Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Χωρίς να γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα πολύ καλά, σαν "αντισταθμιστικά ωφελίματα" αναφέρεται ο όρος της συμφωνίας που επιβάλλει υποχρεωτικά ένα μέρος της αξίας του συμβολαίου να εκτελεστεί αποκλειστικά από τοπικές/εθνικές εταιρίες (προμηθευτές ή εργολάβους). Ο προφανής σε μένα λόγος των διαμαρτυριών είναι γιατί η κυβέρνηση αποφάσισε ενάντια σε κάθε ίχνος ανταγωνισμού να αποκλείσει τους ιδιώτες από την πρόσβαση(!) σε αυτό το ποσό με το να φροντίσει να αναθέσει το μεγαλύτερο μέρος του αντικειμένου που προκύπτει από τα αντισταθμιστικά στον εαυτό της, δλδ στην ΕΑΒ. Επομένως η πίκρα δεν προκύπτει από το ότι αποκτά η ΕΑΒ φόρτο εργασίας αλλα από το ότι αποκλείονται οι υπόλοιποι.

Επίσης, χωρίς πάλι να γνωρίζω με βεβαιότητα, αυτός είναι και ο λόγος που καταργείται η πρακτική των αντισταθμιστικών, ώστε να μην γίνονται απευθείας αναθέσεις συμβολαίων και να μην αποκλείονται εταιρίες τρίτων χωρών και να αποκτούν κάποιες άλλες πλεονέκτημα επειδή απλά και μόνο έχουν την έδρα τους σε μια χώρα. Εκφράζω την αμφιβολία μου για το κατά πόσο η κατάργηση των αντισταθμιστικών αφορά εξοπλιστικά, που χρηματοδοτούνται μάλιστα από εθνικους και όχι Ευρωπαικούς πόρους και στη συγκεκριμένη περιπτωση συνάπτεται με χώρα εκτός ΕΕ.
 
Από πότε η εθνική ασφάλεια είναι σπατάλη; Τα 230 μύρια θα δωθουν από την Lockheed Martin για να δημιουργηθούν υποδομές στην ΕΑΒ και στις μικρές εταιρείες ωστε να πραγματοποιηθεί η αναβάθμιση των F-16 σε επίπεδο viper.
 
Η Εθνική 'Αμυνα δεν είναι σπατάλη. Το να πληρώσουμε "230 μύρια" στη Lockheed τα οποία εν συνεχεία θα σκορπιστούν σε διάφορους (αδιάφορους) αδιαφανώς είναι σπατάλη.
 
Αφήστε την παραμύθα, διαβάστε και το άρθρο

«Υπάρχει η εντύπωση ότι μπορούσαμε να επιδιώξουμε να μειώσουμε το τίμημα. Να πούμε, για παράδειγμα, ότι τα 260 εκατομμύρια, η ελληνική πλευρά δεν τα θέλει για την ΕΑΒ και αν θα μπορούσαμε να μειώσουμε το τίμημα για τα αεροσκάφη».
color=#FF0000]]«Το ερώτημα αυτό τέθηκε επανειλημμένα» είπε ο εκπρόσωπος της Lockheed και πρόσθεσε ότι τα 263,7 εκατομμύρια είναι όφελος της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας.


https://www.naftemporiki.gr/story/14334 ... ropologias

Το είπε και ο Δ. Πλέσσας και το επιβεβαιώνει και η κυβέρνηση των ΗΠΑ, το συνολικό τίμημα που θα πληρώσει η κυβέρνηση της Ελλάδος δεν επρόκειτο να μειωθεί κατά $230 εκατ.
«η συνολική ωφέλεια την οποία θα αντλήσουν οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, η Αμυντική Ελληνική Βιομηχανία, εκτιμήθηκε από την Lockheed Martin, σε 263,7 εκατομμύρια δολάρια»


Φωνάζουν οι ιδιώτες γιατί δεν πήραν το μεγάλο μερίδιο, γι΄ αυτό βάζουν κωλύματα.

http://www.onalert.gr/stories/anaba8mis ... reis/75256

Αυτοί που φωνάζουν, τι επιδιώκουν; :?: Να πάει η δυνατότητα αναβάθμισης και οι μελλοντικές (εν δυνάμει) πωλήσεις της ΕΑΒ στην Ολλανδία; :?:
 
Πιστεύω ότι εντός Ελλάδος μόνο η ΕΑΒ έχει την δυνατότητα να αναλάβει ένα τέτοιο έργο. Η ΕΑΒ έχει αναβαθμίσει παλιότερα και Αμαερικανικα F-16. Υπάρχει άλλη Ελληνική εταιρεία που έχει αεροδρόμιο και τέτοιου μεγέθους εγκαταστάσεις; Η ΕΑΒ κάνει δομική αναβάθμιση σε C-130. Σπατάλη θα ήταν να επενδυθούν χρήματα σε κάποια μικρή ιδιωτική εταιρία η οποία θα έπρεπε να δημιουργηθεί στην ουσία από την αρχή. Ο Air Namibia παραθέτει σωστά στοιχεία.
Το ότι αγαπάμε τον χώρο της αεροπορίας δεν σημαίνει ότι ξέρουμε και θέματα μαχητικών, εξωτερικής πολιτικής και διπλωματίας. Και να είστε σίγουροι ότι το πρόγραμμα των F-16 προέκυψε για τα δύο τελευταία. Καλό είναι να μην υιοθετουμε τις βλακειες που λένε άσχετοι δημοσιογράφοι ή σαϊτ τάχα σχετικά με την άμυνα που το μόνο που κάνουν είναι να έχουν βαριγδουπους τίτλους για να κερδίσουν κλικαρισματα αλλά τελικά είναι οι μάστερ των fake news.
 
https://www.youtube.com/watch?v=ssrD2z-9_LA

take it with a pinch of salt


οσο αφορα τις "διαμαχες" που γινονται θα ηθελα να επισημανω οτι σε γενικες γραμμες η αμυντικη "βιομηχανια" εχει την ιδια δομη (οσο αφορα το "process") οπως πχ η "βιομηχανια" κατασκευης αεροσκαφων (για να σας το "φερω" σε πιο "γνωριμα" επιπεδα") ή κατασκευης αυτοκινητων....

απλα ο "δακτυλος/α" των πολιτικων σε αυτον τον τομεα ειναι πιο "ενεργα" γιατι ο "παραληπτης" δεν μπορει να κανει (?) ή -μαλλον καλυτερα- να "δωσει" (στον κοσμο) σωστη τελικη... "αποτιμηση" (ας το πουμε "πεζοδρομιακα" ROI)
 
Η ΕΑΒ θα κάνει προσλήψεις, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά ενενήντα ενός (91) ατόμων για την υλοποίηση προγραμμάτων συνδεομένων με ξένους πελάτες

http://www.haicorp.com/images/hai/docum ... 1_2019.pdf
 
Παραδόθηκε σήμερα στις 14:41 από την ΕΑΒ στο ΠΝ το πρώτο Ρ-3 Orion και πήγε Ελευσίνα. Η επίσημη παραλαβή από το κράτος θα γίνει την άλλη Παρασκευή στην Ελευσίνα. :great:
 

Attachments

  • IMG_20190508_143437 (Αντιγραφή).jpg
    IMG_20190508_143437 (Αντιγραφή).jpg
    186,6 KB · Προβολές: 2.232
Δηλαδή ολοκληρώθηκε πλήρως η αναμενόμενη αναβάθμιση ή έγινε κάποιο φρεσκάρισμα?
 
Το πρώτο α/φ ήταν στην καλύτερη κατάσταση από τα άλλα 4 α/φ.
Έγινε PDM και ανάκτηση πτητικής ικανότητας. Στα άλλα 4 α/φ θα γίνει αναβάθμιση.
Το πρώτο α/φ θα χρησιμοποιηθεί και για ανάκτηση πτητικής ικανότητας των πιλότων του Π.Ν.
 
Top