Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Γενικώς, τέτοιου είδους "προσωπικά μηνύματα" δεν είναι καλή ιδέα σ'αυτό το forum. Συν τοις άλλοις, έχεις παρανοήσει και μου έχεις βάλει στο στόμα λόγια που δεν είπα.

Ποτέ δεν είπε κανείς ότι οι αεροπορικές εταιρίες ζητούν αεροσυνοδούς/φροντιστές-μοντέλα. Σαφώς όμως ψάχνουν για εμφανίσιμα άτομα. Εμφανίσιμος δε σημαίνει έτοιμος για πασαρέλα, σημαίνει όμως έχων καλή εμφάνιση, ότι μπορεί να εμφανιστεί. Για παράδειγμα, είναι αδιανόητο όταν μια αεροσυνοδός χαμογελά να φαίνεται ότι της λείπουν τρία δόντια.

Όσον αφορά το ύψος, αυτό παίζει καθοριστικό ρόλο κι αυτό επειδή στο επάγγελμα "αεροσυνοδός" εμπλέκεται ο παράγων "ασφάλεια", ο οποίος σε τελική ανάλυση είναι κι ο ουσιαστικός ρόλος των πληρωμάτων καμπίνας. Δε γίνεται να μην μπορεί μια αεροσυνοδός να φτάσει το ντουλαπάκι των χειραποσκευών, όπως επίσης δεν μπορεί ένας άνδρας 192cm να ανταποκριθεί ως φροντιστής στις ανάγκες ενός Do228.

Οι περιορισμοί σε ύψος και εμφάνιση ισχύουν σε όλες ανεξαιρέτως τις εταιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο. Φυσικά υπάρχουν διαφοροποιήσεις, πχ στο θέμα της όρασης και στο αν επιτρέπει μια εταιρία σε μια αεροσυνοδό να φορά γυαλιά εν ώρα υπηρεσίας ή αν της επιβάλλει τη χρήση φακών επαφής.

Δυστυχώς έπρεπε να το φτάσω σε επίπεδο δημοτικού και να μιλήσω με παραδείγματα, αλλά εκεί που κατέληξε η συζήτηση έπρεπε να γίνει κι αυτό. Το θέμα όμως δεν είναι προσωπικό. Αυτή η συζήτηση αφορά και άτομα που ενδιαφέρονται να εργαστούν ως Ι/Σ ή Ι/Φ και θέλουν να μάθουν τι χρειάζεται για να το επιτύχουν. Πρέπει λοιπόν να ξέρουν ότι και εμφανίσιμα πρέπει να είναι, και να είναι μέσα σε κάποια όρια όσον αφορά το ύψος τους κι άλλα πολλά.

Τί ζητούν όμως σε γενικές γραμμές οι αερομεταφορείς από τους "πρεσβευτές" τους; Να είναι καλοί στην εξυπηρέτηση πελατών. Να είναι κοινωνικοί, διπλομάτες κι επικοινωνιακοί τύποι. Να μπορούν να εργάζονται ως μέλη μιας ομάδας κι υπό πίεση. Να είναι υπεύθυνα άτομα. Μια προσεγμένη εξωτερική εμφάνιση. Να έχουν φτάσει σε κάποιο αποδεκτό μορφωτικό επίπεδο. Να είναι μέσα σε κάποια ηλικιακά όρια. Να είναι μέσα σε κάποια όρια όσον αφορά το ύψος, με σωστή αναλογία βάρους. Να έχουν δικαίωμα εργασίας στη χώρα που πρόκειται να εργαστούν και/ή να είναι κάτοχοι διαβατηρίου χωρίς περιορισμούς. Επίσης, ακόμα κι όταν αυτό δεν απαιτείται, καμία εταιρία δε λέει οχι στις ξένες γλώσσες. Αυτά σε γενικές γραμμές.

Καλό είναι επίσης ο κάθε ενδιαφερόμενος να ξέρει ότι αυτό το επάγγελμα είναι πολύ πιο δύσκολο κι απαιτητικό απ'ότι φαίνεται και είναι κι ανθυγιεινό.
 
γεια!tha ithela k egw na rwtisw sxetika me ayto to epagelma.epeidi teleiwnw to lykeio k dn kserw ti akrivws thelw na ginw m aresei ayto to epagelma epeidi trelenomai gia ta taksidia.opotr thelw na rwtisw ti prosonda prepei na exei kaneis(ennow upsos,varos,ksenes glosses ktl)ypagetai sta touristika epagelmata?thaks
 
Re: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ

SELINDA":1dccjlyy said:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΣΧΟΛΗ Ή ΑΡΚΕΙ Η ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ; ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.


Καλημέρα.Έχω την ίδια απορία με τη SELINDA.Γνωρίζει κάποιος σχετικές πληροφορίες αλλά για Αθήνα?
Ευχαριστώ.
 
Apo tin diki mou empeiria stin Easy, mporo na po oti an kapoios ehei kapoia apo ta "qualities" pou zitoun, tote tha kanoun ta strava matia se arketa pragmata. Gia paradeigma, 5 kopeles pou eimastan sto idio course, eihan tattoos se emfana simeia, kai i lisi itan ta skin colour plasters (kati pou to eho dei se F/A's tis BA, BMI, VS). Ektos apo auto, mporoun na paravlepsoun ipsos kai varos kai emfanisi. Eimai pano apo 190cm, eihame kopela sto course arketa ipervari alla psysically fit (mas evgale to kapelo olous stin kolimvisi), kai i emfanisi einai kati pou mporei na kaliterepsei. Meros tou course einai kai to make- up kai grooming. Oso gia tin ekpaideusi, auto pou zitoun einai na mporeis na kaneis mia diairesi kai enan pollaplasiasmo horis diskolia- me alla logia epipedo gimnasiou(GCSE'S).


OA277
 
Παιδιά,να ρωτήσω κάτι (μην πετάτε ντομάτες ρε ακόοομαααα)...


Και για τους ιπτάμενους φροντιστές τα ίδια ισχύουν;


(...εντάξει....πετάξτε....)
 
Mipos gnorizei kaneis na mou pei ti mis8o pernei mia aerosinodos
stin aegean.
 
Nataaaaa!! Sofi, akomi den mpikes kai theleis na matheis posa tha perneis? :D :D H Aeroporia einai Idea. Prepei na agapas auto pou kaneis kai meta ola epontai sin kai o misthos fisika.

Panos
 
Η sofi οταν εκανε την ερωτηση δεν νομιζω οτι περιμενε μια τετοια απαντηση. Δεν ειναι ολοι στο forum τοσο τρελαμενοι με την αεροπορια ωστε ακομα κι αν περνουν μισθο πεινας και δεν μπορουν να ανταπεξελθουν στις οικονομικες τους υποχρεωσεις, να δουλευουν στον αεροπορικο χωρο επειδη ειναι ιδεα.
eddhflyer ηταν λιγο αστοχο το σχολιο σου, εκτος κι αν αστειευοσουν! ;)

Sofi δεν ξερω ποσα ακριβως ειναι ο μισθος της πρωτοδιοριζομενης και χωρις εμπειρια, αεροσυνοδου, αλλα μην περιμενεις πολλα πραγματα. Πανω-κατω ειναι τα ιδια οσο θα επαιρνες σε μια οποιαδηποτε αλλη δουλεια, οντας νεαρη σε ηλικια και ανευ εμπειριας. :rolleyes:
 
ΧΘΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΑ "ΝΕΑ" ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΤΩΝ ΟΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ 100 ΣΥΝΟΔΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΧΡΙ 32ΕΤΩΝ,ΜΕ 8ΜΗΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ.
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ 97 ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ.ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΙΤΗΣΕΩΝ Η 13Η ΙΟΥΝΙΟΥ.
(Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 700 ΕΥΡΩ).
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top