Εφαρμογή γνώσεων από F.S. σε real emergency situation

  • Thread starter Thread starter MIKE512
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λόγω του συγκεκριμένου τοπικ και επηρεασμένος απο το Mayday, ειπα να προσπαθήσω αναγκαστική προσγείωση στο FS ως εξής.
Πήρα ενα 737-400 με flight plan IFR Βαγδάτη-Τεχεράνη. Ξεκινώντας στο apron της Βαγδάτης, ενεργοποίησα το FS Passengers. Λόγω του ότι η Βαγδάτη είναι στα dangerous airports του FS Passengers, με το που ενεργοποιήθηκε το προγραμμα άρχισαν να ακούγονται βόμβες, σφαίρες, πολυβόλα κλπ.
Μετά τα διαδικαστικά με το ground και τον πύργο απογειώθηκα απο τον 33. Με το που σηκώθηκα άκουσα τις πρώτες σφαίρες στο εξωτερικό μέρος της ατράκτου και δευτερόλεπτα αργότερα ο συγκυβερνήτης με ενημέρωσε ότι έχασα όλα τα υδραυλικά από ριπές πολυβόλου. Παρόλα αυτά συνέχισα αλλά λιγο αργότερα έχασα τον αριστερό κινητήρα και τρύπησε και η δεξαμενη καυσίμων. Εκεί απενεργοποίησα τον αυτοματο πιλότο και ανακοίνωσα "Mayday" γυρνώντας πίσω στο αεροδρόμιο της Βαγδάτης εν μέσω βολών απο το έδαφος και εν χορώ "sink rate", φωνές συγκυβερνήτη και ουρλιαχτά επιβατών στην καμπίνα. Τότε ήρθε και το κερασάκι στην τουρτα. Σφαίρες έσπασαν ένα τζάμι στο κοκπιτ, και μεσα σε τρομερή φασαρία απο τον αέρα, όλο το πανελ έσβησε και οι επικοινωνίες κοπηκαν (δεν κατέβαιναν ούτε οι ρόδες). Κατευθήνθηκα visual στο αεροδρόμιο αλλά με πολύ μεγάλη ταχύτητα (αφου δεν λειτουργουσαν και πολλά στο αεροσκάφος) και παρ'ολη τη φιλότιμη προσπάθεια να το προσγειώσω με την κοιλιά, είχα ένα τραγικότατο crash.

Τι θέλω να πω με όλα αυτά:
Προφανώς τόσο καιρό μιλάγαμε για emergency καταστάσεις σε πραγματική πτήση, αλλά κανείς δε μίλησε αν μπορεί να τα βγάλει πέρα ακόμα και σε emergency του FS!!! Δε λέω, αυτά που συνέβησαν στο σενάριο του FS ήταν έσχατη περιπτωση (πολλά failures μαζεμένα) αλλά για φανταστείτε τα μισά απο αυτά σε κανονικό αεροπλάνο και έναν simmer στη θέση του κυβερνήτη... :hello?:
 
gia to thema epeidi exw zisei kai to ena kai to allo dld fs kai reallity apla den uparxei apolutws kamia sxesi. to mono pou mborei na prosomeiwsei einai ta systems ena kalo add on tpt parapanw. kai i ptisi den einai mono na patas koumbakia. poso mallon ena distress. edw professional pilotoi arketes fores den mboroun na antapekselthoun pou exoun 1000ades wres se real etairies kai oxi virtual. poso mallon enas pou paizei ayto to paixnidi giati gia paixnidi prokeitai stin teliki.
 
g

sky hawk

exis dikion ine ena game,se ayto pano omos proslamvanoyn pilotous(aegean),ke tous ekpedevoun poles fores>.

Nomizis akomi oti ine ena pexnidi? :stupid:
Den leo,oti boris na niosis pos ine na petas real to aeroplano,aloste i idia i fisiologia tou anthropou den to epitrepi.

skepsou pantos<<an stin teliki ine pexnidi>> :wink:

episis iparxoun 2 megales katigories flightsimmers.Eine ekini pou pezoun simulator ke ekini pou petane simulator,exartate apo esena poso sovara tha to dis.

Sekamia periptosi then leo oti enas simmer ine ikanos na petaxi real ena aeroplano.
 
johnyk":3fnkgyh0 said:
Επίσης γνώμη μου....αν θέλετε πραγματικά να δοκιμάσετε τις δυνατότητες σας στην πραγματική πτήση....αν και το simulator 737 ακούγετε φοβερό...θα πρότεινα κάτι απλό και οικονομικό.....για πηγαίνετε μια βόλτα στην τοπική σας αερολέσχη...και δοκιμάστε να προσγειώστε όχι τα 40.000kg tou 737 αλλά τα 500kg ενός Cessna...

Χαιρετισμούς!
Γιάννης
[offtopic]
εμένα και στο fs μου φαίνεται πιό ευκολο το 747 απο το cessna 172...
τα μικρά μου φαίνονται μυγιάγγιχτα και υπερ-ευαισθητα, ενω σε ενα 747 και να πηδας πανω στο πηδάλιο (λεεεμε τωρα) δεν καταλαβαίνει και πολλά...
 
Μα φυσικά FS και πραγματικότητα δεν έχουν καμια απόλυτος σχέση.. αυτό δεν είναι καινούργιο. Τώρα, εάν το FS είναι παιχνίδι η είναι εξομοίωση αυτό είναι άλλο θέμα. Υπάρχουν άτομα που το βλέπουν σαν παιχνίδι, παίρνουν το joystick και "βαράνε" δυο-τρία loops στον εικονικό αέρα και είναι ευχαριστημένοι, υπάρχουν όμως και άλλοι simmers που το "βλέπουν" σαν εξομοίωση. Μην ξεχνάμε ότι μέσα από το FS μπορούμε να μάθουμε και να πάρουμε μια ιδέα για το τι είναι air navigation, και όχι μονο αυτό, υπάρχουν και αλλα διαφορα topics, μέσα από το πρόγραμμα, που σίγουρα ικανοποιούν τον hardcore simmer. Βεβαια όλοι μας ξέρουμε ότι με διαφορα addons αεροσκάφη, μπορούμε ακόμα να προγραμματίσουμε μέσο FMC SIDs και STARs που μας φέρνουν ακόμα ποιο κοντά στην εικονική πραγματικότητα.
Ένα είναι σίγουρο, ένας simmer μπορεί να "διαβάσει" τα όργανα ενός αεροσκάφους αν έχει την τύχη και μπει στο cockpit και μονο αυτό, το FS θα του έχει προσφέρει κάτι.. αυτό όμως που δεν ξέρουμε είναι εάν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει σε μια επείγουσα κατάσταση. Εγώ νομίζω πως όχι διότι δεν θα έχει την πείρα και όπως έχουν πει και άλλοι σε αυτό το thread, παίζουν και άλλοι πολλοί παράγοντες.

Πάνος
 
pilot767 sumfwnoume apolutws. by the way i Aegean xrisimopiei to fs tis jeppesen kathara gia tracking vors/ndbs klp klp kai oxi gia flight handling kai performance.
 
Πιστευω οτι αυτη η σκεψη εχει περασει απο το μυαλο αρκετων fsims (οπως και απο το δικο μου αλλωστε,ποτε ομως εν ωρα πτησης :shock: )
και η αποψη μου ειναι οτι δεν πιστευω οτι ενας εμπειρος simmer θα τα καταφερει σε emergency γιατι εχει να αντιμετωπισει προβληματα πολλα και ταυτοχρονα και ολα αυτα υσχιουν αν ο simmer που καλειται να τα βγαλει περα ειναι ο ποιο ψυχραιμος ανθρωπος στο κοσμο.Σε τετοιες περιπτωσεις πιστευω οτι ξεχνας πως ενεργοποιειται ο Α/Π ,με λιγα λογια πιστευω οτι ενας simmer εχει προχωρημενες γνωσεις σε θεματα χειρισμου ενος flire by wire αλλα δεν νομιζω οτι ειναι σε θεση να τα εφαρμοσει σε μια emergency κατασταση,και πιστευω οτι η emergency κατστασεις ποτε δεν διαρκουν κατα μεσο ορο πανω απο 15-25 λεπτα,χρονος υπερβολικα λιγος για την οποια εξοικιωση απατειται.
 
Top