοσελιδα της οτι ειναι μελος. Ψαχνοντας ομως στην ιστοσελιδα της ΙΑΤΑ δεν βρηκα τιποτα! Οποτε 2 τινα παιζουνε: Η ειμαι γκαβο η καποιοι θελουνε να μας πουνε κατι... :oops:
 
καλημερα!ξεκινηsame πτησεις με την euroair!ναι ειναι γεγονος απο 28 ιουνιου. απο πεσκαρα και περιμενουμε να παρουμε το παρκινγκ της alexandair στο ηρακλειο που λενε οτι δεν πεταει.ολα καλα μεχρι. τωρα....τα πρωτα πληρωματα ξεκινησαν και γυρω την πρωτη αυγουστου θα ξεκινησει και η δευτερη φουρνια πληρωματων για το δευτερο αεροπλανο............ ινα!
 
Γειά σας και πάλι.

Ακουσα απο φίλη που πετάει στη Euroair ότι μέσα με 3 βδομάδες που πετάει της έκανε έλεγχο 3 φορές η SAFA !!! (ξέρετε περισσοτερα τι είναι αυτό ?) και οτι δεν είχε ούτε μια παρατήρηση και καμάρωνε (η φίλη).

Μου είπε οτι οι έλεγχοι αυτοί είναι πολύ συμαντικοί για το ξεκίνημα μιας εταιρείας.

όποιος ξέρει παραπάνω για το SAFA ας γράψει

D.
 
Safety Assessment of Foreign Aircraft (SAFA)

The principles of the programme are simple: in each EU Member State and those States who have entered into a specific ‘SAFA’ Working Arrangement with EASA (*), third country aircraft may be inspected. These inspections follow a procedure common to all Member States and are then reported on using a common format. If an inspection identifies significant irregularities, these will be taken up with the airline and the oversight authority. Where irregularities have an immediate impact on safety, inspectors can demand corrective action before they allow the aircraft to leave.

http://www.easa.eu.int/home/safa.html
 
Top