Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με ολα αυτα που βλεπω και ακουω εχω ξενερωσει απιστευτα.....ηρθα και στα 2 σταδια απο το Ρεθυμνο της Κρητης προκειμενου να διαγωνιστω στον επικειμενο διαγωνισμο νομιζοντας(εσφαλμενα καθως φαινεται)οτι επροκειτο για εναν σοβαρο,αξιοκρατικο διαγωνισμο!Δεν με νοιαζει που ξοδεψα χρηματα για να ερθω να δωσω, με εχει πειραξει το γεγονος οτι ταλαιπωρηθηκα ψυχικα και ηρθα με τον σταυρο στο χερι ενω την ιδια ωρα αλλοι υποψηφιοι ηξεραν τα θεματα που θα πανε να δωσουν!Ο,τι και να πω ειναι λιγο...λυπαμαι!
 
Εγώ πάντως έστειλα καταγγελία για όσα είδα και συνέβησαν σε μένα αν κάτι τέτοιο γίνει πιο μαζικά ίσως κάτι να αλλάξει έστω για το μέλλον . Δε σέρνεις 1000 σε μια τέτοια στημένη κατάσταση . Τα λίγα μόρια ή δέκατα διαφοροποίηθηκαν από το αν κάποιοι αιφνιδιάστηκαν ή όχι . Αν κάποιος ήξερε τη δομή αντιδρούσε πολύ πιο ψύχραιμα. Δε χρειαζόταν καν να έχει μέσο ή κάτι τέτοιο απλά ένα γνωστό σε προγούμενη βάρδια.
 
Katarina":3crhdsws said:
Εγώ πάλι που μίλησα με 3 σειρές και την δικη μου ειχαμε ΟΛΟΙ τις παρακάτω φωτο
http://cdn.bgr.com/2015/09/princess_jul ... &strip=all
http://c8.alamy.com/comp/CW6GFH/motorwa ... CW6GFH.jpg
http://www.trbimg.com/img-5813d1fd/turb ... e-20161028
http://static.businessinsider.com/image ... /image.jpg
συν μια με water salute

και τη 2 λεπτη με το αεροδρόμιο της Αγίας πετρουπολης και τα 6 αεροπλανα (1 στον αερα 5 στο εδαφος)

στη γεωγραφια αλλαζε μια πολη και ενα νησι ή βουνο (αλλά οχι όλα)

στο ακουστικο με τον πιλοτο διεφερε το request του πιλότου αλλα το ονομα και το προβλημα που δεν τον εβλεπε ηταν το ιδιο

στο κειμενο που διαβασαμε σε αλλους πηγαινε Ρωμη και λεγοταν celestiano, σε αλλους πηγαινε αμστερνταμ και ειχε αλλο ονομα αλλα παντου το ιδιο προβλημα και η ιδια λυση

οπότε ΟΧΙ τα θεματα ειναι πολυ ομοια!
Καλησπέρα,

Επειδή διάβασα τα σχολια σχετικά με παρόμοια θέματα σε όλες τις βάρδιες θέλω να πώ και εγω με την σειρά μου ότι δεν πιστεύω οτι έγινε κάτι τέτοιο. Δεδομένου ότι η πρώτη βάρδια ήταν το πρωί και η τελευταία το βράδυ θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί επίσης ότι ηταν αδικημένος αφού έδινε τις εξετάσεις το βράδυ ενώ κάποιος άλλος έδινε το πρωί με καθαρό μυαλό . Ενώ το ίδιο αδικημενος μπορεί να ισχυριστεί οτι ήταν και κάποιος που καθόταν στις πίσω θεσεις ενώ κάποιος στις μπροστινές οπότε χαίρω πολύ. Οποιος επίσης μπόρεσε να απομνημονεύσει επ ακριβώς τα θέματα της βάρδιάς του ώστε να τα μεταφερει σε εξεταζόμενο άλλης βάρδιας έχει τα συγχαρητήριά μου! Εκτός απο την ερώτηση της γεωγραφίας, η φύση της εξέτασης είναι τέτοια που είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς τα υπόλοιπα θέματα. Έτσι ήταν και στον προηγούμενο διαγωνισμό. Ο καθένας έκανε οτι έκανε.. όλα αυτα τα περί καταγγελίας στο ασεπ δεν θεωρώ ότι έχουν κανένα αποτέλεσμα. Καλα αποτελέσματα σε όλους!
 
Η γνώση έστω και κάποιων ερωτήσεων και απαντήσεων εκ των προτέρων σε συνδυασμό με τις συνθήκες επιτήρησης διαφοροποιούν την κατάταξη για πλάκα σε ένα διαγωνισμό που τα αποτελέσματα θα κριθούν στο μόριο. Λίγο να ξέρεις από πριν τη Μύρινα λίγο να γράψεις κανά ηχητικό και καμία πτήση την ώρα που δεν επιτρέπεται ή να κυκλώσεις κ να διαγράψεις σε αυτού του τύπου άσκηση στο τέλος μέχρι να σου κολλήσουν το αυτοκόλλητο και όχι ένα αλλά δέκα βαθμούς παίρνεις προβάδισμα. Δυστυχώς !!
 
Έχει δίκιο η Μαρία. Όχι τόσο για τον τύπο των ερωτήσεων, αλλά για το ότι πολλοί γράφανε μετά το πέρας της εξέτασης όπως λέτε (εγώ δεν πρόσεξα κάτι τέτοιο τουλάχιστον γύρω μου).

Για παράδειγμα το θέμα με τα όμοια γράμματα το έκανα σε βαθμό 80 - 85%, επειδή τελείωσε ο χρόνος. Αυτό το έξτρα 20 - 15% είναι 1% στον βαθμό της εξέτασης, και δηλαδή 0.67% στον τελικό βαθμό. Με λίγα λόγια είναι ειδοποιός διαφορά.
 
Καλησπέρα,

Επειδή διάβασα τα σχολια σχετικά με παρόμοια θέματα σε όλες τις βάρδιες θέλω να πώ και εγω με την σειρά μου ότι δεν πιστεύω οτι έγινε κάτι τέτοιο. Δεδομένου ότι η πρώτη βάρδια ήταν το πρωί και η τελευταία το βράδυ θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί επίσης ότι ηταν αδικημένος αφού έδινε τις εξετάσεις το βράδυ ενώ κάποιος άλλος έδινε το πρωί με καθαρό μυαλό . Ενώ το ίδιο αδικημενος μπορεί να ισχυριστεί οτι ήταν και κάποιος που καθόταν στις πίσω θεσεις ενώ κάποιος στις μπροστινές οπότε χαίρω πολύ. Οποιος επίσης μπόρεσε να απομνημονεύσει επ ακριβώς τα θέματα της βάρδιάς του ώστε να τα μεταφερει σε εξεταζόμενο άλλης βάρδιας έχει τα συγχαρητήριά μου! Εκτός απο την ερώτηση της γεωγραφίας, η φύση της εξέτασης είναι τέτοια που είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς τα υπόλοιπα θέματα. Έτσι ήταν και στον προηγούμενο διαγωνισμό. Ο καθένας έκανε οτι έκανε.. όλα αυτα τα περί καταγγελίας στο ασεπ δεν θεωρώ ότι έχουν κανένα αποτέλεσμα. Καλα αποτελέσματα σε όλους!

Πέρα απο τις εικόνες που σου εβαλα πιο πάνω θυμάμαι

1. AZ721 ξεκινάει απο αθήνα για Ρωμη! ο πιλοτος λεγεται Celestiano και βλέπει οτι ανάβει η φωτεινή ενδειξη για κατεβασμένους τροχους, προκειμένου να λυσει το πρόβλημα, κάνει χαμηλή πτήση μπροστα απο τον πυργο
2. ολες οι πτησεις στις συγκρουσεις ηταν της ιδιας εταιρείας πχ BE OA και αλλαζαν μονο οι αριθμοι τους οι οποιοι ηταν γελοιοι 100 200 300
3. ακουσαμε 2 ηχητικα μηνυματα που δεν μας τα ζητησαν και το ενα ελεγε κατι για τον διαδρομο 21 της Σητειας. το αλλο ηταν για μια πτηση της ολυμπιακης. Συγγνωμη που δεν τα θυμαμαι αλλα περνανε οι μερες
4. στα μετεωρολογικα ηχητικα μηνυματα στο αγγλικο ειχε μεσα την Corfu την οποια θυμαμαι γιατι δεν προλαβα να γραψω και υπεθεσα οτι θα εχω χρονο στο τελος να γυρισω. (οχι εγω εκλεισα το τετραδιο μου και δεν το ξαναανοιξα στο τελος του χρονου)
5. Το αγγλικο ηχητικο περαν του μετεωρολογικού ηταν με την British airways που αλλαζε flight level αλλα επειδη περναν οι μερες διαγραφονται (συγγνωμη)
6. Αυτα που ψαχναμε στις διαταξεις ηταν 3G, 8F, 5E, 4...
7. Η γεωγραφια μου ηταν Καλαμάτα, Φλωρινα, Μυρινα, παγγαιο, διρφυς, λευκα ορη, γαυδος, παξοι και Σαμοθρακη
8. Η πτηση που αναβοσβηνε ηταν η KL322 (νομιζω)
9. Ο ινδος πιλοτος ειχε κλειστο το transponder (το ηχητικό)
10. μπορω να σου ζωγραφίσω 2 απο τις διαταξεις των σχημάτων που επεσαν γιατι τις θυμαμαι ακομα
11. Στα callsigns πρώτη ασκηση ειχε OA, BE, 4U μεσα στις πτησεις που εξαφανιζοταν
12. Η εικονα με το αεροδρομιο της Αγιας πετρουπολης (που δεν εχω βρει) ειχε 6 αεροπλανα, 5 στο εδαφος 1 στον αερα (απο αυτα στο εδαφος, τα 2 κοιτουσαν δεξια, τα 2 αριστερα και το αλλο ή προς το μερος μας ή αντιθετα.. ειπαμε περνανε οι μερες), 4 αυτοκινητακια σκαλας, λεωφορειακια, δεν ειχε κανενα αεροπλανο με εντονο μπλε στην ουρα.

Αλλά δεν θα περάσω ελεγκτης, κάτι το οποίο το θέλω χρόνια τώρα και όχι απλα μια θεσουλα στο δημοσιο!

ευχαριστώ πολυ για τα συγχαρητήρια!

Άιντε!
 
:roll: Παιδια δεν μπορω να διαβαζω σχολια που αμφισβητουν την αδικια. Τα θεματα ηταν παρομοια. Ατομα που διναν στην τελευταια βαρδια μου ειπαν οτι συζητουσαν γυρω τους λεπτομερειες οπως στο ακουστικο και στο κειμενο θα ζητησουν το ονομα του πιλοτου κ.α.. Επισης η επιτηρηση ηταν τραγικη δν μπορει σε τοσο σημαντικο διαγωνισμο καποιοι να μην τηρουν τους κανονισμους της εξετασης και να μην τους επιβαλλονται κυρωσεις. Γραφτειτε οποιοι συμφωνουν σε αυτο το γκρουπακι στο φβ μπας και μπορουμε να πετυχουμε κατι αν και δεν ειμαι αισιοδοξος.
 
Πρέπει να είχε και ασθενοφόρο.

Επίσης τα ηχητικά των αεροδρομιων ήταν εκτός από Corfu, και Ιωάννινα, Ρόδος, Σαντορίνη. Αυτά θυμάμαι.
 
Μπορεί να μου επιβεβαιώσει αν οι 20 ερωτήσεις χωρίζονταν ως εξής:
1. Μνήμη αριθμών πτήσεων (ακίνητα)
2. Σειρά που φτάνουν στο αεροδρόμιο
3.Μνήμη αριθμών πτήσεων με αεροπλάνα που κινούνται και μπαίνουν ή βγαίνουν
4. Ηχητικό μεγάλο που έπρεπε να γράψουμε
5. 2 ηχητικά πιο μικρά στα ελληνικά ένα με τους ανέμους και το άλλο με τον πιλότο που ζητούσε να αλλάξει ύψος
6. το ίδιο με το 5 στα αγγλικά
7. αριθμοί πτήσεων, ύψοι, αρχικά αεροδρομίων
8. τα 2 διαγράμματα
9. αλφαριθμητικά
10. αυτό που σβήναμε τα ανόμοια γράμματα
11. τελική πορεία και ύψος αεροσκάφους
12. φωτογραφίες για δευτερόλεπτα
13. φωτογραφία για 2'
14. γεωμετρικά σχήματα
15. συγκρούσεις αεροσκαφών
16. διευθύνσεις και στροφές αεροσκαφών
17. γεωγραφία
18. ερωτήσεις για κείμενο που είχαμε διαβάσει νωρίτερα
19. ερωτήσεις από προηγούμενο ηχητικό στα ελληνικά
20. ερωτήσεις από προηγούμενο ηχητικό στα αγγλικά

Ή μήπως το 16 ήταν 2 ερωτήσεις και τα 19-20 μία; Προσπαθώ να υπολογίσω πόσο περίπου έγραψα...
Επίσης αποτελέσματα να περιμένουμε μετά τα Χριστούγεννα φαντάζομαι... Έχουμε εικόνα περίπου πότε;
 
Katarina":i2lovdmb said:
Καλησπέρα,

Επειδή διάβασα τα σχολια σχετικά με παρόμοια θέματα σε όλες τις βάρδιες θέλω να πώ και εγω με την σειρά μου ότι δεν πιστεύω οτι έγινε κάτι τέτοιο. Δεδομένου ότι η πρώτη βάρδια ήταν το πρωί και η τελευταία το βράδυ θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί επίσης ότι ηταν αδικημένος αφού έδινε τις εξετάσεις το βράδυ ενώ κάποιος άλλος έδινε το πρωί με καθαρό μυαλό . Ενώ το ίδιο αδικημενος μπορεί να ισχυριστεί οτι ήταν και κάποιος που καθόταν στις πίσω θεσεις ενώ κάποιος στις μπροστινές οπότε χαίρω πολύ. Οποιος επίσης μπόρεσε να απομνημονεύσει επ ακριβώς τα θέματα της βάρδιάς του ώστε να τα μεταφερει σε εξεταζόμενο άλλης βάρδιας έχει τα συγχαρητήριά μου! Εκτός απο την ερώτηση της γεωγραφίας, η φύση της εξέτασης είναι τέτοια που είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς τα υπόλοιπα θέματα. Έτσι ήταν και στον προηγούμενο διαγωνισμό. Ο καθένας έκανε οτι έκανε.. όλα αυτα τα περί καταγγελίας στο ασεπ δεν θεωρώ ότι έχουν κανένα αποτέλεσμα. Καλα αποτελέσματα σε όλους!

Πέρα απο τις εικόνες που σου εβαλα πιο πάνω θυμάμαι

1. AZ721 ξεκινάει απο αθήνα για Ρωμη! ο πιλοτος λεγεται Celestiano και βλέπει οτι ανάβει η φωτεινή ενδειξη για κατεβασμένους τροχους, προκειμένου να λυσει το πρόβλημα, κάνει χαμηλή πτήση μπροστα απο τον πυργο
2. ολες οι πτησεις στις συγκρουσεις ηταν της ιδιας εταιρείας πχ BE OA και αλλαζαν μονο οι αριθμοι τους οι οποιοι ηταν γελοιοι 100 200 300
3. ακουσαμε 2 ηχητικα μηνυματα που δεν μας τα ζητησαν και το ενα ελεγε κατι για τον διαδρομο 21 της Σητειας. το αλλο ηταν για μια πτηση της ολυμπιακης. Συγγνωμη που δεν τα θυμαμαι αλλα περνανε οι μερες
4. στα μετεωρολογικα ηχητικα μηνυματα στο αγγλικο ειχε μεσα την Corfu την οποια θυμαμαι γιατι δεν προλαβα να γραψω και υπεθεσα οτι θα εχω χρονο στο τελος να γυρισω. (οχι εγω εκλεισα το τετραδιο μου και δεν το ξαναανοιξα στο τελος του χρονου)
5. Το αγγλικο ηχητικο περαν του μετεωρολογικού ηταν με την British airways που αλλαζε flight level αλλα επειδη περναν οι μερες διαγραφονται (συγγνωμη)
6. Αυτα που ψαχναμε στις διαταξεις ηταν 3G, 8F, 5E, 4...
7. Η γεωγραφια μου ηταν Καλαμάτα, Φλωρινα, Μυρινα, παγγαιο, διρφυς, λευκα ορη, γαυδος, παξοι και Σαμοθρακη
8. Η πτηση που αναβοσβηνε ηταν η KL322 (νομιζω)
9. Ο ινδος πιλοτος ειχε κλειστο το transponder (το ηχητικό)
10. μπορω να σου ζωγραφίσω 2 απο τις διαταξεις των σχημάτων που επεσαν γιατι τις θυμαμαι ακομα
11. Στα callsigns πρώτη ασκηση ειχε OA, BE, 4U μεσα στις πτησεις που εξαφανιζοταν
12. Η εικονα με το αεροδρομιο της Αγιας πετρουπολης (που δεν εχω βρει) ειχε 6 αεροπλανα, 5 στο εδαφος 1 στον αερα (απο αυτα στο εδαφος, τα 2 κοιτουσαν δεξια, τα 2 αριστερα και το αλλο ή προς το μερος μας ή αντιθετα.. ειπαμε περνανε οι μερες), 4 αυτοκινητακια σκαλας, λεωφορειακια, δεν ειχε κανενα αεροπλανο με εντονο μπλε στην ουρα.

Αλλά δεν θα περάσω ελεγκτης, κάτι το οποίο το θέλω χρόνια τώρα και όχι απλα μια θεσουλα στο δημοσιο!

ευχαριστώ πολυ για τα συγχαρητήρια!

Άιντε!


Εγώ προσωπικά δεν πήγα καλά. Ο μόνος λόγος που έγραψα το προηγούμενο μήνυμα ήταν γιατί δεν μπορώ να βλέπω την έλλειψη ικανότητας κάποιων να μεταφράζεται σε καταγγελία και ευθύνες κατα πάντων.
Θα πω κάτι τελευταίο ΑΝ τα θέματα σε κάθε βάρδια ηταν διαφορετικά τότε οι ίδιοι θα αμφισβητούσαν την δικαιοσύνη στον διαγωνισμο.

Άιντε!
 
Top