Επισκεψη στο πιλοτηριο

όχι δεν λέω για τις δικές σου φωτογραφίες, το αναφέρω γενικά...
 
Να σας πω την αλήθεια και εγώ το έχω σκεφτεί πολλές φορές να ζητήσω αρχικά από μια αεροσυνοδό, αν μπορεί να ρωτήσει τον κυβερνήτη αν μπορώ να επισκεφτώ το πιλοτήριο αλλά δυστάζω για τους εξής λόγους:

1) Φοβάμαι μην φέρω σε δύσκολη θέση την αεροσυνοδό (κανόνες εταιρίες, τι θα πουν οι αλλες αεροσυνοδοί κλπ)
2) Σκέφτομαι οτι έστω και δέχεται και πάει και με αφήνει ο κυβερνήτης.. Στανταρ θα με δουν οι υπόλοιποι επιβάτες:
α) Τι θα πουν..; Αυτός τι θέλει και πάει στο πιλοτήριο;;;
β) ααα. Ωραία.. πάνε στο πιλοτήριο.. θα ζητήσω και εγώ.. και εγώ.. και εγώ.. και μετά θα θέλουν 10 άτομα να πάνε στο πιλοτήριο...

Μιας και δεν πετάω τόσο συχνά εξωτερικό, μιλάω για φορές που έχω πετάξει εντός ελλάδας και σχεδόν πάντα με Aegean ή Ολυμπιακή...
 
MerNion":t2tsn7bp said:
α) Τι θα πουν..; Αυτός τι θέλει και πάει στο πιλοτήριο;;;
Πρόβλημα τους το τι θα πουν
MerNion":t2tsn7bp said:
β) ααα. Ωραία.. πάνε στο πιλοτήριο.. θα ζητήσω και εγώ.. και εγώ.. και εγώ.. και μετά θα θέλουν 10 άτομα να πάνε στο πιλοτήριο...
Δύσκολα να βρεις έστω και δυο άτομα που να θέλουν να πάνε

Όσο για την αεροσυνοδό δεν θα την φέρεις σε δύσκολη θέση θα ρωτήσει τον κυβερνήτη και αυτός θα πει το ναι η το όχι
Δυο φετινές επισκέψεις μου με μια μέρα διάφορα σε LTU και Condor .Ήταν όλοι ευγενικότατοι και φιλικότατοι .Μπήκα από τους πρώτους στο αεροπλάνο και το ζήτησα αμέσως

:arrow: https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=8121
:arrow: https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=8579
 
Το ζητάς εκ των προταίτων να σε αφήσουν δηλαδή να μπεις κατά την διάρκεια της πτήσης στο πιλοτήριο; Καλή τακτική :)

Οσο για τους άλλους και εγώ συνήθως αυτό σκέφτομαι, αλλά και πάλι το σκέφτομαι (για να μην φέρω σε δύσκολη θέση το πλήρωμα).

Επίσης θα είναι πιο εύκολο πιστεύω αν πετάς στην business class μιας και είσαι ήδη αρκετά μπροστά, έχεις και την κουρτινίτσα σου και δεν βλέπουν και πολλοί απο πίσω.... αλλά εμείς που είμαστε ακόμα φοιτητές και δεν μας σηκώνει να πηγαινοερχόμαστε στην πρώτη θέση; :(

Οσο για τις φώτο έχω 1 σχόλιο για την πρώτη:
Τι κοιτάει ο συγκυβερνήτης στο laptop;;;; Μου φαίνεται σαν να είναι σε full screen ένα αεροπλάνο που φαίνονται εμφανώς τα contrails από τις επιφάνειές του.. Η κάνω λάθος;;;

Και για τις δυο μαζί.. βλέπω οτι το laptop έχει γίνει "απαραίτητο" και αναπόσπαστο gadget για τους κυβερνήτες/συγκυβερνήτες και σκέφτομαι αυτό που λέγαμε στην άλλη συζήτηση περί scanner στο αεροπλάνο και τα σχετικά.. Εδώ έχουν ανοιχτά laptop μεσα στο πιλοτήριο... τι χειρότερο μπορεί να κάνει ένα scanner (από άποψη παρεμβολών) στο αεροπλάνο? (συγγνώμη για το offtopic)
 
MerNion":2b5fpedj said:
Τι κοιτάει ο συγκυβερνήτης στο laptop;;;;

Να σου πω εγώ ιστορίες με τον κυβερνήτη να ψάχνει μέσα στο cockpit το laptop του για να μου δείξει κάτι φωτογραφίες που είχε τραβήξει και μέσα στη φούρια του να μου λέει "για σήκω λίγο, έλα πιο δω" και ο συγκυβερνήτης να του λέει πως πρέπει να ξεκινήσουν προσέγγιση :)

Αλλά προφανώς οι ιστορίες αυτές και οι φωτογραφίες τος είναι για πριβέ καταστάσεις :)

Ομολογώ πως ποτέ δεν έχω σκεφτεί τους άλλους επιβάτες στην περίπτωση που θέλω να μπω στο κοκπιτ. Τους αγνοώ :rolleyes:

Επίσης, δε ζητάμε να μπούμε στο κοκπιτ έτσι απλά μας ήρθε εκείνη την ώρα, ζητάμε να μπούμε στο κοκπιτ επειδή έχουμε πάθος με τα αεροπλάνα! Οι περισσότεροι κυβερνήτες είναι ενήμεροι ότι υπάρχουμε και εμείς κάπου εκεί έξω...
 
MerNion":32jh4uel said:
Οσο για τις φώτο έχω 1 σχόλιο για την πρώτη:
Τι κοιτάει ο συγκυβερνήτης στο laptop;;;; Μου φαίνεται σαν να είναι σε full screen ένα αεροπλάνο που φαίνονται εμφανώς τα contrails από τις επιφάνειές του.. Η κάνω λάθος;;;

Έβλεπε τον χάρτη του αεροδρομίου Καβάλας...Οι δυο γραμμές ο διάδρομος( 05R/23L) και ο παράλληλος τροχόδρομος ;)
 
MerNion":hld2qfwo said:
Οσο για τους άλλους και εγώ συνήθως αυτό σκέφτομαι, αλλά και πάλι το σκέφτομαι (για να μην φέρω σε δύσκολη θέση το πλήρωμα).
Αν τότε θες να είσαι πιο διακριτικός, ζήτα τους να επισκευτείς το πιλοτήριο στο έδαφος μετά την προσγείωση.

Τα περί Business δεν παίζουν ρόλο. Όταν ασχολείσαι με την αεροπορία και το δείχνεις, "κανείς δεν ξέρει ότι πετάς μόνο με 19 ευρώ".

Όσο για τα laptop, η JetBlue τα δίνει η ίδια στους πιλότους της για να μειώνεται η "χαρτούρα" στο κόκπιτ.
 
George":13z0w6p2 said:
Αν τότε θες να είσαι πιο διακριτικός, ζήτα τους να επισκευτείς το πιλοτήριο στο έδαφος μετά την προσγείωση.

Τα περί Business δεν παίζουν ρόλο. Όταν ασχολείσαι με την αεροπορία και το δείχνεις, "κανείς δεν ξέρει ότι πετάς μόνο με 19 ευρώ".

Όσο για τα laptop, η JetBlue τα δίνει η ίδια στους πιλότους της για να μειώνεται η "χαρτούρα" στο κόκπιτ.

Στο έδαφος πάντα μπαίνω (σε όσες πτήσεις και αν έχω κάνει και εσωτερικό και εξωτερικό με την KLM) στο πιλοτήριο μετά την προσγείωση.. Απλά σκεφτόμουνα τώρα στην επόμενη πως θα το ζητήσω και για την ώρα της πτήσης. Για να δούμε...
 
George":87na30mg said:
Τα περί Business δεν παίζουν ρόλο. Όταν ασχολείσαι με την αεροπορία και το δείχνεις, "κανείς δεν ξέρει ότι πετάς μόνο με 19 ευρώ".

Εγω με κοστουμι (χαχα - no joke) στην 1Α και ακουω τον steward να λεει: "Ενας κυριος απο την business θα ηθελε να ερθει στο πιλοτηριο αν γινεται" Και μετα μου λες οτι δεν παιζει ρολο? ΟΚ, δεν ειμαι και 10 ετων ωστε να μου κανουνε την χαρη... Υστερα.. Πτηση ΟΑ με 19EUR? lol
 
Φίλε tsepeto,

Πολύ καλές οι παρατηρήσεις από όλα τα προηγούμενα μέλη, θα ήθελα να προσθέσω στα παραπάνω, ότι όταν τύχει και βρεθείτε στο πιλοτήριο, να θυμάστε ότι είσαστε φιλοξενούμενοι και να φέρεστε ανάλογα. :D

Με λίγα λόγια μην βγάζετε με το καλημέρα φωτογραφικές μηχανές, κλπ, -πρώτα ζητάμε άδεια ευγενικά-, όπως επίσης δεν τους βομβαρδίζουμε με ερωτήσεις αλλά περιμένουμε να μας απευθύνουν το λόγο, μιας και η δουλειά απαιτεί να μοιράζεται η προσοχή μας σε πολλά πράγματα ταυτόγχρονα. :idea:

Ενας καλός γενικός κανόνας να θυμάστε, είναι όχι κουβέντες μέχρι τα 10.000' και κάτω από τα 10.000', εκτός βέβαια και αν σας απευθύνουν τον λόγο. :twisted:

Επίσης είναι πιό πιθανό να έχετε πρόσβαση στο πιλοτήριο σε πτήσεις μεγάλης διάρκειας, παρά στα λεγόμενα "τρενάκια", μιας και η άνεση σε straight+level είναι μεγαλύτερη, σε σχέση με μικρής διάρκειας πτήσεις, που τρέχεις και δεν προλαβαίνεις ούτε να λύσεις την ζώνη σου γιά να πας τουαλέτα! :?

Επίσης προσοχή μεγάλη όταν έχουμε άδεια να βγάζουμε photos κατά την διάρκεια της πτήσης, δεν εκθέτουμε πρόσωπα και καταστάσεις που μπορεί να δημιουργήσουν μελλοντικά προβλήματα στους χειριστές *- αρκετοί καλοθελητές υπάρχουν εκεί έξω δυστηχώς :evil:

Ποτέ δεν θα ξεχάσω τις (λιγοστές) φορές που είχα την την χαρά να μπώ στο πιλοτήριο όταν ήμουν πιο πιτσιρικάς, από εκεί πρέπει να κόλλησα και το "μικρόβιο" και έτσι πρέπει να είναι γιά όλους εμάς που ενδιαφερόμαστε γιά την αεροπορία, όπως επίσης να ξέρετε ότι τις πιό πολλές φορές οι χειριστές χαίρονται να "κολλήσουν" και σ' άλλους -που μοιράζονται το ίδιο πάθος- αυτό το μικρόβιο.

Είναι κρίμας που λόγω αυξημένων μέτρων ασφαλείας στις ημέρες μας, είναι πιό δύσκολη η επίσκεψη στο cockpit, αλλά όχι πάντα αδύνατη. Να θυμάστε ότι η συμπεριφορά μας όπως και η εν γένει εμφανισή μας μπορεί να κάνει την διαφορά εδώ - καμμιά σχέση βέβαια με το αν είμαστε διακεκριμένη ή οικονομική.

ΤΙ ΕΙΔΕ Ο ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ;
Σε μια μακρινή πτήση πρόσφατα στο εξωτερικό, η συνοδός μου έδωσε ένα λεύκωμα από ένα επιβάτη, που κρατούσε ημερολόγιο μαζί με ενθύμια από την κάθε του πτήση, με την παράκληση να το συμπληρώσω. Σε λίγο ο τυχερός επιβάτης ήταν μαζί μπροστά μας στο πιλοτήριο, και γιά 1 ώρα και κάτι είχαμε την χαρά να του εξηγήσουμε κάθε του απορία. Είχε πλάκα που βρήκε Ελληνα εκεί μπροστά και προσπαθούσε να μου πεί τις λιγοστές Ελληνικές λέξεις που έμαθε από την έπισκεψή του στη χώρα μας, όπως και όταν έφευγε από τ΄ αεροπλάνο την χαρά και την περηφάνεια με την οποία μας έδειχνε στη γυναίκα του γι' αυτές τις ωραίες στιγμές που πέρασε και την τιμή που του κάναμε να βρεθεί μαζί μας!
Να σημειώσω στα παραπάνω ότι ο τυχερός επιβάτης, αν και Ιάπωνας στην εθνικότητα, δεν έβγαλε καμμιά camera να μας ταράξει στα φλάς - αν αυτό λέει κάτι.

Επίσης ξεχωριστή στιγμή, ήταν όταν σε μια πτήση είχαμε μιά τάξη από το εδώ δημοτικό που γύριζε στην πόλη τους μετά από επίσκεψη στην πρωτεύσα με έξοδα του κράτους. Ζήτησα από την συνοδό να ρωτήσει ποιά από τα παιδάκια ήθελαν να έρθουν μπροστά, περιττό να πώ ότι την επόμενη ώρα της πτήσης ήρθαν όλα γιά ένα γρήγορο πέρασμα από το πιλοτήριο, όπως επίσης τους κάναμε και ένα fly by πάνω από την πόλη τους να την δούν από ψηλά πριν προσγειωθούμε. Αν κατάφεραμε να κάνουμε έστω και ενα από αυτά τα παιδάκια μια μέρα να θέλει να γίνει πιλότος θα είμαι ευτυχισμένος. :D

Πιστευώ να καταφέρω κάποια στιγμή να τυπώσω και αναμνηστικά διπλώματα που θα δίνουμε στα παιδάκια που μας επισκέπτονται στο χώρο της εργασίας μας, αν και οι ευκαιρίες είναι λιγοστές με τις παρούσες καταστάσεις.

Αυτά τα λίγα φίλε tsepeto και σου εύχομαι σύντομα να μπορέσεις να βρεθείς και εσύ εκεί μπροστά να "κολλήσεις το μικρόβιο " :p

P.S. *Φίλε jerry, να θυμάσαι ότι λέμε "what happens in the cockpit, stays in the cockpit" όπωτε καλό είναι να λείπουν οι ιστορίες του τύπου: "Να σου πω εγώ ιστορίες με τον κυβερνήτη να ψάχνει μέσα στο cockpit το laptop του για να μου δείξει κάτι φωτογραφίες που είχε τραβήξει και μέσα στη φούρια του να μου λέει "για σήκω λίγο, έλα πιο δω" και ο συγκυβερνήτης να του λέει πως πρέπει να ξεκινήσουν προσέγγιση " ρόμπα τους έκανες τους ανθρώπους. Οι πιλότοι μαζί με τους ψαράδες και τους κυνηγούς έχουν τις καλύτερες ιστορίες να σου διηγηθούν, αλλά λίγο τακτ και σκέψη πριν κάνουμε κάτι δημόσια δεν βλάπτει! :?

Φιλικά :cool:
 
Top