enannos
Low-Cost-Class-Member
Θα συμφωνήσω με τον φιλο Ovelix και πάνω απ'όλα με τον Phantom Phixer...
Δυστηχώς οι δημοσιογράφοι δεν έχουν ιδέα οι περισσότεροι καθώς μερικοί που γράφουν τα άρθρα αυτά κανουν πολιτικό,εκκλησιαστικό κ.α ρεπορτάζ...
Αξέχαστη στιγμή ήταν αυτή που ο Σόμπωλος όταν είχε πέσει ενα Phantom είχε πει "...το phantom ηταν εκπαιδευτικό γιατί ήταν διθέσιο..." (πλεον το πουλιτζερ δεν πρεπει να περιμένει)
Οσον αφορα φιλε Avior το blackout,ΝΑΙ ειναι δυνατόν να συμβεί και ΕΧΕΙ συμβεί και στα Chinook(μαλιστα ένα Βρεττανικό είχε πέσει απο αυτον τον λόγο).
Θα σου αναφέρω χαρακτηριστικά οτι και τα Α-109 Power του ΕΚΑΒ(που τωρα τα συντηρεί η ΠΑ πλέον και...πετάνε μια χαρά),οτι πολλοί πιλότοι σε αυτά είχαν αναφέρει αρκετά προβλήματα στο ηλεκτρικό σύστημα(ολικές απώλειες κτλ),οπότε μην σου φαίνεται απίθανο.Σε ένα μάλιστα πρόσφατο τεύχος(προ 2-3 μηνών αν θυμαμαι καλα) του περιοδικού ΠΤΗΣΗ&ΔΙΑΣΤΗΜΑ υπάρχουν αυτές οι αναφορές.Οπότε μην σου φαίνεται καθόλου απίθανο.Στα Chinook,το πρόβλημα είχε <<ψιλοαντιμετωπιστεί>> όταν βρέθηκε οτι η κυρίως ηλεκτρική αρτηρία ήταν εκτεθειμένη στο περιβάλλον(βροχές κτλ) και το πρόβλημα είχε επιλυθεί με την καλύτερη μόνωση του συγκεκριμένου τμήματος.
Πολύ πιθανόν πάντως τα πραγματικά αίτια να μην τα μάθουμε ποτέ,όχι μόνο λόγω ...συμφερόντων αλλα και λόγω της κατάστασης που βρέθηκαν τα συντρίμμια(υπόψιν τα Chinook δεν διαθέτουν FDR/CVR).
Είδωμεν...
φιλικά