Επεσε CRJ-100 στο LEX του Kentucky

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Στις 6 τα ξημερώματα τοπική ώρα, έπεσε αμέσως μετά την απογείωση το CRJ-100 στο αεροδρόμιο Ky.'s Blue Grass Airport του Lexington στο Kentucky. Πρόκειτε για την πτήση Comair Flight 5191 για Atlanta, με 47 επιβάτες και 3 μέλη πληρώματος. Από τις πρώτες πληροφορίες όλοι οι επιβένοντες, εκτός από εναν που είναι στο νοσοκομείο του "University of Kentucky", είναι δυστυχώς νεκροί. Αναφέρετε οτι ο ένας επιζών ίσως είναι μέλος του πληρώματος.
Αλλη μια κακή μέρα για την αεροπορία :(

http://www.msnbc.msn.com/id/14540419/
 
Αεροσκάφος, τύπου CRJ-50, με 50 επιβαίνοντες της Comair (θυγατρικής της Delta) συνετρίβη το απόγευμα της Κυριακής κοντά στο Κεντάκι.

Το αεροπλάνο αναχώρησε από το αεροδρόμιο Μπλου Γκρας του Λέξινγκτον με προορισμό την Ατλάντα, και αμέσως μετά την απογείωση κατέπεσε σε ένα δάσος σε απόσταση ενός μιλίου από το αεροδρόμιο.

Οι αρχές εκτιμούν ότι ο θάνατος των 49 ανθρώπων οφείλεται στη φωτιά που ξέσπασε στο αεροσκάφος αμέσως μετά τη συντριβή του. Η καμπίνα των επιβατών παρέμεινε σχεδόν ακέραιη από την πτώση.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ομοσπονδιακής πολιτικής αεροπορίας (FAA), στο αεροσκάφος επέβαιναν 47 επιβάτες και 3 μέλη πλήρωμα.

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Ντον Μπόρνχορστ, σε συνέντευξη Τύπου, από τις έρευνες των σωστικών συνεργείων βρέθηκε μόλις ένας επιζών, βαριά τραυματισμένος.

Ο επιζών είναι μέλος του πληρώματος

Το δυστύχημα έγινε στις 13:10 ώρα Ελλάδας περίπου και το αεροπλάνο τυλίχτηκε στις φλόγες μετά την πρόσκρουση του στο έδαφος σε απόσταση 1,6 χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο του Λέξινγκτον.

source: in.gr

"CRJ-50"???? :doubt:

anyway...



rip_1.gif




-EDIT-

CRJ-200 ητανε, αλλα ακομα και η σελιδα της Δελτα μια φορα λεει -100 και μια -200...
 
Ο επιζών είναι ο συγκυβερνήτης (First officer) James Polehinke, ο οποίος είναι στο χειρουργείο.

Το πιθανότερο είναι το αερπολάνο νααπογειώθηκε από λάθος διάδρομο:
http://i3.photobucket.com/albums/y55/Steve_YYZ/Misc_Photos/5191location.jpg

Αντί να φύγει από τον 22, έφυγε από τον 26 που είναι πολύ κοντύτερος και απ' ότι λένε χρησιμοποιείτε μόνο μέρα και μόνο από την Γενική Αεροπορία.
 
Εδώ φαίνεται που ακριβώς έπεσε:
http://img17.imagevenue.com/loc413/th_03856_untitled2_122_413lo.JPG

Δυστυχώς όλα δείχνουν οτι απογειώθηκε από τον λάθος διάδρομο.. Το θέμα είναι πως ένας έμπειρος πιλότος έκανε τέτοιο λάθος και γιατί και πως ο ελεγκτής του πύργου δεν αντέδρασε όταν είδε το αεροπλάνο να παίρνει γραμμή στον λάθος διάδρομο... Αυτά προφανώς θα τα δείξει το CVR και τα μαύρα κουτιά που έχουν βρεθεί και σταλεί στην Washington DC για ανάλυση.
 
a

Ενας εμπειρος πιλοτος χρησιμοποιει την εμπειρια του για να αποφυγει καταστασεις,που θα τον αναγκασουν να την χρησιμοποιηση
 
Φίλε 767, εδώ ισχύει το "έξω απ΄το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις". :roll:

Άλλο πράμα το FS, που πατάμε το Pause για να πάμε στη κουζίνα για φυστίκια, κι άλλο η πραγματικότητα. Τολμώ δε να πω ότι επίσης άλλο πράμα είναι η πτήση το Σαββατοκύριακο με το 172, κι άλλο το να πετάς 4 τα ξημερώματα μετά από 6-7 ώρες ύπνο, ξέροντας ότι αν καθυστερήσεις στο roll out λίγα λεπτά θα βρεθείς σε διαφόρων ειδών και διαβαθμίσεων μπερδέματα.

Με την ίδια λογική, πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας πριν να φάμε, να άνοίγουμε την πόρτα του αυτοκινήτου με το δεξί χέρι όταν βγαίνουμε (ώστε κατά το Υπ. Μεταφορών να δούμε αν έρχεται κανείς), ή να στεκόμαστε μισό μέτρο μακριά από την πόρτα του ανελκυστήρα... :wink:

Αν δεν με απατά η μνήμη μου, πριν λίγα χρόνια είχε γίνει ακριβώς στο ίδιο αεροδρόμιο περιστατικό όπου ένα αεροπλάνο αποπειράθηκε να απογειωθεί από τον λάθος διάδρομο εξαιτίας πίεσης χρόνου (λόγω καιρού ή traffic, δεν θυμάμαι). ΄Το μοιραίο αποφεύχθηκε τότε, αλλά το πάθημα δεν έγινε μάθημα. Δεν είναι θέμα εμπειρίας των πιλότων, αλλά νιονιού των υπευθύνων.
 
TOGA":k819z6yl said:
Αν δεν με απατά η μνήμη μου, πριν λίγα χρόνια είχε γίνει ακριβώς στο ίδιο αεροδρόμιο περιστατικό όπου ένα αεροπλάνο αποπειράθηκε να απογειωθεί από τον λάθος διάδρομο εξαιτίας πίεσης χρόνου (λόγω καιρού ή traffic, δεν θυμάμαι). ΄Το μοιραίο αποφεύχθηκε τότε, αλλά το πάθημα δεν έγινε μάθημα. Δεν είναι θέμα εμπειρίας των πιλότων, αλλά νιονιού των υπευθύνων.


In 1993, the pilot of an air carrier filed a report with the NASA ASRS (aviation safety reporting system) after nearly departing from runway 26 when instructed to depart from runway 22 at Lexington.

The report reads, "Aircraft was cleared for immediate takeoff (traffic was inside the marker) on runway 22 at KLEX. We taxied onto the runway and told tower we needed a moment to check our departure routing with our weather radar (storms were in the area, raining at the airport). We realized our heading was not currect for our assigned runway and at that moment, tower called us to cancel the takeoff clearance because we were lined up on runway 26. We taxied clear and then held short of runway 22 for landing traffic. We took off on runway 22 and proceeded without incident. Possible contributing factors were poor visibbility and weather (rain. Confusing runway intersection and tower's request for an immediate takeoff. Suggest possible warning page (similar to Houston Hobby) to clarify multiple runway ends."
 
Για το ιστορικο (και για να μη ξεφευγουμε απο το θεμα ;) ), το αεροσκαφος που κατεπεσε ειχε τα ακολουθα στοιχεια:


Canadair CRJ-100ER
cn: 7472
General Electric CF34-3B1
Registration: N431CA
First flight: 2001
Total airframe hrs: 12048
Cycles: 14536
 
Νέο ατύχημα, πάλι στο Kentucky...

In.gr:

Ένα μικρό αεροσκάφος, στο οποίο επέβαιναν επτά άτομα, συνετρίβη τη Δευτέρα στο νοτιοανατολικό Κεντάκι, σε απόσταση περίπου 160 χιλιομέτρων από το σημείο όπου την Κυριακή σημειώθηκε η τραγωδία του Λέξινγκτον.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αποσαφηνιστεί αν υπάρχουν επιζώντες από τη συντριβή του δικινητήριου Τσέσνα 401, το οποίο είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Κικαπού του Γουίτσιτα Φολς στο Τέξας.
 
[qΦίλε 767, εδώ ισχύει το "έξω απ΄το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις". :roll:
Άλλο πράμα το FS, που πατάμε το Pause για να πάμε στη κουζίνα για φυστίκια, κι άλλο η πραγματικότητα. Τολμώ δε να πω ότι επίσης άλλο πράμα είναι η πτήση το Σαββατοκύριακο με το 172, κι άλλο το να πετάς 4 τα ξημερώματα μετά από 6-7 ώρες ύπνο, ξέροντας ότι αν καθυστερήσεις στο roll out λίγα λεπτά θα βρεθείς σε διαφόρων ειδών και διαβαθμίσεων μπερδέματα.


:arrow:

Αγαπητε μου φιλε εισαι σωστος αλλα επετρεψε μου να μην συμφωνησω.
Αυτο που λες μπορει να ισχυ για τον μπακαλη που ξερει απτην εμπειρια του οτι αν ψεκασει αργα τα φρουτα καποιοι θα δηλιτηριαστουν.

Ειναι καποια επαγγελματα που αυτο ομως δεν ισχυ πχ:ο γιατρος,ο καπετανιος,ο πιλοτος

Εμενα δεν με ενδιαφερει αν εχει κοιμηθει η οχι ο πιλοτος.Αυτη ειναι η δουλεια του να εχει ανωμαλα ωραρια,να ειναι υπευθυνος,να μην ξενυχταει,να μην πινει και να ξερει να συμβουλευται ειτε ανωτερους του ειτε υφισταμενους του.ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ


Κατα τη δικη μου αποψη δεν φταιει μονο ο πιλοτος εδω αλλα και ο ελενκτης
μου θα μπορουσε να προειδοποιηση για το μικρο μηκος,την επικυνδυνοτητα κτλ

Οπως λενε στην αεροπορια για να ανοιξει η πορτα του ατυχηματος χρειαζονται πανω απο ενα χτυπηματα
 
Top