Δυστύχημα με UL στο αεροδρόμιο της Σπάρτης

Η ΥΠΑ δεν έχει βγάλει κανένα πόρισμα
 
Τα πορίσματα αυτά εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία, τα εκδίδει η ΕΔΑΑΠ που δεν σχετίζεται με την ΥΠΑ και μπορεί να τα δει οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος στην σχετική σελίδα:
Πορίσματα 2014
 
Πολύ σωστά AGV. Η ΕΔΑΑΠ είναι ανεξάρτητη αρχή και υπάγεται στο Υπουργείο Μεταφορών. Πληροφοριακά το Πόρισμα υπολογίζεται να εκδοθεί σε τουλάχιστον 6 μήνες με την προϋπόθεση ότι θα τελειώσουν σύντομα οι εργαστηριακοί έλεγχοι και οι Ιταλικές αρχές θα προσκομίσουν εγκαίρως τα απαραίτητα στοιχεία.
Είπαμε μην βιάζεστε και μην εμπλέκεστε σε θέματα που δεν σας αφορούν. Σας αφορούν μόνο οι όποιες συστάσεις ασφαλείας προκύπτουν μετά από κάθε ατύχημα και μόνο αν κινείστε με την όποια ειδικότητα στο χώρο.
 
Δεν είναι λίγο άτοπο το ύφος σου για ένα forum;Το που θα εμπλεκόμαστε και τι μας αφορά δεν είναι στη δικαιοδοσία σου.
 
Βρισκόμαστε σε forum, δηλαδή είμαστε όλοι εδώ για να ανταλλάξουμε απόψεις και όχι για να "την λέμε" ο ένας στον άλλο. Χαλαρώστε και ελάτε να δούμε τι μπορούμε να βγάλουμε από αυτό το άτυχο συμβάν.

Κρίμα για τους δύο ανθρώπους που χάθηκαν...

Και θα ήθελα να κάνω και μια ερώτηση: Επειδή έχει τύχει να επισκεφτώ με αεροπλάνο το συγκεκριμένο αεροδρόμιο, και επειδή είναι γεμάτος ο χώρος με ελαιώνες γύρω από το αεροδρόμιο, σε μια κράτηση κινητήρα (ποτέ ξανά εύχομαι), τι πιθανότητες και χωρίς χρήση αλεξίπτωτου έχει κάποιος χειριστής να βγει ανέπαφος μέσα από μια αναγκαστική;
 
Οποιο και να ειναι το περιβαλλον, καλυτερα μια αναγκαστικη με 30-40 kts (τοση ειναι η ταχυτητα που θα παει να πιασει ενα υπερελαφρο) παρα stall στα 300 ft. Και σε δεντρο να πεσεις με τοσο μικρη ταχυτητα υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να τη βγαλεις καθαρη
 
Σωστός ο Koulis. Επαναλαμβάνω και δεν κάνω παρατήρηση. Φιλική σύσταση για όποιον δεν είναι γνώστης.
Είπαμε μην βιάζεστε και μην εμπλέκεστε σε θέματα που δεν σας αφορούν. Σας αφορούν μόνο οι όποιες συστάσεις ασφαλείας προκύπτουν μετά από κάθε ατύχημα και μόνο αν κινείστε με την όποια ειδικότητα στο χώρο.
 
Προσωπικά δεν συμφωνώ με την άποψη αυτή.

Φυσικά και οι Συστάσεις Ασφαλείας πρέπει να τηρούνται στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, αλλά οι με τον οποιονδήποτε τρόπο ενδιαφερόμενοι καλόν είναι να γνωρίζουν και την ανάλυση των αιτίων του ατυχήματος όπως αυτό περιγράφεται στο αντίστοιχο πόρισμα.
Η υπόθεση είναι αντίστοιχη με εκείνη των νόμων. Ναι μεν το γράμμα του νόμου πρέπει να τηρείται, αλλά ο δικαστής προσπαθεί πάντα να εφαρμόσει όχι μόνο το γράμμα αλλά το πνεύμα του νομοθέτη.

Με άλλα λόγια οι άνθρωποι που κάνουν τη διερεύνηση φυσικά καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να εκδόσουν τις καλύτερες δυνατές Συστάσεις Ασφαλείας αλλά δεν είναι θεοί. Για να μην επαναληφθεί παρόμοιο ατύχημα καλόν είναι όλοι οι ενδιαφερόμενοι να γνωρίζουν και την ανάλυση του τελικού πορίσματος.
 
Δεν υπάρχει μέση οδός ?

CHRISTOS55":1l760x56 said:
Είπαμε μην βιάζεστε και μην εμπλέκεστε σε θέματα που δεν σας αφορούν. Σας αφορούν μόνο οι όποιες συστάσεις ασφαλείας προκύπτουν μετά από κάθε ατύχημα και μόνο αν κινείστε με την όποια ειδικότητα στο χώρο.
Αυτό είναι ο απόλυτος σκοταδισμός. Το όνειρο του πολιτικού κατεστημένου κάθε τύπου. Το κεντρικό δόγμα κάθε θρησκείας.

Για να σοβαρευτούμε λίγο. Στο ένα άκρο έχουμε τον κάθε ημιμαθή να λέει το μακρύ και το κοντό του, συνήθως με ελλιπή ή μηδενικά στοιχεία και συμπληρώνοντας τα κενά με υποθέσεις. Στην άλλη άκρη έχουμε το πίστευε και μη ερεύνα που μας προτείνεις. Δεν υπάρχει μέση οδός ?
 
Σωστος ο sv1xv. Εχουμε χασει το μετρο
 
Top