Εικονικά τηλεχειριζόμενοι Πύργοι ελέγχου στην Ελλάδα

Κομματικό σανό τρωτέ μερικοί με γεύση κουτόχορτου!
Έφτασε το 2024 αλλά παραμένουν τα μυαλά στο 1984.
 
Σανο τρώτε( η γενική επιστρέφεται) οσοι δεν μπορείτε να δειτε τίποτα το ύποπτο σχετικά με το πήγαινε έλα των γερμανών της DFS και του διοικητή της ΥΠΑ, όπως αναφέρουν οι ΕΕΚ στο έγγραφό τους. ..δεν μπορείτε να δείτε τίποτα το ύποπτο οταν οι καθ'υλην αρμόδιοι (οι διευθυντες της ΥΠΑ) δεν έχουν ιδέα οτι το υπουργείο αναθέτει σε μια εταιρεία να κάνει μια μελέτη- μέσα σε 6 ημέρες παρακαλώ - που εγινε χωρίς να παρουν απαραίτητα στοιχεία. Εχεις κάποια αιτιολογία για τα παραπάνω ?
Σανό τρώτε, όπως τρώγατε και με το σκάνδαλο Siemens και εδώ παραθέτω τις δηλώσεις του εκλιπόντος Σοιμπλε περι άρνησης έκδοσης του καταζητούμενου Χριστοφοράκου στην Ελλάδα
Πώς αντέδρασε ο Σόιμπλε στην ερώτηση για Siemens και Χριστοφοράκο [βίντεο] - iefimerida.gr
Το παράδειγμα της Siemens δεν ειναι τυχαίο, αφού προκλήθηκα οσον αφορά την εμπλοκή των γερμανών κυβερνώντων σε θέματα διαφθοράς ιδιωτικών επιχειρήσεων...
Και τώρα μπορείς να γυρίσεις απο το άλλο πλευρό !!! Καληνύχτα !!
 
Σίγουρα κάποια εξαρτήματα απο τις κάμερες θα τα φτιάχνει η Siemens!
Να το σκάνδαλο!
Για την Siemens και τον Χριστοφοράκο καλό θα ήταν να απευθύνεις τα ερωτήματα σου στον σύντροφο Κόκκαλη.
Τον συνεργάτη της στην Ελλάδα ντε!
 
Ας αφησουμε τις θεσεις κα τα γραφομενα μας στην κριση των συμφορμιτων, αφου δεν θελεις να δεις την ουσια και υπεκφευγεις..συνηθειο αλλωστε !!!
 
Απο οσα εχουν γραφτεί ως τωρα, η ΥΠΑ δεν εχει εμπλακει στο ολο θεμα...καλο θα ειναι να διάβασεις τι γραφουν οι ΕΕΚ και θα σου λυθει η απορία !!!
«Η ΥΠΑ δεν έχει εμπλακεί», αλλά ο διοικητής της ΥΠΑ παρήγγειλε τη μελέτη. Αυτά παθαίνει όποιος ενημερώνεται από επερωτήσεις του Σύριζα και τις ανακοινώσεις των συνδικαλιστών.

Οι ΕΕΚ είναι δημόσιοι υπάλληλοι, η δουλειά τους είναι πολύ συγκεκριμένη, η Fraport δεν έχει την παραμικρή σχέση με το αντικείμενο της εργασίας των ΕΕΚ (εκτός αν οι ΕΕΚ τρώνε στον Γρηγόρη του αεροδρομίου, οπότε ιδού η σύνδεση, σύντροφοι!!).

Για τη Siemens εννοείτε την υπόθεση που μπήκε στο αρχείο χωρίς να προκύψουν ενδείξεις για κατηγορίες; Την υπόθεση για την οποία κάτι τυχοδιώκτες έστησαν τις κάλπες στη Βουλή; Την υπόθεση την οποία οι εν λόγω τυχοδιώκτες έχουν κάνει γαργάρα και δεν την αναφέρουν πια; Ε, κάποτε θα φτάσει και σ' εσάς η πληροφορία και δεν θα την ανασύρετε κάθε τόσο.

Επί της ουσίας, έχει περάσει μία εβδομάδα και κανείς από όσους ξεσηκώθηκαν δεν έχει δώσει συνέχεια. Μάλλον θα ξεσκίζουν τους κουραμπιέδες αποκαμωμένοι από τον κάματο της αντίστασης στα νεοφιλελεύθερα σχέδια των Γερμανών.
 
Ας αφησουμε τις θεσεις κα τα γραφομενα μας στην κριση των συμφορμιτων, αφου δεν θελεις να δεις την ουσια και υπεκφευγεις..συνηθειο αλλωστε !!!
Έχουν βγάλει συμπέρασμα οι συμφορουμίτες για το ποιοι είναι μηρυκαστικά και ποιοι δεν καταπίνουν τον κομματικό και συνδικαλιστικό σανό αμάσητο.
Νερό να πίνεις για να μην στεγνώσεις σύντροφε.
Καλή πρωτοχρονιά.
 
δυστυχώς αγαπητοί Ovelix και Karamitros Air, ειτε δεν διαβάζετε ελληνικά είτε δεν θελετε να απαντήσετε στα ερωτήματα που έβαλα παραπάνω.....
κυριε Ovelix, ο διοικητής της ΥΠΑ ειναι ενα πολιτκό προσωπο, διορίζεται απο τον εκάστοτε υπουργό μεταφορών και ειχε υποβάλλει παραίτηση ,μένοντας στη θέση του μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης του, που μαθαίνω οτι βρέθηκε και αναλαμβάνει σύντομα. Οταν λοιπόν μιλάμε για την ΥΠΑ, εννοούμε τους υπηρεσιακούς παράγοντες και δή, τους αρμόδιους διευθυντές των διευθύνσεων που έχουν λόγο για μελλοντικά σχέδια και remote towers. Αυτοί δήλωσαν άγνοια, απο οτι γράφεται στις ανακοινώσεις των συνδικαλιστών, τις οποίες δεν θέλετε να διαβάσετε. Οπως επίσης γράφεται οτι τοσο ο διοικητής της YΠΑ οσο και ο CEO της DFS ειχαν αλληλοεπισκέψεις, πιθανόν για να πιούν ενα καφέ...
Η κορωνίδα ομως ειναι οτι αν και υποτίθεται οτι ειστε γνώστες του αεροπορικού αντικειμένου, δεν ειστε σε θέση ειτε να καταλάβετε είτε να το χωνέψετε, οτι οι 6 ημέρες που μεσολάβησαν απο την υπογραφή της σύμβασης με την εταιρεία (που δεν φαίνεται να εχει προηγούμενο knowhow με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, μέχρι την παράδοση της μελέτης ειναι αστείο χρονικό περιθώριο για κάτι τοσο σοβαρό στον αεροπορικό χώρο και μάλιστα οταν δεν ζητήθηκαν στοιχεία απο τους αρμόδιους της ΥΠΑ...
H Fraport εμπλέκεται γιατί υπάρχει πρόβλεψη στη σύμβαση παραχώρησης οτι μπορεί η εταιρεία να προβαίνει σε προμήθειες αεροναυτιλιακών συστημάτων ...με τι αντάλλαγμα βέβαια !
Αντί λοιπόν να πάρουν 2-3 νέα radar που ζητάνε οι εργαζόμενοι γιατί αυτά που δουλεύουν ειναι πέραν της 20ετίας και χωρις ανταλλακτικά( αφού πλέον οι κατασκευαστυές δεν τα υποστηρίζουν), δινουν εύκολα 71 εκ ευρώ....πιθανόν για να τη βγούμε στους ευρωπαίους οτι τεχνολογικά ειμαστε πιό μπροστά απο αυτούς, αν και την ιδια στιγμή ειμαστε κατηγορούμενοι στο ευρωπαικό δικαστήριο, γιατι περαν των άλλων δεν έχουμε ακόμα υλοποιήσει το Datalink απο το 2014.
Κυριε Karamitros air, αλήθεια ποιό απο τα ερωτήματα που έθεσαν οι συριζαίοι και οι ΕΕΚ, θεωρείτε οτι δεν στέκει ?... συγκεκριμένα και με επιχειρήματα !!! Περιμένω απαντήσεις και οχι γενικόλογους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για το άτομό μου !
Υ.Γ. η ιστορία με τη Siemens έχει εναν Χριστοφοράκο που καταζητείται απο την Ελλάδα και βρήκε καταφύγιο οχι στη Λατινική Αμερική, αλλά στη "φίλη" Γερμανία. Και ο εκλιπών Soimple, έσπευσε να τον καλύψει.( το βιντεο άλλωστε με τις τότε δηλώσεις του δεν χωράει καμμία αμφιβολία για αυτο)... και να θυμίσω οτι αφέθηκε πρώτα να φύγει απο τη χώρα (κυρία Μπακογιάννη υπουργός Εξωρετικών) και αμέσως μετά βγήκε το ένταλμα σύλληψης...για όσους εχουν κοντή μνήμη !!
Καλή χρονιά σε όλους !!
 
Έχουμε και απάντηση της ΥΠΑ μέσω του Υπουργείου σε ερώτηση στη Βουλή, εδώ.
Εν ολίγοις, οι remote Πύργοι θα δουλεύουν συμπληρωματικά στους υπάρχοντες. Μάλλον.
 
ειναι απορίας άξιο, γιατί βάζουν σε πρώτη φάση τα 14 της Fraport και ΥΣΤΕΡΑ τα μικρότερα που ανήκουν στην ΥΠΑ... Για όσους γνωρίζουν περι remote towers αποτελεί πρωτοτυπία να θέλεις να εφαρμόσεις την τεχνολογία πρώτα σε μεγάλα και οχι σε μικρά αεροδρόμια, όπου εκει υπάρχει η σχετική αναγκαιότητα, αφού τόσο απο πελυράς μικρής κίνησης, οσο και υποστελέχωσης θα ηταν λογικό να ξεκινήσουν απο εκεί.. Ποσο μάλλον για να δουν στην πράξη τις όποιες δυσκολίες προκύψουν.. Το να επιμένουν να βάλουν πρώτα στα μεγάλα, αφού δεν το ζήτησε ΚΑΝΕΙΣ, συνεχίζει να προκαλεί αμφιβολίες ώς προς τις αγαθές προθέσεις του Υπουργείου.
 
Έιναι λογικό να ξεκινήσεις από ένα αεροδρόμιο με 2 πτήσεις την ημέρα και όχι ένα με 20;
 
Top