Επεσε CRJ-100 στο LEX του Kentucky

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ

Πολύ σωστά.


Οπως λενε στην αεροπορια για να ανοιξει η πορτα του ατυχηματος χρειαζονται πανω απο ενα χτυπηματα

Μα γι' αυτό ακριβώς η εμπειρία ενός πιλότου από μόνη της δεν αρκεί. Αυτονόητο είναι ότι η εμπειρία βοηθά στο να αποφύγεις τουλάχιστον τα λάθη που θα μπορούσες να κάνεις εσύ. Αλλά όταν η FAA βλέπει από παρόμοια περιστατικά στο παρελθόν ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο έχει πρόβλημα, είναι θέμα του να κάνει περισσότερα απ΄το να γράψει μια σελίδα (που προστίθεται στις εκατοντάδες άλλες).
 
προς όποιον ξέρει
Διάβασα στο airdisaster ότι μεσ στη νύχτα ο captain ηταν PNF και χεριζόταν το TILLER που ειναι ένα μόνο αριστερά στο CRJ και ο F/o ηταν σκυμμένος στο FMS και σήκωσε το βλέμμα του όταν το α/φ ηταν ευθυγραμμισμένο στον σκοτεινό!! 26.Ειχε clearance απο πρίν και τις μανέττες τις έσπρωξε ο captain ενώ ο F/O ειχε τα δυό του χέρια στα controls Επίσης ότι ακούστηκε και Vr.
Απορία 1)Αν στο FMS ηταν activated sτο SID του LEXINGTON και active rwy 22 έπερεπε μια κλωστούλα στο HSI να ήταν 40 μοίρες αριστερά μέχρι το πρώτο way point στο rwy heading?
2)Στο acnowledge του clearance δεν αναφέρεται πάντα ο διάδρομος?
 
w

θα σε παρακαλουσα αγαπητε φιλε να εισαι ποιο αναλυτικος γιατι δεν γνωριζουν ολοι τα κωδικα: PNF,FMS κτλ
 
Aπάντηση στις 2 απορίες: ΝΑΙ, η βελόνα σίγουρα ήταν 40 μοίρες πιό αριστερά. Το απορίας άξιο είναι οτι δέν το πρόσεξε κανένας επαγγελματίας(και ο ΕΕΚ μαζί...). Και, ΝΑΙ, το SOP είναι στο readback του takeoff clearance να αναφέρεται και ο διάδρομος. Άσχετα άν πολλές φορές καταστρατηγείται (τουλάχιστον εδώ, πολλές φορές απαντάνε απλά "clear for takeoff, CrashAir 1313".

@pilot767: PNF=Pilot Not Flying , FMS=Flight Management System, SID=Standard Instrument Departure, HSI=Horizontal Situation Indicator
 
Re: w

pilot767":72cm36x3 said:
θα σε παρακαλουσα αγαπητε φιλε να εισαι ποιο αναλυτικος γιατι δεν γνωριζουν ολοι τα κωδικα: PNF,FMS κτλ

Μ' ένα απλό search στο google μπορείς να τα βρεις. Μην τα θέλουμε όλα έτοιμα στο πιάτο... και μη ρωτάμε για το κάθε τι. Υπάρχουν πολλές πήγες πληροφόρησης πέρα από ένα forum. :wink:
 
Επίσης ότι ακούστηκε και Vr

Αν αυτό είναι ακριβές, τότε σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα, το πλήρωμα δεν είχε καν αντιληφθεί ότι ο διάδρομος είχε σχεδόν φτάσει στο τέλος του. Εφόσον όλα τα call outs μέχρι το rotation έγιναν κανονικά, το συμπέρασμα είναι ότι μάλλον το πλήρωμα δεν είχε αντιληφθεί την κατάσταση.

Πόσα (περίπου, εννοείται) μέτρα θα χρειάζονταν μετά το rotate για positive rate, ξέρει κανείς;
 
Eksartatai ti take-off configuration eixe to aeroskafos.

To take off weight tou CRJ itan peripou 49000 lbs simfona me to Load Sheet (den ksero an legetai etsi episima) kai me auto to weight i kataskeuastria etairia ipologizei oti xreiazontai peripou 3500 feet gia rotation.
Gia to aerodromio plirofories tha vrite se auto to site: http://www.airnav.com/airport/KLEX

Panos
 
Εννοούσα πόσα μέτρα χρειάζονται μετά το rotation μέχρι να αρχίσει το αεροσκάφος να ανυψώνεται.
 
Proti fora diavazo oti iparxei episimo characteristic gia to poso diadromo i metra xreiazetai, gia meta to rotation, ena aeroskafos. Ektos kai ean kano lathos. Ego ksero oti meta to rotation arxizei to climbing.

Panos
 
Yparxei to rotation..Yparxei kai to lift off...analoga me ton typo kai arketous allous paragontes diamorfwnetai o xronos metaxy tou rotation kai tou lift off...
 
Top