Elite Airlines

Φιλε Sergey, φιλε A300 και λοιποι,

σεβαστη η γνωμη σας. Αλλωστε γι'αυτο ειμαστε εδω για να ακουγονται ολες οι πλευρες. Ας θεσω λοιπον κι εγω μια απορια. Πως εξηγειτε τη συνεχη προσπαθεια πολλων να εργαστουν στην Elite;; Γιατι εχουν βαλει καθε δυνατο μεσο για να μπουν στην εταιρεια; Και μηπως τελικα αυτοι που δεν τα καταφερνουν ειναι η πηγη της λασπης;;;
 
Εσυ φιλε Αθηναιε θα αφηνες καποια σιγουρη δουλεια για να πας σε καποια εταιρεια που δεν εχει αδεια και ΘΑ την παρουν καποτε. Γνωριζεις τα στελεχει της εταιρειας? Οι οποιοι μπορει να εχουν διατελέσει κατα καιρους (αναλογα με τις εκαστοτε κυβερνήσεις) σε διαφορες θεσεις στη ΟΑ. Αλλα το να ξεκινήσουν μια αεροπορικη εταιρεια ολοι τους ειναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ. Δεν ξερουν να φτιαξουν ενα manual και ζητησαν την βοηθεια ενος Αρχιλαμογιου. Μονο αυτο να δεις φτανει.
 
Εγω φιλε μου Sergey εχω μιλησει με καποια απο τα στελεχη της εταιρειας οπως ειπα και πριν. Δεν αντιλεγω στο οτι αυτοι οι ανθρωποι, συνταξιουχοι της ΟΑ, δεν εχουν πρωτυτερη εμπειρια σε επιχειρησεις και κατα συνεπεια τους ηταν δυσκολο να ετοιμασουν τα εγχειριδια. Αυτο ομως δεν τους καθιστα "αχρηστους" οπως λες. Εχουν γραψει τη δικη τους ιστορια και εχουν μεγαλη εμπειρια.
Στη θεση σου παντως δε θα μιλουσα με τοση εμπαθεια για τα -κατα την αποψη σου- αχρηστα στελεχη και Αρχιλαμογια...καρφωνεσαι αγαπητε μου...
 
Φιλε Αθηναιε δεν εχω καμια εμπαθεια απολυτως οπως λες με τους συνταξιουχους της ΟΑ αντιθετως τους κατατασω στου ικανοτερους χειριστες πογκοσμιος. Εχω ομως μεγαλη εμπαθεια με τα αρχιλαμογια που περιστοιχιζουν ολες τις υπο ιδρυση αεροπορικες εταιρειες και δεν επιτρεπουν να ορθοποδιση καιμια εταιρεια. Θελεις να σου απαρηθμισω ποσες εταιρειες εχουν περασει απο Ελλαδα και ειχαν δυσαρεστα αποτελεσματα? Δεν καρφωνομαι γιατι αυτα τα λεω ανοιχτα σε ολουσ ακομα και στην ΥΠΑ που τους δεχοντε να μπενοβγαινουν στα γραφεια τους.
 
Δεν ξερω σε ποια "Αρχιλαμογια" αναφερεσαι ουτε σε ποιες εταιρειες. Το κατ'εσε αρχιλαμογιο ομως του οποιου τη βοηθεια ζητησε η διοικηση της Elite απ'ο,τι ξερω πηγε να τους βοηθησει και οχι να τους καταστρεψει...Δε βραζουν ολοι και ολα σ'ενα καζανι φιλε μου. Απο κει και περα θα δειξει το μελλον την πορεια της εν λογω εταιρειας...
 
Ελπιζω να παρουν συντομα την αδεια γιατι ο σεπτεμβριος και ο οκτωβριος πλησιαζουν και ειναι κριμα να να χασουν το ραμαζανι και το χατζ... :with:
 
sergey":970cp35x said:
Ειναι φυσικό αφου εχει εμπλακει και ο Καραμπατης στην Elite.

Όσον αφορά τον κο. Καραμπάτη και τον κάθε κο. Καραμπάτη που καρφώνετε τόσο συχνά, δεν έχει κάνει τίποτα παραπάνω από ότι έχουν κάνει τόσοι άλλοι στο χώρο και σε κάθε άλλο χώρο. Και που ‘σαι, και έχει ταΐσει κόσμο και κοσμάκη και από εδώ και από “εκεί”, κι αν έχει κοροϊδέψει, έχει κοροϊδευτεί επίσης από πολλούς. Δεν δικαιολογώ τον κο. Καραμπάτη αλλά Άγιες ημέρες είναι και «O αναμάρτητος πρώτος την λίθο βαλέτω». Άλλωστε για αδικήματα (ποινικά, αστικά, εργατικά, διεθνούς εμβέλειας) υπεύθυνα είναι τα δικαστήρια τα οποία βγάζουν και τις αποφάσεις τους ανάλογα με το αδίκημα. Μια επιτρεπόμενη σκέψη έκανα.

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση
 
Ειστε ΣΟΒΑΡΟΙ? Μιλατε για καποιο ατομο πισω απο ενα nickname? ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ? Επικοινωνητε με τον εγκεφαλο σας? Εγω ουτε καν τον γνωριζω τον ανθρωπο ουτε καν γνωριζω εσας που βγαινετε και λετε διαφορα και πραγματικα μου δινεται η εντυπωσης οτι για να δειξουν μερικοι οτι ξερουν ειναι ικανοι να που την οποιαδηποτε χαζομαρα/βλακεια/ηλιθιοτητα που θα τους ερθει στον υποτιποδες εγκεφαλο τους. Δεν ειστε δικαστες για να πειτε τετοια πραγματα..
 
SkyHawk... Εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου... Πιστεύω λοιπόν πως οι περισσότεροι επαγγελματίες του τόπου, κάνουν ή ξεκινούν να κάνουν πράγματα καλή τη πίστη. Έτσι θέλω να πιστεύω και για την Ελίτ αλλά και για τα άτομα που την πλαισιώνουν. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για άλλες εταιρείες όπως η ΗΙΑ. Το ζήτημα είναι πως ο αεροπορικός χώρος διέπεται από συμφέροντα, κανονισμούς και ανάγκες τις οποίες τις διαχειρίζονται άτομα. Κάποιοι μπορούν να ισχυριστούν για τον όποιον λόγο αυτοί θεωρούν ορθό το τάδε ή το δείνα. Η ουσία είναι πως βρισκόμαστε (μιλάω για τον αεροπορικό χώρο) σε ένα δύσκολα ανακυκλώσιμο περιβάλλον αυτό και μόνο ως παράγοντας το κάνει να είναι κύκλωμα και να φέρει όλα τα χαρακτηριστικά ενός κυκλώματος συμπεριλαμβανομένης της εσωτερικής ανακύκλωσης στοιχείων (δηλ άνθρωποι και υλικό). Για να μην μακρηγορώ. Άτομα εργάζονται στο χώρο σε θέσεις υψηλές ή όχι και αυτά τα άτομα τα συναντήσαμε και θα τα συναντούμε έως και την τυπική ή ουσιαστική λήξη της εργασίας τους στο ελληνικό αεροπορικό περιβάλλον.
Λάθη γίνονται και θα γίνονται ακόμα και εις βάρος κάποιων και τα λάθη καταγράφονται και κάποτε-κάποτε αποδίδονται και ποινές. Το θέμα είναι (ρωτάω) μπορούμε εμείς να στηρίξουμε με κάθε τρόπο τις προσπάθειες αυτών που εγχειρούν ή επιχειρούν στο χώρο, στη δημιουργία νέων αεροπορικών εταιρειών; Η στήριξη αυτών των εταιριών και των ατόμων που τις πλαισιώνουν είναι ζήτημα εθνικής σημασίας ακόμα κι αν αυτές αποτύχουν σε χρόνο μέλλοντα.
 
Για να μην παρεξηγηθώ, και επειδή μιλάμε για την Ελίτ ακόμα... η εταιρεία έχει προσλάβει άτομα τα οποία και άξια είναι και κατέχουν ιδιαίτερες δεξιότητες. Θα πω επίσης πως λίγοι στην Ελλάδα μπορούν να γεμίσουν αεροσκάφος όπως ο περί ου ο λόγος κύριος και ξέρει να το κάνει καλά. Ο Sky Hawk έχει δίκιο που διαρρηγνύει τα ιμάτια του. Η Ελίτ κάνει μια περίπλοκη και σημαντική προσπάθεια και με αυτά που ζούμε στον αεροπορικό τομέα το μέλλον διαγράφεται αμφίβολο όχι μόνο για την Ελίτ αλλά και για όλες τις πρωτοεμφανιζόμενες εταιρείες. Εδώ (θα πρέπει) μπαίνει το χέρι της πολιτείας γιατί με ευχολόγια δεν ικανοποιούνται διακρατικές συμφωνίες. Όταν λέω "μπαίνει το χέρι της πολιτείας" εννοώ "κάνετε και καμιά διευκόλυνση ρε παλικάρια - αλλά όχι σε έναν, σε όλλες τις Ελληνικές εταιρείες - για το καλό του τόπου είναι". Κιαν βγάλουν και μερικοί δεν τρέχει και τίποτα πάλι πίσω θα επιστρέψουν (τα χρήματα) τουλάχιστον έτσι λένε οι κανόνες της ανταποδοτικής οικονομίας.
 
Top