Emirates στην Αθήνα

Πάντως συγγενικό μου πρόσωπο που δουλεύει σε ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά sites για αγορά εισιτηρίων μου είπε ότι για τις μέρες του πάσχα έχουν κλειστεί γύρω στα 150 εισητήρια με την Emirates ( όχι γκρουπ) , χωρίς μεγάλο promo ακόμα, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει κρατήσεις για καλοκαίρι.
 
Εντωμεταξύ ένα πράγμα που δεν γνωρίζω είναι πού βασίζεται η θέση ότι η EK καταστρατηγεί την open skies agreement. Ξέρει κάποιος ποιό είναι το ακριβές επιχείρημα?
 
Υποτίθεται βασίζεται στο ότι οι εταιρίες του Κόλπου λαμβάνουν κρατικές ενισχύσεις. Οι ίδιες δεν το αρνούνται, αντιτείνοντας ότι είναι έτσι κι αλλιώς κερδοφόρες και ότι οι αμερικανικές αεροπορικές δεν πτωχεύουν ποτέ, γιατί κάθε λίγο και λιγάκι μπαίνουν σε "Chapter 11", που τις προστατεύει από τις αξιώσεις πιστωτών και μετά -πάντα και ως δια μαγείας- σώζωνται από την οικονομική καταστροφή και επανέρχονται...

Ουσιαστικά, προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την αλλαγή ηγεσίας στις ΗΠΑ, για να προωθήσουν αλλαγή στη συμφωνία ανοιχτών ουρανών ΗΠΑ-Κρατών του Κόλπου.

Υπάρχει ένα πολύ ωραίο σχετικό άρθρο εδώ: https://skift.com/2017/01/24/3-u-s-lega ... expansion/
 
Πληθαίνουν τα δημοσιεύματα διαμαρτυρίας για το δρομολόγιο από DXB-ATH-EWR.
Και δικαιολογημένα, στο συνημμένο αρχείο, από τις 65 ημερήσιες πτήσεις από ΗΠΑ προς Νότια Ανατολική Ευρώπη/Κόλπο οι 35 εξυπηρετούνται από εταιρείες του κόλπου και οι υπόλοιπες από Αμερικάνικες / Ευρωπαϊκές / Μέσης Ανατολής εταιρείες.
**Στα στοιχεία δεν συμπεριλαμβάνεται η Saudi Arabian Airlines.(3 πτήσεις -JFK/IAD-RUH/JED **
Αν υπολογίσετε και τα α/φ που χρησιμοποιούνται, τότε η κατάσταση είναι δραματική. :(
Η πολιτική Ομπάμα ήταν καταστροφική με τις αθρόες δανειοδοτήσεις. :mrgreen:

http://atwonline.com/open-skies/us-lega ... hens-route
 

Attachments

  • airlinersUSA.xls
    40,5 KB · Προβολές: 74
Δε νομίζω να είναι αυτός λόγος για να το διακόψει..
 
Εντύπωση μου κάνει η επίμονη αντίδραση ορισμένων μελών στην έναρξη του δρομολογίου και δεν μπορώ να καταλάβω τους λόγους. Είναι επειδή θίγονται συμφέροντα ή απλή ανοησία?

Καμία ελληνική εταιρία δεν πετάει απευθείας προς Αμερική για να πεις ότι θίγονται ορισμένα ελληνικά συμφέροντα τότε γιατί να υπάρχουν πτήσεις μόνο με ενδιάμεσο σταθμό? Ο μόνος κερδισμένος είναι ο επιβάτης που θέλει να ταξιδέψει στο κομμάτι ATH-EWR-ATH και θα μπορεί να το κάνει με μια αξιοπρεπή εταιρεία και όχι με τα (ως επι το πλείστον) αμερικανικά κοτέτσια.

Φτάνει με τον εσωτερικό παραλογισμό, να γκρινιάζουν οι Αμερικανοί άντε να το καταλάβω, αλλά και όχι ο υποψήφιος έλληνας επιβάτης επειδή του προσφέρουν κάτι καλύτερο. :|
 
Είναι επειδή θίγονται συμφέροντα ή απλή ανοησία?
Η ανοησία μερικών είναι ανίκητη. Κλαίγονται Έλληνες δυνητικοί επιβάτες επειδή η Delta και οι αεροσυνοδοί-μέγαιρες που έχουν στα υπερατλαντικά δρομολόγια θα αποκτήσουν ανταγωνισμό υψηλότατης ποιότητας.
Άβυσσος η ψυχή του (ανόητου) ανθρώπου...
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον thanosp. Γκρινιαζουμε που επιτέλους μια κορυφαία εταιρεία θα πραγματοποιει δρομολόγιο για Αμερική όλο το χρόνο, αντί να γκρινιαζουμε για την Delta και την AA που τα έχουν εποχιακο.. Αντί να ανεβάζουν επιθετικά δημοσιεύματα ας το κάναν ετήσιο για να προλάβουν την ΕΚ. Ποιος ο λόγος κάποιον από εδώ μέσα να μην τον χαροποιεί αυτή η εξέλιξη;
 
Απο πληροφορίες στενά συγγενικού μου προσώπου που εργάζεται στην ΕΚ, τα πράγματα δεν πάνε τοσο καλα.
Εχουν παγώσει όλες τις προσλήψεις πληρωμάτος καμπίνας μεχρι το 2018 ενω στο σαιτ τους αναφέρουν οτι άλλαξε η διαδικασία προσληψης και πλέον αντι open days στις χώρες του κόσμου θα πρέπει να κανεις μια βιντεο-συνεντευξη και αν εισαι επιτυχης, θα σε ενημερωσουν προσωπικα για τα περαιτερω.. Καλό cover up κατα τη γνώμη μου. Επίσης δίνουν άδειες ανευ αποδοχών στα πληρώματα καμπίνας που εργάζονται στην οικονομική για 1-3 μήνες. Εχουν μειώσει συχνότητα σε πολλά δρομολογια οπως LAD, LED, LOS, FCO, MXP, OSL, ORD, LAX και απο οτι με ενημερώσαν πολλές πτησεις για Ευρώπη- ειδικά οι απογευματινές απο DXB προς Ευρώπη ειναι στο 1/3 γεμάτες.
Φυσικά γεμάτα και κερδοφορα παραμένουν τα δυνατα χαρτιά, LHR,SYD,JFK, MEL, MAN, CDG, HKG, BKK.

Καλά κρασά γενικά.. Ας ελπίσουμε οτι το ATH-EWR θα αποβεί επικερδές για να μην το κόψουν μετα απο κανένα 10μηνα οπως την 107.
 
Άλλη μια προσπάθεια των  AA - UA - DL να εμποδίσουν το αναγγελθέν δρομολόγιο, ζητώντας συνάντηση με τον νέο υπουργό μεταφορών των ΗΠΑ για το θέμα.
Η είδηση περιληπτικά στην ekathimerini και πιο αναλυτικά στο Yahoo! Finance.
 
Top