Εδώ ο κόσμος χάνεται κ εσύ τρέχεις στην Κύπρο;

SomethingWild

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
31/03/2010
Μηνύματα
99
Likes
16
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
NDC
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
15/04//2010
OB 147 : SKG ---> PFO
Ώρα αναχώρησης : 17:30
Ώρα άφιξης : 19:15
Αεροσκάφος : BOEING 737-800
Νηολόγιο : YR – BIΑ
Θέση : 10Α


Γύρω στις τέσσερις το απόγευμα ήμασταν στον Κρατικό Αερολιμένα Θεσσαλονίκης “Μακεδονία”, και έλεγχος εισιτηρίων από την υπάλληλο της Olympic Handling.
Δίπλα της καθόταν και την παρακολουθούσε μια κυρία, πιθανώς υπεύθυνη της εταιρίας Blue Air.
Όλα καλά και ωραία, αλλά χωρίς να μας βάλει το ειδικό ταμπελάκι για τις χειραποσκευές που θα είχαμε πάνω στο αεροσκάφος, στο τέλος μας τονίζει πως η ώρα επιβίβασης θα ξεκινήσει στις 16:30, το οποίο και σημείωσε με το στυλό πάνω στην κάρτα επιβίβασης (μια ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης; :eek: ) και μας προτρέπει να είμαστε οπωσδήποτε εκεί! (μην ξεχαστούμε πουθενά και αργήσουμε !!! :oops: )
Για να πω την αλήθεια χάρηκα, μιας και η πρώτη σκέψη μου ήταν πως θα έρθει το αεροσκάφος από το Βουκουρέστι νωρίτερα και με συνοπτικές διαδικασίες θα μπαίναμε “τσακ-μπαμ”! (αχ και να 'ξερες !!!!)
Εκείνη την ώρα υπήρχε και η πτήση ΑΖΙ 775 της ASTRA Airlines
image_page.php
για Σεβίλλη, και να φωνάζουν επανειλημμένα από τα μεγάφωνα 3 επιβάτες να προσέλθουν άμεσα στην έξοδό τους.
(Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς τους ανθρώπους! :evil: Πού πάνε και ξεχνιούνται??? :?: )
(Μάλλον ώρα να αναλυθεί και στη θεματική κατηγορία για την συμπεριφορά των Ελλήνων επιβατών;https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=16&t=6944&st=0&sk=t&sd=a&start=30 :D )
Πως βλέπω κάποια στιγμή τον πίνακα αφίξεων, και παρατηρώ πως η πτήση ΟΒ 247 από το Βουκουρέστι, που ενώ ήταν να φτάσει στις 16:45, τώρα έχει νέα ώρα άφιξης στις 17:05.
Στο apron του “Μακεδονία” βρισκόταν ένα της Olymp
image_page.php
icAir και ένα της AEGEAN
image_page.php
Airlines. (αυτά όλα κι όλα!)
Το αεροσκάφος της Blue Air έφτασε στις 17:00 και στάθμευσε στα δεξιά του αεροδρομίου, ενώ εμείς επιβιβαζόμασταν από την έξοδο 17, που είναι στα αριστερά του σταθμού.
Και να πεις πως δεν είχε ελεύθερο χώρο να παρκάρει κάπου πιο κοντά! (πλάκα κάνω, αντιλαμβάνομαι πως το κάθε σκάφος σταθμεύει σε συγκεκριμένη θέση).
Η επιβίβαση γινόταν από την έξοδο 17. (Οι έξοδοι 15 έως και 19 είναι για τις εκτός Schengen χώρες)
Οπότε και περάσαμε και από τις εξονυχιστικές και συνάμα ψαρωτικές ερωτήσεις του αστυνομικού υπαλλήλου. :p
Στις 17:10 άνοιξε η “πύλη” και με λεωφορειάκι μεταφερθήκαμε στο αεροσκάφος
Paphos
.
Ήμασταν γύρω στα 50 άτομα, και μέσα στο λεωφορειάκι μας συνόδευε η κυρία, εκείνη που βρισκόταν προηγουμένως στο έλεγχο εισιτηρίων (πιθανότατα εκπρόσωπος της εταιρίας).
Μας υποδέχτηκαν οι κοπέλες στα ρουμάνικα και καθίσαμε στις θέσεις μας.
Επικράτησε λίγο μια αναστάτωση με κάποιες κυρίες για το που να τοποθετήσουν τα πράγματα που είχαν μαζί τους (στα ρουμάνικα η κοπέλα, στα βλάχικα οι κυρίες !!!)
Επίδειξη των σωστικών μέσων και τροχοδρόμηση
Paphos
προς το διάδρομο 16/34.
Μέτωπο προς το Θερμαϊκό κόλπο και απογείωση
Paphos
.
Περάσαμε πάνω από την Νέα Κρήνη, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και την νέα παραλία.
Και στο ύψος του Λευκού Πύργου, κλίση δεξιά και περάσαμε πάνω από τα Κάστρα, το ξενοδοχείο Φιλίππειo, τα λατομεία του Ασβεστοχωρίου και βγήκαμε πάνω από την λίμνη Κορώνεια (λίμνη του Λαγκαδά ή Αγίου Βασιλείου) και συνεχίσαμε ευθεία προς την λίμνη Βόλβη και κλίση προς τα δεξιά για να βγούμε στο Αιγαίο.
Ήρεμη πτήση, χωρίς κανένα απρόοπτο.
Η φωνή του πιλότου δεν ακούστηκε ούτε μια φορά.
Οι 4 Ρουμάνοι φροντιστές (3 γυναίκες και ένας άντρας) πέρασαν δυο φορές, για να πουλήσουν τα καλούδια τους, αλλά και να προσφέρουν δωρεάν ένα ποτηράκι νερό, στους 80 περίπου επιβάτες (40% με 42% πληρότητα).
Άνετα τα καθίσματα
Paphos
του αεροσκάφους σε διάταξη 3 – 3.

Περάσαμε πάνω από τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη.
Περάσαμε πάνω από τη Σμύρνη και το αεροδρόμιό της “Adnan Menderes”.
Περάσαμε πάνω από το φράγμα Tahtali και τη λίμνη Ḉamiḉi.
Περάσαμε πάνω από την Τελμεσσό και στο βάθος φαινόταν ο ορεινός όγκος της οροσειράς του Ταύρου.
Και αρχίσαμε να βλέπουμε τη χερσόνησο Ακάμα.
Στις 19:10 βλέπαμε στα δεξιά μας την “Πέτρα του
Paphos
Ρωμιού”
Κλίση προς τα αριστερά και προσέγγιση του αεροδρομίου της Πάφου από την νοτιοανατολική πλευρά του και άφιξη στην Πάφο στις 19:20.
 
Πολυ ενημερωτικο ρηπορτ.
Τελικα η Blue Air αποτελει μια καλη εναλλακτικη μεταξυ Θεσ/νικης και Κυπρου, και θα ελεγα αρκετα αξιοπιστης, οσο και οικονομικης.
Πόσο κοστισε?
 
Ναι και εγώ πιστεύω πως είναι μια καλή επιλογή για την Κύπρο. (Φυσικά ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια :) )

Οι Κυπριακές Αερογραμμές έχουν δυο με τρία δρομολόγια την ημέρα από Θεσσαλονίκη για Λάρνακα (ένα το πρωί και ένα (είτε και 2) το βράδυ) οπότε είναι βολικές οι ώρες. Οι τιμές των εισιτηρίων ξεκινούν από 37 ΕΥΡΩ, αλλά με τους φόρους και τα τέλη (92,01 ΕΥΡΩ) και με χρέωση 12 ΕΥΡΩ της κάρτας, φτάνει σύνολο στα 200 ΕΥΡΩ περίπου.
Η Aegean Airlines έχει μια πτήση κάθε μέρα στις 14:30 στο μεσημέρι (οπότε πρέπει να φύγεις πιο νωρίς από τη δουλεία σου) και συνήθως κοστίζει γύρω στα 150 ΕΥΡΩ.

Το εισιτήριο με την BlueAir βγήκε στα 120.98 ΕΥΡΩ.
 
Στην Παφο μπορεις να κυκλοφορησεις με Μ.Μ.Μ εχει οργανωμενο δικτυο η' θα πρεπει να νοικιασει κανεις αυτοκινητο η΄ταξι
 
μεσα στην παφο
πρωινες ωρες οι συγκοινωνιες ειναι νορμαλ
απογευμα και βραδυ χρειαζεσε δικο σου μεταφορικο μεσο

συνδεση μεταξυ των πολεων
για λεμεσο,λαρνακα πχ εχει κατι ταξι βανακια 6-8 ατομων
και οικονομικα και καθε μια ωρα περιπου
τους παιρνεις τηλ και κρατας θεση
πολυ εξυπητερικα! :great:
 
Εδώ ο κόσμος χάνεται (και κυρίως ο αεροπορικός!) και εσύ τρέχεις στην Κύπρο; Είσαι τρελός;;;
(Η επιστροφή)



Οι ημέρες στην Κύπρο πέρασαν με ανάμεικτα συναισθήματα.
Την μισή ώρα που καθόμασταν να παρακολουθήσουμε τις ειδήσεις στα κυπριακά δελτία ειδήσεων, ένα από τα κύρια θέματα ήταν τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί στις αερομεταφορές και στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια λόγω του νέφους ηφαιστειακής στάχτης από την έκρηξη του ηφαιστείου Εϊγιαφιατλαγιουκούλ, στη νότια Ισλανδία.
(Τα άλλα σημαντικά θέματα που προέβαλλαν τα τηλεοπτικά δελτία ήταν η Τζούλια Αλεξανδράτου και οι εκλογές στο ψευδοκράτος (Δεν θυμάμαι με ποια σειρά τα παρουσίαζαν :D )).
Ένα σφίξιμο στην καρδιά το είχαμε βλέποντας πως το νέφος στάχτης μετακινούνταν προς την κεντρική και νότιο-ανατολική Ευρώπη, αλλά και σκεπτόμενοι πως το αεροσκάφος ξεκινά από το Βουκουρέστι της Ρουμανίας και μέσω Θεσσαλονίκης συνεχίζει για Πάφο, και πάλι πίσω.

“Το αεροπλάνο από που θα έρθει άραγε;”
“Θα πετάξουμε;”
“Δεν θα πετάξουμε;”
“Χαλαρά, έχουμε μέρες έως την Κυριακή !”

Αντιθέτως όλη την υπόλοιπη μέρα, που ήμασταν μακρυά από κάθε είδους ενσύρματης και καλωδιακής ενημέρωσης, απολαμβάναμε τις ηλιόλουστες μέρες, τιμήσαμε, και με το παραπάνω μάλιστα, το χαλούμι σε όποιο μαγαζί και αν καθόμασταν για να φάμε. :D
Απολαύσαμε την ποιότητα του καταστρώματος του οδοστρώματος στους αυτοκινητόδρομους :great: , αλλά και κοντέψαμε να τρακάρουμε με τις προτεραιότητες που ακολουθούνται στις κυκλικές νησίδες !!! :cry:

Οι ξένοι τουρίστες είχαν κάνει ήδη την “απόβαση” τους στο νησί της Αφροδίτης, αναζητώντας τον ήλιο ακόμα και πάνω στον κυματοθραύστη της Λεμεσού (μα τόση παραλία έχει προς το Ζωολογικό Κήπο και την “Τουριστική Περιοχή” προς το εργοστάσιο της ΚΕΑΝ, τι βίτσιο είναι αυτό πάνω στο τσιμέντο :D (ίσως να ισιώνει καλύτερα η πλάτη !!!)
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00798.jpg

Σε κάθε καλωσόρισμα σε μαγαζιά που μπαίναμε, η απάντησή μας στο “Hello, well come”, ήταν πάντα “Καλημέρα σας” είτε “Καλησπέρα σας” (ανάλογα με την ώρα της ημέρας), μα πάντα με ιδιαίτερη έμφαση στο “λ” της λέξης.
Πάντα όταν ένας ελληνόφωνος σερβιτόρος έφερνε τα πιάτα, πάντα βοηθούσαμε να τα τοποθετήσει και να τα χωρέσουμε πάνω στο τραπέζι, οπότε σε κάθε δικό του “Thank you”, η απάντησή μας ήταν “Να 'σαι καλά φίλε”, πάντα με ιδιαίτερη έμφαση στο “λ” και το αρχοντικό σερραϊκό σφύριγμα – σούρσιμο του “σ” της φράσης.

Η προσέγγιση της Λευκωσία με αυτοκίνητο (και ιδιαιτέρως τις νυχτερινές ώρες) σου ξυπνά σίγουρα στο μυαλό την έκφραση “ΚΥΠΡΟΣ, Δεν ξεχνώ”.
Η σημαία του ψευδοκράτους είναι ορατή από μακρυά πάνω στην πλαγιά του Πενταδάκτυλου, και όχι μόνο την ημέρα αλλά και την νύχτα, μιας και φωτάκια ανάβουν σιγά σιγά για να δημιουργήσουν το σχέδιο, και μετά αναβοσβήνουν ρυθμικά, πραγματικά ένα κακόγουστο θέαμα. :evil:

Η είσοδος στην κατεχόμενη πλευρά της πόλης γίνεται με διαβατήριο (αλλά το αυτοκίνητο μας ούτε καν που το ελέγξανε).
Το βράδυ της Παρασκευής το περάσαμε στο καζίνο του ξενοδοχείου. (πραγματικά δεν ήθελα να καθίσω εκεί μέσα, αλλά για το χατήρι των φίλων έκανα κάποιες υποχωρήσεις. Τουλάχιστον πέρασα την ώρα μου στον μπουφέ τρώγοντας διάφορα τοπικά εδέσματα.)
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00795.jpg
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00794.jpg

Το πρωί της Κυριακής ξανά το άγχος για τα αεροδρόμια. Στο δικτυακό τόπο του Δ.Α.Α. οι πτήσεις από και προς το Βουκουρέστι είχαν ακυρωθεί (όπως και σε πολλές άλλες πόλεις).
Αρχίσαμε να σκεφτόμαστε πως θα πρέπει να ψάξουμε για εισιτήρια στην AEGEAN Airlines και στη Cyprus Airways, με τις τιμές να έχουν γίνει φωτιά και λαύρα :rant: (140 με 160 ΕΥΡΩ το άτομο για απλή διαδρομή Λάρνακα – Θεσσαλονίκη).

Στον δικτυακό τόπο του αεροδρομίου της Πάφου, πάρα πολλές πτήσεις είχαν ακυρωθεί και η πτήση ΟΒ 248 (PFO --->BBU) είχε ακυρωθεί, ενώ για την πτήση ΟΒ 148 (PFO --->SKG) το πεδίο ήταν κενό.
Αφού λοιπόν πήραμε στο τηλεφωνικό κέντρο, και μας διαβεβαίωσε η ευγενέστατη υπάλληλος πως το σκέλος “Πάφος – Θεσσαλονίκη” θα πραγματοποιηθεί κανονικά, με μια αίσθηση χαράς (τσάμπα δηλαδή τρεις μέρες το άγχος) ξεκινήσαμε για μεσημεριανό και καφεδούμπα !!! :mrgreen:


18/04//2010
OB 148 : PFO ---> SKG
Προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης : 20:00
Προγραμματισμένη ώρα άφιξης : 21:45
Αεροσκάφος : BOEING 737 – 800
Νηολόγιο : YR – BIC
Ονομασία αεροσκάφους : “ΧΕΛΙΔΟΝΙ”
Θέση : 5Α

Στις 6 και μισή το απόγευμα της Κυριακής, το αεροδρόμιο της Πάφου ήταν άδειο.
https://www.airliners.gr/community/gallery/image_page.php?album_id=6&image_id=19399

Ελάχιστα αυτοκίνητα στο πάρκινγκ. Ελάχιστα ταξί. Ελάχιστος κόσμος. Η αίθουσα των αναχωρήσεων σχεδόν άδεια.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00810.jpg

Κατευθυνθήκαμε προς τον έλεγχο εισιτηρίων με ένα πλατύ χαμόγελο, μιας και ήμασταν σε μια από τις ελάχιστες πτήσεις εκείνης της ημέρας.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00807.jpg

Γρήγορη εξυπηρέτηση, και αυτή τη φορά μας πέρασαν και τα ειδικά ταμπελάκια στις χειραποσκευές που θα είχαμε μαζί μας μέσα στο αεροσκάφος.

Μια επίσκεψη στις τουαλέτες του αεροδρομίου είναι απαραίτητη για κάθε ταξιδιώτη που σέβεται τον εαυτό του, για να ξαλαφρώσει από τις πολλές ΚΕΟ, αλλά και να απολαύσει τις υπηρεσίες που προσφέρονται για τον καθαρισμό των χεριών και της λεκάνης της τουαλέτας !!! :thx:
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00805.jpg


Περάσαμε γρήγορα από των "εξονυχιστικό" έλεγχο διαβατηρίων :D και καθίσαμε έξω στο ωραίο αίθριο. :great:
Ένας χώρος διαστάσεων 10 [m] Χ 3 [m], με τραπέζια και πάγκους, για να απολαύσεις την μπύρα και το ηλιοβασίλεμα !!! ( ή και ό,τι άλλο θέλεις!)
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00825.jpg
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00824.jpg
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00817.jpg
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00820.jpg

Το αεροσκάφος έφτασε από τη Θεσσαλονίκη στις 19:40.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00827.jpg

Στις 19:45 ξεκίνησε η επιβίβαση των επιβατών, αλλά εμείς ακόμη καθόμασταν έξω χαλαρά. :mrgreen:
Πιθανότατα να ζήτησαν να επιβιβαστούν πρώτα οι επιβάτες με θέσεις 01 μέχρι και 15 και μετά στη δεύτερη παρτίδα, οι θέσεις από 16 μέχρι τέλος. Οπότε όταν πήγαμε εμείς να περάσουμε, προς το τέλος της δεύτερης παρτίδας, η υπάλληλος κοιτώντας τις κάρτες επιβίβασης μας ζήτησε να περιμένουμε για την επόμενη παρτίδα, με τους υπόλοιπους “ξεχασμένους”. :D
Πάντως υπήρχαν και τρεις αγγλόφωνες οικογένειες, με τα παιδάκια τους και τα “κουβαδάκια” τους, που ξεκινούσαν το ταξίδι τους για να επιστρέψουν στα σπίτια τους.

Με το λεωφορειάκι ανεβήκαμε την ανηφόρα του τάπητα του διαδρόμου, και εκεί μας περίμενε το “ΧΕΛΙΔΟΝΙ”.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00829.jpg

Μπήκαμε και εμείς οι τελευταίοι μέσα.
Καταμέτρηση των επιβατών, με ένα μεταλλικό μηχανισμό στο χέρι του φροντιστή.
Επίδειξη των σωστικών μέσων και στα ελληνικά και στα αγγλικά, και ξεκίνησε η τροχοδρόμηση προς την νοτιοανατολική πλευρά του διαδρόμου, αναστροφή, μέτωπο προς τα βορειοδυτικά και “φύγαμε”. :D

Όπως μας ενημερώνει το InFlight magazine της Blue Air (και στα ελληνικά και στα αγγλικά) από τις 28/03/2010 το αεροδρόμιο της Λάρνακας έγινε μια ακόμη βάση της εταιρίας και το “ΧΕΛΙΔΟΝΙ” έτοιμο να πετά προς Βαρσοβία, Βιέννη, Βουκουρέστι και Μιλάνο.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00833.jpg

Το πλήρωμα αποτελούνταν από μια Ρουμάνα, δυο Ελληνοκύπριες και έναν Ελληνοκύπριο, και πέρασαν δυο φορές για να πουλήσουν σνακ και να προσφέρουν νεράκι.

Ο κυβερνήτης δεν είπε κουβέντα καθ΄ όλη τη διάρκεια της πτήσης !!!

Μέσα στο αεροσκάφος υπήρχαν μαθητές και μαθήτριες από μια σχολική εκδρομή, ηλικίας 14 με 15 χρονών .........
(αλλά καλύτερα ας μην αναφερθεί κάτι παραπάνω, διότι από αυτό εδώ το portal, ύστερα από την απόλυση υπαλλήλου εταιρίας, ίσως να ακολουθήσουν και οι ακυρώσεις των μαθητικών αεροπορικών εκδρομών !!!)


Κατά τις 21:55 περάσαμε πάνω από το Λαγκαδά και τη διχάλα του Δερβενίου.
Περάσαμε πάνω από το Ωραιόκαστρο και και τη δυτική πλευρά της πόλης.
Περάσαμε κατά μήκος όλης της παλιάς και της νέας παραλίας της Θεσσαλονίκης και στις 22:10 προσγειωθήκαμε.
http://s107.photobucket.com/albums/m300/stamosser/Paphos/?action=view&current=DSC00841.jpg
 
ΜΑΝΟΣ ΖΥΓΟΤΕΓΟΣ":1rn259en said:
Στην Παφο μπορεις να κυκλοφορησεις με Μ.Μ.Μ εχει οργανωμενο δικτυο η' θα πρεπει να νοικιασει κανεις αυτοκινητο η΄ταξι


Η πόλη της Πάφου αποτελείται από την Κάτω Πάφο, όπου βρίσκεται το λιμάνι και το κάστρο, ενώ το διοικητικό κέντρο βρίσκεται στα βόρεια, γύρω στα 4 [klm].
Ο δικτυακός τόπος του αεροδρομίου της Πάφου: http://www.cyprusairports.com.cy/

Το δίκτυο αστικών μεταφορών της πόλης της Πάφου ανήκει στην Α.ΛΕ.ΠΑ. ltd:
http://www.pafosbuses.com/

Ενώ αν ενδιαφέρεσαι για μεγαλύτερες αποστάσεις υπάρχουν τα πουλμανάκια, όπως ανέφερε και ο samorc
:arrow: http://www.pameaerodromio.eu/
:arrow: http://www.pafosbuses.com/cyprus/busroute/1
:arrow: http://www.pafosbuses.com/images/routes/1.pdf

:great:
 
Top