flightnumber
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/09/2005
- Μηνύματα
- 316
- Likes
- 0
Είναι ολοφάνερο ότι δεν κατάλαβες το "πνεύμα" της κριτικής μου.(που άλλοι φίλοι την καταλάβανε)Δε νομίζω όμως ότι αξίζει να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου,δε θα ήταν χρήσιμο για το συγκεκριμένο φόρουμ...Κάθε όμως σοβαρή εταιρία, επικοινωνεί το χρόνο που θα επανέλθει μια υπηρεσία μετά από αναβάθμιση ή ότι άλλο.Η EDS κέρδισε ένα διαγωνισμό και σίγουρα υπάρχει κάποιο "χρονοδιάγραμμα" περάτωσης εργασιών...aakunz":1mniy3db said:Είναι πολύ εύκολο να χαρακτηρίζουμε τα πάντα εκ του ασφαλούς. Όποιος νομίζει ότι όλα αυτά είναι τουλάχιστον "ντροπή" ας θυμηθεί ότι αυτό δε συνέβη μόνο με την περίπτωση των ΟΑ, ή σε τελική ανάλυση ας πάει να δουλέψει στην EDS, η οποία ανέλαβε την μετάβαση στο νέο σύστημα και να τα κάνει όλα εκείνος, που τα καταφέρνει και καλύτερα.
Μή συγκρίνουμε τη βούρτσα...Και πέρα από αυτό, πές ότι η γερμανική εταιρία έκανε λάθος στην ημερομηνία έναρξης εργασιών για τη μετάβαση στο e-ticket, αυτό δέ μου λέει τίποτα!Δεν αλλάζει κάτι στο γεγονός ότι ο Ιούνιος-Ιούλιος-Αύγουστος είναι οι πιό busy μήνες της ΟΑ.Επαναλαμβάνω Γενάρης Φλεβάρης κλπ μήνες που δεν έχει και τόση δουλειά,που έχεις ΟΛΗ την ευκαιρία να εκπαιδεύσεις το προσωπικό σου και να γίνουν και λάθη, τί απέγιναν?aakunz":1mniy3db said:Όταν η LH εφήρμοσε το νέο μοντέλο πωλήσεων (Blah blah blah) Αυτό δεν ήταν ντροπή;
Σύμφωνοι.Και σε τελική ανάλυση, για αυτές τις λίγες ώρες, ημέρες, (ελπίζω όχι εβδομάδες) υπάρχει και το call centre, υπάρχουν και τα ταξιδιωτικά γραφεία, υπάρχουν και οι ιστοσελίδες τύπου expedia. Τι να κάνουμε; Επανάσταση ή κατάληψη στο LGAV;
Δέ διαφωνώ!Αλλά εδώ μιλάμε για κατάργηση του "έρμου-ερμή" και μετάβαση σε νέο συστημα.'Οπως τονίζω και παραπάνω!Στην καλύτερη περίοδο της εταιρίας σου(πιό κερδοφόρο),άντε να εκπαιδεύσεις προσωπικό κλπ.Ξέρεις ΟΛΑ αυτά πόσους μήνες χρειάζονται?ώστε να αρχίσουν να δουλεύουν σωστά?thanosp":1mniy3db said:Μα γιατι τόση αγανάκτηση? Η μέρα και η ώρα που αποφαίστηκε είναι άκρως λογική. Ο κάθε οργανισμός που αναβαθμίζει τα συστήματα του το κάνει συνήθως σαβατοκύριακο επειδή εκείνη την περίοδο η κίνηση είναι μικρότερη.
Είμαστε ήδη στη 3ή ημέρα...Πλέον θές όλο το καλοκαίρι, αν πάρω παράδειγμα από το e-checkin που απ'ότι λένε φίλοι μετά από σχεδόν 3 χρόνια λειτουργίας,ακόμα συναντούν δυσκολίες(κυρίως οι υπάλληλοι) στο να το χρησιμοποιούν.thanosp":1mniy3db said:Στο ποστ του aakunz αναφέρετε ότι η αναβάθμιση θα διαρκέσει 13 ώρες. Θα ολκληρωθεί ξημερώματα Κυριακής και στη συνέχεια θα έχουν την υπόλοιπη μέρα ώστε να τεστάρουν το σύστημα αν δουλεύει κανονικά, ώστε όλα να λειτουργούν κανονικά μέχρι τη Δευτέρα. Δεν "ρίξανε" τη σελίδα για όλη τη βδομάδα αλλά μόνο μέσα στο Σαβατοκύριακο. Εμένα μου φαίνεται απολύτως λογικό
george_a Κατανόησες πλήρως αυτά που έγραψα φίλε,και σε ευχαριστώ.