Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ Η ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΩ..ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ..

Έχω βρει παρόμοιες συζητήσεις στο site (παλιότερες βέβαια) αλλά μιας κ εγώ ενδιαφέρομαι για την Olympic Air και λόγω της επικήμενης προκύρηξης που λήγει 25/09/09 είπα να ξεκινήσω ένα καινούριο θέμα μήπως μπορέσετε και με βοηθήσετε.

Έχω πτυχίο δασοπονίας και διαχείρισης φυσικού περιβάλλοντος και εργάζομαι βέβαια σε ένα τελείως διαφορετικό κλάδο,αυτόν της διαφήμισης.Σε μια μικρή ιδιωτική διαφημιστική εταιρία εδώ και 6 μήνες.Παίρνω 670 ευρώ.Λόγω του ότι δούλευα χρόνια νύχτα και τα λεφτά που είχα μάθει να παίρνω ήταν πολύ καλά δεν είμαι ικανοποιημένη.

Έκανα το βιογραφικό μου για ιπτάμενη συνοδός στην Olympic Air.Δεν ξέρω αν θα με πάρουν,είμαι αρκετά εμφανίσιμη αλλά όχι ψηλή.Δεύτερη γλώσσα δεν ξέρω αλλά έχω proficiency και μιλάω άπταιστα Αγγλικά.Είμαι σχεδόν 27 χρονών.Δεν έχω χρόνο για χάσιμο δηλαδή.Άξίζει να παρατήσω τη δουλειά που έχω η οποία είναι αρκετά ενδιαφέρουσα?
Απλα σκέφτομαι ότι μια ζωή την έχουμε και θέλω να γυρίσω τον κόσμο να δω καινούρια μέρη να έχω λεφτά να ψωνίσω κάτι που μου αρέσει και όχι να τα βγάζω πέρα ίσα ίσα.
Συγνώμη αν σας κούρασα απλά θα ήθελα κάποιες λεπτομέρειες από κάποιον που ξέρει.Πόσο είναι ο μισθός?Είναι τόσο κουραστικό όσο λένε και καταλήγεις να έχεις μηδέν κοινωνική ζωή?
 
Προχώρα και μη κολώνεις πουθενά.. €
Δε θα γυρίσεις όλο το κόσμο στην αρχή, αλλά υπάρχουν πιθανότητες να το κάνεις..
Στην αρχή θα συμβιβαστείς με τα ψώνια σου, σε τοπικά αεροδρόμια, πχ Αλεξανδρούπολη, Μυτηλίνη κλπ...
Αλλά όπως είπες, μια ζωή την έχουμε και αν δε τη γλεντήουμε...
 
Arin.Ιστορικά το επάγγελμα της αεροσυνοδού απαξιώθηκε οικονομικά,όταν στις αρχές της δεκαετίας που διανύουμε,η Aegean ξεκίνησε να αμοίβει με 640€ μηνιαίως,τα άπειρα πληρώματα καμπίνας με αποτέλεσμα το 2004 να ακολουθήσει και η τωρινή Ο.Α με 680€ και οκτάμηνες συμβάσεις,ενώ μείωσε κατά 30% τους μισθούς των παλαιοτέρων μονίμων ιπταμένων συνοδών.Οι απώλειες όμως σε αεροσυνοδούς από κάθε νέα σειρά άγγιζαν το 70% και έτσι από το 2006 αποφασίστηκε μετά τους πρώτους 6 μήνες και για τις επόμενες οκτάμηνες συμβάσεις ο μισθός να ανεβαίνει στα 880€.
Η νέα Ο.Α ξεκινά και αυτή με χαμηλό μισθό και περίοδο δοκιμίας 6 μηνών,μετά την οποία ο μισθός ανεβαίνει στα 900+€ και μετατρέπεται η σύμβαση σε αορίστου χρόνου,βάζοντας τέλος στην ομηρεία των παλαιών οκτάμηνων συμβάσεων.
Σε γενικές γραμμές στα 5 περίπου χρόνια εργασίας να υπολογίζεις 1200-1300€ καθαρά.

Για διανυκτερύσεις θα έχεις αρκετές ολιγόωρες στο εσωτερικό σε Θεσ/νίκη,Ηράκλειο,Χανιά και ίσως τριήμερη στη Ρόδο από την οποία εξυπηρετούνται αρκετές άγονες γραμμές εάν και εφόσον φυσικά τους τις πάραχωρήσουν.
Για εξωτερικό δύσκολα τα πράγματα,μιας και οι προορισμοί που δικαιολογούσαν 24-48 ώρες διαμονή όπως Ν.Υόρκη,Γιοχάνεσμπουργκ,Μόντρεαλ,Τορόντο και Ντουμπάι θα εκτελούνται πλέον από άλλες ξένες συνεργαζόμενες εταιρείες,αλλά δεν αποκλείονται όμως ορισμένες ολιγόωρες διανυκτερεύσεις σε κάποιους Ευρωπαικούς και Αφρικανικούς προορισμούς.

Δύσκολη απόφαση,όμως εάν δεν είσαι ικανοποιημένη στην εταιρεία που είσαι και θεωρείς ότι μπορείς να το δοκιμάσεις για έξι μήνες δε χάνεις τίποτα.Δε σε πήραν δα και τα χρόνια... :great:
 
Χμ..
Με λίγα λόγια τα λεφτά δεν είναι και τρελά και η χλίδα της αεροσυνοδού που πάει στις διάφορες χώρες και μένει και εκεί κανένα βράδυ είναι μύθος?
All i get είναι μισθό αρκετά χαμηλό για το πρώτο εξάμηνο και στη συνέχεια λίγο παραπάνω?
Και όλα αυτά δουλεύοντας ότι ωράριο υπάρχει,από 4 η ώρα το βράδυ μέχρι και 15 ώρες συνεχόμενης δουλειάς?
 
Βέβαια, σε αυτά πρέπει να συνυπολογίσεις ότι ως αεροσυνοδός θα δικαιούσαι και κάποια δωρεάν ή/και φθηνά εισιτήρια τόσο στην εταιρία που δουλεύεις, όσο και στις περισσότερες άλλες αεροπορικές εταιρίες. Νομίζω ότι θα δικαιούται εκτός απο σένα και ο σύζυγός σου. Το μόνο πρόβλημα κάποιες φορές είναι ότι ταξιδεύεις εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις στο αεροπλάνο. Οπότε μπορείς άνετα να εξοικονομείς χρήματα για τα ταξίδια σου στο εξωτερικό. Στις μέρες μας βέβαια, που οι τιμές των εισιτηρίων έχουν πέσει, δεν είναι και τόσο σπουδαία παροχή (ειδικά για τα ενδοευρωπαϊκά δρομολόγια), ωστόσο κάτι είναι και αυτό.
 
Arin":1q65wuog said:
Χμ..
Με λίγα λόγια τα λεφτά δεν είναι και τρελά και η χλίδα της αεροσυνοδού που πάει στις διάφορες χώρες και μένει και εκεί κανένα βράδυ είναι μύθος?
All i get είναι μισθό αρκετά χαμηλό για το πρώτο εξάμηνο και στη συνέχεια λίγο παραπάνω?
Και όλα αυτά δουλεύοντας ότι ωράριο υπάρχει,από 4 η ώρα το βράδυ μέχρι και 15 ώρες συνεχόμενης δουλειάς?

Πλέον ΝΑΙ! :doubt:

Τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα σε κάποιες εταιρείες του εξωτερικού όπου και προορισμοί καλοί υπάρχουν-long range-αλλά και ο κανονiσμός εργασίας τους είναι πιο ανθρώπινος.Για μισθούς απλά δε το συζητάμε...
Αν θες να ζήσεις το όνειρο,μόνο έξω θα το βρείς στο 100%.
 
Ειμαι 26 ετων,πτυχιουχος γαλλικης φιλολογιας με απταιστα τα γαλλικα κ τα αγγλικα.Απο υψος και βαρος τα παω πολυ καλα.
Επειδη με τα γαλλικα δεν εχω μελλον στην Ελλαδα σκεφτηκα τις αερογραμμες.Θα ηθελα να ενημερωθω σχετικα με το αν συμβιβαζεται η δημιουργια οικογενειας με το επαγγελμα της αεροσυνοδου.Αν μεινεις εγκυος ενω δουλευεις τι γινεται?Σε διωχνουν?Απο ταξιδια?Καθε μερα ταξιδευεις?
Ευχαριστω
 
Σχετικά είναι όλα αυτα..Αν μείνεις έγκυος δεν σε διώχνουν,απλά κάποιο διάστημα δεν πέτας..Τώρα το αν μπορείς να συνδιασεις το επαγγελμα με οικογένεια εξαρτάται κ από τους δύο αυτό..Τα ταξίδια είναι συχνά όχι καθημερινά απαραίτητα..
 
Τα ταξίδια είναι συχνά όχι καθημερινά απαραίτητα
Θα ηθελα να μαθω σε ποια εταιρια εισαι μιας που δεν πετας συχνα......
Δεν σου την λεω αλλα δεν υπαρχει καμια εταιρια που να μην πετας συχνα εκτος αν εχεις προγραμματιστη μπαρμπα σου και τοτε αλλαζουν τα πραγματα
 
Κάθε εταιρία δεν έχει ίδια δρομολόγια.Εκεί που δουλεύω κάνουμε τα δρομολόγια της ολυμπιακής κ πετάμε 3-4 φορές την βδομάδα.έχεις κι ένα όριο 100 ωρών τον μήνα που σε δεσμεύει.δεν μπορείς να πετάς κάθε μέρα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top