EUROAIR

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τα 2 MD-83 της meelad είναι κάτω από το AOC της Gainjet.
 
Αυτο το λεει μονο στην ιστοσελιδα της Meelad. Στην ιστοσελιδα της GainJet δεν λεει τιποτε! (αν προσεξες, ακομα και το Αvro αναφερεται!) Οι πληροφοριες λενε οτι ειναι το AOC της EuroAir . Ελλας το μεγαλειο σου! Μιας και στην ιστοσελιδα της Meelad δεν λεει τιποτε σε ο,τι εχει σχεση με το operational status (πεταει - δεν πεταει), εγω αρκουμαι στις υπαρχουσες πληροφοριες. Ο χρονος θα δειξει, αν και κατι μου λεει οτι υπαρχει μια στασιμοτητα σε ο,τι αφορα το πτητικο εργο της εταιρειας. Δλδ, εχει δει κανεις σας αεροσκαφος της στον αερα;
 
Τα δυο αεροσκαφη τα ειδα σημερα στο αεροδρομιο Marka (OJAM) στο Αμμαν της Ιορδανιας..
 
To αεροσκάφος με την πορτοκαλί ουρά (μου διαφεύγει νηολόγιο) το είδα σήμερα στον Βενιζέλο,στα Β40κατι αν θυμαμαι καλα κατα τις 10κ20.Aπ'οτι φαίνεται γύρισε(-αν) απο Ιορδανια
 
για να μην μπερδευεστε....

Η euroair εχει τωρα 4 αεροπλανα.....2 τα δικα της....την "πηνελοπη" με την πορτοκαλι ουρα...... και το αλλο με την μπλε..... το οποιο εχω να το δω μηνες στην πιστα!

και τα 2 α/φη της Melad στο Αμμαν που δεν νομιζω οτι ειναι βαμενα καν στα χρωματα της........βεβαια για αυτο ας μας διαφωτισει ο/η φιλος/φιλη που τα ειδε εκει.....
 
Έχουμε αναφέρει κι άλλες φορές ότι τα 2 MD της Meelad απλά πετάνε υπό το AOC της Euro Air. Δεν είναι δικά της και ούτε μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για τις πτήσεις της και άρα δεν νομίζω να βαφτούν με τα χρώματα της.
 
Εμαθα οτι δυστυχως η Euroair οδευει προς την ληθη.......

Εκτος οτι το α/φος με την μπλε ουρα, "Ηρω" αν δεν κανω λαθος, εχει δεσμευτει απο την Σουηδικη εταιρια Priority λογο οφειλων, και βρισκεται στη Στοκχολμη, μου ειπαν στην αρχη της εβδομαδας και το διασταυρωσα σημερα οτι ο τεχνικος διευθηντης παραιτηθηκε λογο των τεχνικων προβληματων που μαστιζουν την εταιρια.

Επισης εμαθα οτι η Hellas Jet και η Euroair βρισκονται στα δικαστηρια για οικονομικες διαφορες, και γι αυτο η Euroair δεν πεταει πια πτησης της Hellas Jet.
Ως αποτελεσμα ολο το cabin crew οπως μου ειπε μια συναδελφος, εχει παρει "διακοπες" το πιθανωτερο επ'αοριστου.
Φημες θελουν την εταιρια να εχει τεθει σε καθεστως "απαγορευσης πτησεων"

Τι να πω.....καλη ανακαμψη να ευχηθω αλλα δεν το κοβω :(
 
Τα 2 MD-83 της Meelad που πολύ πρόσφατα πήραν ελληνικά νηολόγια (SX-DMH & SX-DMM) προκειμένου να πετάξουν υπό το AOC της Euro Air, πήγαν στη Royal Falcon της Ιορδανίας αφού πρώτα πήραν ιορδανικά νηολόγια JY-JRC & JY-JRB αντίστοιχα.
Πότε ήρθαν, πότε έφυγαν!!! :rolleyes:
Δεν ξέρω αν αυτή η εξέλιξη έχει να κάνει με το παραπάνω post του Captain Jack... :?:
 
Δουλεια δεν ειχε ο διαολος :bash: τα παιδια του.....

Γεγονος ειναι οτι η κατασταση ειναι ειναι πολυ δυσκολη. :wall:
Με ενα αεροσκαφος μονο, και με ενα σημαντικα χρεη η βιωσιμοτητα της εταιριας ειναι σε κινδυνο. :(
Ηδη πολλα απο τα πληρωματα του θαλαμου διακυβερνησης ειναι στην Ιορδανια, μιας και η Euroair οτυς χρωσταει τις καλτσες τους. :rant:
Γνωστοι της καμπινας που μιλησα μου ειπαν οτι τους χρωστανε μισθους 3μηνου και βαλε..... :cry:

Η ιστορια με την Melad ναυαγησε την πιο ακαταλληλη στιγμη, αφου σιγουρα ηταν πηγη εσοδων. :4: που γινομαι κασσανδρα, αλλα τα σημαδια αυτα εχουν την γνωριμη μυρωδια της venus και της Alexandair.
 
Παιδιά τι γίνετε τλκ με αυτά τα δύο MD-83? Στο site της Melad αναφέρει πως είναι κάτω από το AOC της Gainjet ενώ το site μας τα δίνει στην 6U..Τλκ τι γίνεται? Και ένα αεροσκάφος που περιμένει η 6U εδώ και κάτι χρόνια και μάλιστα ψηφίζουμε ακόμα livery στο site της :D ..??
 
Top