Πρίν δυό μέρες,είδα στην πρώτη σελίδα μιάς εφημερίδας να αναγράφεται η είδηση οτι "επιβατικό αεροπλάνο έριξε το Chinook".Δέν έδωσα σημασία σ'αυτό.Ομως σήμερα έπεσε το μάτι μου σε ένα άρθρο (σε οικονομική εφημερίδα μάλιστα..) που ανέφερε οτι "το δυστύχημα τού Chinook οφείλεται σε σύγκρουσή του με αεροσκάφος" και οτι το ΓΕΑ έστειλε έγγραφο στην ΥΠΑ βάσει τού οποίου "...την ημέρα τού δυστυχήματος και περί ώραν 10.52,αεροσκάφος διασταύρωσε σε μεγαλύτερο ύψος το ίχνος τού Ε/Π".
Και αφού παραθέτει τα στοιχεία τού α/φους (δηλ.σήμα κλήσης κλπ,δέν τα αναγράφω εδώ,όμως το έγγραφο τής ΥΠΑ εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα τής εφημερίδας αυτής και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το ψάξη),καταλήγει "..παρακαλούμε γιά τίς δικές σας ενέργειες ώστε να εντοπιστή η ιδιοκτήτρια εταιρεία και να ερωτηθή άν στο συγκεκριμένο α/φος και κατά την μετά την πτήση επιθεώρηση διαπιστώθηκε ζημία ή απώλεια τμήματός του".
Τώρα βέβαια εμένα μού δημιουργούνται οι εξής απορίες:
1.Αφού το αεροσκάφος διασταύρωσε "σε μεγαλύτερο ύψος" το ίχνος τού Chinook,τότε πώς "συγκρούστηκε μαζί του";
2.Ακόμη και άν υποθέσουμε οτι το "μεγαλύτερο ύψος" ήταν απλώς τόσο ώστε η πτέρυγα τού α/φους να συγκρουστή με ένα από τα δύο στροφεία τού ελικοπτέρου,δέν θα είχε ανακοινωθεί κάποιο σχετικό εύρημα την εποχή που το θέμα ήταν στην επικαιρότητα;
3.Δέν θα υπήρχαν επίσης αναφορές σε σχετικούς διαλόγους τού πληρώματος τού αεροπλάνου;Δέν συμβαίνει δά και κάθε μέρα σε ένα πλήρωμα να "ξυρίζη" με το αεροπλάνο του τους έλικες ελικοπτέρου εν πτήσει.Κάποιο κρότο θα πρέπει να άκουσαν την ώρα τής σύγκρουσης-δέν τους προβλημάτισε αυτό;Κι'άν τους προβλημάτισε,πώς και δέν το ανέφεραν στον πύργο ελέγχου τής Θεσσαλονίκης; (ακόμα κι΄άν νόμισαν οτι είχαν απλώς χτυπήσει ένα πουλί)...
Αναμένω και τίς δικές σας απόψεις..
Και αφού παραθέτει τα στοιχεία τού α/φους (δηλ.σήμα κλήσης κλπ,δέν τα αναγράφω εδώ,όμως το έγγραφο τής ΥΠΑ εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα τής εφημερίδας αυτής και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το ψάξη),καταλήγει "..παρακαλούμε γιά τίς δικές σας ενέργειες ώστε να εντοπιστή η ιδιοκτήτρια εταιρεία και να ερωτηθή άν στο συγκεκριμένο α/φος και κατά την μετά την πτήση επιθεώρηση διαπιστώθηκε ζημία ή απώλεια τμήματός του".
Τώρα βέβαια εμένα μού δημιουργούνται οι εξής απορίες:
1.Αφού το αεροσκάφος διασταύρωσε "σε μεγαλύτερο ύψος" το ίχνος τού Chinook,τότε πώς "συγκρούστηκε μαζί του";
2.Ακόμη και άν υποθέσουμε οτι το "μεγαλύτερο ύψος" ήταν απλώς τόσο ώστε η πτέρυγα τού α/φους να συγκρουστή με ένα από τα δύο στροφεία τού ελικοπτέρου,δέν θα είχε ανακοινωθεί κάποιο σχετικό εύρημα την εποχή που το θέμα ήταν στην επικαιρότητα;
3.Δέν θα υπήρχαν επίσης αναφορές σε σχετικούς διαλόγους τού πληρώματος τού αεροπλάνου;Δέν συμβαίνει δά και κάθε μέρα σε ένα πλήρωμα να "ξυρίζη" με το αεροπλάνο του τους έλικες ελικοπτέρου εν πτήσει.Κάποιο κρότο θα πρέπει να άκουσαν την ώρα τής σύγκρουσης-δέν τους προβλημάτισε αυτό;Κι'άν τους προβλημάτισε,πώς και δέν το ανέφεραν στον πύργο ελέγχου τής Θεσσαλονίκης; (ακόμα κι΄άν νόμισαν οτι είχαν απλώς χτυπήσει ένα πουλί)...
Αναμένω και τίς δικές σας απόψεις..