Φίλε alextreme σε διαβεβαιώ με το χέρι στην καρδιά πως
ΕΧΩ ζήσει κατάσταση ανάγκης και μάλιστα όχι μια φορά.Ισως για αυτό τον λόγο να αγάπησα τόσο πολύ το επάγγελμα και ίσως τότε κατάλαβα πραγματικά την σοβαρότητα και την υπευθυνότητά του.
Βέβαια δεν ήταν crash landing αλλά όπως πιθανόνα θα ξέρεις ,υπάρχουν και άλλα επείγοντα συμβάντα που μπορεί να συμβούν,σχεδόν καθημερινά ανά τον κόσμο,όπως
πυρόσβεση που προκλήθηκε απο ασυνείδητους επιβάτες που κάπνισαν στην τουαλέτα και πέταξαν το τσιγάρο στον κάδο!!και αν δεν ήταν το πλήρωμα εκαιδευμένο για το απόλυτο fire drill και αν στο crm δεν τονίζαμε το team work ,δεν θα είχε επέμβει για να ακολουθήσει τα σωστά βήματα της πυρόσβεσης ,(μια που ο halon automatic fire extinguisher δεν λειτούργησε) τώρα θα θρηνούσαμε θύματα διότι όπως πιθανόνα να γνωρίζεις ,η φωτιά σε ένα αεροσκάφος εξαπλώνεται απίστευτα γρήγορα.Η αμεση και εγκαιρη επέμβαση του πληρώματος είναι critical.
Eπίσης one
engine approach n landing (η αλλιώς engine failure),όπως
several touch n goes,'οπως
severe turbulence due to hale storm όπως
καθοδικά ρεύματα kai cross winds με άσχημα αποτελέσματα στην προσωπική μου υγεία,και πολλά άλλα μικρότερης έντασης που δεν θα κερδίσουμε τιποτα παραθέτοντας τα.Αλλωστε δεν χρειάζετε να πείσω κανένα για όλα αυτά.
Το θέμα είναι να έχουμε ανοιχτό μυαλό και να μην βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα για πράγματα που μεγάλοι οργανισμοί χρόνια τώρα παλεύουν και χρηματοδοτούν όλο και περισσότερο το θέμα emergency
landings ,evacuations,proceedures.
Ας τους δώσουμε λοιπόν λίγο περισσότερο credit γιατί κάτι παραπάνω θα γνωρίζουν.Οσο για εσένα ,εύχομαι καλή καρδιά και όταν θα θέλεις να παραθέσεις την άποψη σου ,που είναι απόλυτα σεβαστό,να το κάνεις με αντικειμενικό τρόπο αποφεύγοντας τις προσβολλές και τις ειρωνίες διότι έτσι το αποτέλεσμα είναι να χάνεις το δίκιο που ενδεχομένως να είχες.
Φιλικά
skyfox