Egnatia Aviation

  • Thread starter Thread starter EGNATIA STUDENT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητοί φίλοι ή συνάδελφοι,αν μου επιτρέπεται κι εμένα ένα είδος άποψης,θα ήθελα να εκφράσω το γεγονός ότι ζούμε στην Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται.Όντως η EGNATIA
κάποτε αντιμετώπισε κάποια προβλήματα τα οποία φυσικά ξεπέρασε,όχι και τόσο αναίμακτα για το λόγο ότι μερίδα μαθητών της μετακινήθηκε στο νότο.Ένα αρνητικό αυτό.Επίσης ένα γνωστό μου
πρόσωπο απευθύνθηκε στην EGNATIA για εργασία κι ενώ του είπαν για τη θέση του εκπαιδευτή αέρος του πρότειναν τελικά θέση εκπαιδευτή εδάφους.Δεν προτίθεμαι να κατηγορήσω κανέναν,αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα,που είναι άσχημα και πρέπει να διορθώνονται μαζί με την όποια ερασιτεχνική νοοτροπία κάποιων κυρίων.Λογικό είναι βέβαια να υπάρχουν ευχαριστημένοι και δυσαρεστημένοι από μια εταιρία ή από μια σχολή.Αυτό συναντάται σε όλον τον κόσμο.Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι απλά η EGNATIA και η κάθε EGNATIA,για να μην νομίζουν κάποιοι ότι μεροληπτώ ή υποστηρίζω κάποια άλλη σχολή,είναι απλά μια ακόμα σχολή που ανήκει στην ελληνική πραγματικότητα.Μην τρελαθούμε εντελώς!!! Καμμία σχολή στην Ελλάδα δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι διακατέχεται από τον επαγγελματισμό ή την οργάνωση μιας OXFORD ή μιας JEREZ (πρώην BRITISH AEROSPACE FLYING COLLEGE).Ότι προσπαθούν όλες και το εννοώ όλες οι σχολές να παρουσιάσουν με σοβαρή προδιάθεση κάτι θετικό,αυτό το αντιλαμβάνεται ο καθένας.Από κει και μετά ο καθένας κρίνει και οφείλει να κρίνει με βάση το παραγόμενο έργο.

ΦΙΛΙΚΑ

ΝΙΚΟΣ 8)
 
Έτυχε και πέτυχα αυτό το σποτάκι της Εγνατίας στο youtube:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mzDK_mifSls

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κανένα σκοπό να δυσφημίσω ή να διαφημίσω και επίσης πως δεν έχω καμία σχέση με τη σχολή!

Παρατηρώντας το βίντεο είδα κάτι το οποίο με ενόχλησε και μου έδωσε την αφορμή για σχολιασμό. Πώς μπορεί μία σχολή να εγγυηθεί επαγγελματικής αποκατάστασης, συγκεκριμένα στο βίντεο αναφέρεται ''ΣΙΓΟΥΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ'' ? Δηλ. όλοι οι απόφοιτοί της έχουν εγγυημένα εξασφαλίσει την δεξιά θέση μετά το πέρας της εκπαίδευσης?
Είναι ενοχλητικό να έχεις ο ίδιος τελειώσει την εκπαίδευση, να γνωρίζεις τη σημερινή πραγματικότητα, να έχεις χρέος 80k € χωρίς δουλειά, τα πτυχία σου να ξεφτίζουν με το χρόνο και να βλέπεις ορισμένες σχολές να μηχανεύονται τέτοιους τρόπους για να εκμεταλλεύονται τα όνειρα παιδιών. Οι συνθήκες εύρεσης εργασίας αυτή τη περίοδο στην Ευρώπη είναι δυσμενέστατες ακόμη και για έμπειρους χειριστές (για την Ελλάδα ούτε λόγος)... Ακόμη και να είσαι απο τους λίγους ''τυχερούς'' που θα μπουν στην Easyjet ή στη Ryanair για παράδειγμα, τα συμβόλαια που προσφέρουν είναι αθλιότατα! Αλλιώς τα φανταζόμουν κι εγώ όταν ξεκινούσα αλλά η πραγματικότητα βαράει αλύπητα! Τι άκρες έχει λοιπόν η Εγνατία και μπορεί να προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση σε όλους τους απόφοιτούς της?

Φιλικά
 
φιλε jetpipe ,

νομίζω απαντάς στο ερώτημα που θέτεις
,εάν δηλαδή υπάρχει η επαγγελματικη αποκατασταση σιγουρη,
με τα λεγομενα σου, που με βρισκουν να συμφωνω μαζι σου.
Ειναι ενα καθαρα διαφημιστικο παραπλανητικο βιντεο, και οχι μονο αυτο
παιζουν με νουμερα και στατιστικα δινοντας την εντυπωση
στον καθενα οτι θα ειναι στο 80% των αποφοιτων που βρισκουν
δουλεια.....υπαρχει ομως και το 20%.
Ακρες δεν εχουν ωστε να προωθουν μαθητες μιας και εαν υπηρχε αυτο,
θα ηταν η καλυτερη τους διαφημιση αλλα απλα περιοριζονται σε παραπλανητικα σποτακια
με μηνυματα οπως "σιγουρη επαγγελματικη αποκατασταση" κτλπ

Το μετα πτυχιου δεν τους ενδιαφερει, η αποκτηση μετρα γι αυτους
αλλα και για ολες τις αλλες σχολες γιατι εκει τα τσεπωνουν.

συνεπως στην συγκεκριμμενη σχολη η αεροπορική παιδεια των
διοικητικων στελεχων και παλι τονιζω των διοικητικων στελεχων
τις ισούται = με ΜΗΔΕΝ οπου αιεν υψικρατειν αυτο και σας
το λεει ατομο το οποιο εχει περασει απο τα << θρανια τους>> για CPL/IR
ΚΑΙ τους εχω δει απο κοντα.

ψωναρες κοινος(για να μην τους αποκαλεσω απατεωνες που ταζουν λαγους με πετραχιλια)
και σε περπτωσει που καποιοι αλλοι συναδελφοι/μαθητες θελησουν να με διαψευσουν
, τα ακουω βερεσέ.


προσοχη με την συγκεκριμμενη σχολή
 
Προσωπικά γνωρίζω 2 άτομα dropouts απο σχολή εξωτερικού οι οποίοι πήγαν Egnatia και τελείωσαν.. Το κυριότερο είναι οτι ακόμα και το κόστος είναι το ίδιο με modular schools που έχουν δεκαετίες εμπειρίας στην αεροπορική εκπαίδευση (Cranfield, BCFT etc) αλλά και πολυ λίγο φθηνότερη απο το modular της CTC και της FTE Jerez.. Τώρα αν το θέμα επιλογής σχολής είναι το επίπεδο Αγγλικών να υπενθυμίσω οτι στην αεροπορία χρησιμοποιείται η Αγγλική οπότε ή θα πρεπει να βελτιωθεί η χρήση της η να επανεξετασθεί το θέμα καριέρα.

Για να προλάβω σχόλια δεν έχω συμπεριλάβει το κόστος διαμονής στην Αγγλία γιατί:

1) εξαρτάται με το άτομο και την περιοχή
2) δεν έχει να κάνει με την καθ' εαυτού εκπαίδευση
3) και στην Ελλάδα πληρώνουμε διαμονή

Η προσωπική μου γνώμη, επειδή η εκπαίδευση στο αντικείμενο δεν συμπεριλαμβάνει μόνο ILS approaches, diversions και cruise checks αλλά και lifestyle, airmanship, επίπεδο σκέψης, situational awareness καλό θα ήταν ένα τόσο σοβαρό investment σε καριέρα να γίνει σε σχολή με εμπειρία, διεθνή αναγνώριση απο τον αεροπορικό χώρο και σε ανάλογο competitive περιβάλλον. My 2 cents opinion - chuck it, or keep it..
 
Παιδια μην υπερβαλουμε με την αεροπορικη εκπαιδευση... Ο πιλοτος δεν ειναι και κανενας πυρηνικος φυσικος.. Οδηγος ιπταμενου λεωφορειου εισαι, οπου και να πας θα το μαθεις. Γι αυτο η μοναδικη παραμετρος το κοστος!!!!! Προσωπικα δε θα πληρωνα σε καμια περιπτωση 60000 ευρω για ATPL οτανυπαρχουν σχολες που το εχουν 30000-40000
 
Μάλιστα, οδηγός ιπτάμενου λεωφορείου με εκατοντάδες ζωές στα χέρια σου.. Το να μάθεις να πετάς είναι εύκολο - effect of controls είναι 2ωρο μάθημα. Drills, failures, emergiencies και χρόνια εμπειρίας είναι αυτα που σε κάνουν χειριστή αεροσκαφών. Τώρα εάν κάποιος πιστεύει οτι το επάγγελμα σχετίζεται με ιπτάμενα λεωφορεία ας πάει σε bus class σχολή να δούμε τι captaincy θα αποκτήσει - αν θα πετάει το αεροσκάφος η αν θα τον πετάει..
courses for horses που λένε.. Γιατί να πάρεις Lexus όταν μπορείς να πάρεις Mitsubishi?

Παρεμπιπτόντως, οι εκπαιδευτές στις σχολές διεθνούς βεληνεκούς είναι με δεκάδες χιλιάδες ώρες σε εκπαίδευση και jets και εκπαιδεύουν γιατί τους αρέσει και το αγαπούν - στις μικρές σχολές οι εκπαιδευτές είναι άνεργοι πιλότοι, hour builders που πληρώνονται μέχρι να εξασφαλίσουν μια θέση αριστερά.. δεν λέω οτι δεν μαθαίνεις απο τέτοιους εκπαιδευτές αλλά η εμπειρία που μπορείς να έχεις απο κάποιον που έχει ασκήσει το επάγγελμα που θές να κάνεις είναι απερίγραπτη.. Safe landings σε όλους ο,τι και να επιλέξετε..
 
Όταν αναφέρονται αυτές οι επιπόλαιες απόψεις από τον κ. koulis κι όχι μόνο, ως απάντηση των σχολίων του petnik, αντιλαμβάνομαι συνολικά από διάφορες διαχρονικές τοποθετήσεις συγκεκριμένων μελών στο φόρουμ αλλά και π.μ, ότι υποβόσκει κάποιας μορφής ιδιοτελούς καμπάνιας προς υποψηφίους σπουδαστές, οι οποίοι ίσως και εν αγνοία τους, πείθονται αναφορικά με την επιλογή Σχολών/Σπουδών, κυρίως για modular, του τύπου….PPL σε Αερολέσχες στην Πελοπόννησο, build up στην Αττική, CPL κλπ σε κάποιες φαστφουντάδικες Σχολές των ΗΠΑ, type rating και line πληρωμένο στην Αφρική κ.ο.κ…, με άγνωστο πραγματικό τελικό κόστος συγκριτικά με το πληρέστερο integrated των καλύτερων και πλέον αναγνωρισμένων Αεροπορικών Ακαδημιών στο κόσμο και οπωσδήποτε με παντελώς αβέβαιο το επαγγελματικό τους μέλλον.
Φίλε Koulis ξαναδιάβασε προσεκτικά τι αναφέρει παραπάνω ο petnik στις δυο τοποθετήσεις του, μήπως καταλάβεις ουσιαστικά το νόημα των όσων γράφει καθώς και για τους λόγους του αναλογικά μεγάλου αριθμού αποτυχίας υποψηφίων σε διαγωνισμούς πρόσληψης, γεμίσαμε ισπανούς, ιταλούς , τσέχους κ.α
Κυρίαρχο στην Αεροπορία είναι η πληρέστερη και αρτιότερη up to date απόκτηση/μάθηση των Θεωρητικών Γνώσεων και ο υψηλός ταυτόχρονα συνδυασμός εφαρμογής των με τις δεξιότητες και την Πτητική Εκπαίδευση του σπουδαστή και η δια επαγγελματικού του βίου συνεχής μελέτη και εκπαίδευση, διότι αυτό απαιτεί η τεχνολογική εξέλιξη του μέσου και η ασφάλεια πτήσεων, η οποία καμία σχέση έχει με τα φαιδρά περί λεωφορείων και πυρηνικών φυσικών.
Και για να μην αμφισβητείς και κατηγορείς αργότερα την Greek mentality, περί αναξιοκρατίας, ευνοιοκρατίας, «βυσμάτων» κλπ, που συνήθως οι «κουμπούρες» και οι «μέτριοι» υποστηρίζουν, πρόσεξε μεταξύ των άλλων και την παρακάτω φράση του petnik, αρκεί να είσαι ικανός κιόλας, οι εποχές του ray ban και της μαγκιάς έχει παρέλθει.
#quote#
καλό θα ήταν ένα τόσο σοβαρό investment σε καριέρα να γίνει σε σχολή με εμπειρία, διεθνή αναγνώριση απο τον αεροπορικό χώρο και σε ανάλογο compettive περιβάλλον
#unquote#
Καλό χειμώνα
 
Τα παντα ειναι χρηματιστηριο και φουσκες. Για παραδειγμα το καλυτερο πανεπιστημιο του κοσμου, το harvard ειχε τον Παπανδρεου να κανει διαλεξεις για το <<πως μπορεις να καταστρεψεις μια χωρα σε λιγους μηνες!!!>>. Και καποια θυματα (οχι τα ιδια αλλα οι μπαμπαδες τους..) πληρωνουν αδρα για να τον ακουν και να παρουν πτυχιο το οποιο υποτιθεται ειναι απο τα πιο αναγνωρισμενα στον κοσμο! Ζουμε σε μια κοινωνια των υπερβολων.. Με 120 ευρω για μια ωρα πτησης με τον Μποζνο θα μαθεις οσα δε θα σου μαθουν οι καλυτερες σχολες της Ευρωπης!
Προσωπικα για να μην κατηγορηθω για σκοπιμοτητες ειμαι ερασιτεχνης (PPL) και νοικιαζω που και που κανενα cessna για να πηγαινω βολτες. Παρολα αυτα εχω πληρη εικονα της επαγγελματικης πραγματικοτητας εχοντας επαφη με τον αεροπορικο χωρο πολλα χρονια..
 
Η συζήτηση γίνεται απ' ότι υποθέτω για το επαγγελματικό κομμάτι των σχολών. Αν δέν έχεις σχέση με professional training πώς μπορείς να έχεις γνώμη επί του θέματος; Στη περίπτωση του PPL θα συμφωνήσω οτι είναι δίπλωμα αερολεωφορείου - σε παει απο Α σε Β με πολλά restrictions και λίγα rules. To commercial κομμάτι αποτελείται απο 14 θεωρητικά , 3 ratings και ένα παραπάνω δίπλωμα. Night/MEP/IR + CPL .. σε αυτό το κομμάτι εκπαίδευσης στόχευε το σχόλιό μου - Αν κάποιος θέλει να πάρει το PPL του φυσικά θα πρότεινα αερολέσχη λόγω κόστους και μόνο (δλδ πάλι, οι medium range σχολές κατ' εμέ είναι καλές μόνο για conversions)
 
Ειλικρινά με έπιασε πονοκέφαλος διαβάζοντας τόσες σελίδες σε αυτό το θέμα, γεμάτες κόντρες, διαφωνίες, ανθρώπους να προκαλούν άλλους ανθρώπους και εκείνοι με την σειρά τους να ψάχνουν να βρουν αποδεικτικά στοιχεία κλπ. (moderators και πάλι I am talking to you).

Έχω αρχίσει να καταλαβαίνω πως όλοι στην χώρα μου θέλουν να σου φάνε τα χρήματα, και πως δεν υπάρχουν ικανοί άνθρωποι να προσφέρουν τίποτα, καταντάει βαρετό, το ίδιο τραγούδι να παίζει ξανά και ξανά.


Τέλος πάντων, πάει ένας χρόνος από το τελευταίο ποστ, γνωρίζει κανείς πως τα πηγαίνει αυτή η σχολή? Έχουμε κάποιο νέο? Ελπίζω να τα πηγαίνουν καλά.
 
Top