Δυστύχημα με UL στο αεροδρόμιο της Σπάρτης

Συμφωνώ και εγώ.Οι συστάσεις σου,CHRISTOS55,δεν είναι αποδεκτές.
 
Φίλε AGV φυσικά και δεν εννοούσα να σεβαστούμε μόνο τις μια ή δύο Συστάσεις Ασφαλείας αλλά και την ανάλυση του Πορίσματος από το οποίο προκύπτουν αυτές.
Φίλε Kouli συμφώνησα μαζί σου απόλυτα όσον αφορά την χειριστική ενέργεια .Δεν καταλαβαίνω όμως ποιο μέτρο χάθηκε. Μπορώ όμως να φανταστώ ότι εννοείς το μέτρο της εκπαίδευσης στο χώρο των UL.
Alex96, δεν είσαι υποχρεωμένος να σεβαστείς τις απόψεις μου. Εγώ όμως είμαι πρόθυμος να δεχθώ τις δικές σου αλλά με αποδείξεις.
Φίλε sv1xv, Δεν υπήρξα ποτέ πολιτικός, ούτε καν συνδικαλιστής ή εμπλεκόμενος στην τοπική αυτοδιοίκηση. Δεν σε καταλαβαίνω όμως. Σου εύχομαι στη ζωή σου να εφαρμόζεις το πίστευε και ερεύνα και να μας λες και εμάς τι βρίσκεις για να μαθαίνουμε και να φυλαγόμαστε.
Και πάλι ψυχραιμία και πειθαρχία. Αυτό απαιτεί η αεροπορία
 
Οι απόψεις είναι πάντα σεβαστές.Οι συγκεκριμένες συστάσεις δεν είναι αποδεκτές για λόγους που επικαλέστηκαν και άλλοι.Πως γνωρίζεις εσύ αν και ποιόν αφορά το θέμα.Δε πρόκειται καν για διαβαθμισμένες πληροφορίες.Σε ένα ερασιτεχνικό forum συζητήσεων γράφουμε.
 
Πάνω από 8 ΑΣΧΕΤΑ μηνύματα σχετικά με το θέμα.

Σας παρακαλώ πολύ όλους και από σεβασμό να σταματήσει εδώ αυτή η αντιπαράθεση και ελάτε να συζητήσουμε ανοιχτά και ελεύθερα όσοι έχουμε κάτι να πούμε περί του δυστυχήματος.

Όσοι διαφωνείτε με τη γνώμη του άλλου απλά εκφράστε την άποψή σας και ας σταματήσει αυτή παράνοια με το τι μας αφορά και το τι όχι, βρισκόμαστε σε φόρουμ.

Ευχαριστώ.
 
koulis":1azjk5fy said:
Οποιο και να ειναι το περιβαλλον, καλυτερα μια αναγκαστικη με 30-40 kts (τοση ειναι η ταχυτητα που θα παει να πιασει ενα υπερελαφρο) παρα stall στα 300 ft. Και σε δεντρο να πεσεις με τοσο μικρη ταχυτητα υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να τη βγαλεις καθαρη

Υποθέσεις λένε, οτι το αλεξίπτωτο τραβήχτηκε λανθασμένα και αυτο προκάλεσε την πτώση με τη μούρη. Το πιθανότερο χωρίς τη χρήση του αλεξίπτωτου τα πράγματα θα ήταν καλύτερα.
 
Ας πει καποιος στους "δημοσιογραφους" της φυλλαδας αυτης οτι αλλο το αεροστατο και αλλο το αλεξιπτωτο..
 
Είναι γνωστή η άποψή μου και η συμπάθειά μου για την ευγενή τάξη των δημοσιογράφων.
Και ομολογώ ότι εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω τη δουλειά τους, δηλαδή να γράφω για ένα θέμα που δεν κατέχω, ακόμα και αν παίρνω συνέντευξη από γνώστες.

Στην προκειμένη περίπτωση η συνέντευξη είναι από τον πρόεδρο της ΕΔΑΑΠ και πρέπει να μείνουμε σε αυτό μιας και η ΕΔΑΑΠ είναι η αρμόδια αρχή για τη διερεύνηση του συγκεκριμένου ατυχήματος.

Το να βγαίνει ο πρόεδρος της ΕΔΑΑΠ και να λέει ότι το ατύχημα μάλλον οφειλόταν σε βλάβη σημαίνει ότι πιθανότατα ο κινητήρας σταμάτησε πολύ πριν την πρόσκρουση. Για να λέει ότι έχουν πάρει δείγματα λαδιών και καυσίμου για ανάλυση σημαίνει ότι πρέπει να περιμένουμε μέχρι να εκδοθεί το πόρισμα.

Για όποιον ενδιαφέρεται νομίζω ότι η ΕΛΑΟ θα έχει περισσότερη άμεση ενημέρωση αλλά ακόμα και απευθείας από την ΕΔΑΑΠ.
 
Ό,τι ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΔΑΑΠ αποτελούν προσωπικές εικασίες και τίποτα παραπάνω. Η μοναδική εμπεριστατωμένη άποψη θα είναι αυτή που θα αποτυπωθεί στο χαρτί και θα υπογραφεί από όλα τα μέλη της ομάδας διερεύνησης. Κάτι τέτοιο μπορεί να πάρει και 2 χρόνια...
 
Top