Agostino
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 15/01/2015
- Μηνύματα
- 14
- Likes
- 7
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- QTR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGLL
Χωρίς να γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα πολύ καλά, σαν "αντισταθμιστικά ωφελίματα" αναφέρεται ο όρος της συμφωνίας που επιβάλλει υποχρεωτικά ένα μέρος της αξίας του συμβολαίου να εκτελεστεί αποκλειστικά από τοπικές/εθνικές εταιρίες (προμηθευτές ή εργολάβους). Ο προφανής σε μένα λόγος των διαμαρτυριών είναι γιατί η κυβέρνηση αποφάσισε ενάντια σε κάθε ίχνος ανταγωνισμού να αποκλείσει τους ιδιώτες από την πρόσβαση(!) σε αυτό το ποσό με το να φροντίσει να αναθέσει το μεγαλύτερο μέρος του αντικειμένου που προκύπτει από τα αντισταθμιστικά στον εαυτό της, δλδ στην ΕΑΒ. Επομένως η πίκρα δεν προκύπτει από το ότι αποκτά η ΕΑΒ φόρτο εργασίας αλλα από το ότι αποκλείονται οι υπόλοιποι.
Επίσης, χωρίς πάλι να γνωρίζω με βεβαιότητα, αυτός είναι και ο λόγος που καταργείται η πρακτική των αντισταθμιστικών, ώστε να μην γίνονται απευθείας αναθέσεις συμβολαίων και να μην αποκλείονται εταιρίες τρίτων χωρών και να αποκτούν κάποιες άλλες πλεονέκτημα επειδή απλά και μόνο έχουν την έδρα τους σε μια χώρα. Εκφράζω την αμφιβολία μου για το κατά πόσο η κατάργηση των αντισταθμιστικών αφορά εξοπλιστικά, που χρηματοδοτούνται μάλιστα από εθνικους και όχι Ευρωπαικούς πόρους και στη συγκεκριμένη περιπτωση συνάπτεται με χώρα εκτός ΕΕ.
Επίσης, χωρίς πάλι να γνωρίζω με βεβαιότητα, αυτός είναι και ο λόγος που καταργείται η πρακτική των αντισταθμιστικών, ώστε να μην γίνονται απευθείας αναθέσεις συμβολαίων και να μην αποκλείονται εταιρίες τρίτων χωρών και να αποκτούν κάποιες άλλες πλεονέκτημα επειδή απλά και μόνο έχουν την έδρα τους σε μια χώρα. Εκφράζω την αμφιβολία μου για το κατά πόσο η κατάργηση των αντισταθμιστικών αφορά εξοπλιστικά, που χρηματοδοτούνται μάλιστα από εθνικους και όχι Ευρωπαικούς πόρους και στη συγκεκριμένη περιπτωση συνάπτεται με χώρα εκτός ΕΕ.