Easyjet στην Ελλάδα

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σήμερα απο την Οικονομική Καθημερινή με αφορμή την επίσκεψη του Στέλιου στην Αθήνα για την παρουσίαση της Easycruise


...O Κύπριος επιχειρηματίας τόνισε ότι η εταιρία αναπτύσσεται με ρυθμό 20% κάθε χρόνο.Τον Απρίλιο παραλαμβάνει το 100ό αεροσκάφος της,το 2004 μετέφερε περίπου 30 εκ. επιβάτες,τα έσοδα της ξεπέρασαν τα 2 δις ευρώ,ενώ το 97% των κρατήσεων έγινε μέσω ίντερνετ.
Σε ερώτηση για τυχόν επιχειρηματικά πλάνα στον ελληνικό χώρο, ο Κ.Χατζηιωάννου είπε ότ το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας είναι πολύ ακριβό,τόνισε ότι βρίσκεται σε επαφή με άλλα αεροδρόμια της χώρας για να πάρει προσφορές και αν,όπως είπε ,είναι συμφέρουσες , δεν αποκλείεται να καθιερωθούν πτήσεις εντός του ελληνικού χώρου. Τέλος,δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ασχοληθεί και με κρουαζιέρες μεταξύ των ελληνικών νησιών
 
Και απο enet.gr

Με Ελλάδα φλερτάρει η Easyjet


Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ


Το ενδεχόμενο της εισόδου της στην ελληνική αγορά μελετά η Easyjet, η οποία πάντως δηλώνει ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει ως έδρα της την Αθήνα.


Στο περιθώριο της παρουσίασης της εταιρείας κρουαζιέρων του ομίλου easy Cruise.com στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι η αεροπορική εταιρεία ενδιαφέρεται για προορισμούς του εσωτερικού με περισσότερους από 100.000 επιβάτες ετησίως.
Πρόσθεσαν, επίσης, ότι η Easyjet βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς αναζητά αεροδρόμιο εκτός του «Ελευθέριος Βενιζέλος» για να το χρησιμοποιήσει ως έδρα των δραστηριοτήτων της.

Το επιχείρημα της εταιρείας δεν είναι άλλο από τα τέλη χρήσης του αεροδρομίου της πρωτεύουσας, τα οποία η ίδια χαρακτηρίζει ως υψηλά.

Εκτιμάται ότι στην περίπτωση που οι συζητήσεις ολοκληρωθούν με συμφωνία η Easyjet θα χρησιμοποιήσει ως βάση της το «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Ως πιθανότεροι προορισμοί εμφανίζονται το Ηράκλειο, η Κέρκυρα, η Σαντορίνη και ορισμένα από τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.

Βέβαια όλα αυτά εξαρτώνται σε σημαντικό βαθμό από την τύχη των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Στην περίπτωση που ναυαγήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης, που βρίσκεται σε εξέλιξη, και η κυβέρνηση προχωρήσει στο κλείσιμο της εταιρείας, ανοίγει ο δρόμος για την επέκταση των δραστηριοτήτων της Aegean όσο και άλλων αεροπορικών εταιρειών, όπως η Easyjet ή, ενδεχομένως, η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair. Θα πρέπει, πάντως, να σημειωθεί πως οι συζητήσεις της Easyjet με την ΥΠΑ βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου η εταιρεία δεν θα μπορέσει να εμφανιστεί στα δρομολόγια εσωτερικού πριν από τα τέλη του 2005.
 
Les va giuvei to SKG .... hub? :twisted:
 
diskolo paidia....kati allo prepei na mageireuei o stelios......an proseksete pouthena den ektelei i easy esoterikes ptiseis atos apo thn vretania....isos piezei gia kaes prosfores kai na epemvei an tou katsooun...alla xlomo to kvo..e3allou exei dilosei epanilimenos pos den empisteuete tin elliniki agora kai aytos einai o logos pou den exei kanei kamiaalli portokali etaireia anoigma edo....

oso gia thn easy cruise...flertarei alles xores tora......


mallon thn ellada thn exei ston xarth tou esaymobile


pantos paidia ti na kanei i easy sthn ellada...o elloinaras thelei natou pianoun ton k...kai na tou prosferou n koulouraki......na petaei me noiiasmena 737-300 alla na 3erei oti to eisitirio tou einai pronomio ligon.....

o stelios 3erei ti kanei....
 
paidia, stamatiste ta oneira

1. o stelios dystihos den einai pia to afentiko tis Easyjet. Afentika einai alla atoma

2. o mpampas tou tou eipe na riksi ta lefta tou opu nomizi, alla ohi stin ellada

Hub tis Easyjet stin ellada: tha to pistepso ama to do me ta matia mou. Alla pios kserei: isos na gini ama klisi i Olympiaki kai gini sto AIA tis treleis me tis eteries pou skotononte na petane ta palia dromologia tis olympiakis
 
Εκτός απο την Easyjet στην Ελλάδα δραστηριοποιείται η Easyeverything (internet cafe κτλπ )

Η easyjet είπε ότι ενδιαφέρεται γενικά για οποιαδήποτε διαδρομή έχει πάνω απο 100χιλ.επιβάτες ετησίως.Αρκετές ελληνικές το έχουν. Δεν είναι ανάγκη να το κάνει αλλά γενικά πρέπει να περιμένουμε μεγάλη ανάπτυξη απο την U2 στο μέλλον ( σε ευρωπαικό και γιατί όχι ελληνικό επίπεδο ) .

Επιπροσθέτως αν προσέξετε κάθε χρόνο ο μέσος όρος χρόνου πτήσης της Εasy αυξάνει.Άρα σε λίγα χρόνια και με βάση το αμερικανικό LC μοντέλο το ότι η Ελλάδα είναι μακριά θα αποτελεί ανύπαρκτη δικαιολογία
 
HMOYNA NIOS KAI GERASA OTAN YPHRXAN FHMES GIA NA ANOIXEI H EASY HUB STHN ELLADA. APO TO 96-97, ELLHNES XEIRISTES KYNHGAGAN DOYLEIES SE ETAIREIES ME 737 GIA NA PAROYN TO TYPE RATING, PERIMENONTAS TON...XONTRO!!!
 
Mhn ta rixneis ola sto Stelio gia des kai thn YPA?
 
sygnwmi gia to off topic, alla nai, i easymobile einai i epomeni etairia pou tha drasei stin ellada kai oxi i easyjet.episimi enarksi, teli maiou me arxes iouliou, analoga me tous analytes.

apla epeidi milame kai gia to easyGroup edw.


kai pragmatika den nomizw oti kaneis tha dwsei 350E last minute gia SKG-ATH se loco etairia. akoma kai i OA na kleisei...


sorry kai pali
 
dne prokeite na sou zitaei kamia low cost 350 euro ia ath skg....tsekare kitis times ton esoterikon dromologion sthn vretania...perisi to aklokairi piga me fly be apo belfast edinburgh 40 euro me epistrofi kai to eixa keisei .....5 meres noritera....an empaine low cost edo pithanon na xrisimopoiouse mikrotera aeroskafi apo ta 737.....isos british aerospace h embraer......an kai den eimai o oikonomikos analytis popu tha kanei thn epilogi tou aeroskafous....

oposkai na exei oi times stis low cost vasizonati sthn zitisi...opote an pisteueis pos i zitisi tha einai toso megali pou oi times tha ftasoun 350 uro..tote oi anages tis xoras mas gia low cost carrier einai terasties.......


ligo off topic alla aksizei.....oi vretanoi paides ston low cost einai eth mprosta......pleon iparxoun kai low cost buses!!!!!check http://www.megabus.com
 
Top