Ελληνικές Αεροπορικές εταιρείες και το μέλλον τους

  • Thread starter Thread starter Belavia
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
μπορει να τα βλεπω ρομαντικα αλλα ερχομενος απο ηπα με usair χθες(περιπτωντος πιτα η πτηση) εκανα καποιες σκεψεις.
βαζοντας στο μυαλο μου την usair την united κτλ που ενισχυθηκαν μεσω συγχωνευσεων εκανα καποιες σκεψεις.μετα την 11/9 στις ηπα που περασε ο αεροπορικος χωρος κριση τρομακτικη η οποια σημερα εχει γινει και για αλλους λογους και παγκοσμια ειδα οτι για να επιζησουν εταιριες κωλοσσοι,συγχωνευτηκαν και δημιουργησαν ακομα μεγαλυτερους κωλοσσους.και τα πανε και μια χαρα.
μηπως ηρθε η ωρα τελικα να δουμε κατι παρομοιο και δω?olympic και aegean απο πισω εχουν μεγαλους ομιλους που μπορουν να τους στηριξουν και μια πιθανη συγχωνευση θα ανοιγε αλλους οριζοντες στον χωρο.πλεον οι συνθηκες ειναι και ωριμες και επιβαλλεται να συνεργαστουν να επιβιωσουν.στο εσωτερικο εταιριες οπως η astra,minoan,cyprus εχουν δωσει ή θα δωσουν αλλη αισθηση στην αγορα και τον ανταγωνισμο.ισως ηρθε η ωρα να αφησουμε κιαλλους συμπαιχτες στο εσωτερικο να αναπτυχθουν και να επικεντρωθει η δουλεια προς τα εξω.ειναι δυνατον να μην υπαρχουν πτησεις προς ηπα?καναδα?μαντσεστερ?βερολινο??στοκχολμη?αγια πετρουπολη??κιεβο??ντουμπαι?αμστερνταμ?αφηνουμε τους ξενους τα μονοπολια και θησαυριζουν και εμεις ασχολουμαστε με την λαρνακα και την χιο...
αρα συνοπτικα,για μενα μια συγχωνευση αιγαιου και ολυμπιακης θα δωσει τρομερη δυναμικη προς το εξωτερικο και θα μπορουν να ανοιξουν ξανα προορισμου που εχουν κοπει,και επισης θα δωθει η δυνατοτητα να υπαρχουν πτησεις και απο θεσσαλονικη πχ για παρισια,λονδινα κτλ ολο τον χρονο και οχι seasonal,και θα μπορεσουμε να στηριξουμε και longhaul πτησεις.και εκτος απο αυτο θα διαφημιζεις και την χωρα στο εξωτερικο οσο μπορεις και θα προσλκυσεις και νεουν πελατες.αποδεδειγμενα σε χωρες με κριση,οταν σταματαει η υφεση,η αναπτυξη ερχεται ραγδαια και καλο θαναι να το εκμεταλλευτουμε.
παραλληλα δινεται και η δυνατοτητα να αναπτυχθουν στο εσωτερικο και αλλες εταιριες κανοντας καλο και στον ανταγωνισμο αλλα ανοιγοντας και θεσεις εργασιας.
αλλιως βλεπω δυσκολα τα πραγματα.
αυτα.ετσι μερικες σκεψεις και απο μενα.
 
Συγχώνευση μεταξύ ΟΑ και AEGEAN δεν μπορεί να υπάρξει.Αυτό άλλωστε ξεκαθαρίστηκε πρόσφατα μέσω των αποφάσεων και των συνθηκών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Το θέμα
είναι να δημιοιυργηθούν κι άλλες εταιρίες στον ελληνικό χώρο.Χαρακτηριστικό παράδειγμα και η HERMES AIRLINES.Ας ελπίσουμε να υπάρξει και συνέχεια με σκοπό πάντα την επαγγελματική
εξασφάλιση των αποφοίτων των αεροπορικών σχολών. :great:
 
Μια ενδιαφέρουσα σύνοψη του τι περιμένει η ελληνική αεροπορική αγορά για το 2013 τόσο απ' τους εγχώριους όσο κι απ' τους ξένους αερομεταφορείς απ' το tourism today, παραθέτω εν τάχει κάποια

η Hermes Airlines ξεκινά από τον Απρίλιο τα δρομολόγια Αθήνα-Βαγδάτη και Αθήνα Ερμπίλ.
....
η Aegean Airlines ενδυναμώνει την παρουσίας της στο εξωτερικό ανοίγοντας νέους προορισμούς. Πρόκειται για το Αγία Πετρούπολη–Αθήνα, το Βουδαπέστη-Αθήνα υπάρχουν σχέδια για το Βαρσοβία-Αθήνα και από τον Απρίλιο 2013 αναμένονται να αρχίσει το δρομολόγιο της εταιρείας προς Μπακού
...
λέγεται ότι ισχυρός Low Cost Carrier των ΗΠΑ (πιθανώς η US AIR) πρόκειται από τον Ιούνιο να ξεκινήσει πτήσεις από τη Νέα Υόρκη προς Αθήνα
...
τον επόμενο Μάιο προγραμματίζει να ξεκινήσει πτήσεις από το «Ελ. Βενιζέλος» και η Sky Greece Airlines, που θα συνδέει την Αθήνα με τη Νέα Υόρκη, το Μόντρεαλ, το Τορόντο και το Σικάγο. Πίσω από το εγχείρημα βρίσκονται οι Ελληνοκαναδοί επιχειρηματίες Πέτρος Χειλάκος, Νίκος Αλεξανδρής και Βασίλης Αλεφάντης, των οποίων «μεγάλο στοίχημα» είναι η επιτυχής διαχείριση του υψηλού κόστους των υπερατλαντικών πτήσεων
...
η Hellas Airlines-της οποίας επικεφαλής είναι ο πρώην πιλότος Βασίλης Ραλάκης- προγραμματίζει την έναρξη πτήσεων για τις 15 Ιανουαρίου έχοντας στο στόλο της με leasing ένα αεροσκάφος A320. Όμως ο «Ε» επικοινώνησε με την ΥΠΑ και σύμφωνα με τις έως τώρα υπάρχουσες πληροφορίες η εν λόγω εταιρεία δεν έχει λάβει ακόμη άδεια πτητικής εκμετάλλευσης.
...
σύμφωνα με πληροφορίες, αερομεταφορείς από το Ταϊβάν ενδιαφέρονται για την πραγματοποίηση απευθείας πτήσεων από Αθήνα προς Ταϊβάν
...
Για δεύτερη συνεχή χρονιά Aegean Airlines κατέγραψε ζημίες διαθέτοντας αρκετό ρευστό όχι μόνο να εξαγοράσει την Olympic Air -που απομείωσε τις ζημίες της περικόπτοντας δρομολόγια και προσωπικό- αλλά και άλλο περιφερειακό παίκτη αν επιθυμεί.
...
Την ίδια ώρα η Turkish Airlines, κρατικά ελεγχόμενη κατά 49%, εδραιώνει την παρουσία της στην Ελλάδα...Έχοντας αυξήσει τις απευθείας πτήσεις που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με την Κωνσταντινούπολη, στελέχη της εταιρείας επισκέφθηκαν και τα Ιωάννινα, αποσκοπώντας ουσιαστικά στην αγορά... της Νοτίου Αλβανίας.
...
Το 2013 η Astra Airlines προσανατολίζεται να εκμισθώσει μέσω της μεθόδου wet lease 2 επιπλέον Α320 και ένα ακόμη Avro (Jumbolino) δεδομένης της έτι περεταίρω διείσδυσης της ρωσικής και ουκρανικής αγοράς στην Ελλάδα...Τέλος για την προσεχή θερινή σαιζόν η Astra Airlines προς ώρας έχει σχεδιάσει να εκτελεί από τη συμπρωτεύουσα 2 νέες πτήσεις για Ρόδο και Κήθυρα, ενώ θα επαναφέρει τα δρομολόγια προς Χανιά, Μύκονο, Σαντορίνη, Ζάκυνθο και Κάρπαθο.

:arrow: Tourism Today
 
Το Αθήνα-Ερμπίλ μόλις το ανακοίνωσε η Α2!-με συνεχεια προς Λαχώρη και Ισλαμαμπάντ...Η Α3 πετούσε ήδη Αθήνα-Βουδαπέστη, δεν είναι καινούριο..ούτε η Αγ.Πετρούπολη είναι..απλά ειναι εποχικό...
 
το αθηνα-αγια πετρουπολη δεν νομιζω να το εχει εκετελεσει παλι η aegean,το μπακου λογικα θα ειναι βραδυνο οπως η τυφλιδα(λογικα θα συνεχιστει) και με προοπτικη τροφοδοσιας των πρωινων πτησεων η βαρσοβια ειναι μια καλη κινηση αν και θα ξεκινησει και η lot απο καλοκαιρι προσωπικα θα περιμενα να κανουν μια κινηση προς σκανδιναβια ισως αυτο να ειναι το επομενο βημα!
 
αμήν να ανοίξει για Βαρσοβία, αμήν
 
Kαμιά βδομάδα ακόμη να κρατήσει η απεργία των ναυτικών και προβλέπεται λαμπρό το μέλλον. Ήδη βλέπω κάτι ναύλα o/w 100αρούμπες και άνω :banana:
 
Top