Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

Ξέφυγε η συζήτηση από το αρχικό της αντικείμενο. Πίσω στο θέμα μας λοιπόν. :3:
 
Τελικά για το διαγωνισμό έχουμε κανένα νέο;
 
Kανενα νέο δυστυχώς ...ωστόσο απο την πλευρά της η ΥΠΑ πιέζει συνεχώς για νέες προσλήψεις..
 
Αpostolos air":1tsq66jm said:
Ο ορισμος της καταντιας...χαρτι ΑΕΙ να ναι κι οτι να ναι!! Μια υπογραφη ειναι εδω και 100 χρονια ολη τους η ζωη. Μια υπογραφη διχως υποβαθρο πολλες φορες. Φιλος μου απο Δημοκριτειο Ηλεκτρολογος μηχανικος 45 ετων (βαθμος πτυχιου 8,5 σε 6 χρονια), οταν καηκε ασφαλεια στον πινακα του σπιτιου του φωναξε ηλεκτρολογο...και μια μερα που ηθελε να κρεμασει στον τοιχο εναν πινακα..εκανε τρυπα με το τρυπανι και μετα.....πηγε να βιδωσει τη βιδα στον τοιχο χωρις ουπα!!!!!! Ναι αυτα και απειρα ακομα που μου εχουν συμβει. Ειμαι πτυχιουχος ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ και ειμαι υπερηφανος που ειχα διπλα μου καθηγητες που ειναι απο τους μεγαλυτερους επιστημονες στην Ελλαδα και στον κοσμο. Ολη αυτη η ιστορια με τα λογοπαιγνια (ΑΕΙ - ΤΕΙ) εχει φθασει πλεον στο τελος της και ηρθε η ωρα καποια πραγματα να μπουνε στη θεση τους!! Ανθρωποι που ακομα λενε οτι ειναι ανωτατοι λογω ΑΕΙ, να πανε στον πλησιεστερο ψυχιατρο που θα βρουνε και ας πανε να πιασουν κανενα κατσαβιδι στα βελουδινα χερακια τους και μετα να μιλησουν!!! Καποιοι εχουν παρει πτυχιο απο ΕΜΠ και δεν περασαν ουτε απο εξω απτο εργαστηριο!! Δυστυχως ζουμε σε μια απο τις χειροτερες χωρες του κοσμου και στην χειροτερη της ευρωπης. Τωρα ομως που αρχιζει να πεφτει ο πελεκης βαρυς στα ποπουδακια των πολιτικαντηδων και των δηθεν μηχανικων, θα κοπει το αερακι στα πανια τους. Οποιος εχει τα προσοντα και λατρευει τα αεροπλανα ας συμμετασχει στο διαγωνισμο. Ολα τα αλλα ειναι περιττα.

νομιζω πως ολη η ουσια κρυβεται στην τελευταια σου προταση αδερφε... '' οποιος εχει τα προσοντα και λατρευει τα αεροπλανα...''

σταματαω με το θεμα γιατι εβαλα φωτιες και αγριεψαν τα πραγματα... αλλα και οι φωτιες με CANADAIR σβηνονται....!!!!!!!!!!!!!!!
 
Καταρχάς καλησπέρα σας,

πρώτη μου δημοσίευση στο forum, που το παρακολουθώ καιρό αλλά όχι τακτικά. Αφορμή το ενδιαφέρον που βλέπω ότι υπάρχει για επικείμενο διαγωνισμό αλλά και όσα γράφονται σχετικά στα ΜΜΕ. Κάθε αφορμή καλή είναι.

Από τον Φεβρουάριο, ίσως και από Ιανουάριο του 2014 αναπαράγεται από τα ΜΜΕ το ίδιο ρεπορτάζ (70 ελεγκτές στην ΥΠΑ). Με σκόρπιες πληροφορίες, ενίοτε λανθασμένες. Λειτουργεί ως κράχτης για να πουλήσουν οι εφημερίδες τα ένθετα εργασίας.

Ο τελευταίος διαγωνισμός εγινε σύμφωνα με την προκήρυξη 2Γ/2007.

Η προκήρυξη του προτελευταίου ήταν λίγο διαφορετική, και του προηγούμενου από αυτόν πάλι διέφερε, άρα δεν είναι βεβαιωμένοι οι όροι του διαγωνισμού.

Άγνωστο είναι το πότε θα γίνει (αναμένει υπογραφή από συναρμόδιους υπουργούς εδώ και μήνες). Η Ένωση των ΕΕΚ πιέζει κυρίως για το διαγωνισμό, η ΥΠΑ είναι υποστηρικτική αλλά όχι και πολύ πιεστική προς το Υπουργείο.

Όσοι αναμένουν μπορούν απασχοληθούν με κάποια παιχνίδια της NATS. (Η δοκιμασία του ΑΣΕΠ είναι στο σχετικό ύφος αλλά όχι ίδια.)
 
Γεια σας...

Εν αναμονή του νέου διαγωνισμου...η ύπαρξη διαβήτη τύπου σε αποκλείει από τον διαγωνισμό...;

Και κατά δεύτερον...πότε περίπου να αναμένουμε το διαγωνισμό...μέχρι τέλος του έτους;
 
Παράλληλα, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, αποφασίσθηκε, με τους συναρμόδιους υπουργούς, να προχωρήσει άμεσα η διαδικασία πρόσληψης 32 ατόμων για την ενίσχυση του ανθρωπίνου δυναμικού του κλάδου Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας της Υ.Π.Α., ώστε να αντιμετωπισθούν στοιχειώδεις ανάγκες του κλάδου.

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... tisis.html
 
Αναρωτήθηκε κανείς άραγε γιατί τόση πίεση και απεργιακές απειλές για τις προσλήψεις και μάλιστα 70 τον αριθμό? Μήπως για να προλάβουν να βολέψουν τους ημέτερους πριν αποφασισθεί να εργάζονται και αυτοί 8 ώρες ημερησίως (όπως όλοι οι εργαζόμενοι) και όχι τέσσερες?
Πληροφοριακά οι Χειριστές των α/φων εργάζονται 48 ώρες την εβδομάδα εδώ και χρόνια με ώρες πτήσης ημερησίως 13 και 11 την νύχτα. Πληροφοριακά α μην ξεχάσω και οι οδηγοί των λεωφορείων τέσσερες ώρες εργάζονται.
 
Καταρχάς οι προσλήψεις θα είναι 32 και όχι 70. Θα ήταν 70 αν με τη διαθεσιμότητα αυτόματα δεν καταργούσαν τις οργανικές.
Ευτυχώς αναρωτήθηκες εσύ.
Έχεις λοιπόν αναρωτηθεί ΕΣΥ μήπως ότι η κίνηση, με προορισμό ελληνικό αλλά και υπεριπτάμενη, έχει πολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια;
Με συνταξιοδοτήσεις και τη διαθεσιμότητα έχει φτάσει σε οριακό επίπεδο σε αρκετά α/δ και το ΚΕΠΑΘ;
Και το επόμενα διάστημα βγαίνουν ολόκληρες σειρές σε σύνταξη;

Οι ώρες εργασίας είναι με νόμο ορισμένες και είναι ίδιες σχεδόν με όλη την υπόλοιπη Ευρώπη.
Και επειδή είσαι άσχετος να σου γράψω λοιπόν σε 24ωρη βάρδια ποια είναι τα ωράρια για να είσαι ενημερωμένος: 18:30-23:30, 23:00-8:00, 7:30-14:00, 13:30-19:00. Για συμπλήρωση του ωραρίου επίσης μπαίνουν έξτρα βάρδιες σε κάποια ρεπό μέσα στο μήνα.
Να βολέψουν ποιους ημετέρους παλικάρι μου; Ο διαγωνισμός (3 σταδίων από τους πιο απαιτητικούς -ειδικά το 2ο στάδιο) γίνεται υπό τον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠ και κανενός άλλου που μπορεί να φαντάζεσαι. Από τη στιγμή που ανέλαβε ο ΑΣΕΠ δεν έχει μπει ούτε ένας αναξιοκρατικά. Ούτε καν κόρες βουλευτών που έχουν προσπαθήσει κατά καιρούς.
 
Φίλε Spinal, βλέπω ότι γνωρίζεις καλά τις λεπτομέρειες. Προφανώς και εργάζεσαι με αυτή την ειδικότητα άρα και φυσικό είναι να υποστηρίξεις την εργασία σου.
Όσον αφορά το ωράριο απλά απαντώ στα δικά σου
18:30 - 23:30 =05:00 ώρες
23:00 - 08:00 =09:00 ώρες
07:30 -14:00 = 06:30 ώρες
13:30 - 19:00 = 05:30 ώρες
άρα σε μία βάρδια μόνο βλέπω 9 ώρες και προφανώς αναφέρεσαι σε ώρες απασχόλησης και όχι εργασίας.
Καλή ξεκούραση.
 
Top