Eπιλογή σχολής

  • Thread starter Thread starter victor
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συμφωνω με αυτο που λες αλλα αυτες τις φημες που εχω γραψει τοσο για την OAA οσο και για την jetstream δεν τις γραφει πουθενα στο φορουμ. Πολυ σωστη η συμβουλη σας και απολυτα αποδεκτη αλλα καποιες περισσοτερες λεπτομεριες πανω σε αυτα που ρωταω υπαρχει καποιος να μου δωσει;;;
 
Αν έχεις τα χρήματα και είσαι διατεθιμένος να φύγεις για σπουδές στο εξωτερικό μην το συζητάς.
Δεν θέλω να κατηγορίσω τις σχολές στην Ελλάδα, υπάρχουν πολύ αξιόλογες σχολές, άλλωστε και εγώ σε μια απο αυτές φοιτώ, αλλά το κύρος μιας Οχφόρδης ή μιας φημισμένης σχολής στην Αμερική δεν συγκρίνεται. Ενδεχομένως να είναι και θέμα ονόματος-διαφήμησης. Δέν γνωρίζω προσωπικά.
Οσον αφορά την θεωρητική εκπαίδευση πάνω-κάτω τα ίδια είναι. Εκεί που θα δεις διαφορά θα είναι στην πτητική εκπαίδευση και έχει να κάνει με τους εκπαιδευτές και τα αεροδρόμια που γίνεται η εκπαίδευση.
Κατά τη γνώμη μου, μην ασχοληθείς με πτυχείο MPL. Μπορεί αρχικά να είναι φθηνότερο, αλλά επειδή είναι ενα καινούριο φρούτο δεν έχει δείξει ακόμη στην αγορά πως προχωράει.

Επισης για την jetstream εχω ακουσει παρα πολυ καλα σχολια και οτι συνεργαζεται με την Aegean προτεινωντας σε αυτην αποφοιτους της.
Αυτό είναι πάρα πολύ καλό και τιμά τη σχολή, απο εκεί και πέρα μην επαναπαυθείς σε τέτοια λεγόμενα. Θα έλεγα να περιμένεις και λίγο να δούμε τι γραφτεί απο τον διαγωνισμό της aegean που βρίσκεται σε εξέλιξη. Πόσους πήρε, απο που ήρθαν, σε ποιά σχολή φόιτησαν, τι εμπειρία είχαν κλπ.

Επίσης τα γλυκόλογα που θα ακούσεις απο όλους τους σχολάρχες θα είναι πολλά. Τα ίδια έχω ακούσει και εγώ. Στην πορεία της εκπαίδευσης θα φανούν οι ελείψεις της εκάστοτε σχολής.
Πρίν ξεκινήσεις πάρε πρώτα πολλές γνώμες, ζύγισε τες και μετά clear for take off...
 
Και οσον αφορα υο ρισκο που παιρνεις για να μπεις στην σχολη της οξφορδης , γιατι απ οσο εχω διαβασει εχει 3 σταδια τα οποια ειναι σε διαφορετικες ημερομηνιες πληρωνεις για να πας να περασις απο αυτα και το τελευταιο πρεπει να μεινεις εκει προφανως με δικα σου εξοδα. Πολυ δαρφαλες μου φαινονται ολα αυτα. Και μετα. Εισαι σηγουρος οτι αφησες το σπιτι σου και εδωσε καμια 100χιλ ευρω για να κανεις μια σχοληβπου μαλλον σου προσφερει καλυτερο ονομα;;; Ολα τα πτυχια ιδια δεν ειναι και ισαξια;;;
 
Όλα τα πτυχεία την ίδια αναγνώριση έχουν, είτε τα πάρεις απο Αγγλία, είτε απο Ελλάδα.
Το ρίσκο που πάιρνεις για να γραφτείς στην Οχφόρδη, είναι το ίδιο ρίσκο για μια οποιαδήποτε σχολή.

γιατι απ οσο εχω διαβασει εχει 3 σταδια τα οποια ειναι σε διαφορετικες ημερομηνιες πληρωνεις για να πας να περασις απο αυτα και το τελευταιο πρεπει να μεινεις εκει προφανως με δικα σου εξοδα.
Δεν το γνωρίζω αυτό. Μήπως έχει να κάνει με την γλώσσα ή με τις δυνατότητες για εκμάθηση που έχει ο κάθε μαθητής. Αλλος τα παίρνει πιο εύκολα και άλλος πιο δύσκολα.
Στην τελική πάντως όλοι τα λεφτά σου θέλουν, (για τους περισσότερους θεωρείσε πελάτης και όχι συνεργάτης-μαθητής)οπότε δεν τους συμφέρει να χάνουν πελάτες.
 
Και κατι τελευταιο. Οκ εκανες μια σχολη στην ελλαδα και τα σχετικα. Μετα τι;;; Φευγεις εξετερικο η κατι παιζει και εδω;;;
 
Μετά θα πρέπει να πάρεις την απόφαση, οτι σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου υπάρξει διαθέσιμη εργασία, να μετακομίσεις εκεί.
Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, αλλά οχι ακατόρθωτα.
 
asterixx25":1z2lguu6 said:
....σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου υπάρξει διαθέσιμη εργασία, να μετακομίσεις εκεί...
Εντάξει, μην γινόμαστε και ακραίοι. Δεν χρειάζεται να παρουσιάζουμε το χειρότερο δυνατό σενάριο.
[Off-topic]: και για μένα έψαχνα κάποτε και βρήκα θέσεις για κυβερνήτη κρατικού ελικοπτέρου στις ΗΠΑ. Ήταν στην DEA (Δίωξη Ναρκωτικών) και στα ψιλά γράμματα έγραφε πως μιλούσαν για τοποθέτηση στην Κολομβία (πτήσεις πάνω από τα Καρτέλ δηλαδή - πιο ασφαλής θα ήμουν στο Ιράκ)...[/off-topic]
Σαφώς και η Ελληνική αγορά είναι περιορισμένη και ίσως μη βιώσιμη, αλλά δεν χρειάζεται πιστεύω να πας στη Σιβηρία του aviation... με λίγη υπομονή, επιμονή και πείσμα, θα βρεις κάποιες ενδιαφέρουσες προτάσεις - κυρίως στο εξωτερικό αλλά ίσως και εδώ. Ίσως να χρειαστεί για κάποιο διάστημα να βγάζεις τα προς το ζειν με εναλλακτικό τρόπο, αυτό άλλωστε δεν κάνουν όλοι οι νέοι που επιλέγουν κάποιον κλάδο στην Ελλάδα;

Επίσης, το ότι χρειάζεται τόσο μεγάλο κεφάλαιο για να πάρεις ουσιαστικά μια άδεια εργασίας, δεν σας δίνει πρόσθετα δικαιώματα. Αντιμετωπίστε το aviation ως οποιοδήποτε επάγγελμα: πχ ένας οδοντίατρος που μόλις πήρε πτυχίο, δεν ελπίζει κατευθείαν να προσληφθεί από Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στη θέση του Διευθυντή. Αν έχει έξτρα οικονομική ευχέρεια, ανοίγει δικό του ιατρείο και ελπίζει. Απόφοιτος σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, πιστεύει πως θα προσληφθεί ως υποδιευθυντής στην ΔΕΛΤΑ; Ξεκινάει από το χαμηλά και από το άγνωστο. (Φυσικά, κάποιοι έχουν μπάρμπα στην Κορώνη που λέει κι ο enaatomo που δεν θυμάμαι το παλιό του nickname, και πιάνουν δουλειά αμέσως και στον αφρό - αλλά αυτοί δεν υπάρχουν εδώ στο φόρουμ, δεν το έχουν ανάγκη... μιλάμε για την πλειοψηφία των υποψηφίων που δεν έχουν "δόντι"...)

Bottomline: μην απελπίζεστε. Αν καταφέρετε να πάρετε το πτυχίο χωρίς να κλατάρετε οικονομικά εσείς και η οικογένειά σας, υπάρχουν ελπίδες. Κοιτάξτε τί μπορείτε να κάνετε και τί σας συμφέρει οικονομικά. Μην ρισκάρετε σε αγνώστους τόσο μεγάλα κεφάλαια. Μην βιάζεστε να τελιώσετε και να αποκατασταθείτε. Κοιτάξτε πώς θα το καταφέρετε χωρίς να καταστρέψετε εσάς και τους γύρω σας. Μπορείτε φυσικά να παίρνετε ιδέες και εμπειρίες από εδώ και άλλα φόρουμ, αλλά η προσωπική εμπειρία ΔΕΝ υποκαθιστάται. 60 χιλιάρικα (μίνιμουμ) θα δώσετε. Πηγαίνετε στις σχολές (ακόμα και κάποιες πχ στη Γερμανία - με 100ε βρίσκεις με την Easyjet αν ψάξεις) και δείτε τους εκπαιδευτές, τα μέσα, τους χώρους κλπ. Εδώ κινητό αγοράζουμε και ψάχνουμε στατιστικές, reviews, πάμε στα μαγαζιά και τα κοιτάμε κλπ. Αν δεν κάνετε το ίδιο και με τις σχολές καήκατε. Μην επαναπαύεστε στο όνομα της σχολής - καλό ή κακό. Τη φήμη και το όνομά σας, θα το χτίσετε μόνοι σας με την βοήθεια των εκπαιδευτών σας, σε όποια σχολή κι αν πάτε. Όταν ψάχνω παιδίατρο για τα παιδιά μου, πάω σε αυτόν που έχω ακούσει από πολλούς ότι είναι καλός. Τον δοκιμάζω. Ακούω τί λέει και κρίνω. Ίσως παίρνω και μια δεύτερη γνώμη. Αλλά δεν έχω δει αν πτυχίο πήρε από την Ελλάδα, την Αγγλία ή την Λιθουανία. Σίγουρα, ο απόφοιτος της Oxford φαντάζει να έχει μεγαλύτερο κύρος κ status από αυτόν της ΧΨ ελληνικης, αλλά ταυτόχρονα έχει και ένα μειονέκτημα: Στην Ελλάδα, που το κύκλωμα είναι σχετικά μικρό, τα καλά (και τα κακά) νέα, ταξιδεύουν γρηγορότερα και ευκολότερα. Έτσι, ο καλός χειριστής στην Ελληνική Σχολή ακούγεται ευκολότερα στους Ελληνικούς κύκλους και το όνομά του μπαίνει πιο εύκολα στις λίστες υποψηφίων, ειδικά για μικρότερες εταιρίες (πχ cargo), εταιρίες από τις οποίες προφανώς θα ξεκινήσετε την καριέρα σας.

Τέλος πάντων, σαφώς και θα υπάρχουν διαφωνίες ως προς τα γραφόμενά μου, αλλά ακούστε και ζυγίστε και αυτήν την άποψη. Και ξεκινήστε από τώρα να παλεύετε, γιατί έτσι κι αλλιώς, τα πράγματα στη χώρα μας είναι δύσκολα.
 
Θα συμφωνήσω με τον vassdel σε πάρα πολλά.
Κατά την γνώμη μου πάνε σε μία αερολέσχη και ξεκίνα εκεί. Κάνε σαφές ότι θέλεις να τελειώσεις με τα minimum επειδή οι αερολέσχες έχουν το κακό συνήθειο να σε βάλουν παραπάνω ώρες από ότι χρειάζεσαι (για να βγάλουνε κάνα φράγκο παραπάνω). Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν θα χρειαστείς δυο με τρεις ώρες παραπάνω. Το βλέπεις και ο ίδιος που θα είναι οι ανάγκες σου.
Μετά βρίσκεις κάποιον να σου δώσει σε λογική τιμή το αεροπλάνο (εξαρτάτε πάλι από τον τύπο που θα επιλέξεις να πετάξεις) κάνεις Build up και βάζεις ώρες (όλο και κάποιον πτυχιούχο θα βρεις από την λέσχη και μη να σου κάνει παρέα) πηγαίνοντας σε άλλα αεροδρόμιο (cross country). Αυτό θα το κάνεις για περίπου 100 ώρες PIC. Σύνολο 100 + 45-50 από το PPL μας κάνουν 145 – 150 ώρες.
Εν τω μεταξύ θα διαβάσεις όλη την ύλη για ATPL. Μόλις θα είσαι έτοιμος πας σε μια σχόλη, παρακολουθείς τα μαθήματα τα δίνεις και περνάς. Βάζεις άλλες 45 ώρες IFR + 7 ώρες Multi Engine και παίρνεις το πτυχίο σου. Σύνολο περίπου 200 ώρες.

Κόστος¨
PPL περίπου 9000€ με 10 000€ με 50ώρες
Buil up 4000€ (100 ώρες Χ 140€) περίπου
IFR 8100€ (45 ώρες Χ 180€) περίπου
Multi Engine 2450€ (7 ώρες Χ 350€) περίπου
Σύνολο 23550€ περίπου πάλι
Βάλε κάνα 5000€ για βιβλία, Medical, Plotters, Ground school, YPA, και εξεταστές (βασικά μόνο εδώ δεν θα σου δώσουνε απόδειξή)

Σύνολο 28500€ άντε ας το κάνουμε 30 000€(και πολλά είναι) για να μην γκρινιάξει κανείς στο forum
 
Κόστος¨
PPL περίπου 9000€ με 10 000€ με 50ώρες
Buil up 4000€ (100 ώρες Χ 140€) περίπου
IFR 8100€ (45 ώρες Χ 180€) περίπου
Multi Engine 2450€ (7 ώρες Χ 350€) περίπου
Σύνολο 23550€ περίπου πάλι
Βάλε κάνα 5000€ για βιβλία, Medical, Plotters, Ground school, YPA, και εξεταστές (βασικά μόνο εδώ δεν θα σου δώσουνε απόδειξή)

Σύνολο 28500€ άντε ας το κάνουμε 30 000€(και πολλά είναι) για να μην γκρινιάξει κανείς στο forum

Το multi-engine αν δεν κάνω λάθος είναι στις 11 ώρες.
Όποιος πάντως μου δώσει τις παραπάνω τιμές εδώ στην Ελλάδα με το πτυχείο στο χέρι, θα τον παίρνω μαζί μου δωρεάν βόλτα και τις 100 ώρες του build up.
Δεκτές προτάσεις με πμ. :mrgreen:

Υ.Γ. Τα παραπάνω νούμερα φαίνονται "γλυκά" και ενθαρύνουν κάποιους, αλλά στην Ελλάδα αυτή την επόχη μάλλον θέλεις τα διπλάσια.
 
Χωρίς να θέλω ούτε και να μπορώ να διαφωνήσω με κάποιον θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση
cooljet":31pg5r0p said:
Κόστος¨
PPL περίπου 9000€ με 10 000€ με 50ώρες
Buil up 4000€ (100 ώρες Χ 140€) περίπου
IFR 8100€ (45 ώρες Χ 180€) περίπου
Multi Engine 2450€ (7 ώρες Χ 350€) περίπου
Σύνολο 23550€ περίπου πάλι
Βάλε κάνα 5000€ για βιβλία, Medical, Plotters, Ground school, YPA, και εξεταστές (βασικά μόνο εδώ δεν θα σου δώσουνε απόδειξή)

Στο build up ξέχασες να βάλλεις ένα ψηφίο στο τελικό ποσο.
Μετά την διόρθωση το build-up γίνεται 14.000€
Τελικά το σύνολο είναι 38.550€
Αν υπολογίσουμε και τις ώρες για multi-engine που αναφέρει ο φίλος asterixx25 το τελικό ποσό γίνεται 39,950€

Υ.Γ.:Φίλε asterixx25 το κέρασμα ισχύει ακόμα;;;
 
Top