Εφαρμογή γνώσεων από F.S. σε real emergency situation

  • Thread starter Thread starter MIKE512
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με το που διάβασα αυτο το topic του cavo_paradiso, φαντάστηκα τον εαυτό μου στα χειριστήρια ενός Β747 και να κάνω ένα τέλειο landing στο LGAV!!!
Δεν ασχολούμαι τόσο πολύ με το FS αν και έχω το PMDG Β747 δεν έχω "ξεκοκκαλίσει" ακόμα τα εγχειρίδια. Μετά απο τα 5 λεπτά φαντασίωσης της όλης φάσης, έπεσα σε αυτό το forum-->

http://www.airliners.net/discussions/ge ... n/3213432/

Δείτε τι χαμός γίνεται, επειδή ένας First Officer προσγείωσε μόνος του το 757 της Continental επειδή ο κυβερνήτης πέθανε... πολλοί πιστεύουν ότι είναι ήρωας!?

Εγώ ξέρω, ότι δεν μπορώ να το προσγειώσω, έστω και αν βρισκόμουν σε μια σχετικά ήρεμη κατάσταση, παρά το γεγονος ότι το πλήρωμα διακυβέρνησης βρίσκετε "εκτός μάχης"! Τώρα αν ένας έμπειρος flight simmer σε πραγματικές συνθήκες το κατάφερνε, τότε όντως θα είναι ένας ήρωας. Άλλα μέχρι να βρεθεί ένα αεροσκάφος σε τέτοια κατάσταση όλα θα αναλύονται μέσω forum, καλή ώρα όπως τώρα!
 
ένας flight simmer ου ξέρει πολύ καλα τα procedures και την FMC του 737 δεν μπορεί γενικά να πετάξει καλύτερα ενα 737 απο έναν PPL?
ενας PPL θα τους σκοτώσει, δεν θα ξέρει τις διαδικασίες για συμπίεση καμπίνας (ενας fsim. τουλάχιστον θα το γυρίσει στο auto και θα βάλει cruise altitude), δεν θα ξερει τίποτα απο FMC ή αυτόματο πιλότο, τίποτα απο overhead κλπ...[/list]
 
flying_sotoman":39c7b6xw said:
ένας flight simmer ου ξέρει πολύ καλα τα procedures και την FMC του 737 δεν μπορεί γενικά να πετάξει καλύτερα ενα 737 απο έναν PPL?
ενας PPL θα τους σκοτώσει, δεν θα ξέρει τις διαδικασίες για συμπίεση καμπίνας (ενας fsim. τουλάχιστον θα το γυρίσει στο auto και θα βάλει cruise altitude), δεν θα ξερει τίποτα απο FMC ή αυτόματο πιλότο, τίποτα απο overhead κλπ...[/list]

Αν φτάσει η κατάσταση να εξαρτάται από εσένα-εμένα-τον άλλον στο αεροπλάνο τα πράγματα είναι σκούρα έτσι και αλλιώς.. Ενας που έχει ppl θα ξέρει σίγουρα να πετάξει το αεροπλάνο και δεν θα ασχοληθεί με procedures κλπ.. Ποιος νοιάζεται για το FMC και τον αυτόματο πιλότο και την συμπίεση κλπ κλπ; Κατεβάζεις το αεροπλάνο χαμηλά και το πετάς manually εξ όψεως καταρχήν.. Αν κάτσεις στο emergency να ασχοληθείς με το fmc, να του αλλάξεις πορείες, να ασχοληθείς με τον αυτόματο πιλότο κλπ πιστεύω οτι το έχασες το παιχνίδι..
 
Ενας fsimmer δεν μπορει να το προσγειωση με καμια πιθανοτητα σε emergency κατασταση.Σε τετοιες καταστασεις δεν μπορουν να προσγειωσουν εμπειροι πιλοτοι θα το προσγειωση ενας φανατικος virtual pilot.

Ακραια περιπτωση
Αν πεθανουν οι χειριστες και το αναλαβει ενας μη επαγγελματιας και ενημερωση το ATC, o πυργος θα ενημερωσει τους υπευθυνους και αν αυτοι δεν σιγουρευτουν για την απολυτοι επιτυχια να ξερεις οτι σιγουρα θα σηκωσουν δυο μαχητικα για αναχαιτηση.
 
killerwing":3kjj7vr3 said:
Ενας fsimmer δεν μπορει να το προσγειωση με καμια πιθανοτητα σε emergency κατασταση.Σε τετοιες καταστασεις δεν μπορουν να προσγειωσουν εμπειροι πιλοτοι θα το προσγειωση ενας φανατικος virtual pilot.
Μήπως ο καθένας απαντάει σε διαφορετική ερώτηση? Η αρχική ερώτηση περιόρισε το emergency στην απουσία των κανονικών χειριστών. Δεν ανέφερε κάτι για άλλες "καταστάσεις" που δεν μπορεί να προσγειωθεί ένας επαγγελματίας.

Ακραια περιπτωση - Αν πεθανουν οι χειριστες και το αναλαβει ενας μη επαγγελματιας και ενημερωση το ATC, o πυργος θα ενημερωσει τους υπευθυνους και αν αυτοι δεν σιγουρευτουν για την απολυτοι επιτυχια να ξερεις οτι σιγουρα θα σηκωσουν δυο μαχητικα για αναχαιτηση.
Αυτό γίνεται πλέον σχετικά συχνά, αν και δεν πρόκειται ακριβώς για αναχαίτιση. Μήπως εννοείς "κατάρριψη"? Δεν νομίζω ότι η κατάρριψη είναι η πρώτη επιλογή.

Μέχρι στιγμής αναφερθήκαμε στον fsimmer. Μήπως πρέπει να δούμε πως θα αντιμετωπίσουν οι αρχές ένα τέτοιο ενδεχόμενο ? Εγώ φαντάζομαι ότι αν υπάρχει κάποιος χειριστής αμφιβόλου ικανότητας θα γίνουν τα εξής:

1. Θα φέρουν στον ασύρματο έναν εκπαιδευτή (αν βρούν) ή πολύ έμπειρο χειριστή του τύπου. Αυτός θα πρέπει κυρίως να αντιμετωπίσει το θέμα της έλλειψης ψυχραιμίας και αυτοπεποίθησης, αφού μιλάμε για "έμπειρο" fsimmer, όσον αφορά τις διαδικασίες, το IFR και τα τεχνικά.

2. Θα απογειώσουν δυο μαχητικά τα οποία θα τον συνοδεύουν.

3. Θα περιορίσουν ή θα εκτρέψουν τις κινήσεις άλλων αεροσκαφών ώστε να του δώσουν χώρο για ελιγμούς.

4. Με βάση την αντίδραση σε πρόσφατα συμβάντα, θα απογειωθούν 1-2 super puma και θα πάρουν πορεία ώστε να μπορούν να επέμβουν άμεσα.

5. Θα τον περιμένουν στο αεροδρόμιο 5 πυροσβεστικά οχήματα και όσα ασθενοφόρα μπορούν να διατεθούν.


Τώρα ως προς το αεροδρόμιο υπάρχουν δυο δυνατότητες:

α) Να τον καθοδηγήσουν να προσπαθήσει να προσγειωθεί σε κανένα σχετικά απόμερο στρατιωτικό αεροδρόμιο, π.χ. Καστέλι, Τανάγρα με σχετικά εύκολο long final. Εδώ υπάρχει συνήθως GCA αλλά ο fsimmer δεν είναι εξοικειωμένος με τη διαδικασία ούτε ο χειριστής του GCA με τις απαιτήσεις ενός μεγάλου αεροπλάνου, ενώ στα περισσότερα δεν υπάρχει radar προσέγγισης.

β) Να τον καθοδηγήσουν σε κάποιο πολιτικό αεροδρόμιο με radar προσέγγισης - και αυτή η λύση είναι προβληματική γιατί πρόκειται για πολυσύχναστα αεροδρόμια κοντά σε πόλεις.

Το ιδανικό αερδρόμιο θα ήταν αυτό που συνδυάζει radar προσέγγισης, ILS και ταυτόχρονα είναι απόμερο - δεν νομίζω να έχουμε τέτοιο προς το παρόν. Σίγουρα η τελική απόφαση θα εξαρτηθεί από τις καιρικές συνθήκες.

Σχετικά με τη διαδικασία προσγείωσης, πιστεύω ότι θα προσπαθήσουν να τον καθοδηγήσουν σε long final.
 
Πολλά γραφτήκαν εδώ για αναχετηση, καταρηψη Κτλ είναι δυνατόν κάποιος υπευθηνος εναερίας κυκλοφορίας, οι αρχές του κράτους ένας υπουργός η προθυπουργος να προεξοφλήσουν 150 ίσος και παραπάνω ζώνες?? Δεν μπορώ καν να το φανταστώ!


Ας αλλάξουμε λίγο το σενάριο. Ο simmer είναι σε πανικό και η προσγείωση σε αεροδρόμιο φέρνετε δύσκολη τι άλλες επιλογές έχουμε? Θάλασσα πχ? Η κάποια πλαγιά/κάμπο? Έχουνε υπάρξει επιζησαντες από παρόμοια προσγείωση-προσθαλάσσωση?
ποιες πιθανότητες happy end προσθαλάσσωσης σκεπτόμενοι ότι ο simmer μπορεί να ενεργοποιήσει και να χειριστεί αρκετά από τα συστήματα? Προσθαλάσσωση VS προσγείωση???
 
MIKE512":2ccel7xs said:
Πολλά γραφτήκαν εδώ για αναχετηση, καταρηψη Κτλ είναι δυνατόν κάποιος υπευθηνος εναερίας κυκλοφορίας, οι αρχές του κράτους ένας υπουργός η προθυπουργος να προεξοφλήσουν 150 ίσος και παραπάνω ζώνες?? Δεν μπορώ καν να το φανταστώ!

Βεβαιος,αν ενα αεροπλανο με 50 τονους καυσιμο ajet πεσει στην αθηνα 200 οικοδομικα τετραγωνα θα αφανιστουν, ξερεις ποσο κοσμακη θα φαει ενας virtual πιλοτος,? την αλλη μερα θα πεσει η κυβερνηση........θα γινει τρελος ντορος.

Ας αλλάξουμε λίγο το σενάριο. Ο simmer είναι σε πανικό και η προσγείωση σε αεροδρόμιο φέρνετε δύσκολη τι άλλες επιλογές έχουμε? Θάλασσα πχ? Η κάποια πλαγιά/κάμπο? Έχουνε υπάρξει επιζησαντες από παρόμοια προσγείωση-προσθαλάσσωση?
ποιες πιθανότητες happy end προσθαλάσσωσης σκεπτόμενοι ότι ο simmer μπορεί να ενεργοποιήσει και να χειριστεί αρκετά από τα συστήματα? Προσθαλάσσωση VS προσγείωση???

το ποιο ευκολο ειναι η προσγειωση σε αεροδρομιο, η προσθαλασσωση, η προσγειωση σε βουνοπλαγια μονο 5% πετυχαινεις με επιτυχια.
φανταζεσαι να ακουμπα το αεροπλανο με 160kt στην επιφανεια της θαλασσας ή να ακουμπα ενα ανωμαλο δρομο,και στις δυο περιπτωσεις θα διαλυθει θα κομματιασθει το αεροσκαφος.[/quote]
 
Το μόνο πλεονέκτημα που θα έχει ο FS χρήστης σε σχέση με έναν άσχετο είναι ότι ο FS χρήστης θα ξέρει ποιο λάθος περίπου ειναι αυτό που τον σκότωσε.
 
Top