Ελληνικες σχολες πιλοτων

Θα στα πω πολυ επιγραμματικα:
- αλλο το X-plane αλλο το πραγματικο ελικοπτερο, μην τα μπερδευουμε.
- οι ωρες που χρειαζεται να κανεις log για να παρεις πτυχιο ειναι συγκεκριμενες και οριζονται απο την νομοθεσια, τα 2,5-3 χιλιαδες ευρω αρκουν για το "καλημερα". Υπολογισε πως για PPL θα χρειαστεις περιπου το τετραπλασιο ποσο.
- με PPL δεν εχεις δικαιωμα να πεταξεις επαγγελματικα αρα δεν μπορεις να κανεις αεροδιακομιδες ασθενων.
- ελικοπτερο με 10.000 ευρω... Μαλλον κανενα πλαστικο τηλεκατευθυνομενο θα ειναι.

Ειναι πολυ ωραιο πραγμα να βλεπουμε ανθρωπους με αγαπη και σχεδια για την αεροπορια, πρεπει ομως να την αντιμετωπιζουν με στοιχειωδη σοβαροτητα και ρεαλισμο.
 
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Το X-Plane μου έχει προσφέρει εκμάθηση στον χειρισμό του ελικοπτέρου και ανεκτίμητη εμπειρία σε πτήση με αντίξοες καιρικές συνθήκες, μιας και το έχω κάνει αναβάθμιση και προσομοιώνω το περιβάλλον του Αιγαίου. Αυτά και ο τρόπος που δουλεύει καθιστούν το X-Plane ένα περιβάλλον που αντικαθιστά την πραγματική πτήση. Έτσι έχω κάνει οικονομία σε πόρους για να τα διαθέσω στην αγορά ελικοπτέρου. Άλλωστε, οι ώρες που θα γραφούν για την απόκτηση του ερασιτεχνικού πτυχίου θα παρθούν από το X-Plane, που έχει καταγραφέα ωρών πτήσης. Η ΥΠΑ αναγνωρίζει τις ώρες πτήσης σε εξομοιωτή. Κατόπιν, θα πρέπει να γίνει η προσπάθεια να αποκτήσω το επαγγελματικό πτυχίο, αλλά αυτό θα γίνει και με την βοήθεια επιπλέον ωρών στο X-Plane, αλλά και ωρών πτήσης με το ελικόπτερό μου, που δεν είναι πλαστικό τηλεκατευθυνόμενο, αλλά ένα Hughes 300 ινδικό που πωλείται μπιτ παρά που λένε στην Βομβάη, θα πακεταριστεί και θα το φέρω εδώ να το ελέγξει ένα καλό συνεργείο που γνωρίζω. Αν χρειάζεται κάτι θα το μπαλώσω και θα πετάω. Τέλος, ψάχνω για την νομοθεσία όσον αφορά ιδιωτικές επιχειρήσεις medevac, αν κάποιος έχει πληροφορίες ας μου στείλει. Ευχαριστώ.
 
Φίλε Vortex. Πήρες μια ευγενική απάντηση (η οποία προφανώς δεν σε ικανοποίησε) διότι δεν έχεις καταλάβει βασικά πράγματα που αφορούν: την εκπαίδευση των χειριστών, την νομοθεσία που διέπει την εκπαίδευση και την απόκτηση-διατήρηση του πτυχίου, την δυνατότητα να εργαστείς επαγγελματικά ως χειριστής ελικοπτέρων, την συντήρηση του πτητικού μέσου, τα κόστη, κλπ. Επειδή δεν γνωρίζω την ηλικία σου (δικαιολογείσαι αν είσαι νεαρός) και το ποιός σε έχει ενημερώσει επί των αεροπορικών θεμάτων (σαφέστατα εσφαλμένα) έχω να σου δώσω μια συμβουλή. Πήγαινε κάποια μέρα στο αεροδρόμιο των Μεγάρων όπου υπάρχουν Σχολές Χειριστών να ενημερωθείς, να δεις από κοντά Ελικόπτερο, δώσε 200-300€ να κάνεις μία βόλτα και μετά κάθισε και βάλε όλα αυτά σε μία τάξη και αποφάσισε. Κράτα αυτό το παιγνίδι που έχεις στο σπίτι σου για να παίζεις και ασχολήσου με το πραγματικό πτητικό μέσο αν είσαι σοβαρός. Ποιός σου είπε ότι αυτή σου η ενασχόληση καταγράφεται και μετρά στην πτητική σου εμπειρία. Ποιός σου είπε ότι μπορείς να πετάξεις solo από την δεύτερη ώρα? Προφανώς και θα αλλάξεις γνώμη. Καλή τύχη.
 
Κατά 99% είναι τρολάρισμα.
Αν ΔΕΝ είναι τρολάρισμα θέλω να ελπίζω πως αυτό το άτομο δεν είναι πάνω από 15 χρονών....
 
Σαφεστατα και δεν προκειται για τρολαρισμα.Ειμαι 38 χρονων μαντραχαλος και εχω επιγνωση του τι λεω. Συγνωμη για το υφος, αλλα διακρινω μια επιθετικοτητα και ειρωνια απο καποιους. Χαλαω τα κοινως αποδεκτα, το ξερω: τα πραγματα εχουν αλλαξει κυριοι και η τεχνολογια εχει προχωρησει. Επιτρεπει πια την εκμαθηση χειρισμου α/φων και ε/π απο εξομοιωτες και μαλιστα μετρανε και στο log καθε χειριστη. Τι να πω, συγνωμη, αλλα ετσι ειναι.
 
2,5-3 χιλιάρικα είναι για τα θεωρητικά μαθήματα πριν προλάβεις να πλησιάσεις ελικόπτερο από κοντά
 
Αν δεν τρολάρεις τότε μάλλον έχεις καταλάβει κάτι λάθος. Το x plane, to flight simulator κλπ είναι παιχνιδάκια. Αληθοφανή μεν αλλά παιχνίδια. Ουδεμία σχέση έχουν με τη πραγματικότητα ούτε θα αναγνωριστούν οι ώρες σου από την ΥΠΑ (!). Οι εξομοιωτές που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρίες και οι σχολές κοστίζουν κάποια εκατομμύρια ευρώ. Αλλά ακόμα και αυτοί είναι για εκπαίδευση και επ'ουδενί δεν αντικαθιστούν το πραγματικό αεροπλάνο/ελικόπτερο. Οπότε, αν θες να γίνεις επαγγελματίας χειριστής και ειδικά σε ελικόπτερο πρέπει να μαζέψεις πολλά χρήματα. Οι ώρες που πρέπει να πετάξεις ορίζονται από τη νομοθεσία και δεν έχουν σχέση με το αν εσύ πετάς εξομοιωτή σπίτι σου. Τα δε περί σόλο από τη πρώτη ώρα τα αφήνω ασχολίαστα.. Αν νομίζεις ότι θα σου εμπιστευτεί σχολή ή ιδιώτης ελικόπτερο επειδή εσύ πετάς ένα παιχνίδι σπίτι σου τότε είσαι εκτός πραγματικότητας. Το πιο επικίνδυνο δε είναι ότι πιστεύεις ότι όντως μπορείς να βγεις σόλο κατευθείαν χωρίς να έχεις πετάξει ποτέ πραγματικά. Με 3000 ευρώ με το ζόρι να βγάλεις δίπλωμα για υπερελαφρό αεροπλάνο. Για επαγγελματικό πτυχίο ελικοπτέρου θα χρειαστείς πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Το ελικόπτερο δεν είναι μηχανάκι να παραγγείλεις μεταχειρισμένο από το ίντερνετ για να κόβεις βόλτες μόνος σου.
Δεν ξέρω αν όντως μιλάς σοβαρά ή μας δουλεύεις και απαντάω τσάμπα. Δε χαλάς τα "κοινώς αποδεκτά". Απλώς είσαι εκτός πραγματικότητας.
 
Φίλε, αν δεν έβαλες το 3 κατά λάθος μπροστά από το 8, να σε ενημερώσω ότι θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα με τα ψυχομετρικά για την έκδοση του class 1 medical ( εκτός αν τα έχεις περάσει και αυτά σε κάποιο τεστ στο ίντερνετ!)

Κατά τ' άλλα, σου απάντησαν οι προηγούμενοι. Πολλά χρήματα και πολύ διάβασμα.
 
Αυτές τις μέρες πήρα μια γεύση του τί εστίν ελληνικές συντεχνιακές νοοτροπίες. Επικοινώνησα με αρκετές σχολές εκπαίδευσης πιλότων και τους εξέθεσα αυτά που έχω γράψει και μέσα στο φόρουμ. Η ίδια νοοτροπία κυριαρχεί σε όλους: πλήρωσε να κάνεις μαθήματα θεωρητικά και στον αέρα τόσων ωρών και μετά θα πάρεις το PPL και μάλιστα με τα ελικόπτερα που έχουν αυτοί (το Robinson). Τί κι αν επέμενα ότι έχω συμπληρώσει τις ώρες που απαιτούνται στον εξομοιωτή, κι ότι το PPL είναι σαν να το έχω ήδη, τί κι αν επέμενα ότι θέλω ως εκπαιδευτικό το Hughes 300, που ξέρω ότι πολλές σχολές το έχουν στην Ελλάδα...
It's all about money!
Δεν πειράζει. Είμαι σε επαφή με σχολές του εξωτερικού. Αυτοί τουλάχιστον παραδέχονται το X-Plane και ό,τι αυτό προσφέρει. Εν τω μεταξύ, το ελικόπτερό μου έχει σταλεί από Ινδία και ταξιδεύει. Θα πρέπει να εκτελωνιστεί, να ελεγχθεί στο συνεργείο και πτήσεις στην Ανάβυσσο, γιατί οι πράξεις μετράνε και όχι η θεωρία!
 
Το x plane ειναι απλα ενα λογισμικο.
Βασιζεται στη (μαλλον μετρια κατα την αποψη μου) cfd μεθοδο των blades. Συνηθως οι εταιρειες εξομοιωτων αλλαζουν τους φακελους δεδομενων με δεδομενα απο cfd softwares οπως openfoam ansys κλπ. Παλιοτερα και απο προγραμματα vortex lattice method (που ειναι και το ονομα σου) τα οποια ομως δεν ειναι αξιοπιστα στη τυρβωδη περιοχη (stall)

Η νομοθεσια επιτρεπει καποιες ωρες σε εξομοιωτη αλλα λιγες και πρεπει να ειναι σε εγκεκριμενο συνολο. Το xplane εχει εγκεκριμενη εκδοση αλλα μονη της δεν λεει κατι . Χρει;ζεται και εγκεκριμενα χειριστηρια. Επισης δε μετρανε οι ωρες αν δεν εισαι γραμμενος σε σχολη. Ακομα και οι ωρες πτησεις οι κανονικες οχι οι ηλεκτρονικες.

θα ηταν καλο πριν το οτιδηποτε να κανεις πτηση εθισμου. Σιγουρα δεν ειναι οπως το φανταζεσαι. Μπορει να σου αρεσει και να δεθεις η να φυγεις τρεχοντας.
Εγω φοβηθηκα τη πρωτη φορα αλλα ελα που λιγες βδομαδες μετα ηθελα κι αλλο και γνωρισα ενα φιλο με υπερελαφρο αεροπλανο και απο τοτε πεταω συνεχεια.
Τα αγαπουσα απο μικρος. Μοντελα ειχα , ηλεκτρονικα οχι. Αλλα μπορω να σου πω οτι μου αρεσει ακομα παραπανω και ειναι εντελως διαφορετικο απο οτι ειχα αρχικα στο μυαλο μου.

Επισης απο οσο εχω δει τα ηλεκτρονικα αντι να βοηθανε στην εκπαιδευση κανουν κακο. Σου δινουν τη ψευδαισθηση οτι εχεις εμπειρια ενω δεν εχεις . Τελικσ δεν αποδεχεσαι πραγματα και καταστασεις και αργεις να μαθεις.
 
Top