Ερωτήσεις για ώρες CPL-ATPL Frozen

Η νομοθεσία είναι νομοθεσία, ο φίλος ρώτησε πώς κάνει unfreeze και παράθεσα ακριβώς τα requirements και παρεπιπτόντως μου φάνηκε αρκετά ενημερωμένος αν κρίνω απο την ερώτηση.
Σαφώς και ζητάς απο τον K1 να γράψεις ώρες ως picus και είναι απαραίτητη η υπογραφή του στο logbook σου, έχει κάθε δικαίωμα να το αρνηθεί, αν και πολύ σπάνιο. Η άλλη λύση είναι να πάρεις βεβαίωση από την εταιρεία σου ότι πετάς picus, πράγμα που είναι πιο σύνθετο.
 
Φίλε μου sky is NOT the limit

εγώ πετάω αυτή την στιγμή σε business εταιρία ως συγκυβερνήτης δεν έχω ζητήσει ποτέ κάτι τέτοιο καθώς θεωρείτε δεδομένο.

Φιλικά πάντα
 
Για να εξακριβώσω τι εννοείς, στην εταιρεία σου, στο τέλος ενός πχ δίσκελου, ο κυβερνήτης σου ζητάει το logbook σου για να σου υπογράψει ότι ήσουν picus χωρίς να του το ζητήσεις; Ρωτάω γιατί στη δική μου όπου θα γίνει unfreeze το Atpl μου στους επόμενους μήνες εγώ και οι 150 συνάδελφοί μου όταν χρειαζόμαστε ώρες picus, το ζητάμε, ειδάλλως η ώρα γράφεται ως copilot. Αυτή είναι και η στάνταρ διαδικασία πανευρωπαϊκά, πάντα κατα jar.
 
zero_pilot
εγώ πετάω αυτή την στιγμή σε business εταιρία ως συγκυβερνήτης δεν έχω ζητήσει ποτέ κάτι τέτοιο καθώς θεωρείτε δεδομένο



Αυτό ακριβώς φίλε μου δεδομένο θεωρείτε κάποιος με frozen ATPL να επιθυμεί να γίνει unfrozen, μέχρι στιγμής έχω γράψει τις 186 ώρες μου ως PIC/US και ρίχνοντας μια γρήγορη μάτια βρίσκω μόνo 48 ώρες co-pilot.
Τώρα δεν ξέρω πώς είναι τα πράγματα στο airline και τι προβλέπει το άτυπο καταστατικό της εκάστοτε εταιρίας. Θα μάθω από συνάδελφο και θα επανέλθω εκτός και έχεις την ευγενή καλοσύνη να με ενημερώσεις για ποιο λόγο να μην επιθυμείς το unfreeze το συντομότερο δυνατό, βέβαια μια εταιρία μπορεί να έχει τους λόγους τις διότι με unfrozen ATPL έχεις πλέον τα minima για να προωθηθείς ως Κ1 οπότε δεν ξέρω αν αυτό αποτελεί ανασταλτικό ρόλο στο να υπογράφουν PIC/US, σαφώς μετά το unfreeze δεν υφίσταται λόγος για Pilot in Command.

Φιλικά πάντα :thx:

Υ.Γ. Τι εννοείς << όταν χρειαζόμαστε PIC/US >>;
Y.Γ2 Υπάρχει πιθανότητα να μην χρειάζεσαι PIC/US για να καταλάβω; Εφόσον υποτίθεται επιθυμείς το unfreeze του ATPL;
 
Τώρα διυλίζουμε τον κώνωπα αλλά τέλος πάντων, νόμιζα ότι ήταν προφανή τα παραπάνω... Κατα πάσα πιθανότητα, κάποιος συγκυβερνήτης από την διετία και πάνω έχει ήδη τις ώρες να γίνει unfrozen μια που σε μια μέση εταιρεία short haul θα έχεις 800 ώρες τον χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι στα λοιπά 3 χρόνια (μινιμουμ) που του μένουν μέχρι να πάει αριστερά είναι άχρηστο το picus γιατί όπως σωστά αναφέρεις είναι ήδη unfrozen. Σε μια εταιρεία που πετάς με διαφορετικούς ανθρώπους κάθε μέρα, δε μπορεί ο κάθε Κ1 να ξέρει τι ώρες έχει ο τύπος που κάθεται δίπλα του και άν χρειάζεται ώρες picus εξού και ο λόγος που το ζητάμε. Τώρα αν πετάς κάθε μέρα με τους ίδιους ανθρώπους, λογικό είναι να γνωρίζουν σε ποια φάση είναι το πτυχίο σου και να βοηθάνε.
Τα καταστατικά των εταιρειών δεν ασχολούνται με διαδικασίες unfreeze. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τα πτυχία του.

Υ.Γ. Είδα ότι πιο πάνω αναφέρεις 1600 ώρες εκπαιδευτή, pic δηλαδή. Αν επιτρέπεται γιατί μαζεύεις κι άλλες ώρες picus εφόσον πληρείς τις προυποθέσεις; 250 ώρες είναι το requirement.

Νομίζω το εξαντλήσαμε το θέμα, καλό είναι να συνεχίσουμε σε pm αν θες για να μην κάνουμε και hijack το thread του παιδιού, εκτόν αν κάποιοι λύνουν απορίες μέσα από τη συζήτηση μας.
 
Φίλε μου

είναι τόσο μα τόσο απλό από όσο γνωρίζω δεν γίνετε το Atpl unfrozen χωρίς τύπο, από πού να τις έβαζα απο το C-172 ή το Air tractor που έκανα ψεκασμούς αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Φιλικα πάντα


Υ.Γ. Καλή και ανοδική σταδιοδρομία όπου και αν πετάς.
 
Τo unfreeze your ATPL can't be done in a Warrior since it requires 500 hours multi-crew turbine time and a few other items you're not likely to get in a warrior.
You'd need to hire both a turboprop and a Captain to fly with you for at least those 500 multi-crew hours to do it and that will set you back the purchase price of 10 or 15 Warriors!

Αυτή είναι η απάντηση της ΟΑΑ σε μαθητή για το αν μπορεί να κάνει το ATPL του ενεργό με 1500 ώρες σε warrior, δηλαδή μονοκινητήριο πιστόνι.Δηλαδή να του το νοικιάσει ο μπαμπάς του και αυτός να κόβει βόλτες απο το Μπρίστολ μέχρι την δροσερή αγκαλιά των Χαιλαντς και πάλι πίσω -ναι υπάρχουν άτομα που το κάνουν αυτό ας είναι καλά ο μπαμπάς-.

Φιλικά πάντα
 
Κάτοχος ppl απο σχολή μπορεί να κάνει build up σε αερολέσχη και μετά να ξαναγραφτεί σε σχολή για εκπαίδευση cpl/ir/me ?
 
Ναι μπορεις να το κανεις αυτο ,εφ οσον εισαι κατοχος του jaa ppl μπορεις να πεταξεις σε ολον το κοσμο εκτος αμερικης που πρεπει πρωτα να κανεις κατι σαν μετατροπη του ppl jaa σε ppl faa,στην συνεχεια μπορεις να γραφτεις οπου θες για τα υπολοιπα,δεν σε αναγκαζαζει κανενας να κανεις ολη την εκπαιδευση σου σε μια μονο σχολη.Κατα την αποψη μου πρεπει να δωσεις σημασια στο τι αεροπλανα θα εχει η αερολεσχη που θα πας,αν εχει διαφορετικα απο της σχολης που εκανες το ppl να ξερεις οτι θα πρεπει να κανεις κι ενα class rating πανω σε αυτο το οποιο ισως σε μπερδεψει (λογο το οτι εισαι στα πρωτα αεροπορκα σου βηματα)
και φυσικα θα χρειαστει να πληρωνεις και εκπαιδευτη για τουλαχιστον 5 ωρες.
 
Top