Ελληνικες σχολες πιλοτων

@Vortex Lattice
Ο γιαλός είναι στραβός, εσύ αποκλείεται να αρμενίζεις στραβά.
Συνέχισε ακάθεκτος!

35812614_596590034060744_5135428658512527360_n.jpg
 
Αγαπητε Vortex Lattice,

Καλα εκανες και απευθυνθηκες στο εξωτερικο, ειναι γνωστο πως εμεις στην ψωροκωσταινα δεν ξερουμε τα πραγματα καλα.
(https://www.easa.europa.eu/easa-and-you ... l-aviation
https://www.easa.europa.eu/sites/defaul ... -final.pdf)

Καλοταξιδο το ελικοπτερο. Οταν θα το πας στο συνεργειο που λες οτι ξερεις να τους πεις να σου αλλαξουν την εξατμιση, να βαλουν μια Akrapovic για να πηγαινει πιο γρηγορα ωστε να μην χανεις χρονο.

Καλου κακου κρατα προχειρο και αυτο το τηλεφωνο (+30) 6981 000 578, ειναι της επιτροπης διερευνησης αεροπορικων ατυχηματων και απαντουν 24/24.

Sorry admins αλλα δεν κρατηθηκα :wall:
 
Καλησπερα
Απο το 1994 ασχολουμαι με εξομοιωτες πτησεων η παιχνιδια κατα κορον για πολλους.Εχω φτασει να εχω ενα home build simulator 737-800.Δεν ξερω αν πρεπει να απαντησω γιατι με τα λεγομενα σου η μας δουλευεις η εχεις υψηλη θερμοκρασια λαδιων.Αν οι ωρες που εχω "εικονικα" με ονλαιν πτησεις σιγουρα θα με παρακαλουσαν για Κ1 στην emirates.
Η αποψη μου ειναι οτι ο εξομοιωτης ειναι μια καλη εξασκηση μια προεργασια για την πραγματικη αεροπορια.Καποιες πρωτες βασεις και αρχες πτησεις σου δινει αλλα η διαφορα εικονικης με πραγματικης ειναι μερα με την νυχτα.
Προσωπικη μου αποψη καθως ηδη εχω προχωρισει σε σχολη για το ATPL
Για να μην σας κουραζω ελπιζω το ελικοπτερο να μην το παραγγειλες απο το alibaba γιατι θα "περιμενεις " αρκετα ετη να ερθει. :wall:
 
Vortex Lattice":20pib0wq said:
Αυτές τις μέρες πήρα μια γεύση του τί εστίν ελληνικές συντεχνιακές νοοτροπίες. Επικοινώνησα με αρκετές σχολές εκπαίδευσης πιλότων και τους εξέθεσα αυτά που έχω γράψει και μέσα στο φόρουμ. Η ίδια νοοτροπία κυριαρχεί σε όλους: πλήρωσε να κάνεις μαθήματα θεωρητικά και στον αέρα τόσων ωρών και μετά θα πάρεις το PPL και μάλιστα με τα ελικόπτερα που έχουν αυτοί (το Robinson). Τί κι αν επέμενα ότι έχω συμπληρώσει τις ώρες που απαιτούνται στον εξομοιωτή, κι ότι το PPL είναι σαν να το έχω ήδη, τί κι αν επέμενα ότι θέλω ως εκπαιδευτικό το Hughes 300, που ξέρω ότι πολλές σχολές το έχουν στην Ελλάδα...
It's all about money!
Δεν πειράζει. Είμαι σε επαφή με σχολές του εξωτερικού. Αυτοί τουλάχιστον παραδέχονται το X-Plane και ό,τι αυτό προσφέρει. Εν τω μεταξύ, το ελικόπτερό μου έχει σταλεί από Ινδία και ταξιδεύει. Θα πρέπει να εκτελωνιστεί, να ελεγχθεί στο συνεργείο και πτήσεις στην Ανάβυσσο, γιατί οι πράξεις μετράνε και όχι η θεωρία!
Αυτό που αποκαλείς "ελληνικές συντεχνιακές νοοτροπίες" λέγεται ευρωπαϊκή νομοθεσία. Ξύπνα! Δεν είσαι χειριστής ούτε τυπικά ούτε ουσιαστικά. Σε καμία σχολή στο πλανήτη Γη δε θα γίνεις πιλότος από έναν εξομοιωτή για ερασιτέχνες. Συνέχισε να πετάς το παιχνίδι σου και αν και όταν αποφασίσεις να πετάξεις πραγματικό ελικόπτερο θα πρέπει να αλλάξεις μυαλά. Απορώ αν όντως το πιστεύεις ότι θα πας σε μια σχολή και θα πάρεις πτυχίο με "ώρες x plane" ή μας δουλεύεις(!!). Κοίτα να μη βρεθείς πίσω από τα κάγκελα με το "ελικοπτεράκι" σου. Αν και όσο θα το δω εγώ μάλλον άλλο τόσο θα το δεις και εσύ..
 
Vortex Lattice":1q7n0hrm said:
Αυτές τις μέρες πήρα μια γεύση του τί εστίν ελληνικές συντεχνιακές νοοτροπίες. Επικοινώνησα με αρκετές σχολές εκπαίδευσης πιλότων και τους εξέθεσα αυτά που έχω γράψει και μέσα στο φόρουμ. Η ίδια νοοτροπία κυριαρχεί σε όλους: πλήρωσε να κάνεις μαθήματα θεωρητικά και στον αέρα τόσων ωρών και μετά θα πάρεις το PPL και μάλιστα με τα ελικόπτερα που έχουν αυτοί (το Robinson). Τί κι αν επέμενα ότι έχω συμπληρώσει τις ώρες που απαιτούνται στον εξομοιωτή, κι ότι το PPL είναι σαν να το έχω ήδη, τί κι αν επέμενα ότι θέλω ως εκπαιδευτικό το Hughes 300, που ξέρω ότι πολλές σχολές το έχουν στην Ελλάδα...
It's all about money!
Δεν πειράζει. Είμαι σε επαφή με σχολές του εξωτερικού. Αυτοί τουλάχιστον παραδέχονται το X-Plane και ό,τι αυτό προσφέρει. Εν τω μεταξύ, το ελικόπτερό μου έχει σταλεί από Ινδία και ταξιδεύει. Θα πρέπει να εκτελωνιστεί, να ελεγχθεί στο συνεργείο και πτήσεις στην Ανάβυσσο, γιατί οι πράξεις μετράνε και όχι η θεωρία!
Μήπως έχουμε καμιά εξέλιξη με το ελικόπτερο που ερχόταν με κουριερ από την Ινδία και τον κάτοχο του?
Αναγνωρίστηκε από κάποιο φορέα ο "χρόνος" που έπαιζε X-plane ως ώρες πτήσεις?
:D :twisted:
 
Κάτι άκουσα ότι κόλλησε στα τελωνεία.
Ο Trump θέλει να επιβάλλει δασμούς εισαγωγής και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Καλό σας βράδυ :D
 
Καραμήτρος Air":31hnrup6 said:
Vortex Lattice":31hnrup6 said:
Αυτές τις μέρες πήρα μια γεύση του τί εστίν ελληνικές συντεχνιακές νοοτροπίες. Επικοινώνησα με αρκετές σχολές εκπαίδευσης πιλότων και τους εξέθεσα αυτά που έχω γράψει και μέσα στο φόρουμ. Η ίδια νοοτροπία κυριαρχεί σε όλους: πλήρωσε να κάνεις μαθήματα θεωρητικά και στον αέρα τόσων ωρών και μετά θα πάρεις το PPL και μάλιστα με τα ελικόπτερα που έχουν αυτοί (το Robinson). Τί κι αν επέμενα ότι έχω συμπληρώσει τις ώρες που απαιτούνται στον εξομοιωτή, κι ότι το PPL είναι σαν να το έχω ήδη, τί κι αν επέμενα ότι θέλω ως εκπαιδευτικό το Hughes 300, που ξέρω ότι πολλές σχολές το έχουν στην Ελλάδα...
It's all about money!
Δεν πειράζει. Είμαι σε επαφή με σχολές του εξωτερικού. Αυτοί τουλάχιστον παραδέχονται το X-Plane και ό,τι αυτό προσφέρει. Εν τω μεταξύ, το ελικόπτερό μου έχει σταλεί από Ινδία και ταξιδεύει. Θα πρέπει να εκτελωνιστεί, να ελεγχθεί στο συνεργείο και πτήσεις στην Ανάβυσσο, γιατί οι πράξεις μετράνε και όχι η θεωρία!
Μήπως έχουμε καμιά εξέλιξη με το ελικόπτερο που ερχόταν με κουριερ από την Ινδία και τον κάτοχο του?
Αναγνωρίστηκε από κάποιο φορέα ο "χρόνος" που έπαιζε X-plane ως ώρες πτήσεις?
:D :twisted:

Καταρχην καλησπερα και ευχαριστω για το ενδιαφερον για τις ενεργειες μου!
Οχι, δυστυχως δεν μου ηρθε κανενα ελικοπτερο απο Ινδια και μαλιστα στην ολη διαδικασια εχασα κι ενα σεβαστο ποσο χρηματων. Κοινως, εμπλεξα με απατεωνα! Το προσπερναω. Αλλωστε η αεροπορια ειναι ακριβο χομπυ και ειναι δεκτες οι οποιες οικονομικες χασουρες.
Προχωραμε λοιπον. Εχω στρεψει την προσοχη μου σε κατι ελαφρια ελικοπτερα που κατασκευαζει ο κυριος Καραολιδης στην Κυπρο (https://www.aviomania.com). Αυτα ειναι ακριβως αυτο που θελω για να εξασκησω τις πτητικες μου ικανοτητες, εκτος του X-Plane. Εχουν χαμηλο κοστος, δεν χρειαζονται αδειοδοτηση και ο κος Καραολιδης εχει προχωρησει ενα βημα παραπερα, βαζοντας την μικρη προπελλα στην σωστη διευθυνση, παρεχοντας αποτελεσματικοτερη προωση.
Εχω δει βιντεο στο youtube και η πτητικη τους συμπεριφορα ειναι εξαιρετικη.
Πραγματικα αξιεπαινος. Μακαρι να κατασκευαζε καποιος τετοια και στην κυριως Ελλαδα.
 
Ωραιος, σου ειπανε τοσα ατομα να μην κανεις χαζομαρες με αγορες ελικοπτερων απο την Ινδια, εσύ τον χαβα σου, τελικα σε κορόιδεψαν και σου κλεψαν τα λεφτα σου....
Τουλαχιστον ακουσέ τους στα υπόλοιπα που σου λενε γιατί σε λιγο θα κλαιγεσαι οτι και απο την Κυπρο σε κλεψανε...
 
Αν μπήκες στο σάιτ που παρέθεσα παραπάνω, θα έβλεπες ότι τα ελικόπτερα του Καραολίδη είναι υπαρκτά και χειροπιαστά. Δεν βλέπω πώς θα μπορούσε να κοροϊδεύει κόσμο.
Δεν βλέπω να υπάρχει κάποιος λόγος μάλιστα που τα ελικόπτερα αυτά δεν χρησιμοποιούνται από ελληνικές σχολές χειριστών για την εκπαίδευσή τους.
 
Φίλε Vortex Lattice, επειδή επιμένεις να τα κάνεις όλα μόνος σου και δεν συμβουλεύεσαι κανέναν ειδικό και γνώστη της αεροπορίας (αυτό άλλωστε το κάνουν και όλοι οι μεγάλοι ??? επενδυτές στο χώρο της αεροπορίας στην Ελλάδα) διάβασε ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ την άποψή μου.
Πριν ξεκινήσεις πάλι να αγοράζεις μέσω αλληλογραφίας, χωρίς να γνωρίζεις τι και πώς θα μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις, κάνε μια βόλτα στην Κύπρο και ρίξε μια ματιά στο συγκεκριμένο gyroplane/γυροπλάνο, μάθε για τις διαδικασίες συντήρησης και της πτητικής λειτουργίας, την εκπαίδευση που απαιτείται, το Πτυχίο που πρέπει να αποκτήσεις, της απαιτήσεις της Νομοθεσίας, τους χώρους από τους οποίους μπορείς να αποπροσγειώνεσαι κλπ. Όσον αφορά το οικονομικό είναι δικό σου θέμα αλλά δεν σου φταίνε σε τίποτα όσοι θα βρίσκονται τριγύρω και από κάτω σου. Στην Ελλάδα υπάρχει σχετικός Κανονισμός (ΦΕΚ Β' 1360, 02-09-2010) που διέπει όλες αυτές τις πτητικές συσκευές (Κανονισμός Υπερελαφρών Πτητικών Αθλητικών Μηχανών)
 
Top