Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και ποιός είπε alextreme οτι έχουν σχέση οι λόγοι αεροπορικών ατυχημάτων με τα πληρώματα καμπίνας?Μήπως έχεις λίγο μπερδευτεί και μπρδέψει και την δουλειά που παλιότερα έκανες?

Όταν και εφόσον γίνει ,για Χ λόγους ένα emergency, η δουλειά μας είναι να διασώσουμε όσους επιβάτες μπορούμε σύμφωνα με ότι μάθαμε.Δεν είναι να διορθώσουμε το λάθος του κυβερνήτη η του Μηχανικού.Εκεί μέσα εκείνοι έχουν την δική τους δουλειά.Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι οτι πάρα πολλές φορές τυχαίνουν διάφορα που ποτέ δεν μαθαίνονται.Οι πιλότοι τα καταφέρνουν και ανταπεξέρχονται.Ομως όπως και εσυ θα έμαθες είναι θέμα ομαδικής δουλειάς.όλοι κάνουμε αυτό που πρέπει στο πόστο μας.Και έτσι συνήθως(εκτός κάποιων κακών συγκυριών)όλα πάνε καλά.

skyfox
 
Alextreme":1c2hjfwy said:
Σκεψου το εξής, απο τα 100 ατυχήματα τα 99 οφείλονται σε μηχανικό λάθος ή λάθη του πιλότου ή κακοκαιρία που ίσως εντάσσεται στα λάθη πιλότου(λάθος εκτιμήσεις). Όχι από παράλειψη φροντιστή.

Πιστεύω πως είναι πολύ απλό. Δεν μιλάμε για ατυχήματα με τραγική κατάληξη. Μιλάμε για όλα αυτά τα emergency περιστατικά που έχουν αίσιο τέλος, επειδή το πλήρωμα καμπίνας κάνει σωστά τη δουλειά του, και τελικά δεν καταλήγουν σε ατυχήματα.
 
Alextreme":z4nnhk3r said:
Σκεψου το εξής, απο τα 100 ατυχήματα τα 99 οφείλονται σε μηχανικό λάθος ή λάθη του πιλότου ή κακοκαιρία που ίσως εντάσσεται στα λάθη πιλότου(λάθος εκτιμήσεις). Όχι από παράλειψη φροντιστή. .
Σκεψου με τη σειρά σου, το εξής: Πόσα ατυχήματα ή δυστυχήματα έχουν αποφευχθεί και αποτραπεί εν τη γεννέση τους, λόγω της σωστής και έγκαιρης αντίδρασης του πληρώματος καμπίνας. Τα 99 στα 100 που αναφέρεις είναι ατυχήματα που έγιναν για τους λόγους που προανέφερες. Δε λαμβάνεις υπ'οψιν σου όμως τα χαζά μικροσυμβάντα (όπως αυτό που ανέφερε η skyfox με το τσιγάρο στο WC) που χωρίς την έγκαιρη (και απλή πολλές φορές) επέμβαση του πληρώματος καμπίνας θα μπορούσαν να είχαν οδηγήσει σε πολύ χειρότερες καταστάσεις. :rolleyes:


edit: Τα 2 τελευταία posts συνέπεσαν χρονικά, γι΄ αυτό και ουσιαστικά λένε το ίδιο
 
Date : 2nd August, 2005
Airline : Air France
Aircraft : Airbus A340-313 Location : Toronto, Canada

Approximately four minutes later, the A340 erupted in flames and the fuselage was engulfed shortly thereafter.

All the passengers were evacuated in less than two minutes, with only 43 minor injuries.

Aυτό σαν τελευταίο τιπ για τον φίλο μας τον Αlextreme.Με αυτa τα στοιχεία μπορείς να βρείς ακόμη και το βίντεο της εκκένωσης και να νιώσεις πραγματικά τι σημαίνει ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ ΠΛΗΡΩΜΑ.Αιrbus340 εκκενώθηκε σε λιγότεο απο 2 λεπτά!!

:shock:

skyfox
 
Τι το παιδευετε το θεμα?

Εγω ξερω πως στο δυστυχημα με το DC-9 της Swissair που βγηκε απ το διαδρομο στο Ελληνικο (θυμαστε στη δεκαετια του 70?)και καηκαν καμμια 60αρια,το πληρωμα την κοπανησε πρωτο κι αφησε μεσα τον κοσμακη να καει και οι καμπανες απο τα δικαστηρια ηταν:6 μηνες φυλακιση με 3ετη αναστολη λογω μετριας συγχυσεως...
Αντε μετα να βασιστεις σε εκπαιδευμενους...
 
DC-8 ηταν
 
Re: Τι το παιδευετε το θεμα?

SCanavos":21x7x9ec said:
Εγω ξερω πως στο δυστυχημα με το DC-9 της Swissair που βγηκε απ το διαδρομο στο Ελληνικο (θυμαστε στη δεκαετια του 70?)και καηκαν καμμια 60αρια,το πληρωμα την κοπανησε πρωτο κι αφησε μεσα τον κοσμακη να καει και οι καμπανες απο τα δικαστηρια ηταν:6 μηνες φυλακιση με 3ετη αναστολη λογω μετριας συγχυσεως...
Αντε μετα να βασιστεις σε εκπαιδευμενους...
Μπορει να ηταν και αυτοί της νοοτροπίας "ελάχιστα μπορώ να βοηθήσω, άρα ας την κοπανήσω πρώτος" :doubt:
 
Re: Τι το παιδευετε το θεμα?

SCanavos":143zqbn3 said:
Εγω ξερω πως στο δυστυχημα με το DC-9 της Swissair που βγηκε απ το διαδρομο στο Ελληνικο (θυμαστε στη δεκαετια του 70?)και καηκαν καμμια 60αρια,το πληρωμα την κοπανησε πρωτο κι αφησε μεσα τον κοσμακη να καει και οι καμπανες απο τα δικαστηρια ηταν:6 μηνες φυλακιση με 3ετη αναστολη λογω μετριας συγχυσεως...
Αντε μετα να βασιστεις σε εκπαιδευμενους...

Δέν θυμάμαι πολλές λεπτομέρειες από το δυστύχημα εκείνο,αλλά το γεγονός οτι κάποιοι δέν έκαναν σωστά τήν δουλειά τους (ακόμα κι'άν δούλευαν γιά μιά σοβαρή εταιρεία μέ αυστηρά κριτήρια εκπαίδευσης) δέν δικαιολογεί να καταδικάζουμε έναν ολόκληρο κλάδο εργαζομένων.Μέ την ίδια λογική δέν θα έπρεπε να βασιζόμαστε π.χ. στούς πιλότους τής ΟΑ επειδή,στό δυστύχημα μέ το SD330 στήν Σάμο ο κυβερνήτης υπερεκτίμησε τίς δυνατότητές του καί νόμισε οτι μπορούσε να περάση πάνω από το βουνό έστω κι'άν δέν είχε την κατάλληλη ορατότητα.

Καλοί και κακοί εργαζομενοι υπάρχουν σέ όλες τίς εταιρείες,απλά στίς σοβαρές αεροπορικές εταιρείες είναι ελάχιστοι και όποτε εντοπίζονται έγκαιρα απομακρύνονται πρίν αποβούν μοιραίοι γιά τους επιβάτες..

Μήν ξεχνάμε επίσης οτι όσο καλή εκπαίδευση και να έχη κάποιος,σέ ένα δυστύχημα που κινδυνεύει και η δική του ζωή είναι μερικές φορές δύσκολο να παραμείνη ήρεμος και ψύχραιμος γιά να βοηθήση άλλους.
 
Μπορει να ηταν και αυτοί της νοοτροπίας "ελάχιστα μπορώ να βοηθήσω, άρα ας την κοπανήσω πρώτος"

Φίλε GP707 ντροπή σου τίποτα άλλο.

Για αυτό το ατύχημα απ'όσο ξέρω έφαγε ποινή ο κυβερνήτης ο οποίος εγκατέλειψε και το συγκυβερνήτη ακόμα για να την κάνει με το emr.rope και από ήρωας που θα γινόταν με επιτυχημένη προσθαλάσσωση καταδικάστηκε..
 
Προσθαλασσωση? Εισαι σιγουρος οτι μιλας για το Dc-8 της Swissair στο Ελληνικο?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top