Εγώ φίλε alex96 θα σου απαντήσω ότι ανεξάρτητα αν έχουν προσληφθεί αξιοκρατικά ή μη, όταν βρίσκομαι σε πτήση που απαρτίζεται από "αέρινα κορίτσια" 22 Μαΐων και 50 κιλών, διπλοτσεκάρω
και πόσες σειρές με χωρίζουν από την πλησιέστερη έξοδο κινδύνου (μπρος και πίσω)
και πώς ανοίγει κάθε τύπος εξόδου. Γιατί δεν πρόκειται επ' ουδενί να αφήσω την τύχη μου σε ένα "κοριτσάκι" που μπορεί να μην έχει καν την δύναμη να ανοίξει και να σηκώσει την έξοδο κινδύνου και αυτό που θα σκέφτεται την ύστατη ώρα είναι μήπως σπάσει κανένα νύχι.
Σαφώς υπάρχουν και πτήσεις στις οποίες το πλήρωμα μου ενέπνευσε απόλυτη ασφάλεια. Αλλά για μένα, που το βλέπω από τη σκοπιά του επιβάτη, αξιοκρατία σημαίνει "να μπορεί να αντεπεξέλθει σε μια έκτακτη κατάσταση" και όχι να σερβίρει σωστά τον καφέ. Και αυτό θα έπρεπε να είναι το βασικό κριτήριο πρόσληψης. Όπως έγραψε και κάποιος άλλος παραπάνω, αν ήθελα να πάρω μάτι, πήγαινα και στο next top model.
alex96":2hdrq8wo said:
Μια ΑΠΛΗ (νομίζω) ερώτηση:
Ισχυρίζεστε οτι όσοι τώρα εργάζονται ως μέλη πληρώματος και καταγγέλετε οτι έχουν προσληφθεί με αξιοκρατία ΔΕΝ είναι κατάλληλοι για αυτή τη δουλειά;
Και επειδή κάποιες αναφέρεστε σε πτυχία και λοιπά προσόντα, λυπάμαι, αλλά δεν νομίζω ότι έχει και μεγάλη διαφορά ένα πτυχίο όταν κοιτάς πως θα σώσεις τη ζωή σου και των άλλων.
Σε κάποιους άλλους τομείς (όπως στο χειρισμό δύσκολων επιβατών για παράδειγμα), μπορεί και να έχει. Αν η εταιρεία προσφέρει και προοπτικές εξέλιξης, έτσι ώστε κάποια στιγμή να περάσεις από ιπτάμενος στον τομέα της διοίκησης/εκπαίδευσης, σαφώς και έχει. Στο αν θα ανοίξεις γρήγορα και αποτελεσματικά την έξοδο κινδύνου, για να σωθείς εσύ και άλλοι 50, όχι δεν έχει.
Εννοείται όμως, βέβαια, ότι περιστατικά του τύπου "σήκωσε το πουκάμισο να δω τα παχάκια σου" ή "μάζεψε τα μαλλιά να δω τα αυτιά σου" είναι κατάπτυστα και χαρακτηρίζουν το ποιον της συγκεκριμένης κυρίας...