Δρομολόγια Olympic Air

Αγαπητέ babaloukos ...όπως είπα και ποιο πάνω είδα την έρευνα αυτή - χρονολογίας 2011- και γράφουν για 2 εταιρίες με 4 συνολικά καθημερινά δρομολόγια! Η διάρκεια του ταξιδιού είναι 8 ώρες ( όπως γράφουν ). Από εκεί και πέρα προφανώς όταν ανοίγει μια αεροπορική σύνδεση μεταξύ δύο πόλεων έχει γίνει μια έρευνα. Δεν πρέπει να δεις τι σοι άτομα ταξιδεύουν ; Ποια η οικονομική κατάσταση τους; Ποιος ο λόγος που ταξιδεύουν; Στην περίπτωση του λεοφωρείου εκτός ότι είναι πιο οικονομικό υπάρχει και η δυνατότητα να σταματήσουν και σε άλλες πόλεις της Αλβανίας.

http://press.auth.gr/news/wordpress/wp- ... %CE%BD.pdf
 
Αγαπητέ/ή ale3,

Μία πανεπιστημιακή εργασία που και οι 26 πηγές της είναι σελίδες του διαδικτύου δε μπορεί να θεωρηθεί σοβαρή και να ληφθεί σοβαρά υπόψιν. Υπάρχουν διεθνώς αναγωρισμένες πειραματικές μεθοδολογίες για την επαλήθευση οποιαδήποτε πρότασης/ιδέας.
 
Μα προφανώς έχει γίνει έρευνα και αυτό φαίνεται και από τις μέρες και ώρες των δρομολογίων οι οποίες απευθύνονται σε business travellers που δουλεύουν εκεί 5 μέρες. Υπάρχει μια τεράστια μεταφορά δραστηριοτήτων από Ελλάδα προς Αλβανία. Η ανάπτυξη της χώρας είναι γεγονός και μεγάλο μέρος είναι από Ελλάδα. Σήμερα για παράδειγμα εγκαινιάζει το πρώτο hypersupermarket η carrefour στα Τίρανα.
 
Jerry δεν είπα ότι κάθε πανεπιστημιακή έρευνα είναι σοβαρή. Τα στοιχεία τα πήρε από τις ίδιες τις εταιρίες . Την συχνότητα των δρομολογίων είπαν ..και την διάρκεια τους. Από που έπρεπε κάποιος να πάρει τα στοιχεία για να είναι "σοβαρός"; Οτι αναπτύσεται η Αλβανία ..δεν διαφωνώ. Αυτό όμως δεν αλλάζει οτι η οικονομική κατάσταση στην Ευρώπη είναι πολύ κακή και η Αλβανία είναι μέρος αυτής της ηπείρου. Ο χρόνος θα δείξει.. και μακάρι να πετύχει το δρομολόγιο :cool:
 
Αυτή εργασία, δεν ξέρω αν είναι διπλωματική αλλά δεν το νομίζω κι αν είναι κρίμα που πήρανε βαθμό γι αυτό το πράγμα, μόνο σοβαρή δεν μπορεί να θεωρηθεί. Πηγές ανύπαρκτες, μεθοδολογία ανύπαρκτη, έρευνα αγοράς ανύπαρκτη κοκ. Βασικά ούτε για εργασία εξαμήνου δεν κάνει...
Πάντως έρευνα δεν είναι...
 
Αρχικα τα Καρφουρ δεν είναι ελληνικά, και απο ότι ξερω με τον Μαρινόπουλο τα έχουν σπάσει και θα την κάνουν απο την Ελλάδα. Εκτός αν παίζει κάτι άλλο και δεν το γνωρίζω...

Επίσης αυτό το δρομολόγιο πιο πολυ μου κανει....Εχω ενα dash στη Θεσσαλονίκη....που να το στείλω ?
 
IATA/TASOS":2vmtl624 said:
Εχω ενα dash στη Θεσσαλονίκη....που να το στείλω ?

Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό (τόσο πολύ). Το δρομολόγιο π.χ. CHQ-SKG πλέον γίνεται με αεροσκάφος που ξεκινά από την Αθήνα (ATH-CHQ-SKG-CHQ-ATH), οπότε δεν είναι ότι το DH4 της SKG "κάθεται".
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχετε κολλήσει με την εργασία. Δεν αναζήτησα κάτι επιστημονικό από αυτήν. Βρήκα απλά τα δρομολόγια μεταξύ των δύο πόλεων. Aναζήτησα τα site των εταιριών και βρήκα τα δρομολόγια. Το θέμα μας είναι κατά πόσο αυτό το δρομολόγιο θα αποφέρει κέρδος ή δεν θα πάει για φούντο.
 
Ξέρουμε πόσο θα είναι το Flight Time περίπου (SKG -TIA -SKG) ;
 
Mία ώρα περίπου
 
Top