northwest dc10
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/03/2005
- Μηνύματα
- 125
- Likes
- 20
Συγνώμη για τις συντομογραφίες αλλά σας έχω για αητούς σαυτά τα θέματα
Σε διεθνές σοβαρό site γίνεται κουβέντα για μαχμουρλήδες χειριστές των γαλατάδικων πτήσεων.Στο δικό μας site σένα trip report οκυβερνήητης της malev στην νυχτερινη ATH-DUB λέει αστεϊζόμενος στον δικό μας "δεν με πειράζει εγώ μετά την απογείωση θα την πέσω δίπλα"
Επι της ουσίας τώρα γιατί τραβάω τα μου μαλλιά μου για χειριστές επιπέδου ATP
1)Στο HSI η απόκλιση ειναι κοτζάμ γραμμή που με range 10 η 20 έχει μήκος 10-15 πόντους
2)Οι φωτογραφίες δείχνουν ιχνη στο γρασίδι του maingear και πρόσκρουση σε δένδρα Αμφιβάλλω αν υπήρξε positive rate
3)Στα πρώτα 1000 πόδια του rolling διασταυρώνεται με τον φωτισμένο 22 και δεν σκέφτεται abort T/O
4)Στην air florida ο F/O σχεδόν παρακάλαγε τον captain να ακυρώσει γιατί το N1 ,EGT δεν συμφωνούσε με TOGA
5)Eτσι άδοξα τελείωσε για τις ΗΠΑ η ασφαλέστερη περίοδος των HEAVIES
Σε διεθνές σοβαρό site γίνεται κουβέντα για μαχμουρλήδες χειριστές των γαλατάδικων πτήσεων.Στο δικό μας site σένα trip report οκυβερνήητης της malev στην νυχτερινη ATH-DUB λέει αστεϊζόμενος στον δικό μας "δεν με πειράζει εγώ μετά την απογείωση θα την πέσω δίπλα"
Επι της ουσίας τώρα γιατί τραβάω τα μου μαλλιά μου για χειριστές επιπέδου ATP
1)Στο HSI η απόκλιση ειναι κοτζάμ γραμμή που με range 10 η 20 έχει μήκος 10-15 πόντους
2)Οι φωτογραφίες δείχνουν ιχνη στο γρασίδι του maingear και πρόσκρουση σε δένδρα Αμφιβάλλω αν υπήρξε positive rate
3)Στα πρώτα 1000 πόδια του rolling διασταυρώνεται με τον φωτισμένο 22 και δεν σκέφτεται abort T/O
4)Στην air florida ο F/O σχεδόν παρακάλαγε τον captain να ακυρώσει γιατί το N1 ,EGT δεν συμφωνούσε με TOGA
5)Eτσι άδοξα τελείωσε για τις ΗΠΑ η ασφαλέστερη περίοδος των HEAVIES