Easyjet στην Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter OA277
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Την Τετάρτη ανέβηκε ένας φίλος μου απο Θεσσαλονίκη με Easy και τον ρώτησα αν είχε κόσμο. Μου είπε οτι το αεροπλάνο ήταν σχεδόν γεμάτο με λίγες θέσεις άδειες. Απο οτι φαίνετε πηγαίνει καλά προς το παρών η γραμμή.
 
Την Τεταρτη ανεβηκα LGW με easyjet απο SKG. Το αεροπλανο ηταν σχεδον γεματο με Αγγλους και Ελληνες να ειναι 50-50. Απ οτι φαινεται αρχιζει η τουριστικη σαιζον και αρκετοι Βρετανοι θα προτιμησουν το κοντινο θερετρο της Χαλκιδικης.
 
Εγω τον Ιούλιο πάω με την Easyjet απο ΘΕσσαλονίκη-Βερολίνο.
Καλό μας ταξίδι!! :D
 
Παιδιά την άλλη εβδομάδα πετάω με easy για Gatwick από Θεσσαλονίκη. Για να γίνει πιο ενδιαφέρον το ταξίδι, μιας και θα έχω μαζί μου και gps γνωρίζει κανείς το flight plan που συνήθως η εταιρία πετάει, ώστε να περάσω τα waypoints στο gps και έτσι να έχω κατά τη διάρκεια της πτήσης ένα δικό μου υποτυπώδες fmc; :D

Αν υπάρχει και από Gatwick για Μιλάνο και αυτό ευπρόσδεκτο, μιας και θα κάνω και αυτό το ταξίδι.
 
Καταρχήν δεν μπορεί κανείς να σου εγγυηθεί αν θα πιάσεις πάνω από 2-3 δορυφόρους. Τα consumer GPS φτιάχονται για να τα κολλάς στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου σου / του σκάφους σου (ώστε να έχει όσο το δυνατόν περισσότερη οπτική επαφή με τον ουρανό). Στο επιβατικό αεροπλάνο είναι λίγο δύσκολο να βρεις παρμπρίζ.

Επίσης, το GPS που έχεις λογικά δεν είναι "αεροπορικό" αλλά γενικής χρήσης (δεν έχει ΒΔ από ραδιοβοηθήματα και intersections). Άρα και να σου δώσει κάποιος το flightplan θα κάτσεις

1) να βρεις (από όπου ξέρεις) τις συντεταγμένες των σημέιων
2) να περάσεις με το χέρι 50+ σημεία με τις συντετατεγμένες τους στη συσκευή?

Και αν γίνει diversion ή κάποιο direct λόγω καιρού, κίνησης κλπ? Μου θυμίζεις τώρα το αθάνατο INS που κάθονταν τα πληρώματα και βάζανε τον κατάλογο με τις συντεταγμένες ...
 
Πέρυσι που πέταξα από Ντύσσελντορφ για Θεσσαλονίκη και το δοκίμασα, είχα σήμα ικανοποιητικό καθισμένος στο παράθυρο. Σίγουρα, είναι navigator για αυτοκίνητο αυτό που έχω και όχι αεροπορικό, αλλά τουλάχιστον έβλεπα πού περίπου ήμουν. Τώρα φίλε μου αυτό που είπες σχετικά με ΒΔ, μου έδωσες μια πολύ ωραία ιδέα. Να δημιουργήσω μια βάση δεδομένων για import στο gps. Όσον αφορά την διαδικασία, πιστεύω πως θα τα βγάλω εύκολα πέρα. Βασίζομαι σε POIEDIT προγράμματα και με λίγη δουλίτσα θα μπορούσα να περάσω εύκολα τα waypoints και τα αεροδρόμια που είναι γύρω από το route που θα ακολουθήσουμε.
 
Πρέπει να πάρεις τα fixes από το flightplan, να βρεις τις συντεταγμένες από σχετικές βάσεις δεδομένων (αεροπορικές, Jepessen, κλπ), και να εισάγεις όλα τα σημεία (μπορεί να είναι και 30-40) στο GPS σου. (εισάγεις κάθε σημείο χωριστά - δεν βάζεις αεροδιαδρόμους όπως στο FMC φυσικά)

Code:
LGAV             0      0   N37°56'10.89" E023°56'40.08" ELEFTHERIOS VENIZELOS INTL
VARIX          121     62   N37°21'50.00" E025°02'03.00" VARIX
RIPLI          106     17   N37°16'33.00" E025°21'46.00" RIPLI
PIDAX          110      8   N37°13'41.00" E025°30'41.00" PIDAX
AKINA          110     38   N36°58'49.00" E026°14'55.00" AKINA
LURUS          111     14   N36°53'21.00" E026°31'01.00" LURUS
KOPAR          111      9   N36°49'49.00" E026°41'19.00" KOPAR
USINI          111     23   N36°40'37.00" E027°07'54.00" USINI
ASIMI          111     32   N36°27'56.00" E027°43'52.00" ASIMI
LGRP            99     18   N36°24'19.51" E028°05'10.29" DIAGORAS

το παραπάνω είναι για την πτήση Αθήνα - Ρόδος. Κάνε το λογαριασμός σου τι θα γίνει μέχρι το Λονδίνο.

Χαρά στο κουράγιο σου...

(Α, και να ξέρεις πως η εταιρεία, ανάλογα με την πολιτική της, μπορεί να σου απαγορεύσει τη χρήση της συσκευής, ακόμη και πάνω από τα 10000 ft).
 
Top