Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
farmatwnzwwn":1ejloqgn said:
Καλησπερίζω και εγω την παρέα.
Όπως μάθατε οι απαντήσεις βγήκαν.
Προσωπικά μαζί με την αρνητική βαθμολογία αξιολογώ το γραπτό μου κοντά στο 70%, δυστυχώς.
Ηθελά να ρωτήσω τα εξής
Γνωρίζουμε πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης;
Και γενικά υπάρχει μία εκτίμηση της τελικής εικόνας; Σε τι ποσοστά θα κυμανθούν οι βαθμολογίες;
Διάβασα κάπου ότι στο διαγωνισμό του 2008 το 80% ήταν αρκετά αξιοπρεπής βαθμός για να έχεις ελπίδες στην επόμενη φάση. Πιστεύετε ότι φέτος θα πέσουν ή θα ανέβουν; Προσωπικά εκτιμάω ότι θα πέσουν γιατί κρίνοντας από τα θέματα, τα αξιολόγησα ως πιο δύσκολα. Αλλά επειδή ακούω πολλούς να λένε εδώ μέσα ότι ήταν πιο βατά ή ότι κλειδώσαν 85% + βαθμολογία αρχίζω και αναρωτιέμαι αν είναι ρεαλιστικός στόχος πλέον οι 32 θέσεις με 70% επιτυχία μόνο στην Α φάση. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες.


Προετοιμάσου εσύ όσο πιο καλά μπορείς, πήγαινε να γράψεις, κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς, και άσε τον καθένα να λέει το μακρύ και το κοντό του. Πιθανότητες πάντ υπάρχουν αν γράψεις πολύ καλά :)
 
farmatwnzwwn":7t0ecotf said:
Καλησπερίζω και εγω την παρέα.
Όπως μάθατε οι απαντήσεις βγήκαν.
Προσωπικά μαζί με την αρνητική βαθμολογία αξιολογώ το γραπτό μου κοντά στο 70%, δυστυχώς.
Ηθελά να ρωτήσω τα εξής
Γνωρίζουμε πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης;
Και γενικά υπάρχει μία εκτίμηση της τελικής εικόνας; Σε τι ποσοστά θα κυμανθούν οι βαθμολογίες;
Διάβασα κάπου ότι στο διαγωνισμό του 2008 το 80% ήταν αρκετά αξιοπρεπής βαθμός για να έχεις ελπίδες στην επόμενη φάση. Πιστεύετε ότι φέτος θα πέσουν ή θα ανέβουν; Προσωπικά εκτιμάω ότι θα πέσουν γιατί κρίνοντας από τα θέματα, τα αξιολόγησα ως πιο δύσκολα. Αλλά επειδή ακούω πολλούς να λένε εδώ μέσα ότι ήταν πιο βατά ή ότι κλειδώσαν 85% + βαθμολογία αρχίζω και αναρωτιέμαι αν είναι ρεαλιστικός στόχος πλέον οι 32 θέσεις με 70% επιτυχία μόνο στην Α φάση. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες.

Καλημέρα,

Στον προηγούμενο διαγωνισμό υπήρχαν άτομα με βαθμό 90 στην α φάση τα οποία δε διορίστηκαν αφού δεν τα πήγαν καλά στη β φάση, η οποία έχει συντελεστή βαρύτητας 2 . Εκεί κρίνονται όλα. Οπότε μην αγχώνεστε αν έγραψαν παραπάνω από εσάς στα λεκτικά. Υπάρχουν πιθανότητες να ανατραπουν τα πάντα! Το β στάδιο εκτός από προετοιμασία απαιτεί και να το "έχεις". Οπότε ας μη βιάζονται πολλοί να βγάλουν συμπεράσματα για την ευκολία του διαγωνισμού. Το επάγγελμα είναι πολύ απαιτητικό και χρειάζεται ειδικές δεξιότητες και ικανότητες.Δεν μπαίνει όποιος και όποιος.
 
Είδα και εγώ αυτό με την αρνητική βαθμολογία αλλά δεν κατάλαβα πόσο ακριβώς θα κόβουν για κάθε λάθος απάντηση.

Πχ αν σύμφωνα με τα αποτελέσματα έχω 35 σωστές και 15 λάθος απαντήσεις, πόσο παραπάνω θα μου κόψουν?
 
Κατ'εμέ τα θέματα ήτανε βατά...

Μη γελιόμαστε οι ερωτήσεις από 26 και κάτω για κάποιον με στοιχειώδη κρίση ήταν εύκολες...

Εγώ προσωπικά έκανα λάθος μόνο την 50 που απορώ για την απάντηση του ΑΣΕΠ, απλά κανείς δεν σκέφτεται ότι είτε αλλάξουν την απάντηση είτε όχι το αποτέλεσμα είναι το ίδιο μιας και όλοι το (β) έχουνε απαντήσει...

Στις υπόλοιπες τα βάζω με τον εαυτό μου και μόνο μιας και λόγω κούρασης ή δεν ξέρω τι άλλο, έκανα 12 λάθη... 3-4 εκ των οποίων τα είδα μετά και έκλαιγα...

Εν κατακλείδι πιστεύω ότι αν εγώ, απόφοιτος τεχνολογικής με καθόλου προετοιμασια και 3-4 βλακώδη λάθη πήρα 67,5% τότε σίγουρα ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος δύσκολα έγραφε κάτω από 80%...

Όσον αφορά το Β΄ στάδιο πιστεύω ότι οι πρώτες 10-15 θέσεις θα καταληφθούν από πολύ καλά προετοιμασμένους απόφοιτους τεχνολογικής οι οποίοι γράψανε καλά και στο Α΄ Στάδιο και οι οποίοι έχουν προετοιμαστεί καλά και το χουνε κι όλας, και για τις υπόλοιπες θέσεις θα παλέψουνε κάποιοι απόφοιτοι θεωρητικής με ~90% βαθμό πρώτου Σταδίου οι οποίοι το έχουνε κάπως με το μαθηματικό κομμάτι αλλά και οι υπόλοιποι που δεν έχουνε πάει τόσο καλά στο Α΄ Στάδιο αλλά είναι πολύ δυνατοί στο Β΄...
 
CLUBBER LANG":n0tpcpzq said:
Είδα και εγώ αυτό με την αρνητική βαθμολογία αλλά δεν κατάλαβα πόσο ακριβώς θα κόβουν για κάθε λάθος απάντηση.

Πχ αν σύμφωνα με τα αποτελέσματα έχω 35 σωστές και 15 λάθος απαντήσεις, πόσο παραπάνω θα μου κόψουν?

15*2 + 15*0.5 (Για την αρνητική βαθμολογία) δηλαδή θα πάρεις 62,5%
 
20 Οκτωβρίου σήμερα. Η IFATCA έχει γενέθλια και γιορτάζει και την International Day of the Air Traffic Controller (κοίτα σύμπτωση!).

Σχετικό βίντεο πατώντας εδώ (με εικόνες και από χώρους εργασίας στην Ελλάδα).
 
Παιδιά, με τις απαντήσεις δίπλα σε όλους εύκολα φαίνονται τα θέματα. Κι όμως είναι τέτοια η φύση της εξέτασης που ακόμα και ο πιο καλά διαβασμένος είτε από απροσεξία, είτε από βιασύνη, είτε από λάθος εκτίμηση, είναι απίθανο να αποφύγει τα λάθη. Και κατά τη γνώμη μου είχαν περισσότερες παγίδες από τα αντίστοιχα θέματα του 2008.
 
Πληροφορικός εγώ, υπολογίζω ότι έγραψα 82,5/100 (43 σωστές απαντήσεις και 7 λάθη, αν φυσικά θυμάμαι σωστά τί απάντησα και στις 50 ερωτήσεις -που θεωρώ ότι θυμάμαι- και αν δεν έγινε κάποιο λάθος στη συμπλήρωση των απαντήσεων στο απαντητικό φύλλο).

Η αίσθηση μου είναι ότι τα θέματα σε καμία περίπτωση δεν ήταν γελοία όπως διατείνονται κάποιοι. Και το να υπάρχουν 5 γελοίας δυσκολίας ερωτήσεις (όπως αυτή με τη λέξη "μάζεμα") σε ένα σύνολο 50, δεν αλλάζει τίποτα στη διασπορά της βαθμολογίας στο διαγωνισμό. Σε κάθε εξέταση (πχ στις πανελλήνιες) θα υπάρχουν κάποια ερωτήματα μεγάλης ευκολίας, δεν γίνεται να είναι όλα δύσκολα. Αλλά υπήρχε επαρκής αριθμός δύσκολων ερωτήσεων ώστε να διαφοροποιηθούν οι άριστοι (ή οι συγκεντρωμένοι) από τους υπόλοιπους.

Προσωπικά εκτιμώ ότι με το βαθμό μου δεν θα είμαι στους 30 πρώτους του α' σταδίου. Ίσως είμαι στους πρώτους 150-200, αλλά τουλάχιστον δεν θα έχω χαώδη απόσταση από τους πρώτους, ώστε να έχω ελπίδες στο β' στάδιο αν γράψω ΠΟΛΥ καλά. Επίσης εκτιμώ ότι θα υπάρξουν βαθμοί άνω του 90%, όχι επειδή τα θέματα ήταν πιο εύκολα από του 2008, αλλά γιατί υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη στην Ελλάδα του 2016 να αριστεύσει κάποιος σε έναν διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ώστε να εξασφαλίσει διορισμό, σε σύγκριση με την Ελλάδα του 2008.

Όλα αυτά είναι προσωπικές εκτιμήσεις φυσικά. Μακάρι να βγουν σχετικά νωρίς οι βαθμοί για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα.
 
Και με την ευκαιρία της International Day of the Air Traffic Controller να υπενθυμίσω ότι ψάχνουν και αλλού για Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας.

http://atco.eurocontrol.int/
 
Προσωπική εκτίμηση ότι απ τη μια οι βαθμοί θα πέσουν λόγω αρνητικής βαθμολόγησης αλλά απ την άλλη θα ανέβουν λόγω κρίσης (πιο πολλοί θα πήγαν καλύτερα προετοιμασμένοι) άρα τελικά θα κυμανθεί περίπου στα ίδια.
 
Top