Επιβατικό αεροπλάνο "έριξε" το Chinook ;

  • Thread starter Thread starter Hastaroth
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.270
Likes
1
Περιοχή
Urantia
Πρίν δυό μέρες,είδα στην πρώτη σελίδα μιάς εφημερίδας να αναγράφεται η είδηση οτι "επιβατικό αεροπλάνο έριξε το Chinook".Δέν έδωσα σημασία σ'αυτό.Ομως σήμερα έπεσε το μάτι μου σε ένα άρθρο (σε οικονομική εφημερίδα μάλιστα..) που ανέφερε οτι "το δυστύχημα τού Chinook οφείλεται σε σύγκρουσή του με αεροσκάφος" και οτι το ΓΕΑ έστειλε έγγραφο στην ΥΠΑ βάσει τού οποίου "...την ημέρα τού δυστυχήματος και περί ώραν 10.52,αεροσκάφος διασταύρωσε σε μεγαλύτερο ύψος το ίχνος τού Ε/Π".

Και αφού παραθέτει τα στοιχεία τού α/φους (δηλ.σήμα κλήσης κλπ,δέν τα αναγράφω εδώ,όμως το έγγραφο τής ΥΠΑ εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα τής εφημερίδας αυτής και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το ψάξη),καταλήγει "..παρακαλούμε γιά τίς δικές σας ενέργειες ώστε να εντοπιστή η ιδιοκτήτρια εταιρεία και να ερωτηθή άν στο συγκεκριμένο α/φος και κατά την μετά την πτήση επιθεώρηση διαπιστώθηκε ζημία ή απώλεια τμήματός του".

Τώρα βέβαια εμένα μού δημιουργούνται οι εξής απορίες:

1.Αφού το αεροσκάφος διασταύρωσε "σε μεγαλύτερο ύψος" το ίχνος τού Chinook,τότε πώς "συγκρούστηκε μαζί του";

2.Ακόμη και άν υποθέσουμε οτι το "μεγαλύτερο ύψος" ήταν απλώς τόσο ώστε η πτέρυγα τού α/φους να συγκρουστή με ένα από τα δύο στροφεία τού ελικοπτέρου,δέν θα είχε ανακοινωθεί κάποιο σχετικό εύρημα την εποχή που το θέμα ήταν στην επικαιρότητα;

3.Δέν θα υπήρχαν επίσης αναφορές σε σχετικούς διαλόγους τού πληρώματος τού αεροπλάνου;Δέν συμβαίνει δά και κάθε μέρα σε ένα πλήρωμα να "ξυρίζη" με το αεροπλάνο του τους έλικες ελικοπτέρου εν πτήσει.Κάποιο κρότο θα πρέπει να άκουσαν την ώρα τής σύγκρουσης-δέν τους προβλημάτισε αυτό;Κι'άν τους προβλημάτισε,πώς και δέν το ανέφεραν στον πύργο ελέγχου τής Θεσσαλονίκης; (ακόμα κι΄άν νόμισαν οτι είχαν απλώς χτυπήσει ένα πουλί)...

Αναμένω και τίς δικές σας απόψεις..
 
Endexomenos h aitia poy anaferei h efhmerida ayth mporei na einai kai pragmatikh.
Basika omos kai ego exo tis idies skepeis me esena.
Apo oti eida shmera sto Alter to aeroskafos poy ysxirzetai h efhmerida oti sygroysthke me to Chinook anhkei sthn Cyprus Airways.
H dikes moy apories einai oi ekshs:
Se ayto to ypsos poy egine h sygroysh sympairenoyme oti to aeroskafos h htan liga lepta prin thn prosgeiosh sto SKG h eixe apogeiothei prin apo liga lepta.
Den tha eixe kapoia fthora apo thn sygroysh?
Kapoio ftero oligon spasmeno h kapoio telos panton shmadi?
H sygroysh den prokalese kammia anastatosh stoys epivenontes?
Den nomizo kati tha enoiosan den ginetai!
Akoma ki an hthelan na to krypsoyn oi arxes sigoyra oi dhmosiografoi ton idiotikon kanalion tha evrhskan kapoion epivenonta toy aeroskafoys kai gnorizete oti kati tetoio den einai katholoy dyskolo.
Antithetos kammia martyria tetoia mexri stigmhs.
Eksaloy oso tha varene tis arxes kai thn kyvernhsh ena tetoio peristatiko allo toso kai isos parapano tis varenei h aitia poy hdh epikaloyntai.
H mhxanikes vlaves sthn aeroporia thn polemikh kai toy stratoy einai kati tosynhthismeno dystyxos!
Ektos ki an ephreasthke apo ta aeria poy lene kati poy gia mena einai para poly periergo!
 
Στην εφημερίδα που είδα εγώ εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της αντίγραφο τού έγγραφου τού ΓΕΑ και απο εκεί διάβασα όσα παραθέτω σάν κείμενό του.

Συνεπώς δέν τα έγραψε (μετέφερε) ο δημοσιογράφος τής εφημερίδας (ο οποίος επειδή όπως γνωρίζουμε λειτουργεί με "greek media mode on",θα μπορούσαμε να δεχτούμε οτι λέει αρλούμπες),αλλά είναι υπηρεσιακή πληροφόρηση τού ΓΕΑ.

Το να επηρεάστηκε το ελικόπτερο από το wake turbulence τού αεροπλάνου θα μπορούσα να το δεχτώ,πιθανολογώντας οτι πρώτα πέρασε το αεροπλάνο και αμέσως μετά το ελικόπτερο "διέσχισε" το ίχνος τού αεροπλάνου,ενώ ακόμα δέν είχαν αποσβεσθεί οι αναταράξεις που είχε αφήσει αυτό πίσω του.

Αλλά τότε γιατί το έγγραφο τού ΓΕΑ ζητά να βρεθή η εταιρεία τού αεροπλάνου και να ερωτηθή άν αυτό είχε υποστεί "ζημία ή απώλεια τμήματός του";
 
Αυτό είναι απο τις μεγαλύτερες μπαρούφες που έχω ακούσει, και μαλιστα ετοιμαζόμουν, φίλε Hastaroth να το ανεβάσω στα "μαργαριτάρια"... Καλά, είναι δυνατόν? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ? ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΞΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ?
:stupid:
Eκτός κι αν το σκέφτηκαν αυτό με βάση την θεωρία του χάους, με την πεταλούδα που κουνάει τα φτερά της στην Αμερική, και βρέχει στο Πεκίνο...
 
ρε παιδια μην τρελαινεστε,αν το αεροπλανο συγκρουστηκε με το σινουκ τοτε πως βρεθηκε στο πατο της θαλασσας κομενο στα 2 αλλα τα στροφεια ανεγγιχτα.ολοι ξερουμε οτι κατι αλλο εχει συμβει αλλα πρεπει καπος να το δικαιολογησουν. σε καποια χρονια θα μαθουμε την αληθεια.
 
Νομιζω οτι και πολλα posts καναμε γι' αυτο το θεμα. Δεν πανε καλα οι ανθρωποι :bash: . Ακου, συγκρουση με πολιτικο!!!! :stupid: Παναγιτσα μου, τι αλλο θα ακουσουμε ακομα.
Το αεροπλανο που ηταν στο ιδιο ιχνος αλλα 30.000 ποδια(!!!!! :shock: ) ψηλοτερα, ηταν μια Cyprus. Κι εγω σου λεω, αντε και συγκρουστηκαν, το αεροπλανο συνεχισε να πεταει αμεριμνο χωρις ζημιες, χωρις emergency landing κλπ κλπ? :doubt:
:2:
 
Loipon, some feedback apo th NET:
to A/C htan ths Cyprus kai ektelouse dromologio LCA-Zirihi. To senario htan oti upirhe periptosi na apokolothike kati apo to aeroskafos kai na htipise to Sinouk. H cyprus apantise oti meta apo elegho to aeroskafos htan athikto.
Na simioso edo oti h efimerida (oKosmos tou Ependiti) mallon hthele na entiposoasei para na diksei kapoio sobaro stoixeio.
 
na kai ena sxetiko arthro:

Δήλωση εκπροσώπου των Κυπριακών Αερογραμμών για τα δημοσιεύματα για την πτώση του Σινούκ

ΑΠΕ
Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2005 20:38
Τελευταία Ενημέρωση : 13/02/2005 15:43

Σενάρια επιστημονικής ανοησίας χαρακτήρισε εκπρόσωπος των Κυπριακών Αερογραμμών δημοσιεύματα και δηλώσεις στην Ελλάδα περί πιθανής εμπλοκής αεροσκάφους της εταιρείας στη πτώση του ελικοπτέρου Σινούκ, από την οποία είχαν χάσει τη ζωή τους δεκαεπτά άτομα, μεταξύ των οποίων και ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Πέτρος.

O εκπρόσωπος Τάσος Αγγελής εξέφρασε κατάπληξη για τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στις Κυπριακές Αερογραμμές λέγοντας ότι «τα σενάρια αυτά δεν είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας αλλά σενάρια επιστημονικής ανοησίας».

Ο κ. Αγγελής δήλωσε ότι ουδέποτε ζητήθηκε και ουδέποτε διενεργήθηκε έλεγχος σε αεροπλάνα των Κυπριακών Αερογραμμών και διερωτήθηκε κατά πόσο υπάρχουν σκοπιμότητες να εμπλακεί το όνομα της εταιρείας στο δυστύχημα έξι μήνες μετά.

Ο κ. Αγγελής πρόσθεσε ότι έχει ανατεθεί σε νομικούς συμβούλους να μελετήσουν το θέμα από τη νομική του πτυχή.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ο Κόσμος του Επενδυτή" το Γενικό Επιτελείο Στρατού, στις 20 Ιανουαρίου, ζήτησε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να διερευνήσει κατά πόσον την ώρα του δυστυχήματος πετούσε κοντά στο ελικόπτερο επιβατηγό αεροπλάνο.

Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, η Πολιτική Αεροπορία απάντησε ότι ένα αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών, που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρνακας-Ζυρίχης, πετούσε σε ύψος 38 χιλιάδων ποδών πάνω από το ελικόπτερο.

Διευκρίνισε ότι η απόσταση μεταξύ του ελικοπτέρου και του αεροσκάφους των Κυπριακών Αερογραμμών ήταν ένδεκα χιλιόμετρα και δεν επέδρασε στην πτώση του Σινούκ.

Ωστόσο, πάντα σύμφωνα με την εφημερίδα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ζήτησε από τις Κυπριακές Αερογραμμές να διαπιστώσουν αν είχε αποκολληθεί κάποιο κομμάτι από το συγκεκριμένο αεροπλάνο τους, η πτώση του οποίου δυνατόν να είχε επιδράσει στην πτώση του ελικοπτέρου.

Όπως μετέδωσε η ΝΕΤ οι Κυπριακές Αερογραμμές διενήργησαν τρεις τεχνικούς ελέγχους χωρίς να διαπιστωθεί οτιδήποτε.

Ο κ. Αγγελής διέψευσε κατηγορηματικά ότι είτε ζητήθηκε, είτε έγινε έλεγχος σε οποιοδήποτε αεροπλάνο των Κυπριακών Αερογραμμών σε σχέση με το συμβάν.


http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/02/12/1013157.htm
 
psil":2u6uo21g said:
Σενάρια επιστημονικής ανοησίας χαρακτήρισε εκπρόσωπος των Κυπριακών Αερογραμμών δημοσιεύματα και δηλώσεις στην Ελλάδα περί πιθανής εμπλοκής αεροσκάφους της εταιρείας στη πτώση του ελικοπτέρου Σινούκ

ΠΟΛΥ σωστός ο Κουμπάρος! Κάποιος έπρεπε να το πεί επιτέλους με αυτή τη διατύπωση!
 
Top