Emirates cabin crew

Re: Emirates info

Η προώθηση προϊόντων είτε αναψυκτικών είτε αλκοολούχων ποτών ΔΕΝ είναι κονσομασιόν.
Θεωρώ πως τόσο ρομαντικά στην ηλικία των 27 που είμαι, θα σκέφτονται μόνο τα παιδιά των ΟΤΕτζήδων και των ΔΕΗτζήδων και γενικά όλα τα παιδιά όσων Ελλήνων ήταν βολεμένοι για πολλές δεκαετίες. Εγώ δεν έχω αυτή την πολυτέλεια και θεωρώ αφελές αν όχι βλακώδες να αλλάζει κάποιος ήπειρο για τα ταξίδια και μόνο χωρίς να έχει στο νου του και την αποταμίευση.
Ο κάθε άνθρωπος βέβαια σκέφτεται διαφορετικά και αυτό εκ μέρους μου είναι σεβαστό.
 
Re: Emirates info

Ναταλία εντελώς φιλικά. Δεν είναι κακό να σκέφτεσαι την αποταμίευση, ούτε το να ρωτάς τι μισθό θα παίρνεις. Κανένας δε δουλεύει για την ψυχή της μάνας του και είναι λογικό να είναι και αυτό ένα από τα κριτήρια σου. Τη δουλειά όμως αυτή ή θα την λατρέψεις ή θα την μισήσεις. Και πίστεψε με δεν έχω συναντήσει κανέναν που να άντεξε μακροχρόνια μόνο για τα λεφτά, αν πας με αυτή τη λογική δε θα βγάλεις ούτε δίμηνο. Ο λόγος που πολλοί έχουν εκνευριστεί είναι γιατί διαφημίζεσαι και βγάζεις αλαζονεία. Δε μας νοιάζει ούτε το πόσα βγάζεις, ούτε τι δουλειές έχεις κάνει, ούτε σε τι σπίτι μένεις και αν είσαι μόλις 2-3 χρόνια μεγαλύτερη μου και έχεις πάρει και σπίτι εγώ σου βγάζω και το καπέλο. Αλλά ειλικρινά, δε μας νοιάζει. Το να αλλάζεις τη ζωή σου και να μεταναστεύεις σε μια άλλη χώρα είναι τεράστια αλλαγή, και πολλές φορές πρέπει να αρχίσεις από το μηδέν. Πόσο μάλλον σε μια χώρα της Μέσης Ανατολής που δεν έχει καμία σχέση με ότι ζεις εσύ τώρα. Αν πας στην ΕΚ μόνο με την πεποίθηση να βγάζεις λεφτά θα γειωθείς απότομα. Σκέψου λοιπόν πάλι σοβαρά τις προτεραιότητες σου πριν πας. Οι εποχές που οι αεροσυνοδοί δεν ξέραν καν τι βγάζαν έχουν περάσει. Δεν ξέρω αν έχεις πληροφορηθεί αλλά δεν υπάρχει πια η pan am...
 
Re: Emirates info

Κορίτσια, σας ευχαριστούμε από βάθους καρδίας, για την πΧίοτητα που που προσφέρετε στο forum. Χωρίς εσάς, θα ήταν ένα βάζο χωρίς λουλούδια...

Keep up the good work.

YΓ. Ναταλία καλή μου, μην τους ακούς. Τα ίδια λένεκαι σε μένα όταν γράφω trip reports. Χτύπα αλύπητα.
 
Re: Emirates info

Αν μπορούσα να διαγράψω το δικό μου ποστ θα το διέγραφα. Δυστυχώς δεν μπορώ. Συγγνώμη. :(
 
Re: Emirates info

Flying Doc, σε ευχαριστώ...
Flyaway sky, άρχισα να μιλάω για τον εαυτό μου επειδή δέχτηκα επίθεση...ήταν καθαρά θέμα άμυνας αφού αν ανατρέξεις σε προηγούμενα ποστ μου θα δεις ότι εξ αρχής το μόνο που ανέφερα ήταν "Στην Ελλάδα βγάζω τόσα, στο Ντουμπάι πόσα θα βγάζω και πόσα θα μπορώ να αποταμιεύσω?" και απλά περίμενα μία συμβουλή τίποτε άλλο, έπειτα δέχτηκα επιθέσεις ότι για να βγάζω αυτά τα χρήματα στην Ελλάδα κάνω κονσομασιόν κλπ κλπ οπότε σε τέτοιου είδους άδικα επικριτικά σχόλια έπρεπε θεωρώ να απαντήσω με έναν επιβλητικό τρόπο.
 
Re: Emirates info

Κοριτσάκι μου, μείνε στην ουσία. Συμβουλή ζήτησες, συμβουλή σου δώσαμε και μάλιστα ομόφωνα. H Emirates δεν είναι η λύση στο πρόβλημά σου. Από εκεί και πέρα η απόφαση είναι δική σου. Καλή τύχη!
 
Re: Emirates info

Παιδιά καλησπέρα, και συγγνώμη που επεμβαίνω στην τριήμερη λογομαχία σας. Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν να βγάλω διαβατήριο, οπότε από οτι φαίνεται λίαν συντόμως θα έρθω κι εγώ Ντουμπάι. Μέχρι να εκδοθεί όμως το διαβατήριο μου δεν είναι εφικτό να μου στείλουν τα λεγόμενα medicals. Κι έλεγα μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου τα στείλει. Να πάρω μια ιδέα το τι ζητάνε, πόσα χρήματα θα πρέπει να διαθέσω, αν χρειαστεί να κλείσω εγκαίρως ραντεβού με κάποιους γιατρούς... Εσείς που ξέρετε, πόσα χρήματα συνολικά περίπου βγαίνουν οι εξετάσεις;;; έχω μάθει οτι είναι και πολλά τα εμβόλια που πρέπει να κάνουμε ε;;; οποιαδήποτε χρήσιμη πληροφορία έχετε, θα χαιρόμουν να την μοιραστείτε μαζί μου... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. το email μου είναι: miss_mayaaa@hotmail.com
 
Re: Emirates info

Καλησπέρα Μαγια και συγχαρητήρια!

Δες τα μηνύματά σου.

Με το καλό να μας έρθεις!
 
Re: Emirates info

Καλησπέρα σας . Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τόσο τον δημιουργό του φόρουμ όσο και όλους τους συμμετέχοντες στην συζήτηση καθώς έμαθα πολλά πράγματα που δεν ήξερα. Πρόσφατα πήγα σε συνέντευξη της emirates με έκοψαν στο role palying ωστόσο κρατώ την θετική πλευρά καθώς ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία. Διαβάζοντας τα σχόλια νομίζω ότι κατάλαβα πιο ήταν το δικό μου λάθος. Παρατήρησα επίσης πως κάποια άτομα αναρωτιούνται πως είναι τώρα οι συνεντεύξεις και τι ψάχνουν οι κριτές. Θα μοιραστώ την δική μου εμπειρία/ άποψη για να προσπαθήσω να βοηθήσω έστω και λίγο. Λοιπόν την πρώτη μέρα έγινε μια παρουσίαση της εταιρείας όπου και παραδώσαμε βιογραφικά. Πιστεύω πως ήμουν τυχερή καθώς πέρασαν λίγα σχετικώς άτομα. Πιθανόν να πήραν αυτούς που ταίριαζαν στο προφίλ της εταιρείας ή που μπορούσαν να τους φανταστούν με στολή. Την δεύτερη μέρα μας μέτρησαν στο ύψος και μας ρώτησαν κάποια πράγματα εν συντομία όπως γιατί θέλουμε να γίνουμε αεροσυνοδοί , γιατί παρατήσαμε την δουλειά μας αν έχουμε τατουάζ ή κάποιο σημάδι.... Έπειτα μας έδωσαν καρτέλες που απεικόνιζαν κάποιο αντικείμενο και έπρεπε εμείς να παρουσιάσουμε μια διαφορετική χρήση του. Από ότι κατάλαβα ήθελαν να δουν ποιος θα σκεφτεί την πιο εφευρετική και χρήσιμη πατέντα. Ενδεικτικό παράδειγμα μια κοπέλα χρησιμοποίησε μια χάρτινη σακούλα κάνοντάς την φθηνή και όμορφη αποκριάτικη μάσκα ενώ μια άλλη την έκανε κάδρο για τον τοίχο. Έπειτα ήταν το τεστ αγγλικών που είχε την μορφή ασκήσεων multiple choice σε επίπεδο κατώτερο του lower . Έλεγχε βασικές γνώσεις για να μπορείς να επικοινωνήσεις ή να καταλάβεις κάτι όντας σε ξένη χώρα. Έκθεση δεν είχε. Έπειτα ήταν το role playing που αποτελούνταν από δυο ασκήσεις. Στην πρώτη βρισκόμασταν σε κύκλο και έπρεπε να συμφωνήσουμε σε μια επιλογή μεταξύ μας μέσα σε 15 λεπτά. Το σενάριο ήταν το εξής : ήμασταν μάνατζερ σε γραφείο με κρουαζιέρες, ήταν η τελευταία κρουαζιερα της σεζόν και είχε γίνει λάθος συστήματος με αποτέλεσμα να έχουν κλείσει 8 άνθρωποι το ίδιο δωμάτιο. Εμείς έπρεπε να επιλέξουμε μόνο δύο . Μας είπαν πως η επιλογή δεν μετρούσε αλλά δεν είμαι σίγουρη. Θα αναφέρω τους πελάτες για να μου πείτε την γνώμη σας. 1. party girl 2. ένα αγόρι που γιόρταζε το πτυχίο του 3. μήνας του μέλιτος για ένα νιόπαντρο ζευγάρι 4. μια γιαγιά της οποίας το ταξίδι ήταν δώρο του γιου της, 5. travel agent ο οποίος έκανε διαφήμιση την συγκεκριμένη κρουαζιέρα 6. ένας πελάτης που έκλεινε κάθε χρόνο την ίδια κρουαζιέρα. Έπειτα αφού επιλέξαμε ανακοινώσαμε το αποτέλεσμα. Οι κριτές έκαναν ερωτήσεις μόνο στις κοπέλες που δεν μίλησαν σχεδόν καθόλου. Έπειτα περάσαμε στο δεύτερο μέρος της άσκησης όπου οι κριτές έπερναν κάποιον από τους επάνω ρόλους και εμφανίζονταν ως δυσαρεστημένοι πελάτες. Έπρεπε να βρούμε τον τρόπο να τους χειριστούμε. Σε αυτό το σημείο δεν μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς επέλεξαν. Υπήρχαν κοπέλες που τους είπαν οτι έχετε αυτή την επιλογή. Πώς σας φαίνεται αυτό; και υπήρχαν άλλες που πρότειναν πολύ γενικά πράγματα του τύπου τι θα θέλατε να κάνουμε για εσάς; Νομίζω οτι ήθελαν να δουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε σε μια ομάδα και γι αυτό πήραν κοπέλες που δεν μίλησαν σχεδόν καθόλου, ήταν πιο ήσυχες και πιθανόν περισσότερο εκπαιδεύσιμες. Αυτές που μίλησαν λίγο περισσότερο και έδειξαν μια πιο δυναμική παρουσία κόπηκαν. Τα συμπεράσματα που έβγαλα δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν. Γι αυτό τον λόγο θα ήθελα να ρωτήσω με την σειρά μου την άποψη του recruiter μας σχετικά με τα συμπεράσματα μου και επίσης με τι κριτήρια επιλέγουν οι κριτές. Έκτος βέβαια ύψος, κιλά , σημάδια και γνώση αγγλικών. Τι ακριβώς ψάχνουν να βρουν? Εσύ τι ακριβώς κοιτούσες ως κριτής;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Υ.Γ ελπίζω να μην σας κούρασα με την πολυλογία μου και να βοήθησα έστω και λίγο!!!
 
Re: Emirates info

Στις ομαδικές δραστηριότητες δεν ενδιαφέρει η εξαγωγή συγκεκριμένου αποτελέσματος. Αυτό που κοιτούν οι recruiters είναι κατά πόσο μπορείς να ενταχθείς σε μια ομάδα με αγνώστους και πόσο καλός team player είσαι. Δεν θέλουν ούτε άτομα που είναι σιωπηλά και αμέτοχα, αλλά ούτε άτομα που μιλάνε πολύ και δεν αφήνουν την υπόλοιπη ομάδα να δημιουργήσει.
Στα role plays αυτό που ενδιαφέρει είναι η ψύχραιμη αντιδραση, με χαμόγελο, και η προσπάθειά σου να φύγει ο πελάτης όσο το δυνατόν λιγότερο δυσαρεστημένος. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα μπορείς να δώσεις κάποια λύση, αλλά πρέπει να απολογηθείς, να κατανοήσεις πως νιώθει ο πελάτης και αν είναι εφικτό να προτείνεις λύσεις που θα μειώσουν την δυσαρέσκεια του και τον εκνευρισμό του.
 
Top