SomethingWild
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 31/03/2010
- Μηνύματα
- 99
- Likes
- 16
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- NDC
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
15/04//2010
OB 147 : SKG ---> PFO
Ώρα αναχώρησης : 17:30
Ώρα άφιξης : 19:15
Αεροσκάφος : BOEING 737-800
Νηολόγιο : YR – BIΑ
Θέση : 10Α
Γύρω στις τέσσερις το απόγευμα ήμασταν στον Κρατικό Αερολιμένα Θεσσαλονίκης “Μακεδονία”, και έλεγχος εισιτηρίων από την υπάλληλο της Olympic Handling.
Δίπλα της καθόταν και την παρακολουθούσε μια κυρία, πιθανώς υπεύθυνη της εταιρίας Blue Air.
Όλα καλά και ωραία, αλλά χωρίς να μας βάλει το ειδικό ταμπελάκι για τις χειραποσκευές που θα είχαμε πάνω στο αεροσκάφος, στο τέλος μας τονίζει πως η ώρα επιβίβασης θα ξεκινήσει στις 16:30, το οποίο και σημείωσε με το στυλό πάνω στην κάρτα επιβίβασης (μια ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης; ) και μας προτρέπει να είμαστε οπωσδήποτε εκεί! (μην ξεχαστούμε πουθενά και αργήσουμε !!! )
Για να πω την αλήθεια χάρηκα, μιας και η πρώτη σκέψη μου ήταν πως θα έρθει το αεροσκάφος από το Βουκουρέστι νωρίτερα και με συνοπτικές διαδικασίες θα μπαίναμε “τσακ-μπαμ”! (αχ και να 'ξερες !!!!)
Εκείνη την ώρα υπήρχε και η πτήση ΑΖΙ 775 της ASTRA Airlines
για Σεβίλλη, και να φωνάζουν επανειλημμένα από τα μεγάφωνα 3 επιβάτες να προσέλθουν άμεσα στην έξοδό τους.
(Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς τους ανθρώπους! :evil: Πού πάνε και ξεχνιούνται??? )
(Μάλλον ώρα να αναλυθεί και στη θεματική κατηγορία για την συμπεριφορά των Ελλήνων επιβατών;https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=16&t=6944&st=0&sk=t&sd=a&start=30 )
Πως βλέπω κάποια στιγμή τον πίνακα αφίξεων, και παρατηρώ πως η πτήση ΟΒ 247 από το Βουκουρέστι, που ενώ ήταν να φτάσει στις 16:45, τώρα έχει νέα ώρα άφιξης στις 17:05.
Στο apron του “Μακεδονία” βρισκόταν ένα της Olymp
icAir και ένα της AEGEAN
Airlines. (αυτά όλα κι όλα!)
Το αεροσκάφος της Blue Air έφτασε στις 17:00 και στάθμευσε στα δεξιά του αεροδρομίου, ενώ εμείς επιβιβαζόμασταν από την έξοδο 17, που είναι στα αριστερά του σταθμού.
Και να πεις πως δεν είχε ελεύθερο χώρο να παρκάρει κάπου πιο κοντά! (πλάκα κάνω, αντιλαμβάνομαι πως το κάθε σκάφος σταθμεύει σε συγκεκριμένη θέση).
Η επιβίβαση γινόταν από την έξοδο 17. (Οι έξοδοι 15 έως και 19 είναι για τις εκτός Schengen χώρες)
Οπότε και περάσαμε και από τις εξονυχιστικές και συνάμα ψαρωτικές ερωτήσεις του αστυνομικού υπαλλήλου.
Στις 17:10 άνοιξε η “πύλη” και με λεωφορειάκι μεταφερθήκαμε στο αεροσκάφος
.
Ήμασταν γύρω στα 50 άτομα, και μέσα στο λεωφορειάκι μας συνόδευε η κυρία, εκείνη που βρισκόταν προηγουμένως στο έλεγχο εισιτηρίων (πιθανότατα εκπρόσωπος της εταιρίας).
Μας υποδέχτηκαν οι κοπέλες στα ρουμάνικα και καθίσαμε στις θέσεις μας.
Επικράτησε λίγο μια αναστάτωση με κάποιες κυρίες για το που να τοποθετήσουν τα πράγματα που είχαν μαζί τους (στα ρουμάνικα η κοπέλα, στα βλάχικα οι κυρίες !!!)
Επίδειξη των σωστικών μέσων και τροχοδρόμηση
προς το διάδρομο 16/34.
Μέτωπο προς το Θερμαϊκό κόλπο και απογείωση
.
Περάσαμε πάνω από την Νέα Κρήνη, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και την νέα παραλία.
Και στο ύψος του Λευκού Πύργου, κλίση δεξιά και περάσαμε πάνω από τα Κάστρα, το ξενοδοχείο Φιλίππειo, τα λατομεία του Ασβεστοχωρίου και βγήκαμε πάνω από την λίμνη Κορώνεια (λίμνη του Λαγκαδά ή Αγίου Βασιλείου) και συνεχίσαμε ευθεία προς την λίμνη Βόλβη και κλίση προς τα δεξιά για να βγούμε στο Αιγαίο.
Ήρεμη πτήση, χωρίς κανένα απρόοπτο.
Η φωνή του πιλότου δεν ακούστηκε ούτε μια φορά.
Οι 4 Ρουμάνοι φροντιστές (3 γυναίκες και ένας άντρας) πέρασαν δυο φορές, για να πουλήσουν τα καλούδια τους, αλλά και να προσφέρουν δωρεάν ένα ποτηράκι νερό, στους 80 περίπου επιβάτες (40% με 42% πληρότητα).
Άνετα τα καθίσματα
του αεροσκάφους σε διάταξη 3 – 3.
Περάσαμε πάνω από τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη.
Περάσαμε πάνω από τη Σμύρνη και το αεροδρόμιό της “Adnan Menderes”.
Περάσαμε πάνω από το φράγμα Tahtali και τη λίμνη Ḉamiḉi.
Περάσαμε πάνω από την Τελμεσσό και στο βάθος φαινόταν ο ορεινός όγκος της οροσειράς του Ταύρου.
Και αρχίσαμε να βλέπουμε τη χερσόνησο Ακάμα.
Στις 19:10 βλέπαμε στα δεξιά μας την “Πέτρα του
Ρωμιού”
Κλίση προς τα αριστερά και προσέγγιση του αεροδρομίου της Πάφου από την νοτιοανατολική πλευρά του και άφιξη στην Πάφο στις 19:20.
OB 147 : SKG ---> PFO
Ώρα αναχώρησης : 17:30
Ώρα άφιξης : 19:15
Αεροσκάφος : BOEING 737-800
Νηολόγιο : YR – BIΑ
Θέση : 10Α
Γύρω στις τέσσερις το απόγευμα ήμασταν στον Κρατικό Αερολιμένα Θεσσαλονίκης “Μακεδονία”, και έλεγχος εισιτηρίων από την υπάλληλο της Olympic Handling.
Δίπλα της καθόταν και την παρακολουθούσε μια κυρία, πιθανώς υπεύθυνη της εταιρίας Blue Air.
Όλα καλά και ωραία, αλλά χωρίς να μας βάλει το ειδικό ταμπελάκι για τις χειραποσκευές που θα είχαμε πάνω στο αεροσκάφος, στο τέλος μας τονίζει πως η ώρα επιβίβασης θα ξεκινήσει στις 16:30, το οποίο και σημείωσε με το στυλό πάνω στην κάρτα επιβίβασης (μια ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης; ) και μας προτρέπει να είμαστε οπωσδήποτε εκεί! (μην ξεχαστούμε πουθενά και αργήσουμε !!! )
Για να πω την αλήθεια χάρηκα, μιας και η πρώτη σκέψη μου ήταν πως θα έρθει το αεροσκάφος από το Βουκουρέστι νωρίτερα και με συνοπτικές διαδικασίες θα μπαίναμε “τσακ-μπαμ”! (αχ και να 'ξερες !!!!)
Εκείνη την ώρα υπήρχε και η πτήση ΑΖΙ 775 της ASTRA Airlines
(Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς τους ανθρώπους! :evil: Πού πάνε και ξεχνιούνται??? )
(Μάλλον ώρα να αναλυθεί και στη θεματική κατηγορία για την συμπεριφορά των Ελλήνων επιβατών;https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=16&t=6944&st=0&sk=t&sd=a&start=30 )
Πως βλέπω κάποια στιγμή τον πίνακα αφίξεων, και παρατηρώ πως η πτήση ΟΒ 247 από το Βουκουρέστι, που ενώ ήταν να φτάσει στις 16:45, τώρα έχει νέα ώρα άφιξης στις 17:05.
Στο apron του “Μακεδονία” βρισκόταν ένα της Olymp
Το αεροσκάφος της Blue Air έφτασε στις 17:00 και στάθμευσε στα δεξιά του αεροδρομίου, ενώ εμείς επιβιβαζόμασταν από την έξοδο 17, που είναι στα αριστερά του σταθμού.
Και να πεις πως δεν είχε ελεύθερο χώρο να παρκάρει κάπου πιο κοντά! (πλάκα κάνω, αντιλαμβάνομαι πως το κάθε σκάφος σταθμεύει σε συγκεκριμένη θέση).
Η επιβίβαση γινόταν από την έξοδο 17. (Οι έξοδοι 15 έως και 19 είναι για τις εκτός Schengen χώρες)
Οπότε και περάσαμε και από τις εξονυχιστικές και συνάμα ψαρωτικές ερωτήσεις του αστυνομικού υπαλλήλου.
Στις 17:10 άνοιξε η “πύλη” και με λεωφορειάκι μεταφερθήκαμε στο αεροσκάφος
Ήμασταν γύρω στα 50 άτομα, και μέσα στο λεωφορειάκι μας συνόδευε η κυρία, εκείνη που βρισκόταν προηγουμένως στο έλεγχο εισιτηρίων (πιθανότατα εκπρόσωπος της εταιρίας).
Μας υποδέχτηκαν οι κοπέλες στα ρουμάνικα και καθίσαμε στις θέσεις μας.
Επικράτησε λίγο μια αναστάτωση με κάποιες κυρίες για το που να τοποθετήσουν τα πράγματα που είχαν μαζί τους (στα ρουμάνικα η κοπέλα, στα βλάχικα οι κυρίες !!!)
Επίδειξη των σωστικών μέσων και τροχοδρόμηση
Μέτωπο προς το Θερμαϊκό κόλπο και απογείωση
Περάσαμε πάνω από την Νέα Κρήνη, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και την νέα παραλία.
Και στο ύψος του Λευκού Πύργου, κλίση δεξιά και περάσαμε πάνω από τα Κάστρα, το ξενοδοχείο Φιλίππειo, τα λατομεία του Ασβεστοχωρίου και βγήκαμε πάνω από την λίμνη Κορώνεια (λίμνη του Λαγκαδά ή Αγίου Βασιλείου) και συνεχίσαμε ευθεία προς την λίμνη Βόλβη και κλίση προς τα δεξιά για να βγούμε στο Αιγαίο.
Ήρεμη πτήση, χωρίς κανένα απρόοπτο.
Η φωνή του πιλότου δεν ακούστηκε ούτε μια φορά.
Οι 4 Ρουμάνοι φροντιστές (3 γυναίκες και ένας άντρας) πέρασαν δυο φορές, για να πουλήσουν τα καλούδια τους, αλλά και να προσφέρουν δωρεάν ένα ποτηράκι νερό, στους 80 περίπου επιβάτες (40% με 42% πληρότητα).
Άνετα τα καθίσματα
Περάσαμε πάνω από τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη.
Περάσαμε πάνω από τη Σμύρνη και το αεροδρόμιό της “Adnan Menderes”.
Περάσαμε πάνω από το φράγμα Tahtali και τη λίμνη Ḉamiḉi.
Περάσαμε πάνω από την Τελμεσσό και στο βάθος φαινόταν ο ορεινός όγκος της οροσειράς του Ταύρου.
Και αρχίσαμε να βλέπουμε τη χερσόνησο Ακάμα.
Στις 19:10 βλέπαμε στα δεξιά μας την “Πέτρα του
Κλίση προς τα αριστερά και προσέγγιση του αεροδρομίου της Πάφου από την νοτιοανατολική πλευρά του και άφιξη στην Πάφο στις 19:20.