Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

Re: ΕΕΚ

δε νομίζω να έχει να γράψεις τίποτα...όλα φαντάζομαι θα είναι multiple choice...
 
Re: ΕΕΚ

Αυτήν την εβδομάδα αναφερόταν σε μία εφημερίδα, ότι τα θέματα θα είναι τόσο πολλαπλών επιλογών όσο και μικρής ανάπτυξης. Βέβαια αυτό δεν είναι σίγουρο... Πάντως, αν υπάρχουν θέματα ανάπτυξης, η διόρθωση θα είναι και χρονοβόρα και δύσκολη με δεδομένο το ότι υπάρχει και αρνητική βαθμολόγηση. Όπως και να χει...όλες μας οι απορίες θα λυθούν την Κυριακή, γι' αυτό υπομονή και πάνω απ' όλα ψυχραιμία...!
 
Re: ΕΕΚ

Λοιπόν...πώς σας φάνηκε το πρώτο στάδιο (πέραν της καθυστέρησης των 50 λεπτών). Προσωπικά, λόγω της επαγγελματικής μου κατεύθυνσης (νομική) το βρήκα αρκετά βατό, όπως το περίμενα στα πλαίσια της δοκιμασίας της γενικής παιδείας των υποψηφίων και του χειρισμού της ελληνικής. Νομίζω όμως ότι στην σημερινή δοκιμασία ίσως να είχαν το προτέρημα οι θεωρητικοί...
 
Re: ΕΕΚ

Όταν λες βατά μάλλον καλά λες για θεωρητικούς γιατί εγώ τις βρήκα ψιλοδύσκολες τις πρώτες 28 ερωτήσεις τουλάχιστον...πόσο πιστεύεις οτι έγραψες δηλαδή?και γενικά ξέρει κανένας για να έχει κανείς ελπίδες, πόσο πιστεύει οτι πρέπει να έχουμε γράψει...δε μιλάω για το 55%...70-80 % καλά είναι άραγε?αν και για να πιάσεις 30 από τις 2400 θέσεις μάλλον το κόβω για τουλάχιστον 90%...
 
Re: ΕΕΚ

Θα συμφωνήσω ότι τα θέματα απευθύνονταν περισσότερο σε θεωρητική κατεύθυνση...όσο για το πόσο χρειάζεται να γράψει κάποιος...όσο πιο ψηλά τόσο πιο καλά. Πάντως η επόμενη δοκιμασία έχει μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας. Υπήρχαν και αρκετές απουσίες σήμερα, τουλάχιστον στο δικό μου εξεταστικό κέντρο. Φαντάζομαι ότι σε 2-3 εβδομάδες θα βγουν τα αποτελέσματα. Ξέρει κανείς αν θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες;
 
Re: ΕΕΚ

Στη σελίδα του ΑΣΕΠ δημοσιεύτηκαν τα θέματα της χτεσινής εξέτασης. Βρήκε κανένας πουθενά και τις απαντήσεις μπας και πάρουμε μια ιδέα πώς πήγαμε;
 
Re: ΕΕΚ

Έδωσα για ΕΕΚ και Αερολιμενικός.
Τα θέματα της α' ενότητας ήταν βατά για εμένα. Η δεύτερη ενότητα ήταν δύσκολη. Για όσους είχαν υπόβαθρο σε δίκαιο-οικονομία ήταν δύσκολες οι ερωτήσεις των θετικών επιστημών, ενώ όσοι ήταν από σχολές θετικών επιστημών δυσκολεύτηκαν στο δίκαιο-οικονομία. Λογικό!

Αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι το εξής. Τα θέματα ήταν όπως έπρεπε προκειμένου να γίνει ξεκαθάρισμα. Στο πρωινό μάθημα που θα περάσει στην β' φάση τους υποψήφιους ΕΕΚ, ήταν εύκολα προκειμένου το μεγάλο ξεκαθάρισμα να γίνει στο τεστ δεξιοτήτων το οποίο είναι γεγονός ότι είναι δύσκολο, και δεν έχει να κάνει με γνώσεις όσο με ικανότητες και αντίληψη. Οπότε περνάνε πολλούς, για να έχουνε πολλούς υποψήφιους και να έχουν τελικά διοριστέους.

Ενώ στους Αερολιμενικούς που δεν έχουν β' φάση, έβαλαν δύσκολα στην δεύτερη εξέταση και έτσι ξεκαθαρίζει άμεσα το τοπίο. Προσωπική μου γνώμη είναι ότι ευνοούνται οι υποψήφιοι των θετικών επιστημών. Η ύλη σε οικονομία και δίκαιο ήταν τόσο συγκεκριμένη (ήταν τίτλοι κεφαλαίων σε βιβλία) που ακόμη και να μην είχες ξαναασχοληθεί ποτέ, μπορούσες να διαβάσεις. Για τους άλλους όμως, το να δώσεις γενική ύλη στις θετικές επιστήμες (μαθηματικά: άλγεβρα, τριγωνομετρία,κτλ., περιβάλλον, τεχνολογικές εφαρμογές, φυσική: εφαρμογές, κίνηση, κτλ.) ισοδυναμούσε με όλη την ύλη σε γυμνάσιο-λύκειο και έντονη ανάγκη για φρονιστήριο.

Τελικά, έχει σημασία για έναν αερολιμενικό αν το εμπορικό ισοζύγιο των ΗΠΑ είναι ελλειμματικό ή γιατί δημιουργείται το φαινόμενο του αντικατοπτρισμού στην έρημο;
 
Re: ΕΕΚ

Προσωπικά δε θεωρώ ότι η εξέταση της γλώσσας ήταν τρομακτικά δύσκολη (είμαι των θετικών επιστημών), χωρίς να λέω ότι ήταν και απλούστατη φυσικά.

Για όσους δώσαμε και τη δεύτερη εξέταση, θα συμφωνήσω ότι εκεί τελικά το προβάδισμα ίσως και να το είχαν όσοι απόφοιτοι θετικών επιστημών είχαν διαβάσει Δίκαιο/Οικονομία. Κι αυτό γιατί νομίζω ότι είναι κάπως ευκολότερο για έναν π.χ. μαθηματικό να μάθει ποια είναι η κύρια αρμοδιότητα της Βουλής, παρά για ένα φιλόλογο να κάτσει να λύσει άσκηση Γεωμετρίας. Βεβαίως δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τις δυνατότητες κανενός!

Από την άλλη υπάρχει η δικαιολογία ότι οι γνώσεις Φυσικής/Μαθηματικών που απαιτούνταν δεν ξεπερνούσαν ιδιαίτερα το επίπεδο του Λυκείου. Και για να πούμε και την αλήθεια, πιστεύω ότι όσοι πήραν στα σοβαρά αυτές τις εξετάσεις σίγουρα κατάλαβαν ότι χρειαζόταν διάβασμα για να πάει κανείς καλά, ανεξάρτητα από τις σπουδές του καθενός μας.

Όπως και να έχει το πράγμα, η αναλογία 1 θέση ανά 30 υποψήφιους δεν είναι και τόόόσο κακή...

Κρίνοντας πάντως από την ποικιλία των θεμάτων (αυτό αφορά κυρίως τις εξετάσεις για τους Αερολιμενικούς), πιστεύω ότι το επίπεδο όσων τελικά προσληφθούν θα είναι αρκετά καλό. :great:

Καλά αποτελέσματα σε όλους.
 
Re: ΕΕΚ

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Επιπλέον, η αποχή του 20-25% κατευθείαν μειώνει από τους 2400+ στους κάτω από 2000...ας δούμε κ τι αποχή θα υπάρχει στο β' στάδιο καθώς ναι μεν υπάρχει μεγάλη συμμετοχή αλλά ίσως να μην είναι όλοι αρκετά σοβαροί στην πρόθεσή τους για το επάγγελμα. Αυτό ίσως να το διαπιστώσατε κατά την διάρκεια της αναμονής των θεμάτων. Πολλοί ήταν εκείνοι που είδαν φως και μπήκαν. Εξάλλου υπάρχει και τρίτο ξεσκαρτάρισμα στα ιατρικά.
 
Re: ΕΕΚ

Τζοβάνα στο site του ΑΣΕΠ διευκρινίζει οτι τελικά οι υποψήφιοι που έδωσαν εξετάσεις ήταν 2296 με συμμετοχή 82% για τους ΕΕΚ. Σε διόρθωσα εσένα...πάμε στον grs τώρα...μάλλον φίλε τα έχεις μπερδέψει λίγο...λες άμα βάζανε πιο δύσκολα από αυτά να μην τους έβγαιναν οι 70 υποψήφιοι που χρειάζονται στο τέλος????!!!???Έλεος!!!!!!Εγω πιστευώ οτι είμαι γύρω στο 80% βαριά βαριά και πιστεύω οτι θα υπάρξουν πολλοί υποψήφιοι (εγώ λέω καμιά 300-500) που θα έχουν πάνω από 90%!!!!Άποψή μου έτσι...?Και στο κάτω κάτω για το 2ο τεστ που χρειάζεται ειδικές αίθουσες θα μπορούσαν να βάλουν τόσο δύσκολα ώστε να μείνουν καμιά 300-400 για να μην έχουν πρόβλημα...ενώ τώρα φαντάζομαι θα περάσουν τουλάχιστον 1500....
 
Top