Επεσε CRJ-100 στο LEX του Kentucky

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συγνώμη για τις συντομογραφίες αλλά σας έχω για αητούς σαυτά τα θέματα
Σε διεθνές σοβαρό site γίνεται κουβέντα για μαχμουρλήδες χειριστές των γαλατάδικων πτήσεων.Στο δικό μας site σένα trip report οκυβερνήητης της malev στην νυχτερινη ATH-DUB λέει αστεϊζόμενος στον δικό μας "δεν με πειράζει εγώ μετά την απογείωση θα την πέσω δίπλα"
Επι της ουσίας τώρα γιατί τραβάω τα μου μαλλιά μου για χειριστές επιπέδου ATP
1)Στο HSI η απόκλιση ειναι κοτζάμ γραμμή που με range 10 η 20 έχει μήκος 10-15 πόντους
2)Οι φωτογραφίες δείχνουν ιχνη στο γρασίδι του maingear και πρόσκρουση σε δένδρα Αμφιβάλλω αν υπήρξε positive rate
3)Στα πρώτα 1000 πόδια του rolling διασταυρώνεται με τον φωτισμένο 22 και δεν σκέφτεται abort T/O
4)Στην air florida ο F/O σχεδόν παρακάλαγε τον captain να ακυρώσει γιατί το N1 ,EGT δεν συμφωνούσε με TOGA
5)Eτσι άδοξα τελείωσε για τις ΗΠΑ η ασφαλέστερη περίοδος των HEAVIES
 
1)Στο HSI η απόκλιση ειναι κοτζάμ γραμμή που με range 10 η 20 έχει μήκος 10-15 πόντους

Σωστά, αλλά εδώ δεν συνειδητοποίησαν τι συνέβαινε καθώς διέσχιζαν τον 22, όπως κι εσύ αναφέρεις, πιστεύεις ότι θα έβλεπαν αυτό;

4)Στην air florida ο F/O σχεδόν παρακάλαγε τον captain να ακυρώσει γιατί το N1 ,EGT δεν συμφωνούσε με TOGA

Δεν καταλαβαίνω τη σύνδεση. Εννοείς ότι μπορεί να συνέβη κάτι παρόμοιο και στο Kentucky?

5)Eτσι άδοξα τελείωσε για τις ΗΠΑ η ασφαλέστερη περίοδος των HEAVIES
Σχετικά είναι όλα, και το θέμα σηκώνει πολλή συζήτηση... 8)
 
Χαίρετε !

Από άνθρωπο που δουλεύει στην Bombardier και ο οποίος συχνάζει σε άλλο forum στο οποίο βρίσκομαι, δίνω το εξής quote:

Technically the -100 (and the -200 for the matter) cannot take-off per the books on a 3500' runway. Per the books. I've spoken with the chief pilot and he confirmed that with a TOW of 43000 lbs, roughly 3400' are needed to reach Vr @ 124 kts (43000 lbs is the typical TOW of a Flight Test.).

That is if the pilot is aware that a short runway is ahead. Otherwise, it's around 4500'.

Αν και αγνοώ το take-off weight της συγκεκριμένης πτήσης, ίσως ο πιλότος να είχε διαπιστώσει ακριβώς αυτό που η Bombardier ήξερε ότι είναι δυνατόν αλλά δεν ανακοίνωνε για να είναι όλοι καλά και ασφαλείς, και άρα να προσπάθησε να απογειωθεί κατ'αυτόν τον τρόπο, χωρίς να μπορέσει να αποκολληθεί από το έδαφος. Όσον αφορά τον ΕΕΚ του αεροδρομίου, αρκέστηκε στο να πει ότι "Δουλειά μας δεν είναι να νταντεύουμε τους πιλότους".

Οι "τρύπες" στην ιστορία παραμένουν, αλλά το NTSB θα τα διαφωτίσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα ελπίζω...
 
Εννοώ ότι μπορεί κάτι να ψέλισσε ο F/o αλλά σύμφωνα με έρευνα του BBC σε κάθε συγκαταβατικό συγκυβερνήτη αντιστοιχεί και ένας νταής κυβερνήτης σαν οι συγκυβερνήτες να προτιμούν να πεθάνουν παρά να πατήσουν πόδι.
 
Diladi apo tin ereuna pou ekane to BBC auto proekipse episima? oti iparxoun kai daides kivernites??? edo exoume ena sovaro thanatiforo atixima kai asxoloumaste me to ti eipe o kathe dimisiografiskos??

Panos
 
Τα περί "νταήδων" κυβερνητών δεν είναι ούτε θεωρητικά ούτε δημιούργημα φαντασίας δημοσιογράφων. Ούτε τα ανακάλυψε το BBC συγκεκριμένα. Η έλλειψη επικοινωνίας στο θάλαμο διακυβέρνησης έχει αναγνωριστεί ως παράγοντας που έχει συντελέσει σε αρκετά δυστυχήματα διεθνώς. Άλλοτε λόγω νοοτροπίας ή κοινωνικών συνθηκών, άλλοτε λόγω κακώς εννοούμενης ανωτερότητας και ιεραρχίας, ο συγκυβερνήτης δεν ανέφερε κάποια λανθασμένη εκτέλεση διαδικασίας, με αποτελέσματα τραγικά. Μετά από κάποια τέτοια περιστατικά αναγνωρίστηκε η ανάγκη για εκπαίδευση σε θέματα CRM (=Crew Resource Management) διεθνώς.

«Σε λίγο θα πέσω για ύπνο», αστειεύτηκε. (...) Του ευχήθηκα...όνειρα γλυκά και κατευθύνθηκα στην 06Α
Καμια φορά, οι μεγαλύτερες αλήθειες λέγονται με χιούμορ! Αν και ο συγκεκριμένος, νομίζω ότι όντως αστειευόταν αν κρίνω από το στυλ του γενικότερα.
 
George":108kfl2v said:
Τα περί "νταήδων" κυβερνητών δεν είναι ούτε θεωρητικά ούτε δημιούργημα φαντασίας δημοσιογράφων. Ούτε τα ανακάλυψε το BBC συγκεκριμένα. Η έλλειψη επικοινωνίας στο θάλαμο διακυβέρνησης έχει αναγνωριστεί ως παράγοντας που έχει συντελέσει σε αρκετά δυστυχήματα διεθνώς. Άλλοτε λόγω νοοτροπίας ή κοινωνικών συνθηκών, άλλοτε λόγω κακώς εννοούμενης ανωτερότητας και ιεραρχίας, ο συγκυβερνήτης δεν ανέφερε κάποια λανθασμένη εκτέλεση διαδικασίας, με αποτελέσματα τραγικά. Μετά από κάποια τέτοια περιστατικά αναγνωρίστηκε η ανάγκη για εκπαίδευση σε θέματα CRM (=Crew Resource Management) διεθνώς..

Δεν μπορω παρα να συμφωνησω. Χαρακτηριστικοτατο παραδειγμα η Τενεριφη και ο πολυς Cpt Van Zanten που πηρε μαζι του αλλους 582...
 
To oti mporei na iparxei elleipsi epikoinonias metaksi captain kai copilot simfono kai ego. alla, pistevo, auta einai memonomena peristatika pou menoun mesa "sfragismena" sto cockpit. Ektos ean stisoume auti ekso apo tin misanoixti porta. Se poia distiximata anaferesai pou mporei na exoun proklithei apo autin ti elleipsi epikoinonias?
Oson afora tin Tenerifi, auto itan ena oiktro lathos apo merous kiverniti kai oxi apo dailiki
Gia tous dimosiofrafous tora! oloi kseroume oti parousiazoun gegonota opos autoi ta theloun, kai milame gia gegonota ta opoia einai eksideikeumena. Aeroporika atiximata gia paradeigma. Iparxei ena xaraktiristiko peristatiko me ena 737 tis Olympiakis, pou parousiase provlima ston ena kinitira en ptisi me apotelesma omos na prosgeiothei kanonikotata stin Kerkira. Ela omos pou ta kanalia eixan diaforetiki apopsi gia auto to peristatiko. Tin stigmi pou oi troxoi agkoiksan ton diadromo o kapnos pou dimiourgithike apo tin trivi, oi dimosiografoi to eidan gia fotia. Malista nomizo kappoios apo autous eipe kai gia flegomeno aeroskafos.

Panos
 
eddhflyer":e9ry6yoy said:
Oson afora tin Tenerifi, auto itan ena oiktro lathos apo merous kiverniti kai oxi apo dailiki

Στην περιπτωση της Τενεριφης, υπηρχε και ο παραγοντας "νταϊλικι". Ο Κ1 ηταν μεγάλος σε ηλικια, αρχιεκπαιδευτης στα 747 κ δε συμμαζευεται, και ο Κ2 με τον F/E ηταν "νιατα" κ δεν τολμησαν να του προβαλλουν αντιρρηση, παρα μονο οταν ειχε ξεκινησει το takeoff roll... Και γενικα για τον συγκεκριμενο Κ1 ολοι ελεγαν ποσο "δυσκολος" ειναι για συνεργασια και οτι η μονη του διαφορα απο τον Θεο ειναι οτι ο τελευταιος δεν νομιζει οτι ειναι πιλοτος... :lol:
 
mike69":15jbjyc8 said:
Yparxei to rotation..Yparxei kai to lift off...analoga me ton typo kai arketous allous paragontes diamorfwnetai o xronos metaxy tou rotation kai tou lift off...

Liftoff εχουμε στους πυραυλους. Στα αεροπλανα εχουμε climbing (και rotation εννοειται).
 
Top