E-Ticket OA

  • Thread starter Thread starter boost00
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Από τις 14:00 του Σαββάτου 16/06 έως και τις 03:00 της Κυριακής 17/06, η ιστοσελίδα και το online booking των ΟΑ θα είναι εκτός λειτουργίας, λόγω αναβάθμισης.

Από τη νέα εβδομάδα μάλλον αναμένεται να αλλάξουν πολλά και σίγουρα θα αρχίσουμε να βλέπουμε και διαφορές στο online booking.

Τώρα στα τελευταία εικοσιτετράωρά του, ο Ερμής αποφάσισε να μας βγάλει το λάδι και να μας εκδικηθεί. Από τις 11 το πρωί τόσο οι εργαζόμενοι στα εκδοτήρια των ΟΑ όσο και οι χρήστες του ενός από τα συστήματα κρατήσεων αντιμετωπίσαμε τεράστια προβλήματα με το link με τον Ερμή. Κάποιες από τις εντολές που απαιτούσαν σύνδεση με τον Ερμή, δεν λειτουργούσαν. Δε μπορούσες να δεις ακριβή διαθεσιμότητα και να τιμολογήσεις γρήγορα ένα δρομολόγιο, ενώ τα RLOC's έκαναν αρκετές ώρες για να έρθουν μέσα στο PNR αντί για τα μερικά δευτερολεπτα που κανονικά χρειάζονται). Το ευτύχημα είναι ότι όλα πάνε και πάλι καλά και οι εκκρεμότητες τακτοποιήθηκαν.
 
Πάντως αν όντως αλλάξουν τις επόμενες ημέρες / βδομάδες το σύστημα, τότε η EDS μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα υλοποίησε το πέρασμα στο νέο σύστημα. Πολύ θετικό!
 
Στο site της εταιρίας αναφέρει:
"Aπό την 16η Ιουνίου 2007 και ώρα 14:00 τοπική ώρα Ελλάδος λόγω αναβάθμισης θα σταματήσει η λειτουργία του Διαδικτυακού τόπου των Ο.Α για κρατήσεις θέσεων. Σύντομα θα σας ενημερώσουμε για την ημερομηνία λειτουργίας του νέου συστήματος"
Αυτό το "σύντομα" με προβληματίζει ιδιαίτερα!Δηλαδή δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα?Πρίν λίγους μήνες πανηγυρίζανε ότι αυξάνονται οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της εταιρίας, και μάλιστα δίνανε και προνόμια για τα icarus members.
Αγαπητά "μυαλά" της ΟΑ , σταματάτε το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων 16/06 με άγνωστη(!!!) ημερομηνία επαναφοράς...Δηλαδή σε μιά από τις πιό κερδοφόρους περιόδους της εταιρίας!(υψηλή περίοδος)Αυτό το Φλεβάρη δε γινόταν?
Το λιγότερο που έχω να πώ είναι ντροπή!
 
Είναι πολύ εύκολο να χαρακτηρίζουμε τα πάντα εκ του ασφαλούς. Όποιος νομίζει ότι όλα αυτά είναι τουλάχιστον "ντροπή" ας θυμηθεί ότι αυτό δε συνέβη μόνο με την περίπτωση των ΟΑ, ή σε τελική ανάλυση ας πάει να δουλέψει στην EDS, η οποία ανέλαβε την μετάβαση στο νέο σύστημα και να τα κάνει όλα εκείνος, που τα καταφέρνει και καλύτερα.

Όταν η LH εφήρμοσε το νέο μοντέλο πωλήσεων (πρέπει να ήταν τον Ιούνιο του 2005) είχε μπλοκάρει το on-line booking για μερικές ημέρες στην ελληνική ιστοσελίδα επειδή είχε κάποιες δικαστικές εκκρεμότητες με τις προσφυγές των ενώσεων των ταξιδιωτικών γραφείων. Αυτό δεν ήταν ντροπή;

Και σε τελική ανάλυση, για αυτές τις λίγες ώρες, ημέρες, (ελπίζω όχι εβδομάδες) υπάρχει και το call centre, υπάρχουν και τα ταξιδιωτικά γραφεία, υπάρχουν και οι ιστοσελίδες τύπου expedia. Τι να κάνουμε; Επανάσταση ή κατάληψη στο LGAV;
 
Κανείς δεν απαιτεί τα δύο συστήματα να 'δουλεύουν' ταυτόχρονα. Το 'παράπονο' του flightnumber ήταν, πιστεύω, ότι θα έπρεπε να ανακοινωθεί η ημερομηνία έναρξης του νέου συστήματος ταυτόχρονα.
Όχι απαραίτητα να ξεκινήσει αμέσως.
 
flightnumber":35zunrzk said:
Αυτό το "σύντομα" με προβληματίζει ιδιαίτερα!Δηλαδή δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα?Πρίν λίγους μήνες πανηγυρίζανε ότι αυξάνονται οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της εταιρίας, και μάλιστα δίνανε και προνόμια για τα icarus members. Αγαπητά "μυαλά" της ΟΑ , σταματάτε το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων 16/06 με άγνωστη(!!!) ημερομηνία επαναφοράς...Δηλαδή σε μιά από τις πιό κερδοφόρους περιόδους της εταιρίας!(υψηλή περίοδος)Αυτό το Φλεβάρη δε γινόταν?
Το λιγότερο που έχω να πώ είναι ντροπή!

Μα γιατι τόση αγανάκτηση? Η μέρα και η ώρα που αποφαίστηκε είναι άκρως λογική. Ο κάθε οργανισμός που αναβαθμίζει τα συστήματα του το κάνει συνήθως σαβατοκύριακο επειδή εκείνη την περίοδο η κίνηση είναι μικρότερη.

Στο ποστ του aakunz αναφέρετε ότι η αναβάθμιση θα διαρκέσει 13 ώρες. Θα ολκληρωθεί ξημερώματα Κυριακής και στη συνέχεια θα έχουν την υπόλοιπη μέρα ώστε να τεστάρουν το σύστημα αν δουλεύει κανονικά, ώστε όλα να λειτουργούν κανονικά μέχρι τη Δευτέρα. Δεν "ρίξανε" τη σελίδα για όλη τη βδομάδα αλλά μόνο μέσα στο Σαβατοκύριακο. Εμένα μου φαίνεται απολύτως λογικό. :roll:
 
Από ό,τι φαίνεται, το αγγλικό κομμάτι της ιστοσελίδας δουλεύει δοκιμαστικά, με μόνους προορισμούς την Αθήνα και Αλεξάνδρεια! http://195.129.118.137/

και το ελληνικό κομμάτι http://195.167.49.236/testnew/newoagr.htm

Η συμφωνία περιελάμβανε και αλλαγή του layout της σελίδας ή αυτή είναι απλά δοκιμή;

Παράλληλα εμφανίζεται και το εξής μήνυμα:
Η ιστοσελίδα μας βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης. Θα μπορείτε να κάνετε κρατήσεις εισιτηρίων για περιορισμένο αριθμό δρομολογίων.
 
Παιδιά καλησπέρα. Απ 'ότι είδα ανέβηκε το καινούριο site των ΟΑ. Μπήκα να κλείσω ένα εισιτήριο αλλά δε διευκρίνιζε στο τελευταίο βήμα αν είναι e-ticket ή όχι. Η παραλαβή αναφέρει ότι θα γίνει από το αεροδρόμιο ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την πτήση. Πήρα τηλέφωνο στις κρατήσεις να ρωτήσω πως θα γίνει η παραλαβή και αν μου το στείλουν στο σπίτι όπως παλιά. Το σηκώνει μια κοπέλα και όταν τη ρωτάω αν είναι e-ticket αυτό που πρόκειται να αγοράσω, μου απαντάει..."E-ticket θα έχουμε από το 2008"! ':shock:' Άλλα μου λέει δεν έχουμε ενημέρωση. Ισχύει ότι διαβάζετε στη σελίδα μας. Μάλλον δεν έχουν οργανωθεί ακόμα.
Τελικά έχει κανείς ενημέρωση για το αν παίρνουμε κωδικό όπως γίνεται με όλα τα e-ticket ή αν απλά πάμε στο counter και με το όνομά μας παίρνουμε το ειστήριο; Χρειάζεται να δίνουμε την πιστωτική κάρτα ή γίνεται αυτόματα η χρέωση; (επιτέλους...':D')

Ευχαριστώ
PS Καλούτσικο το νέο site αλλά θέλει ακόμα κάποιες μικροδιορθώσεις οπως πχ το ότι δεν έχει ημερολόγιο αλλά πρέπει να βάζεις την ημερομηνία μόνος σου.
 
Η μετάβαση από τον Ερμή στο EDS και η μεταφορά των κρατήσεων και των inventories έγινε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Προς το παρόν αν και το σύστημα υποστηρίζει το e-tkt, δεν εκδίδονται ηλεκτρονικά εισιτήρια, αλλά πρόκειται να ξεκινήσει σε πιλοτικό στάδιο από μικρούς προορισμούς αρχικά.
 
Πιστεύω ότι είναι σωστό που ακόμη δεν βγάζει etix η ΟΑ. Ένα-ένα τα βήματα. Πρώτα έπρεπε να γίνει το πέρασμα στο νέο σύστημα και αφού τελειώσει αυτό η ενερηοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηριο είναι σχετικά εύκολη.

Όσον αφορά το σύστημα είναι πολύ λειτουργικό. Υπάρχουν μερικά μικρολαθάκια (π.χ. Ημερομηνία αναχώρησης 18 Ιούνιος 2007, από την σελίδα κρατήσεων δεν υπάρχει λινκ για την κεντρική και απο την αγγλική δεν υπάρχει η επιλογή της ελληνικής γλώσσας), και για την ώρα μετά την τελική τιμή λέει Error, αλλά αρχή είναι ακόμη. :wink:
 
Top