OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Το πόσοι Έλληνες ταξιδεύουν αεροπορικώς είναι συνάρτηση αποστάσεων, εισοδημάτων, εναλλακτικών τρόπων εξυπηρέτησης καθώς και λόγους ταξιδιού. Με την ραγδαία ανάπτυξη των αυτοκινητόδρομων στην ηπειρωτική Ελλάδα και με τον ΟΣΕ να ακολουθεί ασθμαίνοντας σε μερικά χρόνια πολλοί λίγοι θα χρησιμοποιούν αεροπλάνο (αγαπάμε και τα αυτοκίνητά μας πολύ). Να γίνει σοβαρή αξιοποίσηση τι εννοείς? Και επιδότηση να δώσει το κράτος πιστεύει κανείς οτι scheduled πτήσεις IOA-CDG και AXD-MAD μπορούν να σταθούν? Είμαστε μικρή χώρα πληθυσμιακά άρα και εμπορικά και φαλιρησμένοι. Για τα εσωτερικά δρομολόγια νομίζω ότι ανταποκρίνονται μια χαρά (αν και βλέπω μελλοντικά κατάργηση των ΑΤΗ-ΙΟΑ, ΑΤΗ-KSO, ATH-KZI) ενώ λίγο ψωμί υπάρχει στις συνδέσεις μεταξύ περιφ. πόλεων και εκεί όμως εποχικά κυρίως.REGIONAL":6u9jz8pc said:Ένα άλλο κομμάτι που επίσης προκαλεί προβληματισμό είναι το πόσοι Έλληνες τελικά ταξιδεύουν αεροπορικώς.
Εαν από τα 10 εκατ. ταξίδευαν τα 5-6 τότε θα είχαμε μια ικανοπιητική αγορά. Συμβαίνει αυτό;
Η αεροπορική αγορά στην Ελλάδα περιορίζεται στα ελληνικά νησιά που όλα μαζί δεν συγκεντρώνουν ούτε 1,5 εκατ κατοίκους ,στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα και σε 2-3 Ηπειρωτικές πόλεις που δεν είναι και οι πλέον μεγάλες από πλευράς έκτασης και πληθυσμού.
Μέχρι τώρα δεν έχει γίνει καμία σοβαρή προσπάθεια αξιοποίησης των Ηπειρωτικών αεροδρομίων τα οποία στην καλύτερη των περιπτώσεων συγκεντρώνουν Charter κίνηση.
Την λέξη βλαχοχώρια την χρησιμοποίησα για την Ευρώπη και όχι την Ελλάδα. Δλδ το Reus και η Girona είναι μεγαλουπόλεις της Ισπανίας? Ή κάτι περίεργα Φιχτενμπάντεν που χρησιμοποιεί η Ryan στην Γερμανία? Σχήμα λόγου ήταν για κάποια μέρη που απέκτησαν "επωνυμία" χάρη στις loco και που με την 1η ευκαιρία θα τα "πουλήσουν" οι αεροπορικές για τον επόμενο που θα τους τάξει ακόμα φτηνότερα fees.REGIONAL":6u9jz8pc said:Το ότι η Ελλάδα έχει αστικά κέντρα τα οποία είναι <<βλαχοχώρια>> δεν σημαίνει ότι κάτι παρόμοιο υπάρχει και στην Ευρώπη. Ακόμα και αν είναι έτσι τότε σίγουρα αποτελεί <<μαγκιά>> το πως ένα οποιοήποτε επαρχιακό μέρος στην Ισπανία ή στην Ιταλία δημιουργεί από το 0 σημαντική αεροπορική κίνηση που μόνο καλό μπορεί να επιφέρει στον συγκεκριμένο τόπο.
Στην Ελλάδα κάτι πήγε να γίνει στο Βόλο και είδαμε το κράτος μας τι έκανε...Ας μην απορούμε μετά γιατί πιάσαμε τουριστικό πάτο!
Για τον Βόλο τι να πω?Δδδ περιμένετε τι απο το κράτος?Να δώσει τα fees που ζήτησε η Ryan? Τότε θα ανοίξει ο ασκός του αιόλου και οι πρώτοι που θα καταφύγουν στην ΕΕ θα είναι οι Ενώσεις Ξενοδόχων άλλων πόλεων που δεν θα έχουν την προνομιακή μεταχείριση του Βόλου. Ο Βόλος και γενικά η Θεσσαλία δικαιούται ένα όμορφο και περιποιημένο περιφερειακό Α/Δ για τους δώσει την τουριστική ώθηση που χρειάζονται και όχι για να έρθει η Ryan. Κοιτάτε το δέντρο και χάνετε το δάσος.
Ψάχνοντας για τα επιδοτούμενα και ποιές εταιρείες μπορούν να λάβουν μέρος, το ελλ. κράτος σε παραπέμπει στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία.payneful_tales":6u9jz8pc said:Μπορεί κάποιος/α να παραθέσει τις απαιτήσεις/όρους... να μένει και κάτι
Χμμμ, δεν διαφωνώ, αλλά στην Ε.Ε δεν είναι αφελείς ούτε κοιτάνε μόνο τις τιμές. Η συνεννόηση που θα γίνει μεταξύ 2 ή περισσότερων εταιρειών για τα ωράρια είναι η αρχή μιας ευρύτερης συνεννόησης. Έτσι το βλέπω. Αφού οι αεροπορικές θα ελέγχουν τα ωράρια και δεν θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους, τότε γιατί να μην ελέγχουν και τις τιμές? Γιατί πλέον να μην χρεώνουν περισσότερα? Δεν λέω ότι έτσι θα γίνει ντε και καλά αλλά η πρόληψη για αυτό υπάρχει.aas59":6u9jz8pc said:Στο θέμα ωραρίου δεν τίθεται ζήτημα, το θέμα ξεκινά από την τυχούσα ενιαία (η σχεδόν ενιαία) τιμολογιακή πολιτική.......OA701":6u9jz8pc said:κινδυνεύουν να κατηγορηθούν απ' την Ε.Ε περι ανταγωνισμού, σύστασης καρτέλ κτλ.
Δεν είπα ότι θα παρέμβει η Ε.Ε για τις loco αλλά για το ότι θα γεμίσουμε κάποια στιγμή εγκατελελημένα ή μηδαμινής κίνησης Α/Δ. Μια ματιά στην Αμερική θα σε πείσει. Ανα 50 χλμ υπάρχει Α/Δ, ιδιωτικό/δημοτικό/κπμητειακό, δεν έχει τόση σημασία, και τα περισσότερα απλά πιάνουν χώρο.aas59":6u9jz8pc said:η ΕΕ δεν πρόκειται ποτέ να παρέμβει για loco ... για αυτούς τους λόγους.OA701":6u9jz8pc said:Οι loco θα συνεχίσουν την ανάπτυξή τους μέχρι που θα παρέμβει η Ε.Ε
Αυτά προς το παρόν . Εδώ είμαστε και το συζητάμε...